Ai.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die zoiets heeft gehad trouwens, dat hij naar de wekker liep terwijl zijn voet nog sliep.
Weet niet of die voet toen gebroken was maar hij liep wel met krukken de weken daarna.
Hai uftieeeeequote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai.Zo zie je maar weer, hoe zo iets kleins als een slapende voet zoveel gevolgen kan hebben
[..]
Hai uftieeeee
Omgquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het blijkt dat je dat niet nodig hebt om een website te maken.
http://wijzijnsimba.nl/Home/
Excuses voor deze ongegêneerde reclame, maar ik ben nu eenmaal bijzonder trots op het resultaat.
Mij ook idd.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt immens vervelend lijkt me dat
Gek jaar wel, nooit eerder van gehoord.quote:
Echt hequote:
Ik moet nu helaas weer verder met mijn deadline duties, dus dag dag!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai.Zo zie je maar weer, hoe zo iets kleins als een slapende voet zoveel gevolgen kan hebben
[..]
Hai uftieeeee
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef Ro-ald het volgende:
Door Johannes_Vermeer heb ik weer zin om The LionKing te gaan kijken
shit, dat klinkt best wel heel erg lekkerquote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef Ro-ald het volgende:
Zo maar eens lekker broodje filet americain met gekookt ei maken #Liefdagboek.
Nou dat preciesquote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mij ook idd.Helemaal zodra je voet dan wakker wordt, en je opeens een gruwelijke pijn moet doorstaan.
[..]
Gek jaar wel, nooit eerder van gehoord.
Succes jongemanquote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt he
Ook nog een mooie cameo van Jessica, die is ook
[..]
Ik moet nu helaas weer verder met mijn deadline duties, dus dag dag!
[..]
Graag gedaan
Is ook erg lekker vooral met een Italiaanse bol, maar dat heb ik nu niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
shit, dat klinkt best wel heel erg lekker
Ik ben unf niet, maar ik ben er een keertje heel oranje vandaan gekomenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef Flippiee het volgende:
Unf! Wat vind je van MAC make up? Ik overweeg om naar een MAC artist te gaan om wat om hulp te vragen. Maar ik twijfel stiekem omdat niet goedkoop
Jess is niet helemaal mijn type, maar het is mooie dame.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt he
Ook nog een mooie cameo van Jessica, die is ook
[..]
Ik moet nu helaas weer verder met mijn deadline duties, dus dag dag!
[..]
Graag gedaan
Ai. Ik wil echt graag wat make up advies vragen/krijgen qua kleuren etc. maar ik ben dus idd bang dat het een ramp wordt. Ik weet dat je op het internet veel verschillende (en vaak alleen negatieve) verhalen hoort, dat ik echt niet meer zo goed weet wat ik nou moet doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben unf niet, maar ik ben er een keertje heel oranje vandaan gekomen
De spullen gaan wel lang mee.
Ik kan je ook wel tips gevenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai. Ik wil echt graag wat make up advies vragen/krijgen qua kleuren etc. maar ik ben dus idd bang dat het een ramp wordt. Ik weet dat je op het internet veel verschillende (en vaak alleen negatieve) verhalen hoort, dat ik echt niet meer zo goed weet wat ik nou moet doen.
Dat is dan wel weer fijn.
En wat is daar schattig aan?quote:
Sommige mensen in de reacties denken dat De Speld echt serieus isquote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Flippiee het volgende:
De Hogeschool van Amsterdam heeft alle stages en studiereizen buiten Amsterdam verboden. Reden voor het reisverbod is de vinkenteringepidemie buiten de stad. Ook de aardbevingen in Groningen, de terreurdreiging in de Haagse schilderswijk en de dodelijke verveling in Almere zijn redenen voor bezorgdheid. Voor exotische onderwerpen kunnen studenten gewoon in de stad naar het Tropenmuseum, aldus het College van Bestuur.
De speld![]()
http://www.speld.nl/2014/(...)-extreem-gevaarlijk/
Dat is nog hilarischer jaquote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige mensen in de reacties denken dat De Speld echt serieus is
Ik heb bij de douglas wel goede ervaringen, vooral omdat je ook kunt aangeven wat je budget is en ze je dan niet meteen naar de duurste merken dirigeren.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai. Ik wil echt graag wat make up advies vragen/krijgen qua kleuren etc. maar ik ben dus idd bang dat het een ramp wordt. Ik weet dat je op het internet veel verschillende (en vaak alleen negatieve) verhalen hoort, dat ik echt niet meer zo goed weet wat ik nou moet doen.
Dat is dan wel weer fijn.
quote:
Klopt. Er is ook een Belgische variant. Daar trappen Nederlanders ook vaak in.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan ben je echt een beetje dom hoor.
Ah dat is wel handig.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb bij de douglas wel goede ervaringen, vooral omdat je ook kunt aangeven wat je budget is en ze je dan niet meteen naar de duurste merken dirigeren.
Altijd, en jij op mer? Of ben je klaarquote:Op donderdag 6 november 2014 12:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry afje. Doe je wel goed je best op school?
Ik heb na vier maanden eindelijk nieuwe scriptie begeleiders dus die zijn nu bezig met nakijken.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Altijd, en jij op mer? Of ben je klaar
Een nieuwe? En in de tussentijd? Broodjes bakken?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb na vier maanden eindelijk nieuwe scriptie begeleiders dus die zijn nu bezig met nakijken.
Twee nieuwe. Zowel met mijn eerste als met mijn tweede lezer was er gedoe.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Een nieuwe? En in de tussentijd? Broodjes bakken?
Ik zou er gek van wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twee nieuwe. Zowel met mijn eerste als met mijn tweede lezer was er gedoe.En in de tussentijd o.a. broodjes bakken en wat vrijwilligerswerk erbij
Werd ik ook.quote:
En terechtquote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werd ik ook.Ben vorige week goed pissig geworden op school en binnen 3 dagen had ik nieuwe begeleiders
Terechte klachtquote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werd ik ook.Ben vorige week goed pissig geworden op school en binnen 3 dagen had ik nieuwe begeleiders
Goedemorgen? Waar?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:03 schreef Dagoduck het volgende:
GoeiemorgehWat een heerlijk weer, 10 graden en zon!
Ben pas 2 uur wakker vandaar. In Den Helder.quote:
Oh hier in Almere veel bewolking en het is koud.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben pas 2 uur wakker vandaar. In Den Helder.
Idem.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dat preciesmoord en brand schreeuwen, dat zou ik dan doen.
En klopt, anders weet iedereen mijn geboortejaar :s
of half dicht, is maar net hoe je het bekijktquote:Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef GekkePoes het volgende:
Mensen die de laptop half open hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |