Ik heb bij de douglas wel goede ervaringen, vooral omdat je ook kunt aangeven wat je budget is en ze je dan niet meteen naar de duurste merken dirigeren.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai. Ik wil echt graag wat make up advies vragen/krijgen qua kleuren etc. maar ik ben dus idd bang dat het een ramp wordt. Ik weet dat je op het internet veel verschillende (en vaak alleen negatieve) verhalen hoort, dat ik echt niet meer zo goed weet wat ik nou moet doen.
Dat is dan wel weer fijn.
quote:
Klopt. Er is ook een Belgische variant. Daar trappen Nederlanders ook vaak in.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan ben je echt een beetje dom hoor.
Ah dat is wel handig.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb bij de douglas wel goede ervaringen, vooral omdat je ook kunt aangeven wat je budget is en ze je dan niet meteen naar de duurste merken dirigeren.
Altijd, en jij op mer? Of ben je klaarquote:Op donderdag 6 november 2014 12:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry afje. Doe je wel goed je best op school?
Ik heb na vier maanden eindelijk nieuwe scriptie begeleiders dus die zijn nu bezig met nakijken.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Altijd, en jij op mer? Of ben je klaar
Een nieuwe? En in de tussentijd? Broodjes bakken?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb na vier maanden eindelijk nieuwe scriptie begeleiders dus die zijn nu bezig met nakijken.
Twee nieuwe. Zowel met mijn eerste als met mijn tweede lezer was er gedoe.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Een nieuwe? En in de tussentijd? Broodjes bakken?
Ik zou er gek van wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twee nieuwe. Zowel met mijn eerste als met mijn tweede lezer was er gedoe.En in de tussentijd o.a. broodjes bakken en wat vrijwilligerswerk erbij
Werd ik ook.quote:
En terechtquote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werd ik ook.Ben vorige week goed pissig geworden op school en binnen 3 dagen had ik nieuwe begeleiders
Terechte klachtquote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werd ik ook.Ben vorige week goed pissig geworden op school en binnen 3 dagen had ik nieuwe begeleiders
Goedemorgen? Waar?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:03 schreef Dagoduck het volgende:
GoeiemorgehWat een heerlijk weer, 10 graden en zon!
Ben pas 2 uur wakker vandaar. In Den Helder.quote:
Oh hier in Almere veel bewolking en het is koud.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben pas 2 uur wakker vandaar. In Den Helder.
Idem.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dat preciesmoord en brand schreeuwen, dat zou ik dan doen.
En klopt, anders weet iedereen mijn geboortejaar :s
of half dicht, is maar net hoe je het bekijktquote:Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef GekkePoes het volgende:
Mensen die de laptop half open hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |