quote:
zeg ik ook altijdquote:
Ik ben van de cijfertjes hè.quote:
Ik ook niet, maar het blijkt dat je dat niet nodig hebt om een website te maken.quote:
Met wie heb je die site gemaakt?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het blijkt dat je dat niet nodig hebt om een website te maken.
http://wijzijnsimba.nl/Home/
Excuses voor deze ongegêneerde reclame, maar ik ben nu eenmaal bijzonder trots op het resultaat.
omgomgomgomgquote:
Godverquote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het blijkt dat je dat niet nodig hebt om een website te maken.
http://wijzijnsimba.nl/Home/
Excuses voor deze ongegêneerde reclame, maar ik ben nu eenmaal bijzonder trots op het resultaat.
why not both?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik twijfel of ik zal bellen naar de klantenservice van ns of zal tweeten naar de klantenservice van ns #twijfels
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik mis eigenlijk ook het banmeldtopic
Wakker maken dan. 't is al middag, dit kan echt niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef Flippiee het volgende:
Als ik toch bezig ben met mijn dagboek te openbaren: mijn voet slaapt.
idd :s alsof mijn voet bepaalt of ik heel de dag binnen blijf of zo :squote:Op donderdag 6 november 2014 12:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wakker maken dan. 't is al middag, dit kan echt niet.
was altijd wel vermakelijk jaquote:Op donderdag 6 november 2014 12:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik mis eigenlijk ook het banmeldtopic
Dat heb ik in mijn eentje gedaanquote:Op donderdag 6 november 2014 12:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met wie heb je die site gemaakt?
[..]
omgomgomgomg
Neeeeeeeeeeeee niet Foxyquote:Op donderdag 6 november 2014 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godver
Wist je trouwens dat de Phoxy dag vermoedelijk gaat verdwijnen
oquote:Op donderdag 6 november 2014 12:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is inderdaad het punt, goed opgemerkt flipsje.
Dat jaquote:
Echt? wat tof zeg.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn eentje gedaan
[..]
Neeeeeeeeeeeee niet Foxy
Naast Simba is hij mijn favoriete Eredivisie icoon.
dubbel genaaid houdt beterquote:
Het is Phoxy, niet Foxy.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn eentje gedaan
[..]
Neeeeeeeeeeeee niet Foxy
Naast Simba is hij mijn favoriete Eredivisie icoon.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
o
[..]
Dat ja
[..]
Echt? wat tof zeg.
Er waren wel een paar designs waar ik uit kon kiezen zeg maar.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
o
[..]
Dat ja
[..]
Echt? wat tof zeg.
Omg omg omg. Over oma's gesproken.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dubbel genaaid houdt beter
/quotesvanmijnoma
ik vond de constatering ook een beetje teleurstellend.quote:
Oeh wow. dan zou ik maar wel een herinnering in een kalender aanmakenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er waren wel een paar designs waar ik uit kon kiezen zeg maar.
En als ik meer features wilde zoals bijvoorbeeld een fotogalerij kost dat meer geld.
(dit kostte 59 cent voor een jaar, dat had ik wel op mijn paypal)
Ik moet wel herinneren de site over een jaar stop te zetten, anders kost het 10 euro voor het volgende jaar.
Stomme voet. Geef 'm een schop.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
idd :s alsof mijn voet bepaalt of ik heel de dag binnen blijf of zo :s
Ja, heb het al in mijn telefoon gezet.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg omg omg. Over oma's gesproken.
Ik eet vanavond snert naar recept van mijn oma.
[..]
ik vond de constatering ook een beetje teleurstellend.
[..]
Oeh wow. dan zou ik maar wel een herinnering in een kalender aanmaken
zolang het niet naar recept van mijn vader isquote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leg je voet in je nek. Leg 'm in de houdgreep.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stomme voet. Geef 'm een schop.
Oh wacht.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stomme voet. Geef 'm een schop.
Oh wacht.
Slim!!!!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, heb het al in mijn telefoon gezet.
Die ken ik dan ook niet!!!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang het niet naar recept van mijn vader is
Precies dat ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg je voet in je nek. Leg 'm in de houdgreep.
Klopt ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik heb ooit gehoord dat je je voet kan breken als ie slaapt en je stoot die voet ergens tegen aan.
Ik leef dus op het randje als ik ga bewegen :s
ken je meme's eensquote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
ik vond de constatering ook een beetje teleurstellend.
[..]
Oeh wow. dan zou ik maar wel een herinnering in een kalender aanmaken
wees blij.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik heb ooit gehoord dat je je voet kan breken als ie slaapt en je stoot die voet ergens tegen aan.
[..]
Slim!!!!
[..]
Die ken ik dan ook niet!!!
Echt immens vervelend lijkt me datquote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja.Er kan van alles mee gebeuren terwijl 'ie slaapt, zonder dat je het doorhebt.
Sorry. En ik breng al zoveel tijd door op het internet.quote:
199* - 2014.quote:
Ik ken wel iemand die zoiets heeft gehad trouwens, dat hij naar de wekker liep terwijl zijn voet nog sliep.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slim!!!!
[..]
Die ken ik dan ook niet!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |