Ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
jammer had een kerst tt verwacht lol
Als ik die aandoe zie ik er vast een beetje PortuGAYs uitquote:Op donderdag 6 november 2014 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hier trouwens Portugeese sloffen staan
Het is echt schaapsleder met de wol er nog aan. Heerlijk warm en knus.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik die aandoe zie ik er vast een beetje PortuGAYs uit
Ja hoor. Weer druk aan het naaienquote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef wolfrolf het volgende:
Muisjeweer lekker gesetteld zo hier lekker dichtbij?
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Weer druk aan het naaien
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Weer druk aan het naaien
Een ding is zeker. Het is niet zijn boomstam dat geknuffeld wordt.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jimmy & muissie sitting in a tree
Hij kloptquote:Op donderdag 6 november 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat niet om de grote, maar wat hij doet.
Grootte.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat niet om de grote, maar wat hij doet.
Mijn excuses. Mijn Nederlands is niet meer wat het geweest was.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootte.
Dat staat als een paal boven water.
Daar kun je niet omheen Muis.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootte.
Dat staat als een paal boven water.
Het kan mij niet gek genoegquote:Op donderdag 6 november 2014 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry, ik laat het weer enorm ontsporen
Wat een hete hits he op die straalpaal
Oh doe ik het weer xD
rip.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb intussen voor het eerst in mijn leven vrijwillig Train opgezet.
Gaat het wel goed met je Mex?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb intussen voor het eerst in mijn leven vrijwillig Train opgezet.
Het is niet omdat ik de muziek goed vind gelukkigquote:
Jij doet aan SM-spelletjes? had ik niet achter je gezochtquote:Op donderdag 6 november 2014 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet omdat ik de muziek goed vind gelukkig
Voor een spelletje
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij doet aan SM-spelletjes? had ik niet achter je gezocht
Spaanse sloffen zijn echt een topshowquote:
Vlak daarvoor:quote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij nu na deze bekentenis van Mint?
Door beppe gebreide geitenwollensokkenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je geen Spaanse sloffen aan mag als je koude voeten hebt. Wat mag je dan wel aan doen?
Zoietsquote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je geen Spaanse sloffen aan mag als je koude voeten hebt. Wat mag je dan wel aan doen?
Pandatoffelsquote:
Ik heb wel een selfiestok voor je....quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Gsm met 8 MP selfie camera. Die moet ik hebben! Koop ik er een selfe stok bij. Is het plaatje compleet.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel een selfiestok voor je....
Eens!quote:
Papillon is wel tof. Ook zeker niet het beste wat Editors hebben gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens!
Life in Technicolor is echt een draak van een plaat![]()
Papillon ben ik ook geen fan van, maar ja....
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Pandaplint het volgende:
Godver![]()
Je zal maar eens vergeten dat je je voeten in zo'n zak hebt zitten en er klopt iemand aan de deur
[ afbeelding ]
Wat de neukquote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Pandaplint het volgende:
Godver![]()
Je zal maar eens vergeten dat je je voeten in zo'n zak hebt zitten en er klopt iemand aan de deur
[ afbeelding ]
een gewone vink, appelvink, putter, kneu?quote:
Kneus!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
een gewone vink, appelvink, putter, kneu?
Gelukkig gemistquote:
en zie hier de link met het songfestivalquote:
LB2.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Lunchbox 1
Boys Of Summer - Don Henley
Higher - Creed
Lunchbox 2
Scientist - Coldplay
Thunder Road - Bruce Springsteen
LB1, duidelijk...quote:Op donderdag 6 november 2014 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAA WEER COLDPLAY IN DE LUNSBOKS
SC
Inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef Againzender het volgende:
Als ze nou Bruce en Don Henley in 1 box hadden gegooid....
Creed. Verdomme.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
LB1, duidelijk...
Creed met Higher is nog wel te pruimen, met z'n Dinand stem
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb gister de clip gekeken. En vind Swift maar een eng hoofd hebben
Christelijke rockquote:Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Creed. Verdomme.
Boys of Summer vind ik ook niks, deze is voor mij duidelijk dus
Sowieso FPquote:Op donderdag 6 november 2014 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Prutsers op de FP
'Hun hebben' is voor paupers
Het is "U hebt" en niet "U heeft"...
Het mag allebei, maar de vervoeging "u hebt" is vele malen logischer kijkend naar vervoegingen van andere werkwoorden. Vervoeging van "u" is namelijk altijd 2 persoonsvorm.
Prima plaat maar Louise is zo'n KUT lied.quote:
Echt, dat gejank over die vinkjes de hele dag. Ga wat nuttigs doen met je tijd.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://beta.nos.nl/artike(...)app-vijf-vragen.html
Godverdomme.
De vinkjes zijn gewoon pure aids. Van die groepsgenoten die gaan janken omdat je hun bericht wel hebt gelezen maar niets zegt over een project, en je dan gaan bellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Echt, dat gejank over die vinkjes de hele dag. Ga wat nuttigs doen met je tijd.
Godsamme. Zo wil ik mijn geld ook wel verdienen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://beta.nos.nl/artike(...)app-vijf-vragen.html
Godverdomme.
gelukkig heeft zij die update nog nietquote:Op donderdag 6 november 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
Die blauwe vinkjes zijn volgens mij echt een hel voor de actieve daters
Zei hij terwijl hij de hele dag op Fok! doorbrengtquote:Op donderdag 6 november 2014 13:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Godsamme. Zo wil ik mijn geld ook wel verdienen.
Verdomme.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zei hij terwijl hij de hele dag op Fok! doorbrengt
pandatoffelsquote:
ik ben te laat zie ikquote:
2 uur pasquote:
Ik kan jouw muzieksmaak echt nooit voorspellen ookquote:
Dit is toch wel lekker hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan jouw muzieksmaak echt nooit voorspellen ook
Ik vind de Arctic Monkeys toch behoorlijk lekker hoor. Die hebben ook wel deze sound.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is toch wel lekker hoorwel iets anders dan de britzooi van nu
ik wist t gewoon nietquote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Echt, dat gejank over die vinkjes de hele dag. Ga wat nuttigs doen met je tijd.
ik lees bij en reageer meteenquote:
Ja ik waardeer enkele platen van hun ook erg... om die sound iddquote:Op donderdag 6 november 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de Arctic Monkeys toch behoorlijk lekker hoor. Die hebben ook wel deze sound.
Niet opgevallen, maar ik denk dat je een phaser bedoelt?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Weet iemand hoe dat suizende effect heet in het intro? Werd eind jaren 70 wel vaker gebruikt.
Dat is ook wel een stuk minder slap dan de in verhouding zaagvrolijkemeisjespop van The Kooks ja. Toegegevenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik waardeer enkele platen van hun ook erg... om die sound idd
quote:
Dat heet weilandquote:Op donderdag 6 november 2014 13:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Weet iemand hoe dat suizende effect heet in het intro? Werd eind jaren 70 wel vaker gebruikt.
Gewoon veel degelijkere liedjes en niet van die vrolijke spring poprock iddquote:Op donderdag 6 november 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook wel een stuk minder slap dan de in verhouding zaagvrolijkemeisjespop van The Kooks ja. Toegegeven
kut, gemist. Bazenplaat idd.quote:
Daar is youtube voor uitgevonden, en MP3tjesquote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, gemist. Bazenplaat idd.
hij staat ook in mijn , ondertussen wel erg grote, playlist. Maar ik word graag verrast door de radioquote:Op donderdag 6 november 2014 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar is youtube voor uitgevonden, en MP3tjes
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
Niet opgevallen, maar ik denk dat je een phaser bedoelt?
Is dat niet gewoon een synthesizergeluid?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vanaf 0.08 - 0.30 zeer goed te horen
Heb momenteel ff geen geluidquote:Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vanaf 0.08 - 0.30 zeer goed te horen
Klopt, helemaal goed!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een synthesizergeluid?
Kan even zoeken in mijn synthesizergeluidenboekje.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klopt, helemaal goed!
Maar ik was benieuwd of dit effect een bepaalde naam heeft, het zit volgens mij ook in een aantal nummers van Michael Jackson uit die tijd, geeft een heel 'spacey' karakter.
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan even zoeken in mijn synthesizergeluidenboekje.
Op mijn Yamaha keyboard heette het vroeger 'Wave'quote:Op donderdag 6 november 2014 13:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klopt, helemaal goed!
Maar ik was benieuwd of dit effect een bepaalde naam heeft, het zit volgens mij ook in een aantal nummers van Michael Jackson uit die tijd, geeft een heel 'spacey' karakter.
Wat denk je zelfquote:
Aangezien Peterson's vogelgids ook bestaat met vogelgeluiden in een boek beschreven, heb ik daadwerkelijk geen ideequote:
Ik heb zo'n boek niet iig.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Aangezien Peterson's vogelgids ook bestaat met vogelgeluiden in een boek beschreven, heb ik daadwerkelijk geen idee
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb zo'n boek niet iig.
Gelukkig niet echt aan gestoordquote:
Quiet Life is ook wel mooi nummer. Je kan hier ook horen dat Duran Duran ook naar Japan heeft geluisterd.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Adolescent Sex is wel een legendarische plaat.
Jij in KPDquote:
Alleen om te lezenquote:
En plaatjes kijken zekerquote:
je kent de KPD-kloon van CG niet?quote:
Sssstquote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kent de KPD-kloon van CG niet?
Ik zou haar wel herkennen in "Dames, we willen jullie naakt zien"quote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kent de KPD-kloon van CG niet?
Alleen maar viezigheid daar.quote:
Geen toegang hebben tot KPDquote:
nou danquote:Op donderdag 6 november 2014 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou haar wel herkennen in "Dames, we willen jullie naakt zien"
Alsof ik zulke foto's zou postenquote:Op donderdag 6 november 2014 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou haar wel herkennen in "Dames, we willen jullie naakt zien"
ninja-editquote:Op donderdag 6 november 2014 15:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alsof ik zulke foto's zou posten
krijg je er gratis bij als crew zijndequote:Op donderdag 6 november 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toegang hebben tot KPD zonder er ooit naar te vragen
Dit jaquote:Op donderdag 6 november 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toegang hebben tot KPD zonder er ooit naar te vragen
Lekker belangrijke edit ookquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alsof ik zulke foto's zou posten
Verkeerd gedacht.quote:
quote:
zolang je kloon redelijk geheim is kan je dat nog volhoudenquote:
D'r staat daar toch genoeg ander fapmateriaal?quote:
Dat is waar. Maar ik denk niet dat iemand er op zit te wachten (in de eerste plaats ikzelfquote:Op donderdag 6 november 2014 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zolang je kloon redelijk geheim is kan je dat nog volhouden
Hier: FB / Aanmeldtopic KPD editie #9/2014quote:Op donderdag 6 november 2014 15:42 schreef wolfrolf het volgende:
rubber
ik wil in KPD kan jij dat regelen
Ik wil fappen leuke plaatjes kijken
Jouw kloon is toch ICQLady?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik denk niet dat iemand er op zit te wachten (in de eerste plaats ikzelf)
Niet bij de naaktfoto's van de fokstersquote:Op donderdag 6 november 2014 15:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r staat daar toch genoeg ander fapmateriaal?
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier: FB / Aanmeldtopic KPD editie #9/2014
Hoe weet je dat als je niet in KPD kanquote:
Een groot rood kado van +- 1m85 met gouden biesjes. Je mag het zelf uitpakkenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg Sinterklaas, krijg ik dit jaar cadeaus?
Tof. Ik wacht met spanning op pakjesavond.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:43 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Een groot rood kado van +- 1m85 met gouden biesjes. Je mag het zelf uitpakken
Het is iets om mee te naaienquote:Op donderdag 6 november 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof. Ik wacht met spanning op pakjesavond.
Mooi, want ik doe niets liever.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:45 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Het is iets om mee te naaien
That's what she said.quote:
Beffenquote:
In het paard...dan weet je het wel...quote:Op donderdag 6 november 2014 18:50 schreef SilentChaos het volgende:
The Deaf![]()
Over 3 weken heen in het Paard
Niks mis met het Paardquote:Op donderdag 6 november 2014 18:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In het paard...dan weet je het wel...
Op stapavonden nogal een tokkietent. Nogal bijzondere openingszinnen daarquote:Op donderdag 6 november 2014 18:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met het Paard
Beth Hart gezien daar, Limp Bizkit gezien daar en nog een aantal... Goed poppodium
Ach in mm vaders tijd was het een drugstentquote:Op donderdag 6 november 2014 18:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Op stapavonden nogal een tokkietent. Nogal bijzondere openingszinnen daar
met dat schattige meisje wat niet zo goed bier kan drinkenquote:
Jannekequote:Op donderdag 6 november 2014 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met dat schattige meisje wat niet zo goed bier kan drinken
Ik ging daar altijd op stap toen ik in Delft woondequote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach in mm vaders tijd was het een drugstent
Ik ben er maar 1 keer wezen stappen, verder alleen voor concertendan is het prima
die stond heel stiekem dr biertje leeg te schenken met kleine scheutjes terwijl ze hem heel nonchalant laag naast zich hield. Prachtig gezicht.quote:
The Deaf is cool. heb ze van de zomer op CityRock gezien. speelden toen zelfs nummers die ze volgens mij ter plekke verzonnen en ze stonden om 16u al een fles whiskey leeg te tetteren. en ik vind de muziek veel beter dan Di-rect, maar ik hou dan ook wel van rammelrockquote:Op donderdag 6 november 2014 18:50 schreef SilentChaos het volgende:
The Deaf![]()
Over 3 weken heen in het Paard
Wie heeft dat nog nooit gedaanquote:Op donderdag 6 november 2014 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die stond heel stiekem dr biertje leeg te schenken met kleine scheutjes terwijl ze hem heel nonchalant laag naast zich hield. Prachtig gezicht.
ik. hoezo? ik kan me er zelfs niets bij voorstellen....quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wie heeft dat nog nooit gedaan
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik. hoezo? ik kan me er zelfs niets bij voorstellen....
Ramvol zitten. En dat er toch nog steeds rondjes aangeboden wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik. hoezo? ik kan me er zelfs niets bij voorstellen....
Mijn probleem is dat ik dan doortank met alle gevolgen van dienquote:Op donderdag 6 november 2014 21:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Ramvol zitten. En dat er toch nog steeds rondjes aangeboden worden![]()
Straks wordt trouwens een vraag van mij behandeld op Radio 5
kan me er nog steeds niet bij voor stellenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Ramvol zitten. En dat er toch nog steeds rondjes aangeboden worden![]()
Straks wordt trouwens een vraag van mij behandeld op Radio 5
Ik zit gelukkig vaak vol voordat ik lam benquote:Op donderdag 6 november 2014 21:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik dan doortank met alle gevolgen van dien![]()
Verloren fietsen, gaten in broeken, niet weten hoe ik thuis ben gekomen en op een echt slechte dag m'n hart luchten bij vreemde vrouwen die te goed zijn zodat ze blijven staan
Vol van drank heb ik nog nooit gezetenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig vaak vol voordat ik lam ben
echt... Pandaplint...hoe kom je erop? de keren dat je tijdens holymolyfolie langs kwam zag je Geerepeer ook denk van: die gozer is niet goed....quote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef Pandaplint het volgende:
"Vraag van luisteraar @pandaplint"
Pandapunt, pandapint, pandaplintquote:Op donderdag 6 november 2014 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
echt... Pandaplint...hoe kom je erop? de keren dat je tijdens holymolyfolie langs kwam zag je Geerepeer ook denk van: die gozer is niet goed....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
maar dan nog.....quote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pandapunt, pandapint, pandaplint
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
Voor Wolf:
Dat assFergie zelf vind ik niet zoveel soeps, maar jij in zo'n broek....roar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overigens....ik heb gisteren moeten ontkennen dat ik homo ben. op m'n nieuwe werk werkt ook een vroegere, mannelijke hetero-collega en we noemden elkaar gisteren poepie en schatje.........
edit: nog ff over die video... SlashHet gemak waarmee die man speelt...prachtig.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
Voor Wolf:
Dat assPics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Pindaplant.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pandapunt, pandapint, pandaplint
quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niks.
Albatraoz > MH
Kommaaarrrrr met die![]()
Anthemquote:
Godverdomme.twitter:SanderB_ twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 08:26:41@RoelJewel wil jij ff stemmen 😉@JettRebel: Ik ben genomineerd voor #BestGekledeMan door @EsquireNL!! Lees/stem hier: http://t.co/VoH0yKkN9C reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.twitter:SanderB_ twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 08:26:41@RoelJewel wil jij ff stemmen 😉@JettRebel: Ik ben genomineerd voor #BestGekledeMan door @EsquireNL!! Lees/stem hier: http://t.co/VoH0yKkN9C reageer retweet
Echt. Manmanman.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan staat hij ook nog bovenaan
Godsamme.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Danny Veraquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niks.
Albatraoz > MH
Kommaaarrrrr met die![]()
Ik zet de kleenex alvast klaartwitter:538 twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 09:51:34Net bekend gemaakt op #Radio538: @ArianaGrande staat in de eerste #TVOH liveshow op het podium! Bang Bang!
reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zet de kleenex alvast klaartwitter:538 twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 09:51:34Net bekend gemaakt op #Radio538: @ArianaGrande staat in de eerste #TVOH liveshow op het podium! Bang Bang! [ afbeelding ] reageer retweet
Leuk voor mijn dochter.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zet de kleenex alvast klaartwitter:538 twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 09:51:34Net bekend gemaakt op #Radio538: @ArianaGrande staat in de eerste #TVOH liveshow op het podium! Bang Bang! [ afbeelding ] reageer retweet
Hoi Edquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Leuk voor mijn dochter.
Gelukkig dat Veenstra begonnen is. Die twee lolbroeken was ik al weer even zat.
Hoi Linda/Roos/Jessica ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik krijg altijd een beetje ademnood van Muse.
Eerlijk is eerlijk; Ademnood is een leuk nummer en Babette van Veen kan wel degelijk zingen. Koortjes ook best mooi gedaan. En tieten natuurlijk.quote:
Waar wil je hem hebben?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:29 schreef minthy het volgende:
Duimers gevraagd, vandaag gaat de gemeente waar ik heb gesolliciteerd de kandidaten uitnodigen![]()
![]()
Als je geen ruzie met m'n eendje wil hebben, zou ik het kuis houden...quote:
Ik zal voor je duimen mopje!quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:29 schreef minthy het volgende:
Duimers gevraagd, vandaag gaat de gemeente waar ik heb gesolliciteerd de kandidaten uitnodigen![]()
![]()
*KLAPSMAK*quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen mopje!
En nog een extra aai over die blonde bol
Wie regelt die nominaties? Een blind paard?quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:31 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga voor je duimenquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:29 schreef minthy het volgende:
![]()
Dit heeft weinig met R&B te makenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |