Ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
jammer had een kerst tt verwacht lol
Als ik die aandoe zie ik er vast een beetje PortuGAYs uitquote:Op donderdag 6 november 2014 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hier trouwens Portugeese sloffen staan
Het is echt schaapsleder met de wol er nog aan. Heerlijk warm en knus.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik die aandoe zie ik er vast een beetje PortuGAYs uit
Ja hoor. Weer druk aan het naaienquote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef wolfrolf het volgende:
Muisjeweer lekker gesetteld zo hier lekker dichtbij?
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Weer druk aan het naaien
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Weer druk aan het naaien
Een ding is zeker. Het is niet zijn boomstam dat geknuffeld wordt.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jimmy & muissie sitting in a tree
Hij kloptquote:Op donderdag 6 november 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat niet om de grote, maar wat hij doet.
Grootte.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat niet om de grote, maar wat hij doet.
Mijn excuses. Mijn Nederlands is niet meer wat het geweest was.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootte.
Dat staat als een paal boven water.
Daar kun je niet omheen Muis.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootte.
Dat staat als een paal boven water.
Het kan mij niet gek genoegquote:Op donderdag 6 november 2014 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry, ik laat het weer enorm ontsporen
Wat een hete hits he op die straalpaal
Oh doe ik het weer xD
rip.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb intussen voor het eerst in mijn leven vrijwillig Train opgezet.
Gaat het wel goed met je Mex?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb intussen voor het eerst in mijn leven vrijwillig Train opgezet.
Het is niet omdat ik de muziek goed vind gelukkigquote:
Jij doet aan SM-spelletjes? had ik niet achter je gezochtquote:Op donderdag 6 november 2014 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet omdat ik de muziek goed vind gelukkig
Voor een spelletje
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij doet aan SM-spelletjes? had ik niet achter je gezocht
Spaanse sloffen zijn echt een topshowquote:
Vlak daarvoor:quote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij nu na deze bekentenis van Mint?
Door beppe gebreide geitenwollensokkenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je geen Spaanse sloffen aan mag als je koude voeten hebt. Wat mag je dan wel aan doen?
Zoietsquote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je geen Spaanse sloffen aan mag als je koude voeten hebt. Wat mag je dan wel aan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |