Ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
jammer had een kerst tt verwacht lol
Als ik die aandoe zie ik er vast een beetje PortuGAYs uitquote:Op donderdag 6 november 2014 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hier trouwens Portugeese sloffen staan
Het is echt schaapsleder met de wol er nog aan. Heerlijk warm en knus.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik die aandoe zie ik er vast een beetje PortuGAYs uit
Ja hoor. Weer druk aan het naaienquote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef wolfrolf het volgende:
Muisjeweer lekker gesetteld zo hier lekker dichtbij?
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Weer druk aan het naaien
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Weer druk aan het naaien
Een ding is zeker. Het is niet zijn boomstam dat geknuffeld wordt.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jimmy & muissie sitting in a tree
Hij kloptquote:Op donderdag 6 november 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat niet om de grote, maar wat hij doet.
Grootte.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat niet om de grote, maar wat hij doet.
Mijn excuses. Mijn Nederlands is niet meer wat het geweest was.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootte.
Dat staat als een paal boven water.
Daar kun je niet omheen Muis.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootte.
Dat staat als een paal boven water.
Het kan mij niet gek genoegquote:Op donderdag 6 november 2014 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry, ik laat het weer enorm ontsporen
Wat een hete hits he op die straalpaal
Oh doe ik het weer xD
rip.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb intussen voor het eerst in mijn leven vrijwillig Train opgezet.
Gaat het wel goed met je Mex?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb intussen voor het eerst in mijn leven vrijwillig Train opgezet.
Het is niet omdat ik de muziek goed vind gelukkigquote:
Jij doet aan SM-spelletjes? had ik niet achter je gezochtquote:Op donderdag 6 november 2014 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet omdat ik de muziek goed vind gelukkig
Voor een spelletje
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij doet aan SM-spelletjes? had ik niet achter je gezocht
Spaanse sloffen zijn echt een topshowquote:
Vlak daarvoor:quote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij nu na deze bekentenis van Mint?
Door beppe gebreide geitenwollensokkenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je geen Spaanse sloffen aan mag als je koude voeten hebt. Wat mag je dan wel aan doen?
Zoietsquote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je geen Spaanse sloffen aan mag als je koude voeten hebt. Wat mag je dan wel aan doen?
Pandatoffelsquote:
Ik heb wel een selfiestok voor je....quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Gsm met 8 MP selfie camera. Die moet ik hebben! Koop ik er een selfe stok bij. Is het plaatje compleet.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel een selfiestok voor je....
Eens!quote:
Papillon is wel tof. Ook zeker niet het beste wat Editors hebben gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens!
Life in Technicolor is echt een draak van een plaat![]()
Papillon ben ik ook geen fan van, maar ja....
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Pandaplint het volgende:
Godver![]()
Je zal maar eens vergeten dat je je voeten in zo'n zak hebt zitten en er klopt iemand aan de deur
[ afbeelding ]
Wat de neukquote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Pandaplint het volgende:
Godver![]()
Je zal maar eens vergeten dat je je voeten in zo'n zak hebt zitten en er klopt iemand aan de deur
[ afbeelding ]
een gewone vink, appelvink, putter, kneu?quote:
Kneus!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
een gewone vink, appelvink, putter, kneu?
Gelukkig gemistquote:
en zie hier de link met het songfestivalquote:
LB2.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Lunchbox 1
Boys Of Summer - Don Henley
Higher - Creed
Lunchbox 2
Scientist - Coldplay
Thunder Road - Bruce Springsteen
LB1, duidelijk...quote:Op donderdag 6 november 2014 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAA WEER COLDPLAY IN DE LUNSBOKS
SC
Inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef Againzender het volgende:
Als ze nou Bruce en Don Henley in 1 box hadden gegooid....
Creed. Verdomme.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
LB1, duidelijk...
Creed met Higher is nog wel te pruimen, met z'n Dinand stem
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb gister de clip gekeken. En vind Swift maar een eng hoofd hebben
Christelijke rockquote:Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Creed. Verdomme.
Boys of Summer vind ik ook niks, deze is voor mij duidelijk dus
Sowieso FPquote:Op donderdag 6 november 2014 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Prutsers op de FP
'Hun hebben' is voor paupers
Het is "U hebt" en niet "U heeft"...
Het mag allebei, maar de vervoeging "u hebt" is vele malen logischer kijkend naar vervoegingen van andere werkwoorden. Vervoeging van "u" is namelijk altijd 2 persoonsvorm.
Prima plaat maar Louise is zo'n KUT lied.quote:
Echt, dat gejank over die vinkjes de hele dag. Ga wat nuttigs doen met je tijd.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://beta.nos.nl/artike(...)app-vijf-vragen.html
Godverdomme.
De vinkjes zijn gewoon pure aids. Van die groepsgenoten die gaan janken omdat je hun bericht wel hebt gelezen maar niets zegt over een project, en je dan gaan bellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Echt, dat gejank over die vinkjes de hele dag. Ga wat nuttigs doen met je tijd.
Godsamme. Zo wil ik mijn geld ook wel verdienen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://beta.nos.nl/artike(...)app-vijf-vragen.html
Godverdomme.
gelukkig heeft zij die update nog nietquote:Op donderdag 6 november 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
Die blauwe vinkjes zijn volgens mij echt een hel voor de actieve daters
Zei hij terwijl hij de hele dag op Fok! doorbrengtquote:Op donderdag 6 november 2014 13:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Godsamme. Zo wil ik mijn geld ook wel verdienen.
Verdomme.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zei hij terwijl hij de hele dag op Fok! doorbrengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |