Die quote ik even voor als ze verliezen.quote:
Dat magquote:Op woensdag 5 november 2014 23:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Die quote ik even voor als ze verliezen.
Thanksquote:
Hush.quote:
Lapo Ninja klinkt beter.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Thijs wat een lapo-hunter ben je toch ook eigenlijk. Of moet ik lapo-ninja zeggen?
chillquote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon een bom op 't stadion, of een mol onder 't veld.. Dan is het zo klaar met dat voetbal..
Want andere zouden eens iets hebben wat ze leuk vindenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon een bom op 't stadion, of een mol onder 't veld.. Dan is het zo klaar met dat voetbal..
Geeft wel even een rommeltje, maar dat ruimen ze dan wel weer op..quote:
Jij bent meer voor het type Zoek de Voetbal Mol.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Engeltje!quote:
Jij denkt lekker wel aan jezelf?quote:
Ik geef graag nieuwe diepte aan bestaande dingenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent meer voor het type Zoek de Voetbal Mol.
ssst... geen chocolade..... en liever nu een glaasje waterrrrr...quote:Op woensdag 5 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt lekker wel aan jezelf?
Gewoon omdat je het verdient hebt
Lekker stukje chocolade erbij, kopje thee...
Alles goed daaroquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geef graag nieuwe diepte aan bestaande dingen
Buk eens. Zal ik jou wat nieuwe diepte geven!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje gniffelen als ik dat leesquote:
Totdat je een algeheel dieptepunt bereikte en in China uitkwamquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Z'n gangetjequote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Buk eens. Zal ik jou wat nieuwe diepte geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |