Dat mag je zelf weten, je bent niet verplicht te blijven. Net zoals er een knopje op je radio zit waarmee je een andere zender op kunt zetten als je er niet langer naar wilt luisteren.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus als ik de zwarte pieten banner niks vind mag ik oprotten?
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eens met deze (ietwat kleine) vrouw
pot verwijt ketel enzoquote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eens met deze (ietwat kleine) vrouw
Misschien dat Zoem een optie kan fixen waarmee je de banner uit kunt schakelen. Net als de sneeuwheader.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben nog steeds voorstander van een groot referendum / poll op FOK! omtrent de zwarte piet banner
Daar heb je abo's voor.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat Zoem een optie kan fixen waarmee je de banner uit kunt schakelen. Net als de sneeuwheader.
lieg niet. Stiekem ben jij kaboutertje uit oh oh chersoquote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben super lang wat praat je a mattie ;s
van vanmiddag toevallig ?quote:
Dat is wel een mooie manier voor Danny om zn zakken te vullenquote:
Maakt alle theorieën en complotten alleen nog maar geloofwaardiger.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie manier voor Danny om zn zakken te vullen
Met een abo heb je die optie al ja. Al vind ik het uitschakelen van een bepaalde header niet bepaald een functionaliteit waar je een abo voor nodig hebt.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maakt alle theorieën en complotten alleen nog maar geloofwaardiger.
Fogelquote:
Zo blijf je bezig. Dit forum heeft al 450 knopjes en uit te schakelen functies.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Met een abo heb je die optie al ja. Al vind ik het uitschakelen van een bepaalde header niet bepaald een functionaliteit waar je een abo voor nodig hebt.
Fantastisch welquote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo blijf je bezig. Dit forum heeft al 450 knopjes en uit te schakelen functies.
Dat is echt fantastischquote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat is de schuld van de Rabobank, daar kun je Danny niet op aankijken.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Fantastischquote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als een wetenschapper daar mod van worden, echt een baasquote:
Oh echtquote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als een wetenschapper daar mod van worden, echt een baas
En het zijn er 449, jij hebt een extra knop toegevoegd om LB te kunnen spammen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iets vaagsquote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh echt![]()
Wat doet hij voor wetenschappelijke dingetjes dan![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef bondage het volgende:
[..]
En het zijn er 449, jij hebt een extra knop toegevoegd om LB te kunnen spammen.
Lekker wetenschappelijk dusquote:
Zo beschrijft hij het zelf ookquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef bondage het volgende:
[..]
En het zijn er 449, jij hebt een extra knop toegevoegd om LB te kunnen spammen.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo beschrijft hij het zelf ook
Geen vaatwasmachine hebbenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen vaatwasmachine hebben_
Vaatwasmachinesquote:Op woensdag 5 november 2014 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen vaatwasmachine hebben_
kan ik je niet bij helpenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je bent een onafhankelijke jongedame, je moet helemaal niets
Je moet afwassen met kraanwater, niet met je tranenquote:
Ze is niet onafhankelijk, of geen jongedame?quote:
Ernstige zaakquote:Op woensdag 5 november 2014 21:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Eerst liegt hij mensen voor over het aantal delen in GRTD en nu dit weer.
Ik zat een beetje te bedenken hoe je dat tegen iemand zegt die je vraagt of je de afwas nog even doet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze is niet onafhankelijk, of geen jongedame?
Nog steeds kwaliteitquote:Op woensdag 5 november 2014 21:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het gaat bergafwaarts met deze jongeman.
Ja, hij was altijd zo pienter.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het gaat bergafwaarts met deze jongeman.
quote:
Je bent zelfquote:
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2014 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zat een beetje te bedenken hoe je dat tegen iemand zegt die je vraagt of je de afwas nog even doet.
> Doe je de afwas nog even?
< Nee.Ik ben een onafhankelijke jongedame, dus ik moet niks.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! is altijd al een beetje down geweest. [ afbeelding ]
don't let an extra chromosome get you downquote:Op woensdag 5 november 2014 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! is altijd al een beetje down geweest. [ afbeelding ]
Ik heb een beetje een hekel aan die jongenquote:
Wat.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan die jongen
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
don't let an extra chromosome get you down
"BBQ, ga eens de afwas doen"quote:
O.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier kan ik het niet mee eens zijn.
Ja.quote:
wat is daarmee?quote:
Ik ken je pijnquote:Op woensdag 5 november 2014 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
10x uitgelegd hoe je op de ouderportaal moet inloggen, kan ze het nog niet
ouderportaal?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe moet ik dat vanaf hier dat fixenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
"BBQ, ga eens de afwas doen"
>"Nee moeder. Ik ben een onafhankelijke en jongvolwassen heer, en ik weiger toe te geven aan uw impliciete autoriteit."
Hoe.quote:
Veel makkelijker kan het niet wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Teamviewer.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat vanaf hier dat fixen
Levensmoe?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
Wat. [ afbeelding ] is mijn standaard PI.
Waarom. [ afbeelding ]
Gewoon een tik op het achterhoofd gevenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat vanaf hier dat fixen
quote:
Nope.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zeg doen
En gewoon, hij praat vervelend.
Probeer het gewoon eens.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope.
En nee man. Hij is baas.Zijn puns.
denken dat dat wel simpel isquote:Op woensdag 5 november 2014 22:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Naar zoeken met Google en vervolgens kopiëren en plakken.
"Een eigen huis, een plek onder de son"quote:Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als mijn ouders dat hadden gevraagd, was ik op mezelf gaan wonen
"en altijd iemand in de buurt die van me houden kon''quote:Op woensdag 5 november 2014 22:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Een eigen huis, een plek onder de son"
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Probeer het gewoon eens.
Ik erger me altijd aan zijn "Hey what's up guys" aan het begin van elke video
Haten op MKBHDquote:Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Probeer het gewoon eens.
Ik erger me altijd aan zijn "Hey what's up guys" aan het begin van elke video
Strugglesquote:Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
denken dat dat wel simpel is
Kon ja, het ook echt doen valt nog vies tegen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
"en altijd iemand in de buurt die van me houden kon''
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dan mag ik het huis uit volgens hun.
Awesome gewoon. Niets op aan te merken. En z'n peace aan 't einde ook.![]()
MKBHDquote:
ga wegquote:
quote:
Ik welquote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb nog geen blauwe vinkjes op whatsapp
Je hebt ook zo'n ding die je niet hoeft te installerenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga maar niet vertellen hoe ze teamviewer moet installeren
Zou ze erin trappen als dat Indiase volk van Microsoft belt?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga maar niet vertellen hoe ze teamviewer moet installeren
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
ik ook niet, rip.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
Neequote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zou ze erin trappen als dat Indiase volk van Microsoft belt?
welkonquote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n ding die je niet hoeft te installeren
Downloaden wordt ook een probleemquote:Op woensdag 5 november 2014 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.teamviewer.com/nl/download/windows.aspx
Bij extra downloads. Quicksupport.
Laat ze maar hun pc uit het raam kletteren.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Downloaden wordt ook een probleem
ea maakt geen games en dice is bezig met hardline.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil iemand met mij EA/DICE aan het verstand brengen dat ze een nieuwe WWII shooter moeten uitbrengen
Heb dat ooit eens gedaan bij EA live support. Zonder succes.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil iemand met mij EA/DICE aan het verstand brengen dat ze een nieuwe WWII shooter moeten uitbrengen
tijd voor een pc voor dummies boek voor je oudersquote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe haar een iPad cadeau, ben je van dat gedoe af.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus drie jaar geleden gedaan. 't werd er niet beter op.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Doe haar een iPad cadeau, ben je van dat gedoe af.
dat is voor rasdigibeten net zo er, if not worse.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Doe haar een iPad cadeau, ben je van dat gedoe af.
Nee maar DICE moet gewoon oppleuren met hun hardline en gewoon weer een fatsoenlijke Battlefield maken (zoals BFBC2) maar dan met de techniek van Frostbite 3 in een WWII settingquote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ea maakt geen games en dice is bezig met hardline.
maar er is wel iets ww2 achtigs maar dat is zijn geen triple a's meer.
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb dat ooit eens gedaan bij EA live support. Zonder succes.
25 copies of battlefield bad company 2 wilden ze ook niet weggeven.
God, why?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus drie jaar geleden gedaan. 't werd er niet beter op.
bc3 moeten ze ook echt maken! Maar ze huilen dat ze niet weten hoe, en dat is niet ww2 themed. Verder is hardline de vervanger van een moh titel.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee maar DICE moet gewoon oppleuren met hun hardline en gewoon weer een fatsoenlijke Battlefield maken (zoals BFBC2) maar dan met de techniek van Frostbite 2 in een WWII setting
[..]
Oh
Bad company II was wel een dijk van een game
Scheelt in ieder geval dat je er weinig aan kunt vernielen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is voor rasdigibeten net zo er, if not worse.
Wat.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kijk ff op skype mee, doet t gelijk
quote:
quote:
quote:
quote:Hier is niets te zien.
Hetgeen waar je naar op zoek bent bevindt zich op dit moment niet op dit adres. Tenzij je natuurlijk op zoek was naar deze pagina met de foutmelding. In dat geval: gefeliciteerd, je hebt 'em gevonden!
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit ook gewoon in de pan kunnen?
#dtv
Beetje roerbakken met wat olijfolie moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
#dtv
Ja, maar je krijgt er zoveel gekut door, als je alles dichttimmert omdat ouders anders letterlijk alle shit gaan kopen als ze even een spelletje spelen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt in ieder geval dat je er weinig aan kunt vernielen.
eh, nou... Dat zou je verbazen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt in ieder geval dat je er weinig aan kunt vernielen.
Ik heb alleen zonnebloem olie.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beetje roerbakken met wat olijfolie moet geen probleem zijn.
ohquote:
Ik zou dat niet meer eten. Over datum enzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
#dtv
Snow is knapperquote:Op woensdag 5 november 2014 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lieg niet. Stiekem ben jij kaboutertje uit oh oh cherso
Klopt. Hoewel mijn meeste uren nog in BF2 met spec ops zitten. Vroeger toen je nog een cdtje moest kopen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee maar DICE moet gewoon oppleuren met hun hardline en gewoon weer een fatsoenlijke Battlefield maken (zoals BFBC2) maar dan met de techniek van Frostbite 3 in een WWII setting
[..]
Oh
Bad company II was wel een dijk van een game
Ik ga geen hardline kopenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
bc3 moeten ze ook echt maken! Maar ze huilen dat ze niet weten hoe, en dat is niet ww2 themed. Verder is hardline de vervanger van een moh titel.
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou dat niet meer eten. Over datum enzo.
voak buj te bangequote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
#dtv
Olie = olie en boeit voor het opwarmen/wokken niet welke. Gopher itquote:
Battlefield 2, daar heb ik ook heel wat uren op versletenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel mijn meeste uren nog in BF2 met spec ops zitten. Vroeger toen je nog een cdtje moest kopen.![]()
Die EA chat had ik ooit ergens als backup. Hilarisch hoe die gekke Indier telkens ging checken bij z'n begeleider.![]()
Als een losgeslagen stel apen... Sjonge jonge. Gelukkig zijn mijn ouders niet zo onhandig met digitale shizzle. Zo nu en dan een keer wat spyware opruimen, meer hoef ik niet te doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt er zoveel gekut door, als je alles dichttimmert omdat ouders anders letterlijk alle shit gaan kopen als ze even een spelletje spelen.
Magnetronmaaltijdenquote:
Mja, jammer wel. Kan er ook vrij weinig meer aan doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Als een losgeslagen stel apen... Sjonge jonge. Gelukkig zijn mijn ouders niet zo onhandig met digitale shizzle. Zo nu en dan een keer wat spyware opruimen, meer hoef ik niet te doen.
hardline is beter dan bf4 maar als ik bf wil doen ga ik wel bf3 spelenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga geen hardline kopen
BC3 zou ik zonder te knipperen kopen
ww2 is slechts bijzaak trouwens, maar ik vind dat gewoon vet
COD vond ik (Black Ops / MW1) ook nog wel leuk , maar dat vind ik nu ook echt aids
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Battlefield 2, daar heb ik ook heel wat uren op versleten
Beetje liggen snipen met een L96 omdat er zo'n vertyft geil geluid van af kwam
Ik deed dat naaktquote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Best sneu hoe ik daar op zomerdagen in m'n blote bast en korte broek achter de pc zat met een ventilator op standje koelkast.![]()
Ik verlang terug naar die tijden.
Vaag, geen probleemquote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
quoten werkt ook niet
@nick: au bain marie lijkt me geen strak plan met een kartonnen doosje
Jou heb ik een tijdje niet gezienquote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
hardline is beter dan bf4 maar als ik bf wil doen ga ik wel bf3 spelen
en cod is al heel lang aids met een kutcommunity
Idem, maar dit prutje wordt er niet beter van in de oven.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak altijd zelf pasta.
Mijn ouders gaven commentaar dat er na mijn game-sessie een nat streepje op de stoel achterbleef.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ouders gaven commentaar dat er na mijn game-sessie een nat streepje op de stoel achterbleef.
Geil..quote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ouders gaven commentaar dat er na mijn game-sessie een nat streepje op de stoel achterbleef.
ik maak pasta. geen soepquote:Op woensdag 5 november 2014 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, blijft niet veel soeps van over blijf ik bang.
Het is al niet veel soeps. Misschien moet je er met veel water erbij maar soep van maken!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, blijft niet veel soeps van over blijf ik bang.
Niets mis met een barbecue achtige nasmaak.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, maar dit prutje wordt er niet beter van in de oven.
Bleh.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is al niet veel soeps. Misschien moet je er met veel water erbij maar soep van maken!![]()
RIPquote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[ [url=https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10805696_10204044765936888_4151945649157080081_n.jpg?oh=e12fe7aaaca514cec6c6ee1589b4c9cd&oe=54E19EBDhttps://scontent-b-ams.xx(...)=54E19EBD]afbeelding[/url] ]
Wel door blijven posten als het in de fik vliegt he!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef d4v1d het volgende:
Zal ik live verslag doen van de vorderingen?
Afstuderen?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik was andere dingen aan het doen, daarom heb je mij een tijdje niet gezien
Lekker krokant, lekker zwart.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis met een barbecue achtige nasmaak.
Ewquote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
Wist je dat je bloem kon frituren en eten?
vrijwillig je kontje uitlenen achter het station?quote:
ripquote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[ [url=https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10805696_10204044765936888_4151945649157080081_n.jpg?oh=e12fe7aaaca514cec6c6ee1589b4c9cd&oe=54E19EBDhttps://scontent-b-ams.xx(...)=54E19EBD]afbeelding[/url] ]
Ik ben een console peasantquote:
ik ben jou niet, cumdumpstertquote:Op woensdag 5 november 2014 22:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
vrijwillig je kontje uitlenen achter het station?
Adios madame Unfquote:
netjes. Ik heb 300 euro aan knifes verdiendquote:Op woensdag 5 november 2014 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb van de week al 4 weddenschappen gewonnen
Wow hoe datquote:Op woensdag 5 november 2014 22:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
netjes. Ik heb 300 euro aan knifes verdiend
Eeuwig zondequote:
Al mijn homiesquote:
met racespellen werkt het ook veel beter jaquote:Op woensdag 5 november 2014 22:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Al mijn homiesgamen ook op PS4 dus zodoende dat ik nog een console heb
En die ene jongen wil niet ook liever een pc?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ps3 is deaud, iets met blu-ray RIP.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ruilen tegen een p250 sand dune?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik heb alleen m'n fn gut knife fade nog en die gebruik ik zelf.
ps4 heeft wel de betere rpg titels.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
wat denk je zelfquote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ruilen tegen een p250 sand dune?
In een pannetje doen eerstquote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
quoten werkt ook niet
@nick: au bain marie lijkt me geen strak plan met een kartonnen doosje
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
En die ene jongen wil niet ook liever een pc?
Moest stiekem wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ps3 is deaud, iets met blu-ray RIP.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
ik heb gewoon nog een ps2, en hij werkt ook nogquote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef bondage het volgende:
Sinds mijn 360 dood is geen console meer gehad.
Heb wel uren met vrienden op de bank gezeten alles in Gran Turismo halen. Dat is wel baas met een paar biertjes erbij en een lang weekend vrij.quote:
Ik kreeg een RROD, geprobeerd te fixen maar is niet gelukt. Doe zo nu en dan spelletje op de PC maar verder niet echt. Ben toch meer van UT en dergelijke, is een muis handiger dan een controller vind ik. Voor GTA heb ik een Xbox controller bij de pc.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik heb gewoon nog een ps2, en hij werkt ook nog
ik ga hem sowieso niet ruilen. Hij is ruim 100¤ en 1 van de mooiste knifesquote:Op woensdag 5 november 2014 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
m4a1 atomic alloy, awp electric hive en een ak-47 emerald en blue laminate?
Bitch plsquote:Op woensdag 5 november 2014 22:37 schreef DrNick het volgende:
Oh oh, weer een pareltje van mijn moeder:
"Zeg mutti, ik heb over ongeveer een maand een meet. Kan ik dan de auto meepakken?"
>"Nee Nick, laat maar eens eerst zien dat je wat beter je best gaat doen"
"Wacht wat"
> "Ja Nick, misschien moet je het verdienen ofzo"._!
ik heb een heerlijke pc staan waar ik shooters en (mmo)rpgs op doe.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kreeg een RROD, geprobeerd te fixen maar is niet gelukt. Doe zo nu en dan spelletje op de PC maar verder niet echt. Ben toch meer van UT en dergelijke, is een muis handiger dan een controller vind ik. Voor GTA heb ik een Xbox controller bij de pc.
Zou weggaan en helicopterend de kamer weer binnen komen lopen om te kijken of dat haar mening verandert.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:37 schreef DrNick het volgende:
Oh oh, weer een pareltje van mijn moeder:
"Zeg mutti, ik heb over ongeveer een maand een meet. Kan ik dan de auto meepakken?"
>"Nee Nick, laat maar eens eerst zien dat je wat beter je best gaat doen"
"Wacht wat"
> "Ja Nick, misschien moet je het verdienen ofzo"._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |