Dat mag je zelf weten, je bent niet verplicht te blijven. Net zoals er een knopje op je radio zit waarmee je een andere zender op kunt zetten als je er niet langer naar wilt luisteren.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus als ik de zwarte pieten banner niks vind mag ik oprotten?
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eens met deze (ietwat kleine) vrouw
pot verwijt ketel enzoquote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eens met deze (ietwat kleine) vrouw
Misschien dat Zoem een optie kan fixen waarmee je de banner uit kunt schakelen. Net als de sneeuwheader.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben nog steeds voorstander van een groot referendum / poll op FOK! omtrent de zwarte piet banner
Daar heb je abo's voor.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat Zoem een optie kan fixen waarmee je de banner uit kunt schakelen. Net als de sneeuwheader.
lieg niet. Stiekem ben jij kaboutertje uit oh oh chersoquote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben super lang wat praat je a mattie ;s
van vanmiddag toevallig ?quote:
Dat is wel een mooie manier voor Danny om zn zakken te vullenquote:
Maakt alle theorieën en complotten alleen nog maar geloofwaardiger.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie manier voor Danny om zn zakken te vullen
Met een abo heb je die optie al ja. Al vind ik het uitschakelen van een bepaalde header niet bepaald een functionaliteit waar je een abo voor nodig hebt.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maakt alle theorieën en complotten alleen nog maar geloofwaardiger.
Fogelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |