fokit ookquote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lr heeft toch wel vaker een ban?
quote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
is goed
we hebben al 2 mods die de banner niet langer pikken:
[..]
[..]
Hij is eigenlijk niet meer modquote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dus de modjes worden/zijn opstandig
quote:
Oh ik dacht van welquote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk niet meer mod
Stel je voor dat je als mod je eigen mening hebtquote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk niet meer mod
Neuh, valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dus de modjes worden/zijn opstandig
Watquote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
#FREELITTLERABBIT
144 RED EEN DIER
dit kan niet meer jongens!! open je ogen!!!!!!!!
Jesus.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]volgens mij is het alweer voorbij
mag niet. Als mod ben je in dienst van fokquote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stel je voor dat je als mod je eigen mening hebt
Al geDM't met yvonne?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stel je voor dat je als mod je eigen mening hebt
Moet je dan ook gelijk je ziel verkopen aan de grote Leider?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag niet. Als mod ben je in dienst van fok
Dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag niet. Als mod ben je in dienst van fok
Ja want FOK = illuminati confirmquote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet je dan ook gelijk je ziel verkopen aan de grote Leider?
Met de grote L.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
vind ik wel, maar goed. Ik ben de baas nietquote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Danny is een baas ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:
Oh jmr.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek. Ze heeft wel confirmed dat ze in Europa gaat touren
wie?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
27 november komen ''the scorpions'' in Rotjedam
quote:
Volgens heel veel mensen hier is FOK! niet meer van Danny, maar van de gebruikers.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar het is Danny zijn forum, dan is het toch logisch dat hij bepaald van hoe/wat
Jup. En ben je het er niet mee eens ga je maar wegquote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar het is Danny zijn forum, dan is het toch logisch dat hij bepaald van hoe/wat
Dus als ik de zwarte pieten banner niks vind mag ik oprotten?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. En ben je het er niet mee eens ga je maar weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |