quote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb nog geen blauwe vinkjes op whatsapp
ik ook niet, rip.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb nog geen blauwe vinkjes op whatsapp
Neequote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zou ze erin trappen als dat Indiase volk van Microsoft belt?
welkonquote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n ding die je niet hoeft te installeren
Downloaden wordt ook een probleemquote:Op woensdag 5 november 2014 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.teamviewer.com/nl/download/windows.aspx
Bij extra downloads. Quicksupport.
Laat ze maar hun pc uit het raam kletteren.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Downloaden wordt ook een probleem
ea maakt geen games en dice is bezig met hardline.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil iemand met mij EA/DICE aan het verstand brengen dat ze een nieuwe WWII shooter moeten uitbrengen
Heb dat ooit eens gedaan bij EA live support. Zonder succes.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil iemand met mij EA/DICE aan het verstand brengen dat ze een nieuwe WWII shooter moeten uitbrengen
tijd voor een pc voor dummies boek voor je oudersquote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe haar een iPad cadeau, ben je van dat gedoe af.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus drie jaar geleden gedaan. 't werd er niet beter op.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Doe haar een iPad cadeau, ben je van dat gedoe af.
dat is voor rasdigibeten net zo er, if not worse.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Doe haar een iPad cadeau, ben je van dat gedoe af.
Nee maar DICE moet gewoon oppleuren met hun hardline en gewoon weer een fatsoenlijke Battlefield maken (zoals BFBC2) maar dan met de techniek van Frostbite 3 in een WWII settingquote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ea maakt geen games en dice is bezig met hardline.
maar er is wel iets ww2 achtigs maar dat is zijn geen triple a's meer.
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb dat ooit eens gedaan bij EA live support. Zonder succes.
25 copies of battlefield bad company 2 wilden ze ook niet weggeven.
God, why?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus drie jaar geleden gedaan. 't werd er niet beter op.
bc3 moeten ze ook echt maken! Maar ze huilen dat ze niet weten hoe, en dat is niet ww2 themed. Verder is hardline de vervanger van een moh titel.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee maar DICE moet gewoon oppleuren met hun hardline en gewoon weer een fatsoenlijke Battlefield maken (zoals BFBC2) maar dan met de techniek van Frostbite 2 in een WWII setting
[..]
Oh
Bad company II was wel een dijk van een game
Scheelt in ieder geval dat je er weinig aan kunt vernielen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is voor rasdigibeten net zo er, if not worse.
Wat.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kijk ff op skype mee, doet t gelijk
quote:
quote:
quote:
quote:Hier is niets te zien.
Hetgeen waar je naar op zoek bent bevindt zich op dit moment niet op dit adres. Tenzij je natuurlijk op zoek was naar deze pagina met de foutmelding. In dat geval: gefeliciteerd, je hebt 'em gevonden!
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit ook gewoon in de pan kunnen?
#dtv
Beetje roerbakken met wat olijfolie moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
#dtv
Ja, maar je krijgt er zoveel gekut door, als je alles dichttimmert omdat ouders anders letterlijk alle shit gaan kopen als ze even een spelletje spelen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt in ieder geval dat je er weinig aan kunt vernielen.
eh, nou... Dat zou je verbazen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt in ieder geval dat je er weinig aan kunt vernielen.
Ik heb alleen zonnebloem olie.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beetje roerbakken met wat olijfolie moet geen probleem zijn.
ohquote:
Ik zou dat niet meer eten. Over datum enzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
#dtv
Snow is knapperquote:Op woensdag 5 november 2014 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lieg niet. Stiekem ben jij kaboutertje uit oh oh cherso
Klopt. Hoewel mijn meeste uren nog in BF2 met spec ops zitten. Vroeger toen je nog een cdtje moest kopen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee maar DICE moet gewoon oppleuren met hun hardline en gewoon weer een fatsoenlijke Battlefield maken (zoals BFBC2) maar dan met de techniek van Frostbite 3 in een WWII setting
[..]
Oh
Bad company II was wel een dijk van een game
Ik ga geen hardline kopenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
bc3 moeten ze ook echt maken! Maar ze huilen dat ze niet weten hoe, en dat is niet ww2 themed. Verder is hardline de vervanger van een moh titel.
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou dat niet meer eten. Over datum enzo.
voak buj te bangequote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
#dtv
Olie = olie en boeit voor het opwarmen/wokken niet welke. Gopher itquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |