Als een losgeslagen stel apen... Sjonge jonge. Gelukkig zijn mijn ouders niet zo onhandig met digitale shizzle. Zo nu en dan een keer wat spyware opruimen, meer hoef ik niet te doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt er zoveel gekut door, als je alles dichttimmert omdat ouders anders letterlijk alle shit gaan kopen als ze even een spelletje spelen.
Magnetronmaaltijdenquote:
Mja, jammer wel. Kan er ook vrij weinig meer aan doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Als een losgeslagen stel apen... Sjonge jonge. Gelukkig zijn mijn ouders niet zo onhandig met digitale shizzle. Zo nu en dan een keer wat spyware opruimen, meer hoef ik niet te doen.
hardline is beter dan bf4 maar als ik bf wil doen ga ik wel bf3 spelenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga geen hardline kopen
BC3 zou ik zonder te knipperen kopen
ww2 is slechts bijzaak trouwens, maar ik vind dat gewoon vet
COD vond ik (Black Ops / MW1) ook nog wel leuk , maar dat vind ik nu ook echt aids
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Battlefield 2, daar heb ik ook heel wat uren op versleten
Beetje liggen snipen met een L96 omdat er zo'n vertyft geil geluid van af kwam
Ik deed dat naaktquote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Best sneu hoe ik daar op zomerdagen in m'n blote bast en korte broek achter de pc zat met een ventilator op standje koelkast.![]()
Ik verlang terug naar die tijden.
Vaag, geen probleemquote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
quoten werkt ook niet
@nick: au bain marie lijkt me geen strak plan met een kartonnen doosje
Jou heb ik een tijdje niet gezienquote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
hardline is beter dan bf4 maar als ik bf wil doen ga ik wel bf3 spelen
en cod is al heel lang aids met een kutcommunity
Idem, maar dit prutje wordt er niet beter van in de oven.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak altijd zelf pasta.
Mijn ouders gaven commentaar dat er na mijn game-sessie een nat streepje op de stoel achterbleef.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ouders gaven commentaar dat er na mijn game-sessie een nat streepje op de stoel achterbleef.
Geil..quote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ouders gaven commentaar dat er na mijn game-sessie een nat streepje op de stoel achterbleef.
ik maak pasta. geen soepquote:Op woensdag 5 november 2014 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, blijft niet veel soeps van over blijf ik bang.
Het is al niet veel soeps. Misschien moet je er met veel water erbij maar soep van maken!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, blijft niet veel soeps van over blijf ik bang.
Niets mis met een barbecue achtige nasmaak.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, maar dit prutje wordt er niet beter van in de oven.
Bleh.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is al niet veel soeps. Misschien moet je er met veel water erbij maar soep van maken!![]()
RIPquote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[ [url=https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10805696_10204044765936888_4151945649157080081_n.jpg?oh=e12fe7aaaca514cec6c6ee1589b4c9cd&oe=54E19EBDhttps://scontent-b-ams.xx(...)=54E19EBD]afbeelding[/url] ]
Wel door blijven posten als het in de fik vliegt he!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef d4v1d het volgende:
Zal ik live verslag doen van de vorderingen?
Afstuderen?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik was andere dingen aan het doen, daarom heb je mij een tijdje niet gezien
Lekker krokant, lekker zwart.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis met een barbecue achtige nasmaak.
Ewquote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
Wist je dat je bloem kon frituren en eten?
vrijwillig je kontje uitlenen achter het station?quote:
ripquote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[ [url=https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10805696_10204044765936888_4151945649157080081_n.jpg?oh=e12fe7aaaca514cec6c6ee1589b4c9cd&oe=54E19EBDhttps://scontent-b-ams.xx(...)=54E19EBD]afbeelding[/url] ]
Ik ben een console peasantquote:
ik ben jou niet, cumdumpstertquote:Op woensdag 5 november 2014 22:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
vrijwillig je kontje uitlenen achter het station?
Adios madame Unfquote:
netjes. Ik heb 300 euro aan knifes verdiendquote:Op woensdag 5 november 2014 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb van de week al 4 weddenschappen gewonnen
Wow hoe datquote:Op woensdag 5 november 2014 22:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
netjes. Ik heb 300 euro aan knifes verdiend
Eeuwig zondequote:
Al mijn homiesquote:
met racespellen werkt het ook veel beter jaquote:Op woensdag 5 november 2014 22:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Al mijn homiesgamen ook op PS4 dus zodoende dat ik nog een console heb
En die ene jongen wil niet ook liever een pc?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ps3 is deaud, iets met blu-ray RIP.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ruilen tegen een p250 sand dune?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik heb alleen m'n fn gut knife fade nog en die gebruik ik zelf.
ps4 heeft wel de betere rpg titels.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
wat denk je zelfquote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ruilen tegen een p250 sand dune?
In een pannetje doen eerstquote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
quoten werkt ook niet
@nick: au bain marie lijkt me geen strak plan met een kartonnen doosje
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
En die ene jongen wil niet ook liever een pc?
Moest stiekem wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ps3 is deaud, iets met blu-ray RIP.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
ik heb gewoon nog een ps2, en hij werkt ook nogquote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef bondage het volgende:
Sinds mijn 360 dood is geen console meer gehad.
Heb wel uren met vrienden op de bank gezeten alles in Gran Turismo halen. Dat is wel baas met een paar biertjes erbij en een lang weekend vrij.quote:
Ik kreeg een RROD, geprobeerd te fixen maar is niet gelukt. Doe zo nu en dan spelletje op de PC maar verder niet echt. Ben toch meer van UT en dergelijke, is een muis handiger dan een controller vind ik. Voor GTA heb ik een Xbox controller bij de pc.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik heb gewoon nog een ps2, en hij werkt ook nog
ik ga hem sowieso niet ruilen. Hij is ruim 100¤ en 1 van de mooiste knifesquote:Op woensdag 5 november 2014 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
m4a1 atomic alloy, awp electric hive en een ak-47 emerald en blue laminate?
Bitch plsquote:Op woensdag 5 november 2014 22:37 schreef DrNick het volgende:
Oh oh, weer een pareltje van mijn moeder:
"Zeg mutti, ik heb over ongeveer een maand een meet. Kan ik dan de auto meepakken?"
>"Nee Nick, laat maar eens eerst zien dat je wat beter je best gaat doen"
"Wacht wat"
> "Ja Nick, misschien moet je het verdienen ofzo"._!
ik heb een heerlijke pc staan waar ik shooters en (mmo)rpgs op doe.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kreeg een RROD, geprobeerd te fixen maar is niet gelukt. Doe zo nu en dan spelletje op de PC maar verder niet echt. Ben toch meer van UT en dergelijke, is een muis handiger dan een controller vind ik. Voor GTA heb ik een Xbox controller bij de pc.
Zou weggaan en helicopterend de kamer weer binnen komen lopen om te kijken of dat haar mening verandert.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:37 schreef DrNick het volgende:
Oh oh, weer een pareltje van mijn moeder:
"Zeg mutti, ik heb over ongeveer een maand een meet. Kan ik dan de auto meepakken?"
>"Nee Nick, laat maar eens eerst zien dat je wat beter je best gaat doen"
"Wacht wat"
> "Ja Nick, misschien moet je het verdienen ofzo"._!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |