Die PMquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat je dat meisje schopte in haar buik?
Doe normaalquote:
Godver..quote:Op woensdag 5 november 2014 18:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat je dat meisje schopte in haar buik?
iedereen was nog in shock van de prachtige TTquote:Op woensdag 5 november 2014 18:32 schreef LittleBrownie het volgende:
10 minuten later fipo. Wat is dezen?
Zou kunnen, of ze wachten op mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iedereen was nog in shock van de prachtige TT
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik hier niet postte was ONZ SC allang dood
quote:
Pasenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zo feitelijk als dat kerst en pasen op dezelfde dag vallen
Dat gebeurt als alle planeten in ons zonnestelsen op dezelfde lijn staan.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zo feitelijk als dat kerst en pasen op dezelfde dag vallen
niet gekliktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je moeder is ongeïnspireerde bagger
is toch diezelfde artiest van years of war?quote:
Ik Ik ik ik ik ikquote:Op woensdag 5 november 2014 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaat er binnenkort ook naar interstellar?
LB en ikquote:Op woensdag 5 november 2014 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaat er binnenkort ook naar interstellar?
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
Geo bijna Dumb and Dumber 2
Trailer al gezien?
Ik heb relatief hoge verwachtingen bij deze film. Wil eigenlijk zo graag naar de nacht première straks mja half 7 de wekkerquote:
Nachtje doortrekken is nog nooit iemand aan overleden.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb relatief hoge verwachtingen bij deze film. Wil eigenlijk zo graag naar de nacht première straks mja half 7 de wekker
ik moet helder van geest zijn. Ik bestuur pompwagens en heftrucks. Die kunnen dodelijk zijn als je niet goed oplet of erg moe bentquote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nachtje doortrekken is nog nooit iemand aan overleden.
Ik zou gaan, yoloquote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb relatief hoge verwachtingen bij deze film. Wil eigenlijk zo graag naar de nacht première straks mja half 7 de wekker
Oh echt?quote:
quote:
Mwah, been there, done that. Zitten wel lepels op die je waarschuwen dat je ergens te dichtbij staat.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik moet helder van geest zijn. Ik bestuur pompwagens en heftrucks. Die kunnen dodelijk zijn als je niet goed oplet of erg moe bent
Welkom op aarde. Nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?quote:
Nawhhhhquote:
quote:
Stel je moet een flinke draai maken met de heftruck en de lepels zijn stuk de lucht in en volop tegen iemands benen. Weg benen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwah, been there, done that. Zitten wel lepels op die je waarschuwen dat je ergens te dichtbij staat.
Werk over het algemeen word veel te serieus genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Je hoort dan ook te weten dat jij niet zonder last met de lepels een stuk van de grond af mag rijden. Daarnaast heb je nog 2 van die ogen die ook wel werken en wanneer je brak bent doe je het wat rustiger aan om overzicht te behouden.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stel je moet een flinke draai maken met de heftruck en de lepels zijn stuk de lucht in en volop tegen iemands benen. Weg benen.
Nee groetjes.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hoort dan ook te weten dat jij niet zonder last met de lepels een stuk van de grond af mag rijden. Daarnaast heb je nog 2 van die ogen die ook wel werken en wanneer je brak bent doe je het wat rustiger aan om overzicht te behouden.
Gewoon die premiere pakken, jongen!
QUequote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef Rezania het volgende:
Nick over een paar jaar:
[ afbeelding ]
Nou dan, die opmerking zou ik van een uitkering trekkert verwachten. Maar ik leef niet om te werken hoor. Ja nu zet ik extra bij omdat het stage is.quote:
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
is je vriendinnetje gestopt met fok fl
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ben inmiddels ceo van apple
ohja oke, ik geloof je gelijk!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
niet luisteren naar rez, fl, bbq en anderen die mij gaan emogiffen dat zijn haters
ja, dat is een beetje de emogif van 12 jarigen brabandersquote:Op woensdag 5 november 2014 19:33 schreef Oceanview het volgende:
telt een ha-gay ook als emogif of niet
ik ben je partner in crimequote:Op woensdag 5 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ben inmiddels ceo van apple
Mystique > this ugly bitchquote:Op woensdag 5 november 2014 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ben getransformeerd tot een nieuwe niveau van bestaan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist al dat er heel wat mis was met jou.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet oke ;squote:Op woensdag 5 november 2014 19:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wp is parter in crime en ceo in 1 oke
Dat klopt, lurk alleen in PTA.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jou heb ik echt lang niet meer gezien hier.
Wie?quote:
Het is niks meer dan een natuurlijke ontwikkeling, het doel van het leven. Je moet het eens proberen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wist al dat er heel wat mis was met jou.
Lekker gek lekker kort en pittgquote:Op woensdag 5 november 2014 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Het is niks meer dan een natuurlijke ontwikkeling, het doel van het leven. Je moet het eens proberen.
Dat herinner je inderdaad heel goed :pquote:Op woensdag 5 november 2014 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toch gek, je was één van de vaste UDOWU'ers als ik het mij goed herinner.
Ja beetje tentamens, dus dan kom je ineens hier terecht.quote:
Lang geleden is dat alweer.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Oceanview het volgende:
Dat herinner je inderdaad heel goed :p
Kloptquote:
Ja ik volg FOK al heel lang niet meer dus weet niet wat er precies gaande is.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vergane glorie nu.Dankzij die B&H crap.
Je vergeet mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt, met Pz, die turkse meid, marokkaanse, die irritante bij en nog wat meer die ik vergeet.
Coban, MarokkaanseKip, Nectarquote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Oceanview het volgende:
Klopt , met Pz, die turkse meid, marokkaanse, die irritante bij en nog wat meer die ik vergeet.
Ben er ook een poosje tussenuit geweest ja, heb heel wat schade in moeten halen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik volg FOK al heel lang niet meer dus weet niet wat er precies gaande is.
OMG, ben jij er ook nogquote:
Precies, de namen was ik kwijtquote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Coban, MarokkaanseKip, Nectar! Awesome.
Ohquote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef KitKatChunky het volgende:
TT
en tentamen compleet verkloot
Awquote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef KitKatChunky het volgende:
TT
Oei, zuur zeg.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef KitKatChunky het volgende:
TT
Zag het jaquote:Op woensdag 5 november 2014 20:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft HeaNbaas gefixt; FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 20:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie dat die van jou ook al in de sinterklaasstemming is.
Kerst > Sinterklaasquote:Op woensdag 5 november 2014 20:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Oerhollands feest. Zoiets hoor je te waarderen
Doen ze goed daar. Is ook de 1e keer dat ik echt een thema-UI heb, met die vorige konden ze niks.quote:
Dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef KitKatChunky het volgende:
Zolang ik maar een choco letter krijg
Ik kon ook al niets met die van mij en blijkbaar ben ik niet de enige die het niet lukte, HeaN heeft een andere foto moeten gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doen ze goed daar. Is ook de 1e keer dat ik echt een thema-UI heb, met die vorige konden ze niks.
Scheelt dat je meerdere opties had ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kon ook al niets met die van mij en blijkbaar ben ik niet de enige die het niet lukte, HeaN heeft een andere foto moeten gebruiken.
quote:
watquote:Op woensdag 5 november 2014 21:09 schreef Snowbells het volgende:
Fok is echt een kk dictatuur aan het worden
what's wrong snowy?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:09 schreef Snowbells het volgende:
Och meid, weer eens drama in GRTD? Zeer verrassend weer, maar hou het daar.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:09 schreef Snowbells het volgende:
niet eens gelezenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Och meid, weer eens drama in GRTD? Zeer verrassend weer, maar hou het daar.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
True.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, bijna saai enzo. Geen discussie over bepaalde zaken te voeren
Het is inderdaad patat.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
Gelukkig maar dat iedereen het hier met elkaar eens is.
hoquote:
jaquote:
Hou je muil joh fagquote:Op woensdag 5 november 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:
Ik was er al.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
snow komt binnen en opeens is daar een rez
Ga lekker anders stennis lopen schoppen.quote:
Ben zo fabulous dat ik fags aantrek xquote:Op woensdag 5 november 2014 21:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
snow komt binnen en opeens is daar een rez
En ik maar denken dat iedereen het met elkaar eens was.quote:
Alle mensen krijgen ban omdat ze de waarheid zeggen of gewoon hun mening verkondigen, is toch fucking sad op een openbaar forumquote:
Diep van binnen is iedereen het met elkaar eens.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen het met elkaar eens was.
Hoe wat waar?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alle mensen krijgen ban omdat ze de waarheid zeggen of gewoon hun mening verkondigen, is toch fucking sad op een openbaar forum
Feedbackquote:Op woensdag 5 november 2014 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alle mensen krijgen ban omdat ze de waarheid zeggen of gewoon hun mening verkondigen, is toch fucking sad op een openbaar forum
quote:
Wie is 'ze'?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
Ja jongens, ga er nog even op in.Komen ze straks hier rellen.
Dag.
dat wist ik al ja. Wel lief blijven doenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben zo fabulous dat ik fags aantrek x
zo glamorous dat ik glitter pis x
alle mensen?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neequote:
Moeten we weer schuttersputjes graven met machinegeweren en zoquote:Op woensdag 5 november 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
Ja jongens, ga er nog even op in.Komen ze straks hier rellen.
Dag.
welke van de honderden?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja die zwarte pieten banner topic, lees dat eens door
Lr heeft volgens mij niet daarover een banquote:
Neequote:
Dat KLB topic? Of in FB?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja die zwarte pieten banner topic, lees dat eens door
Dat willen ze je laten geloven jaquote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lr heeft volgens mij niet daarover een ban
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat willen ze je laten geloven ja
lr heeft toch wel vaker een ban?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lr heeft volgens mij niet daarover een ban
fokit ookquote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lr heeft toch wel vaker een ban?
quote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
is goed
we hebben al 2 mods die de banner niet langer pikken:
[..]
[..]
kan ik me voorstellenquote:
Hij is eigenlijk niet meer modquote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dus de modjes worden/zijn opstandig
quote:
Oh ik dacht van welquote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk niet meer mod
Stel je voor dat je als mod je eigen mening hebtquote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk niet meer mod
Neuh, valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dus de modjes worden/zijn opstandig
Watquote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
#FREELITTLERABBIT
144 RED EEN DIER
dit kan niet meer jongens!! open je ogen!!!!!!!!
Jesus.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]volgens mij is het alweer voorbij
mag niet. Als mod ben je in dienst van fokquote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stel je voor dat je als mod je eigen mening hebt
Al geDM't met yvonne?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stel je voor dat je als mod je eigen mening hebt
Moet je dan ook gelijk je ziel verkopen aan de grote Leider?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag niet. Als mod ben je in dienst van fok
Dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag niet. Als mod ben je in dienst van fok
Ja want FOK = illuminati confirmquote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet je dan ook gelijk je ziel verkopen aan de grote Leider?
Met de grote L.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
vind ik wel, maar goed. Ik ben de baas nietquote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Danny is een baas ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ongetwijfeld knapperquote:
quote:
Oh jmr.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek. Ze heeft wel confirmed dat ze in Europa gaat touren
wie?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
27 november komen ''the scorpions'' in Rotjedam
quote:
Volgens heel veel mensen hier is FOK! niet meer van Danny, maar van de gebruikers.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar het is Danny zijn forum, dan is het toch logisch dat hij bepaald van hoe/wat
Jup. En ben je het er niet mee eens ga je maar wegquote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar het is Danny zijn forum, dan is het toch logisch dat hij bepaald van hoe/wat
Dus als ik de zwarte pieten banner niks vind mag ik oprotten?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. En ben je het er niet mee eens ga je maar weg
Ik heb het idee dat ze zelf echt niet graag aan m&g's doet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sowieso als tickets er zijn. Als er een m&g is wil ik sowieso met Nicki op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |