Die PMquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat je dat meisje schopte in haar buik?
Doe normaalquote:
Godver..quote:Op woensdag 5 november 2014 18:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat je dat meisje schopte in haar buik?
iedereen was nog in shock van de prachtige TTquote:Op woensdag 5 november 2014 18:32 schreef LittleBrownie het volgende:
10 minuten later fipo. Wat is dezen?
Zou kunnen, of ze wachten op mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iedereen was nog in shock van de prachtige TT
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik hier niet postte was ONZ SC allang dood
quote:
Pasenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zo feitelijk als dat kerst en pasen op dezelfde dag vallen
Dat gebeurt als alle planeten in ons zonnestelsen op dezelfde lijn staan.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zo feitelijk als dat kerst en pasen op dezelfde dag vallen
niet gekliktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je moeder is ongeïnspireerde bagger
is toch diezelfde artiest van years of war?quote:
Ik Ik ik ik ik ikquote:Op woensdag 5 november 2014 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaat er binnenkort ook naar interstellar?
LB en ikquote:Op woensdag 5 november 2014 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaat er binnenkort ook naar interstellar?
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
Geo bijna Dumb and Dumber 2
Trailer al gezien?
Ik heb relatief hoge verwachtingen bij deze film. Wil eigenlijk zo graag naar de nacht première straks mja half 7 de wekkerquote:
Nachtje doortrekken is nog nooit iemand aan overleden.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb relatief hoge verwachtingen bij deze film. Wil eigenlijk zo graag naar de nacht première straks mja half 7 de wekker
ik moet helder van geest zijn. Ik bestuur pompwagens en heftrucks. Die kunnen dodelijk zijn als je niet goed oplet of erg moe bentquote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nachtje doortrekken is nog nooit iemand aan overleden.
Ik zou gaan, yoloquote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb relatief hoge verwachtingen bij deze film. Wil eigenlijk zo graag naar de nacht première straks mja half 7 de wekker
Oh echt?quote:
quote:
Mwah, been there, done that. Zitten wel lepels op die je waarschuwen dat je ergens te dichtbij staat.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik moet helder van geest zijn. Ik bestuur pompwagens en heftrucks. Die kunnen dodelijk zijn als je niet goed oplet of erg moe bent
Welkom op aarde. Nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?quote:
Nawhhhhquote:
quote:
Stel je moet een flinke draai maken met de heftruck en de lepels zijn stuk de lucht in en volop tegen iemands benen. Weg benen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwah, been there, done that. Zitten wel lepels op die je waarschuwen dat je ergens te dichtbij staat.
Werk over het algemeen word veel te serieus genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Je hoort dan ook te weten dat jij niet zonder last met de lepels een stuk van de grond af mag rijden. Daarnaast heb je nog 2 van die ogen die ook wel werken en wanneer je brak bent doe je het wat rustiger aan om overzicht te behouden.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stel je moet een flinke draai maken met de heftruck en de lepels zijn stuk de lucht in en volop tegen iemands benen. Weg benen.
Nee groetjes.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hoort dan ook te weten dat jij niet zonder last met de lepels een stuk van de grond af mag rijden. Daarnaast heb je nog 2 van die ogen die ook wel werken en wanneer je brak bent doe je het wat rustiger aan om overzicht te behouden.
Gewoon die premiere pakken, jongen!
QUequote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef Rezania het volgende:
Nick over een paar jaar:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |