LB en ikquote:Op woensdag 5 november 2014 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaat er binnenkort ook naar interstellar?
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
Geo bijna Dumb and Dumber 2
Trailer al gezien?
Ik heb relatief hoge verwachtingen bij deze film. Wil eigenlijk zo graag naar de nacht première straks mja half 7 de wekkerquote:
Nachtje doortrekken is nog nooit iemand aan overleden.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb relatief hoge verwachtingen bij deze film. Wil eigenlijk zo graag naar de nacht première straks mja half 7 de wekker
ik moet helder van geest zijn. Ik bestuur pompwagens en heftrucks. Die kunnen dodelijk zijn als je niet goed oplet of erg moe bentquote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nachtje doortrekken is nog nooit iemand aan overleden.
Ik zou gaan, yoloquote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb relatief hoge verwachtingen bij deze film. Wil eigenlijk zo graag naar de nacht première straks mja half 7 de wekker
Oh echt?quote:
quote:
Mwah, been there, done that. Zitten wel lepels op die je waarschuwen dat je ergens te dichtbij staat.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik moet helder van geest zijn. Ik bestuur pompwagens en heftrucks. Die kunnen dodelijk zijn als je niet goed oplet of erg moe bent
Welkom op aarde. Nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |