Nou dan, die opmerking zou ik van een uitkering trekkert verwachten. Maar ik leef niet om te werken hoor. Ja nu zet ik extra bij omdat het stage is.quote:
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
is je vriendinnetje gestopt met fok fl
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ben inmiddels ceo van apple
ohja oke, ik geloof je gelijk!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
niet luisteren naar rez, fl, bbq en anderen die mij gaan emogiffen dat zijn haters
ja, dat is een beetje de emogif van 12 jarigen brabandersquote:Op woensdag 5 november 2014 19:33 schreef Oceanview het volgende:
telt een ha-gay ook als emogif of niet
ik ben je partner in crimequote:Op woensdag 5 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ben inmiddels ceo van apple
Mystique > this ugly bitchquote:Op woensdag 5 november 2014 19:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, ik ben getransformeerd tot een nieuwe niveau van bestaan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist al dat er heel wat mis was met jou.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet oke ;squote:Op woensdag 5 november 2014 19:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wp is parter in crime en ceo in 1 oke
Dat klopt, lurk alleen in PTA.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jou heb ik echt lang niet meer gezien hier.
Wie?quote:
Het is niks meer dan een natuurlijke ontwikkeling, het doel van het leven. Je moet het eens proberen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wist al dat er heel wat mis was met jou.
Lekker gek lekker kort en pittgquote:Op woensdag 5 november 2014 19:37 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Het is niks meer dan een natuurlijke ontwikkeling, het doel van het leven. Je moet het eens proberen.
Dat herinner je inderdaad heel goed :pquote:Op woensdag 5 november 2014 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toch gek, je was één van de vaste UDOWU'ers als ik het mij goed herinner.
Ja beetje tentamens, dus dan kom je ineens hier terecht.quote:
Lang geleden is dat alweer.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Oceanview het volgende:
Dat herinner je inderdaad heel goed :p
Kloptquote:
Ja ik volg FOK al heel lang niet meer dus weet niet wat er precies gaande is.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vergane glorie nu.Dankzij die B&H crap.
Je vergeet mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt, met Pz, die turkse meid, marokkaanse, die irritante bij en nog wat meer die ik vergeet.
Coban, MarokkaanseKip, Nectarquote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Oceanview het volgende:
Klopt , met Pz, die turkse meid, marokkaanse, die irritante bij en nog wat meer die ik vergeet.
Ben er ook een poosje tussenuit geweest ja, heb heel wat schade in moeten halen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik volg FOK al heel lang niet meer dus weet niet wat er precies gaande is.
OMG, ben jij er ook nogquote:
Precies, de namen was ik kwijtquote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Coban, MarokkaanseKip, Nectar! Awesome.
Ohquote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef KitKatChunky het volgende:
TT
en tentamen compleet verkloot
Awquote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef KitKatChunky het volgende:
TT
Oei, zuur zeg.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef KitKatChunky het volgende:
TT
Heeft HeaNbaas gefixt; FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21quote:
Zag het jaquote:Op woensdag 5 november 2014 20:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft HeaNbaas gefixt; FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 20:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie dat die van jou ook al in de sinterklaasstemming is.
Kerst > Sinterklaasquote:Op woensdag 5 november 2014 20:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Oerhollands feest. Zoiets hoor je te waarderen
Doen ze goed daar. Is ook de 1e keer dat ik echt een thema-UI heb, met die vorige konden ze niks.quote:
Dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef KitKatChunky het volgende:
Zolang ik maar een choco letter krijg
Ik kon ook al niets met die van mij en blijkbaar ben ik niet de enige die het niet lukte, HeaN heeft een andere foto moeten gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doen ze goed daar. Is ook de 1e keer dat ik echt een thema-UI heb, met die vorige konden ze niks.
Scheelt dat je meerdere opties had ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kon ook al niets met die van mij en blijkbaar ben ik niet de enige die het niet lukte, HeaN heeft een andere foto moeten gebruiken.
quote:
watquote:Op woensdag 5 november 2014 21:09 schreef Snowbells het volgende:
Fok is echt een kk dictatuur aan het worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |