Na de wereldwijde protesten en Stijn zijn emotionele Essay kon een officieel statement van onze eigen Minister-President niet uitblijven.quote:KnutdeIJsbeer is een vredelievende user. Soms met een vreemde tic, maar vooral een allemansvriend. Hij weet elke user te trotseren zonder enige vorm van angst en dwingt daarmee respect af bij zijn mede-users. Buiten VBL wordt hij regelmatig niet geaccepteerd, maar je moet in de VBL SC posten om een daadwerkelijk goed beeld te krijgen van deze parel in de doucheput van dit forum.
Hij is een vaste waarde in de ochtendploeg. Iedereen start zijn dag met een kopje koffie en gezelschap van Knut. Al vroeg stapt hij op de trein richting het westen van Nederland om daar te kunnen werken en ondertussen ook elke user te vervullen van zijn aanwezigheid. Dat maakt hem speciaal en rijp voor een onderscheiding van de Koning en de Koningin of in ieder geval een erepenning van de burgemeester in zijn woonplaats.
Verder maakt hij zich sterk voor de belangen van het Japanse volk in onze westerse samenleving. Laat je mening horen over Japan of Knut is aanwezig om je een paar corrigerende tikken te geven. Ook is hij aangesloten bij de IJsberen- en de wielrennersbond. Hij rijdt wekelijks door kriskras Nederland om zichzelf te kunnen pushen naar een nog hoger wielrennersniveau. Op en top professional.
Het is jammer dat we deze kwaliteitsuser twee weken moeten missen. Twee weken is op zichzelf niet zo lang, maar naarmate de dag vordert, missen we deze stakker enorm. Namens een groot volk betuigen wij onze steun aan KnutdeIJsbeer. Houd je taai, zorg voor jezelf en je leven.
xxxx
Ik zit met mijn jas voor de tv aanstaande zaterdag.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani en ik ook nog. We kunnen veilig Jan Dekker aanhangen.
Kim Huybrechts v Jan Dekkerquote:Op woensdag 5 november 2014 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit met mijn jas voor de tv aanstaande zaterdag.
#FreeDven nog vergetenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
#FreeJanCees #FreeLR #FreeKnut #FreeVBL
KLB is denk ik wel het afvoerputje, kijk die topics danquote:Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goddomme, half VBL SC weer aan de banWe zijn hier ECHT het afvoerputje van de foks, stelletje randdebielen
Heel goed. Ik voel me toch een der laatste der Mohikanen zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga het snel editten zonder dat iemand het ziet.
Rens is nu aboriginals over aan het halen lid te worden van de VI Hooligans.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:59 schreef KingRoland het volgende:
Is Rens niet gaan rellen voor Knut?
Ik neem aan dat we Champions League duels vanavond starten met een minuut stilte voor de mensen die ons hier zijn ontvallen.quote:
mss later #freeJCquote:Op woensdag 5 november 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het op de whatsapp maar zit op pockie.
Het voelt gewoon raar dat ik daar niet bij sta.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
#FreeJanCees #FreeLR #FreeKnut #FreeVBL #FreeDven
Voor Arjen moeten wij altijd uitbundig juichenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JUICHEN maar wel een beetje anders nu er een vreemde sfeer hangt in VBL.
Goede UIquote:Op woensdag 5 november 2014 14:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe een feest voor kinderen zo uit de hand kan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |