quote:Op woensdag 5 november 2014 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)noep_opgevroten.html
Knut wanneer hij ziet dat hij een ban heeft gekregen.
Zoals ik al eerder zei ben jij een kloon van Danny.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:50 schreef Syntix het volgende:
Ik mis knut niet, want hij is een vieze azië-lover
Zelfs Louis van Gaalgod heeft daar last van het in echt.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een troep.
Pelle Tadic Klaassen blessa, kutspel
Sinds wanneer spelen Pelle, Tadic en Klaassen bij Manchester?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfs Louis van Gaalgod heeft daar last van het in echt.
Het wordt tijd dat je moeder zich postnataal laat aborteren.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:50 schreef Syntix het volgende:
Ik vind jou echt een teringdebiel (copyright Stinho) die absoluut niks aan deze SC toevoegt.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:50 schreef Syntix het volgende:
Hij voegt niets toe aan dit forum.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een teringdebiel (copyright Stinho) die absoluut niks aan deze SC toevoegt.
Ja? Gaat wel heel hard zo zeg. Waarom? Het is wel een patroon, alle mensen met Untappd worden geband. Dven, LB, Knut, JC. Ik ga me zorgen maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
JanCees heeft een permban.
Ik ga boven de wc-pot janken.
Hoe was de aardbeving?!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo die zit.
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook mooi.
Zwarte Piet is een bijzonder fenomeen op dit forum.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goddomme, half VBL SC weer aan de banWe zijn hier ECHT het afvoerputje van de foks, stelletje randdebielen
Als mod mag je wel iets meer voor je users gaan staan.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goddomme, half VBL SC weer aan de banWe zijn hier ECHT het afvoerputje van de foks, stelletje randdebielen
Maar ik ben lang, dan zien ze niksquote:Op woensdag 5 november 2014 13:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als mod mag je wel iets meer voor je users gaan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |