Ik heb een cactus gedaan. Erg benieuwd.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien iets met een cactus.
* Dj_Day-V aait Mani over zijn hoofdquote:Op woensdag 5 november 2014 14:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met dank aan Mani, topgozer is dat.
Je bent nu officieel lid van de Simba fanclub, en ik koester elk lid.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je zou maandag toch ook een Derksen UI nemen?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooie verzameling cactussen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een cactus gedaan. Erg benieuwd.
*kriebelt Day-v onder zijn kinquote:
Een van mn fokmaten zal nooit meer hier posten.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef hafcfan het volgende:
Man man man waar maken mensen zich toch druk om
Klopt maar ik kreeg niets via mijn dmquote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou maandag toch ook een Derksen UI nemen?
Wanneer openen we een forum?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent nu officieel lid van de Simba fanclub, en ik koester elk lid.
Dat vraag ik me afquote:Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een van mn fokmaten zal nooit meer hier posten.
Gelukkig is het hier heel anders.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:12 schreef Smoofie het volgende:
Dictator probeert gewoon zijn mening op te drukken aan de rest, niet wetend hoe dom het overkomt , vooral de kritiek, lees waarheid, die hij niet aan kan of te achterlijk is om te begrijpen. Kritiek op het regime van Noord-Korea kan ook de doodstraf betekenen zeggen de vluchtelingen in Zuid-Korea, zelfs als men louter feiten gebruikt en er geen rechtsfeiten zijn te vinden voor een ba...de doodstraf in de dictatuur van Noord-Korea. Ook dit zeggen ze in Zuid-Korea.
Ik heb je een suggestie gemaakt in het topicquote:Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt maar ik kreeg niets via mijn dm
Als de revolutie eindelijk is uitgebroken in VBL en we een tweede exodus krijgen na Raymania-gate. Dan vertrekken we met zijn allen naar WijZijnSimba.nl.quote:
Registreer jij alvast het domein?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als de revolutie eindelijk is uitgebroken in VBL en we een tweede exodus krijgen na Raymania-gate. Dan vertrekken we met zijn allen naar WijZijnSimba.nl.
Ik ga dat nu snel doen en er een Jessica Alba fansite van makenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Registreer jij alvast het domein?
Wie?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een van mn fokmaten zal nooit meer hier posten.
Dat heb ik een half jaar geleden al gedaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Registreer jij alvast het domein?
STOP THIS GUYquote:Op woensdag 5 november 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga dat nu snel doen en er een Jessica Alba fansite van maken
Die had ik over het hoofd gezien of vergeten als ik daarop heb gereageerd. Kan je dat plaatje aub nog een keer geven? dan zet ik hem vrijdag tijdens VI als UIquote:Op woensdag 5 november 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je een suggestie gemaakt in het topic
maar dat was blijkbaar niet goed genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |