In die app waar ik het over had - hierboven - kan je dat soort dingen wel opvragen. Zonder in-app-aankopen of andere reclame-meuk.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:03 schreef redboyke het volgende:
wat is trakt toch een kutsite geworden. vroeger kon je nog een lijst series zien bij trending. wist je beetje wat populair was enzo. nu zie je zo goed als niks meer.
Most downloaded op je torrentsite?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
In die app waar ik het over had - hierboven - kan je dat soort dingen wel opvragen. Zonder in-app-aankopen of andere reclame-meuk.
Maar dat is alleen voor Apple apparaatjes.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
In die app waar ik het over had - hierboven - kan je dat soort dingen wel opvragen. Zonder in-app-aankopen of andere reclame-meuk.
Sorry.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar dat is alleen voor Apple apparaatjes.
Weet niet waar ze de cijfers vandaan halen.quote:
Ja dat heb ik met video's van Beyoncé, wat kan die zingen zeg.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:41 schreef Karina het volgende:
Als David Duchovny mee doet dan ga ik sowieso kijken natuurlijk
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met video's van Beyoncé, wat kan die zingen zeg.
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef dumble het volgende:
Banshee is weer begonnen btw, season 3
Banshee (TV Series 2013– ) - IMDb
doe ik ook en meestal gaat het goed. maar 112 word herkent als S01E12 en het moest S01E112 zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:16 schreef Rossdale het volgende:
Laat ze gewoon renamen via een programma.. Sickbeard ofzo
Ik ben vorig jaar begonnen met series verwijderen die ik toch nooit meer ga kijken, waarschijnlijk is dat 95% maar kwam maar tot het deleten van zo'n 20% helaas.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als Sickbeard failt is Total Commander prima om te renamen. Sowieso een bazenprogramma.
Ik herken die lol in het downloaden ook echt trouwens. Ik heb ongeveer 450 series. Ik bewaar alles en heb allerlei lijstjes. Ik denk dat het een verslaving is
ik vind het ook zonde om iets te deleten. aangezien ik nog altijd een datalimiet hebquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar begonnen met series verwijderen die ik toch nooit meer ga kijken, waarschijnlijk is dat 95% maar kwam maar tot het deleten van zo'n 20% helaas.
Ook als ik goede films of series voorbij zie komen in FullHD en ik heb ze in 720p of DVD, dan wil ik ze opnieuw downloaden. Om ooit nog eens te kijken in FullHD. Komt er bijna nooit van.
En die hebben ook vaak geen ondertiteling, engelse ondertiteling is voor mij een must.
Zo denk ik ook. Mijn vriend en ik kunnen in ieder geval nog kijken tot ons pensioen geloof ik. Serie hoardersquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik vind het ook zonde om iets te deleten. aangezien ik nog altijd een datalimiet heb![]()
ik download ook meer dan ik kan kijken maar ik denk altijd: download alsof het je laatste dag op internet isben maar om de 2 weken thuis dus ik zet altijd veel op externe op daar dan op te kijken.
heb wel alles in SD voor alles in FHD te downloaden heb ik niet genoeg datalimiet. ik doe alleen paar animes dat ik kijk. maar die hou ik dan weer niet bij
Het was wel leuk, niet super, maar het is niet echt een comedy, vond het meer drama, zoals Transparant, dat noemen ze ook een comedy, verschrikkelijke serie is dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:51 schreef ChickenMan het volgende:
Togetherness, nieuwe HBO-serie is leuk!
Dramedy. Super leuk genre haha.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Het was wel leuk, niet super, maar het is niet echt een comedy, vond het meer drama, zoals Transparant, dat noemen ze ook een comedy, verschrikkelijke serie is dat.
Shameless wordt inderdaad weergegeven op IMDb als Comedy | Drama, niet alleen als comedy zoals deze. Vandaar dat ik minder drama had verwacht.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Shameless zal ook wel onder die noemer vallen
Ik had over Eye Candy gehoord, maar het klinkt echt heel erg slecht en cliché... De user review op imdb bevestigd eigenlijk mijn vermoeden ook wel een beetje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:24 schreef JDx het volgende:
Na Togetherness vanavond Eye Candy maar even proberen, iemand die al gezien?
Oh kak zie dat het met Victorious slet is van Disney, uit serie met Ariane Grande, dan weet je het wel. Dacht dat het serieuzer was.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had over Eye Candy gehoord, maar het klinkt echt heel erg slecht en cliché... De user review op imdb bevestigd eigenlijk mijn vermoeden ook wel een beetje.
Ik ben ook niet het publiek waar ze op mikken denk ik, beetje zo'n typische wannabe hippe MTV-serie
Klopt, vond het nog niet heel goed. Maar was zeker vermakelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Het was wel leuk, niet super, maar het is niet echt een comedy, vond het meer drama, zoals Transparant, dat noemen ze ook een comedy, verschrikkelijke serie is dat.
Daarom ook op MTV uitgezondenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben ook niet het publiek waar ze op mikken denk ik, beetje zo'n typische wannabe hippe MTV-serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |