Deadwood is natuurlijk een klassieker en wel vergelijkbaar met Rectify in de zin van dat het draait om de ijzersterke dialogen en de uitdieping van de karakters (ook onderling). En ik vind de rol van Daniel Holden (hoofdpersoon) vergelijkbaar met de rol van Al Sweangen (cocksucker) wat betreft briljance.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ben benieuwd dan. Hoe is de vergelijking met bijv. Deadwood of Copper?
ik las het woordje 'slecht' even niet. Ik dacht: "WTF?"quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef Tim86 het volgende:
The Librarians was echt episch slecht ja, holy shit
Alle 3 waren bagger, The Flash vond ik veel op Arrow lijken, wat ik toch saai vind na een paar afleveringen. Eigenlijk was Flash nog slechter dan Arrow.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
Ben inmiddels afgehaakt bij drie nieuwe series. The Flash, Marco Polo en The Librarians.
The Flash vond ik echt teveel van hetzelfde als bijv. Smallville (wat ik wel leuk vond), Marco Polo vond ik vrij saai en ik kon op een gegeven moment de Mongolen niet meer onderscheiden van de Chinezen en The Librarians vond ik te kinderachtig en te flauw.
Ik vind Arrow stukken beter. Dat is toch wat rauwer en minder 'superheldenachtig'.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Alle 3 waren bagger, The Flash vond ik veel op Arrow lijken, wat ik toch saai vind na een paar afleveringen. Eigenlijk was Flash nog slechter dan Arrow.
Dat zeg ik ook. En Arrow vond ik al niet zo na 6-7 afleveringen, dus Flash is helemaal bagger.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Arrow stukken beter. Dat is toch wat rauwer en minder 'superheldenachtig'.
Arrow had ik nog nooit gezien, alleen een paar weken terug de cross-over met the Flash. Daarna ben ik ook meteen afgehaakt bij de Flash. Die 2 series lijken ook echt precies op elkaar hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Arrow stukken beter. Dat is toch wat rauwer en minder 'superheldenachtig'.
Ik vind Arrow iets volwassener. En Wilma Holland is een leuke bonus.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:18 schreef escalatie het volgende:
Arrow en The Flash zijn vermakelijk als je van het superhelden genre houdt. In dit geval het DC Universe. Ik vind het zo slecht nog niet. Ik ben wel eens dat The Flash wel erg lijkt qua opzet op Smallville, alleen zijn de nieuwe bad guys niet geïnfecteerd door een meteoriet, maar door die explosie verandert. Later lieten ze deze opzet in Smallville ook los, dus hopelijk bij de Flash ook.
Hetzelfde geldt voor Marvel's Agents of Shield en Agent Carter. Ik kijk naar ze, omdat ik vooral geïnteresseerd ben in de ontwikkelingen van de Marvel Universe en ze sluiten aan bij de films. Agent's of Shield begon zelfs tenenkrommend slecht (ik ben zelfs gestopt met kijken), maar werd gelukkig leuker rond de release van The Winter Soldier.
Bojack Horsemanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:59 schreef redboyke het volgende:
ik ga geen nieuwe series meer downloaden. wat meer focussen op de oude pareltjes en wat adult cartoons zoals rick and morty en south park en archer>
Banshee is terug begonnen dus yupiee
Die is wel erg cute, ja. Zelfs met korter haar waar ik normaal geen van ben.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Arrow iets volwassener. En Wilma Holland is een leuke bonus.
In die app waar ik het over had - hierboven - kan je dat soort dingen wel opvragen. Zonder in-app-aankopen of andere reclame-meuk.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:03 schreef redboyke het volgende:
wat is trakt toch een kutsite geworden. vroeger kon je nog een lijst series zien bij trending. wist je beetje wat populair was enzo. nu zie je zo goed als niks meer.
Most downloaded op je torrentsite?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
In die app waar ik het over had - hierboven - kan je dat soort dingen wel opvragen. Zonder in-app-aankopen of andere reclame-meuk.
Maar dat is alleen voor Apple apparaatjes.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
In die app waar ik het over had - hierboven - kan je dat soort dingen wel opvragen. Zonder in-app-aankopen of andere reclame-meuk.
Sorry.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar dat is alleen voor Apple apparaatjes.
Weet niet waar ze de cijfers vandaan halen.quote:
Ja dat heb ik met video's van Beyoncé, wat kan die zingen zeg.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:41 schreef Karina het volgende:
Als David Duchovny mee doet dan ga ik sowieso kijken natuurlijk
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met video's van Beyoncé, wat kan die zingen zeg.
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef dumble het volgende:
Banshee is weer begonnen btw, season 3
Banshee (TV Series 2013– ) - IMDb
doe ik ook en meestal gaat het goed. maar 112 word herkent als S01E12 en het moest S01E112 zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:16 schreef Rossdale het volgende:
Laat ze gewoon renamen via een programma.. Sickbeard ofzo
Ik ben vorig jaar begonnen met series verwijderen die ik toch nooit meer ga kijken, waarschijnlijk is dat 95% maar kwam maar tot het deleten van zo'n 20% helaas.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als Sickbeard failt is Total Commander prima om te renamen. Sowieso een bazenprogramma.
Ik herken die lol in het downloaden ook echt trouwens. Ik heb ongeveer 450 series. Ik bewaar alles en heb allerlei lijstjes. Ik denk dat het een verslaving is
ik vind het ook zonde om iets te deleten. aangezien ik nog altijd een datalimiet hebquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar begonnen met series verwijderen die ik toch nooit meer ga kijken, waarschijnlijk is dat 95% maar kwam maar tot het deleten van zo'n 20% helaas.
Ook als ik goede films of series voorbij zie komen in FullHD en ik heb ze in 720p of DVD, dan wil ik ze opnieuw downloaden. Om ooit nog eens te kijken in FullHD. Komt er bijna nooit van.
En die hebben ook vaak geen ondertiteling, engelse ondertiteling is voor mij een must.
Zo denk ik ook. Mijn vriend en ik kunnen in ieder geval nog kijken tot ons pensioen geloof ik. Serie hoardersquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik vind het ook zonde om iets te deleten. aangezien ik nog altijd een datalimiet heb![]()
ik download ook meer dan ik kan kijken maar ik denk altijd: download alsof het je laatste dag op internet isben maar om de 2 weken thuis dus ik zet altijd veel op externe op daar dan op te kijken.
heb wel alles in SD voor alles in FHD te downloaden heb ik niet genoeg datalimiet. ik doe alleen paar animes dat ik kijk. maar die hou ik dan weer niet bij
Het was wel leuk, niet super, maar het is niet echt een comedy, vond het meer drama, zoals Transparant, dat noemen ze ook een comedy, verschrikkelijke serie is dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:51 schreef ChickenMan het volgende:
Togetherness, nieuwe HBO-serie is leuk!
Dramedy. Super leuk genre haha.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Het was wel leuk, niet super, maar het is niet echt een comedy, vond het meer drama, zoals Transparant, dat noemen ze ook een comedy, verschrikkelijke serie is dat.
Shameless wordt inderdaad weergegeven op IMDb als Comedy | Drama, niet alleen als comedy zoals deze. Vandaar dat ik minder drama had verwacht.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Shameless zal ook wel onder die noemer vallen
Ik had over Eye Candy gehoord, maar het klinkt echt heel erg slecht en cliché... De user review op imdb bevestigd eigenlijk mijn vermoeden ook wel een beetje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:24 schreef JDx het volgende:
Na Togetherness vanavond Eye Candy maar even proberen, iemand die al gezien?
Oh kak zie dat het met Victorious slet is van Disney, uit serie met Ariane Grande, dan weet je het wel. Dacht dat het serieuzer was.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had over Eye Candy gehoord, maar het klinkt echt heel erg slecht en cliché... De user review op imdb bevestigd eigenlijk mijn vermoeden ook wel een beetje.
Ik ben ook niet het publiek waar ze op mikken denk ik, beetje zo'n typische wannabe hippe MTV-serie
Klopt, vond het nog niet heel goed. Maar was zeker vermakelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Het was wel leuk, niet super, maar het is niet echt een comedy, vond het meer drama, zoals Transparant, dat noemen ze ook een comedy, verschrikkelijke serie is dat.
Daarom ook op MTV uitgezondenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben ook niet het publiek waar ze op mikken denk ik, beetje zo'n typische wannabe hippe MTV-serie
Ja dat was echt dramatisch haha, wat een kutserie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben beginnen kijken naar Mom
Zo slecht
Pictures & Photos from "Man Seeking Woman" Man Seeking Woman (TV Episode 2015) - IMDbquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:08 schreef redboyke het volgende:
Underworld Inc. is begonnen voor de liefhebbers van drugs inc. is ook van nat geo. af en toe een docu moet wel kunnen
Man Seeking Woman voor de forever alone fokkers
haha nu wil ik zeker kijken benieuwd wat die scene isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:31 schreef JDx het volgende:
[..]
Pictures & Photos from "Man Seeking Woman" Man Seeking Woman (TV Episode 2015) - IMDb
WTF?
Beetje kwaliteitje Single White Spenny volgens mij, iemand dat ooit gezienquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:19 schreef redboyke het volgende:
[..]
haha nu wil ik zeker kijken benieuwd wat die scene is
ja power zitten we ook op te wachten en ook ray donovan terugquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:28 schreef JDx het volgende:
Empire is ook nieuw zag ik, beetje in de stijl van Power ofzo?
Kan trouwens niet wachten op seizoen 2 van Power, die begon slow, maar kwam echt goed in stemming, heerlijke serie. Vooral die whiteboy is geniaal.
Wie raadde hier trouwens ooit die serie aan over die neger die opeens een rijke basketballer is en zei dat het wel wat weg heeft van Entourage, ik had het geprobeerd, maar wat slecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja power zitten we ook op te wachten en ook ray donovan teruggelukkig is er nog banshee
klinkt niet als mij nee. zowieso sport series niet aan mij besteed. matador werd ook gecanceld nog niet gekeken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Wie raadde hier trouwens ooit die serie aan over die neger die opeens een rijke basketballer is en zei dat het wel wat weg heeft van Entourage, ik had het geprobeerd, maar wat slecht.
Het gaat niet over sport, gewoon dat hij ineens vanuit de sloppenwijk een rijke kerel is. Vandaar dat iemand er denk ik Entourage in zag, maar verder is het een saaie boel en wel heel erg gericht op het zwarte volk, kreeg er haast tegenovergestelde racistische ideeën bij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
klinkt niet als mij nee. zowieso sport series niet aan mij besteed. matador werd ook gecanceld nog niet gekeken.
Dan moet je Empire ook maar skippenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Het gaat niet over sport, gewoon dat hij ineens vanuit de sloppenwijk een rijke kerel is. Vandaar dat iemand er denk ik Entourage in zag, maar verder is het een saaie boel en wel heel erg gericht op het zwarte volk, kreeg er haast tegenovergestelde racistische ideeën bij.
Niet dat dat erg is, maar niks voor mij.
oeh dat ziet er wel tof uit!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:
The Expanse , eindelijk een waardige BSG opvolger?
http://www.cinemablend.co(...)u-Thought-69488.html
Deze post ook ff naar het SF-topic gebracht. Zou nog best eens iets kunnen worden als ik zo die trailer zie!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:
The Expanse , eindelijk een waardige BSG opvolger?
http://www.cinemablend.co(...)u-Thought-69488.html
TV / Aanraders qua series binnen het Science Fiction-genre #2quote:
3 Afleveringen uitgehoudenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja dat was echt dramatisch haha, wat een kutserie.
Klopt. En inderdaad topserie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
3 Afleveringen uitgehouden
Klopt het dat Tyrant van de makers van Homeland is?
Ik kan er best in komen gezien het thema en serie is trouwens top
Vond het wel lachen, als je snapt dat het zijn verbeelding is tenminste, m'n vriendin keek echt zo van wtf kijk jij nou weerquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:08 schreef redboyke het volgende:
Underworld Inc. is begonnen voor de liefhebbers van drugs inc. is ook van nat geo. af en toe een docu moet wel kunnen
Even downloaden dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:08 schreef redboyke het volgende:
Die zag ik juist staan in de top 20, voor wat het waard is, nieuwe beste series.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben beginnen kijken naar Mom
Zo slecht
Volgt de serie op één of andere manier de film op/na of staan ze volledig los van elkaar?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:22 schreef Abbadon het volgende:
Net de pilot aflevering van 12 Monkeys gezien. Prima begin, ben benieuwd waar het naartoe gaat!
Als ze hetzelfde einde zouden gaan doen dan ga ik niet eens kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Volgt de serie op één of andere manier de film op/na of staan ze volledig los van elkaar?
Ik heb de film echt lang geleden gekeken en vroeg me af of ik die eerst nog een keer moest kijken voor ik aan de serie begon..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ze hetzelfde einde zouden gaan doen dan ga ik niet eens kijken.
quote:Producers Ridley Scott and Stewart Mackinnon bring us a startling depiction of an alternate history as imagined by author Philip K. Dick in his best-selling novel; a world in which Nazi Germany and Japan were victorious in World War II. The year is 1962 and the Axis Powers occupy the United States, where fascism rules and the few surviving Jews hide under assumed names.
Had hier nog niks over gehoord maar de beschrijving klinkt interessantquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:34 schreef Tim86 het volgende:
Pilot van The man in the high castle was veelbelovend
[ afbeelding ]
[..]
Is van Amazon. Weet eigenlijk ook niet echt wat de plannen verder zijn. Het boek is ook erg populair. Nu hopen dat ze er een complete serie van gaan maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Had hier nog niks over gehoord maar de beschrijving klinkt interessant
En dit: http://www.wired.com/2015/01/amazons-new-pilots-high-castle/quote:What if the Allies had lost World War II, the Nazis had been first to develop the atomic bomb, and the Germans and Japanese had carved up control of United States? That's the premise of the new streaming series from Amazon, The Man in the High Castle — an adaptation of the 1962 book by the same name. And the show is fantastic.
Nazi brownshirts control New York City streets, San Francisco is lorded over by Japanese police, and postwar TV game shows prominently feature Nazis in full regalia. The people of the United States seem to more or less accept their fate. Except, of course, for a band of freedom fighters not content with the way that their former enemies rule this alt-America with an iron fist.
The new series is a dark and moody portrait of an America that could have been. And I really can't get enough. The production design is wonderful, the cinematography is phenomenal, and the acting is superb. The Man in the High Castle truly seems to transcend the pitfalls of so much genre fiction by letting the new world wash over you rather than scream that things aren't right with the space that these characters inhabit.
The attention to detail is exceptional, and even though I've only watched the pilot once, I'm sure the series will reward repeat viewing, provided it gets picked up at all. Amazon has a strange system where it delivers a bunch of pilots at once and then only produces more episodes for shows that do well. It makes sense, but can be such a tease for a show that you get invested in after just one episode. I can't wait to see episode two, but for the time being you can bet I'll happily watch the first episode again.
Countless books and short stories by legendary sci-fi author Philip K. Dick have been adapted for the screen. Minority Report, A Scanner Darkly, and of course the 1982 classic Blade Runner, adapted from Do Androids Dream of Electric Sheep? rank among the most popular adaptations. But The Man In The High Castle is obviously a different experience in so many ways. Rather than be faced with the futuristic gesture control screens of Minority Report or the flying cars of Blade Runner, we're presented a different kind of "future," if you will. A future wherein the past has changed, not tomorrow.
If the first episode is any indication, this series stands on its own as a fascinating piece of alt-history — a genre that at its worst bludgeons you over the head with reminders of how clever the creators are, and at its best dissects important social and cultural issues of today. 1
It's hard to judge an entire series by just the first episode, but given what we've seen so far, this one is at least worth 60 minutes of your time. [Amazon Prime Instant]
http://paleofuture.gizmod(...)is-amazin-1679714503
De basis ingredienten zijn zeker hetzelfde, en het verhaal is in grote lijnen hetzelfde...een tijdreiziger die terug gaat in de tijd om het sterven van 90% van de wereldbevolking ten gevolge van een epidemie te voorkomen...maar de eerste aflevering laat ook al wat verschillen zijn. Wat mij betreft interessant genoeg om voorlopig te blijven kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Volgt de serie op één of andere manier de film op/na of staan ze volledig los van elkaar?
Als het gaat zoals Amazon's vorige pilot-seizoen, brengen ze een stuk of wat pilots uit voor verschillende series, en daarvan worden er dan uiteindelijk een paar als volledige serie gemaakt...afhankelijk van...tja...populariteit van de pilot, vermoed ik?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:42 schreef Tim86 het volgende:
Is van Amazon. Weet eigenlijk ook niet echt wat de plannen verder zijn. Het boek is ook erg populair. Nu hopen dat ze er een complete serie van gaan maken.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Als het gaat zoals Amazon's vorige pilot-seizoen, brengen ze een stuk of wat pilots uit voor verschillende series, en daarvan worden er dan uiteindelijk een paar als volledige serie gemaakt...afhankelijk van...tja...populariteit van de pilot, vermoed ik?
Klopt inderdaad ja. Zie o.a. hier: http://www.wired.com/2015/01/amazons-new-pilots-high-castle/quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Als het gaat zoals Amazon's vorige pilot-seizoen, brengen ze een stuk of wat pilots uit voor verschillende series, en daarvan worden er dan uiteindelijk een paar als volledige serie gemaakt...afhankelijk van...tja...populariteit van de pilot, vermoed ik?
Hoe zit het eigenlijk met de serie Hand of God met die gast van de SOA? Daar zouden ze ook een serie van maken maar verder niks meer van gehoord.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Klopt inderdaad ja. Zie o.a. hier: http://www.wired.com/2015/01/amazons-new-pilots-high-castle/
Met deze pilot zou het wel goed moeten komen zou je denken, maar met dit soort concepten weet je het nooit.
In oktober werd besloten dat ze er een volledig seizoen van zouden gaan maken, dus daar zijn ze nu mee bezig denk ikquote:
Is het wat?quote:Op zondag 18 januari 2015 10:50 schreef wc-eend het volgende:
Voor de mensen die gisteren de eerste aflevering van 12 monkey's gezien heeft, de tweede aflevering is ook al uitgezonden
Ik moet de tweede nog kijken, maar de eerste aflevering is me zeer goed bevallen. Het is niet langzaam en de personages zijn interessant.quote:
Heb nogal wat twijfels bij SyFy namelijk na die puberale BSG variantenquote:Op zondag 18 januari 2015 10:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik moet de tweede nog kijken, maar de eerste aflevering is me zeer goed bevallen. Het is niet langzaam en de personages zijn interessant.
Het is zeker een serieuze serie op het SyFy-kanaal
De tweede vond ik ook prima. Wel zeker één van de betere nieuwe series, hoewel de competitie, zeker op Scifi gebied, ook wel erg matig was.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik moet de tweede nog kijken, maar de eerste aflevering is me zeer goed bevallen. Het is niet langzaam en de personages zijn interessant.
Het is zeker een serieuze serie op het SyFy-kanaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |