Netjes bijna 40K erin dusquote:Op woensdag 5 november 2014 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
Maar inmiddels zit ik op de 23 projecten en bijna aan mn max, dus ik kijk het rustig aan,
Wie zegt dat zijn max 40k isquote:
Was volgens mij ook geen serieuze opmerkingquote:Op donderdag 6 november 2014 10:43 schreef Graankorrel het volgende:
Wie zegt dat zijn max 40k is
Als dat zo zou zijn stop je gemiddeld 1.7k per project erin, lijkt me vrij fors en in het kader van spreiding kan je dan beter gewoon 40x 1k erin stoppen lagere bedragen per project doen en wel richting de maximale toegestane 100 projecten gaan
In dat geval zie mijn opmerking maar als nooit geplaatst.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef Goesten het volgende:
[..]
Was volgens mij ook geen serieuze opmerking
My bad. Las het als 'het maximum'quote:Op donderdag 6 november 2014 10:43 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Wie zegt dat zijn max 40k is![]()
Zeker wel. Ik ken mensen die er al aan zitten hoor. Ik niet overigens, bijna op de helft.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef Goesten het volgende:
[..]
Was volgens mij ook geen serieuze opmerking
Misschien is zijn maximum wel heel veel hoger dan 40k. Heerlijk dat duistere lezen in andermans boeken………quote:Op donderdag 6 november 2014 10:43 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Wie zegt dat zijn max 40k is![]()
Als dat zo zou zijn stop je gemiddeld 1.7k per project erin, lijkt me vrij fors en in het kader van spreiding kan je dan beter gewoon 40x 1k erin stoppen lagere bedragen per project doen en wel richting de maximale toegestane 100 projecten gaan.
Kloptquote:Op donderdag 6 november 2014 11:37 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Misschien is zijn maximum wel heel veel hoger dan 40k. Heerlijk dat duistere lezen in andermans boeken………
Ja hoor, als je bijvoorbeeld investeert via een b.v.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:39 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
KloptMaar dan kom je bij GVE niet aan je trekken...
Skip hem om dezelfde reden. Plus dat mijn vrouw het niks vindt en de incentive dus niet aan ons besteed is.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:06 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik ga 'm skippen.
Doorstart zonder enige onderbouwing. Als je failliet gaat doordat Siebel wegvalt, heb je daar dus te veel op geleund en kun je zelfstandig niet staan en heb je onvoldoende vooruit gedacht. Nooit op één paard wedden.
Ik zie geen reden waarom de bank het niet wil, ik zie geen enkele onderbouwing voor de begroting (of een vergelijking met de afgelopen jaren) maar alleen verwachtingen en los van de Franse familie (waarvan niet eens beschreven wordt of die wel verkopen) en die goede agent vind ik de afzetkanalen ook niet overhouden.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef Horsemen het volgende:
Iemand nog honger en trek in Subway?
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=8650
In stadscentrum prima, maar bij een lokale pomp?! Ik sla overquote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef Horsemen het volgende:
Iemand nog honger en trek in Subway?
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=8650
Het is wel dichtbij de hogeschool van Arnhem & Nijmegen + 2 ROC's ofzo dus dat scheelt wel.Volgens de laatste regel van gve zelf is het een uitstekende locatie.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
In stadscentrum prima, maar bij een lokale pomp?! Ik sla over
Wij van WC-eend...quote:Op donderdag 6 november 2014 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is wel dichtbij de hogeschool van Arnhem & Nijmegen + 2 ROC's ofzo dus dat scheelt wel.Volgens de laatste regel van gve zelf is het een uitstekende locatie.
Ik denk er nog even over maar ben niet perse negatief. Misschien dat ik klein bedragje doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |