Netjes bijna 40K erin dusquote:Op woensdag 5 november 2014 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
Maar inmiddels zit ik op de 23 projecten en bijna aan mn max, dus ik kijk het rustig aan,
Wie zegt dat zijn max 40k isquote:
Was volgens mij ook geen serieuze opmerkingquote:Op donderdag 6 november 2014 10:43 schreef Graankorrel het volgende:
Wie zegt dat zijn max 40k is
Als dat zo zou zijn stop je gemiddeld 1.7k per project erin, lijkt me vrij fors en in het kader van spreiding kan je dan beter gewoon 40x 1k erin stoppen lagere bedragen per project doen en wel richting de maximale toegestane 100 projecten gaan
In dat geval zie mijn opmerking maar als nooit geplaatst.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef Goesten het volgende:
[..]
Was volgens mij ook geen serieuze opmerking
My bad. Las het als 'het maximum'quote:Op donderdag 6 november 2014 10:43 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Wie zegt dat zijn max 40k is![]()
Zeker wel. Ik ken mensen die er al aan zitten hoor. Ik niet overigens, bijna op de helft.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef Goesten het volgende:
[..]
Was volgens mij ook geen serieuze opmerking
Misschien is zijn maximum wel heel veel hoger dan 40k. Heerlijk dat duistere lezen in andermans boeken………quote:Op donderdag 6 november 2014 10:43 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Wie zegt dat zijn max 40k is![]()
Als dat zo zou zijn stop je gemiddeld 1.7k per project erin, lijkt me vrij fors en in het kader van spreiding kan je dan beter gewoon 40x 1k erin stoppen lagere bedragen per project doen en wel richting de maximale toegestane 100 projecten gaan.
Kloptquote:Op donderdag 6 november 2014 11:37 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Misschien is zijn maximum wel heel veel hoger dan 40k. Heerlijk dat duistere lezen in andermans boeken………
Ja hoor, als je bijvoorbeeld investeert via een b.v.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:39 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
KloptMaar dan kom je bij GVE niet aan je trekken...
Skip hem om dezelfde reden. Plus dat mijn vrouw het niks vindt en de incentive dus niet aan ons besteed is.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:06 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik ga 'm skippen.
Doorstart zonder enige onderbouwing. Als je failliet gaat doordat Siebel wegvalt, heb je daar dus te veel op geleund en kun je zelfstandig niet staan en heb je onvoldoende vooruit gedacht. Nooit op één paard wedden.
Ik zie geen reden waarom de bank het niet wil, ik zie geen enkele onderbouwing voor de begroting (of een vergelijking met de afgelopen jaren) maar alleen verwachtingen en los van de Franse familie (waarvan niet eens beschreven wordt of die wel verkopen) en die goede agent vind ik de afzetkanalen ook niet overhouden.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef Horsemen het volgende:
Iemand nog honger en trek in Subway?
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=8650
In stadscentrum prima, maar bij een lokale pomp?! Ik sla overquote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef Horsemen het volgende:
Iemand nog honger en trek in Subway?
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=8650
Het is wel dichtbij de hogeschool van Arnhem & Nijmegen + 2 ROC's ofzo dus dat scheelt wel.Volgens de laatste regel van gve zelf is het een uitstekende locatie.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
In stadscentrum prima, maar bij een lokale pomp?! Ik sla over
Wij van WC-eend...quote:Op donderdag 6 november 2014 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is wel dichtbij de hogeschool van Arnhem & Nijmegen + 2 ROC's ofzo dus dat scheelt wel.Volgens de laatste regel van gve zelf is het een uitstekende locatie.
Ik denk er nog even over maar ben niet perse negatief. Misschien dat ik klein bedragje doe.
In Amerika kwam je ze werkelijk overal tegen, en dan vooral ook bij de lokale pomp. Was nooit druk op het eerste gezicht, net als in Nederland, maar als je een half uur ging kijken liepen er veel mensen weg met een broodje.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
In stadscentrum prima, maar bij een lokale pomp?! Ik sla over
Ik denk dat je gelijk hebt, toen ik stage liep ergens op een industrie-terrein was de broodjeszaak in de pomp het enige fatsoenlijke alternatief voor een lekker broodje (daar zat een Delifrance). Stiekem is er best wel aardig wat aanloop in zo'n pompstation, dus het kan best een succes zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:11 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
In Amerika kwam je ze werkelijk overal tegen, en dan vooral ook bij de lokale pomp. Was nooit druk op het eerste gezicht, net als in Nederland, maar als je een half uur ging kijken liepen er veel mensen weg met een broodje.
Denk dat Subway 1 van de weinige enigszins gezonde fastfood ketens in Nederland is, kom er zelf regelmatig voor een halve sub en smaakt altijd goed.
Ik vind het opzich goed klinken allemaal. Maat het is wel weer positief ingeschat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, toen ik stage liep ergens op een industrie-terrein was de broodjeszaak in de pomp het enige fatsoenlijke alternatief voor een lekker broodje (daar zat een Delifrance). Stiekem is er best wel aardig wat aanloop in zo'n pompstation, dus het kan best een succes zijn.
Ik doe ook mee met dit project, echter die zit echt niet in Arnhem maar een kleine 10 kilometer buiten het centrum in Heteren. Hemels breed inderdaad langs de snelweg A50 maar in de praktijk moet je wel een paar kilometers omrijden om er te komen waarbij je dan ook nog eerst langs die Mc. D komt. Inderdaad is het drivetrhough een zeer sterk punt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:26 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb wel geïnvesteerd in een Subway-project, ook in Arnhem maar dan op de A50. Die vind ik qua locatie en concept iets beter. Omdat deze ook een drivetrhough is. Ipv dat mensen echt moeten gaan tanken.
Nadeel en voordeel was dat het naast een McDrive is. (meer verkeer, hopelijk gaan mensen dan op laatste moment toch kiezen voor de gezondere hap)
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=7238
Ik zou er ook alleen in investeren als ik de lokale situatie daar zou kennen, het is natuurlijk maar de vraag of er echt zoveel aanloop isquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik vind het opzich goed klinken allemaal. Maat het is wel weer positief ingeschat.
Randvoorwaarden zijn goed, elke dag al 300 tankers in de winkel, het winkelcentrum en een aantal scholen in de buurt.
Maar als hij de omzet van 345k wil halen, zit hij aan de 1000 euro per dag. Hoeveel klanten zullen dat zijn? Minimaal 200 ofzo. Dat vind ik wel een fors aantal, zeker met de eerder genoemde 'altijd leeg'opmerking van abominamel.
Ik heb er een nachtje over geslapen en loop nog niet helemaal warm. Denk er nog even over na maar zou het niet eens zo erg vinden als deze al vol zit
Ik heb ook geinvesteerd in project 7238. De locatie was inderdaad goed maar ik heb me daar vooral laten overtuigen door het feit dat deze ondernemers al meerdere Subway vestigingdn succesvol exploiteerden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:26 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb wel geïnvesteerd in een Subway-project, ook in Arnhem maar dan op de A50. Die vind ik qua locatie en concept iets beter. Omdat deze ook een drivetrhough is. Ipv dat mensen echt moeten gaan tanken.
Nadeel en voordeel was dat het naast een McDrive is. (meer verkeer, hopelijk gaan mensen dan op laatste moment toch kiezen voor de gezondere hap)
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=7238
Heb de knoop ook doorgehakt, doe het niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zou er ook alleen in investeren als ik de lokale situatie daar zou kennen, het is natuurlijk maar de vraag of er echt zoveel aanloop is
Een prima plan. Bij twijfel niet inhalen.quote:Heb de knoop ook doorgehakt, doe het niet.
Dat dusquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:24 schreef M.anoniem het volgende:
[..]
Een prima plan. Bij twijfel niet inhalen.
De rente van 7% is echt laag voor een starter met BB in de foodsector
Die hebben ook geen geld voor die broodjes. Alhoewel, de KFC zit er ook vol meequote:Op vrijdag 7 november 2014 08:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
Behalve al dat wollah-volk, die lopen de hele dag op straat maar die wil je niet in je Subway hebben.
De KFC is gewoon lekker hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die hebben ook geen geld voor die broodjes. Alhoewel, de KFC zit er ook vol mee
Ja, met z'n vieren op een colaatje ofzo. Van hey, dat geld is al opgegaan aan zo'n homotasje of een Gucci-petje van 180 euro...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die hebben ook geen geld voor die broodjes. Alhoewel, de KFC zit er ook vol mee
Die 180 euro kan je beter uitlenen danquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ja, met z'n vieren op een colaatje ofzo. Van hey, dat geld is al opgegaan aan zo'n homotasje of een Gucci-petje van 180 euro...
Hoeveel loopt er maandelijks weer terug?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik ken mensen die er al aan zitten hoor. Ik niet overigens, bijna op de helft.
Ca. 300quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel loopt er maandelijks weer terug?
Ik zit nu op 340,- terug en heb minder dan jou er in zitten maar heb nog redelijk wat projecten vanuit het begin toen de rente's hoger waren en de looptijden korter en ik er wat meer instopte dus daarom ligt dat vrij hoog nu maar binnen een jaar lopen er een aantal af en zakt het wel flink wat terug.quote:
Ik zit denk ik ook wat boven de 300. Er zijn de laatste weken een aantal projecten gestart dus ik heb het niet exact paraat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zit nu op 340,- terug en heb minder dan jou er in zitten maar heb nog redelijk wat projecten vanuit het begin toen de rente's hoger waren en de looptijden korter en ik er wat meer instopte dus daarom ligt dat vrij hoog nu maar binnen een jaar lopen er een aantal af en zakt het wel flink wat terug.
De eerste helft van mn projecten brengen grofweg tussen de 15 en 30 per maand op en de 2de helft zit allemaal tussen de 10 en 15,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |