Sudden heeft een ban, verwacht geen reactie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:17 schreef agter het volgende:
Sudden, ben je er nog?
Is er al iets bekend van jouw berekeningen?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:02 schreef 11en30 het volgende:
Logische denkers is wat ik nodig heb. Kijk hier even naar als je wilt. Wat is dit rechts onderin?Wat heeft het zien van hondenpis of kippenbloed (in de ogen van een plantsoenbezoekende Nederlander, eventueel nog TV-kijkend, en daarop door fantaserend, te maken met logisch denken? Temeer, als het om een foto gaat, gemaakt in een regenwoud aan de andere kant van de aardbol, van een steen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT:
Waar flora en fauna de Nederlandse "sleuther" zo onbekend zijn, dat die maar uit arren moede begint over een reu die uitgelaten wordt? Weet iemand misschien - ik durf het bijna niet te vragen - of zo'n patroon afwijkend is van wat je op soortgelijke stenen, in soortgelijke regenwouden ziet? Zo ja, hoeveel van zulke stenen, in soortgelijke omstandigheden, en in hetzelfde seizoen, zijn hiervoor vergeleken? Dat je dus wellicht iets zit op te merken als opvallend, dat net zo gewoon is als een kluwentje klei op het wad? Maar verdacht gevonden, door iemand die daar nooit een stap gezet heeft, maar zelf wel eens een kronkelige drol kakt?![]()
Ik word hier echt een beetje niet goed van.
[ Bericht 16% gewijzigd door JustinCase op 09-11-2014 01:06:17 ]
O gut, hoort daar dat "stilleven" bij? Dat bijvoorbeeld Lisanne een foto maakt als ze meent de verpakkingen van Kris' kauwgom, medicatie of wat dan ook te zien liggen (of omgekeerd), en om te onthouden waar dat lag, maar een foto maakt? En dan, omdat er ook een tak op staat met plastic tasjes, nadat de meiden beide dood zijn, een groep duiders er de gekste betekenissen in zoekt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef 11en30 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Slachthuis_vijf
"In behoudende kringen in de VS was de reactie minder lovend en het boek werd in vele openbare bibliotheken en op scholen verboden."
Logische profiling: de maker van de nachtfoto's is een psycho reli gringo van 50+
Vooropgesteld, ik neem zelf wel aan dat er misdrijf in het spel was, lustmoord bij gelegenheid, maar dat berust niet op een bewijslast.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:34 schreef JustinCase het volgende:
EDIT: Maar Perico - over logica enzo - wat vind jij, over onlogische feiten, dwz. onlogisch als er geen misdrijf in het spel is? Hoeveel daarvan worden logisch, puur door aan te nemen dat er criminelen bij betrokken waren? Of minstens iemand die een misdrijf pleegde? Valt er dan zoveel op z'n plek, dat daarmee de hypothese ondersteund wordt?
Ik ben benieuwd naar uitleg, wat er dan allemaal ineens "klopt". Van jou of anderen (evt. Jackie, in de herkansing).
Die Bryn bestrijd je maar op WS, ik stelde jou deze vraag:quote:Op zondag 9 november 2014 01:22 schreef Perico het volgende:
[..]
Vooropgesteld, ik neem zelf wel aan dat er misdrijf in het spel was, lustmoord bij gelegenheid, maar dat berust niet op een bewijslast.
In het specifieke geval van users als bryn die te vuur en te zwaard
Ik heb dat in mijn vorige post trachten uit te leggen, wat ik allemaal onlogisch aan een pure verdwaling zou vinden. Dat ze niet in staat waren om het enige pad weer terug te lopen naar Boquete.quote:Op zondag 9 november 2014 01:29 schreef JustinCase het volgende:
wat vind jij, over "onlogische" feiten, dwz. onlogisch als er geen misdrijf in het spel is? Hoeveel daarvan worden logisch, puur door aan te nemen dat er criminelen bij betrokken waren? Of minstens iemand die een misdrijf pleegde? Valt er dan zoveel op z'n plek, dat daarmee de hypothese ondersteund wordt?
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg, wat er allemaal "logisch" zou worden, door een misdrijf als hypothese te nemen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:41 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik heb dat in mijn vorige post trachten uit te leggen, wat ik allemaal onlogisch aan een pure verdwaling zou vinden.
Anname.quote:Dat ze niet in staat waren om het enige pad weer terug te lopen naar Boquete.
Ja ja, allemaal heel vreselijk. Vind ik ook hoor, al zie ik meerdere "allerergste" mogelijkheden.quote:Verder vind ik de vondst van rest voor rest onlogisch bij een natuurlijke dood. Wat is het allerergste voor een ouder?
Man, waar heb je het over?quote:Dat je kind beetje voor beetje wordt teruggevonden,] als het plantwerk van een lugubere sadist. Dat dat bot gebroken is dat normaal enkel bij een crash met hoge snelheid en veel impact breekt.
Constatering?quote:Of de constatering van die onderzoeker dat de resten in een koelere vochtige plek begraven zijn geweest,
Is dat een feit?quote:dat soort dingen. Het ontbreken van thumbnail info in de EXIF data, als parameter van geknoei met de bestanden.
OK. Nogmaals de vraag: wat wordt hier "logisch" van, door de aanname "misdrijf"?quote:Dat soort aanwijzingen bij elkaar.
Okee, dan neem jij dus aan dat Kris en Lisanne onnoemelijk stupide zijn geweest en beroerde beslissing op volkomen ridicule besluiten gestapeld hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 01:29 schreef JustinCase het volgende:
Op dergelijke vragen komt doorgaans geen antwoord. De winst aan begrijpelijkheid, door een misdrijf aan te nemen, is tot nu toe 0 (NULL, nihil, nada, zero).
Goedkope reactie.quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef Perico het volgende:
[..]
Okee, dan neem jij dus aan dat Kris en Lisanne onnoemelijk stupide zijn geweest en beroerde beslissing op volkomen ridicule besluiten gestapeld hebben.
Dan stop je er nog een noodlottige val bij, een slang die uit een boom valt, buikloop door vervuild water, onderkoeling en als een kip zonder kop rondlopen. Maar daar pas ik voor.
Je praat als Geruisloos, maar dat terzijde.quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Goedkope reactie.
Edit:
Leg nou eens uit, wat de winst aan verklarende waarde is, door een misdrijf aan te nemen. Zo niet, is die 0.
Waarom zou ik?quote:Op zondag 9 november 2014 01:54 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je praat als Geruisloos, maar dat terzijde.
Doe dat andersom eens voor verdwalen
Ik denk dat ik de afgelopen maanden heel veel dingen heb gepost die onwaarschijnlijk zijn als de meiden verdwaald waren.quote:
Niet zo gratuit, in mijn ogen. Als je filosofie studeert, zit daar een stevig chapiter Klassieke Retorica in, met wiskundige vergelijkingen. Daaruit leen je zelf nogal wat drogredenen, omkeren van de bewijslast en andere retorische trucs, mogelijk onbewust.quote:
Correctie: die jij onwaarschijnlijk vond.quote:Op zondag 9 november 2014 02:00 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de afgelopen maanden heel veel dingen heb gepost die onwaarschijnlijk zijn als de meiden verdwaald waren.
Dat huiswerk heb ik je nooit gegeven. Sterker nog: jij hebt het zelf aangevoerd. Waarom, joost mag het weten. Maar het was wel in dezelfde post, waarin jij zei, liever met gelijkgestemden (=misdrijf-believers) op te trekken. En dat het dan mogelijk was / zou zijn, om het op te lossen. Maar toen ik reageerde met: ga je gang dan, bleef het stil.quote:Denk, zonder arrogant te zijn, dat daar goede dingen bij zaten.
Dat jij en anderen daar anders over denken dat is prima.
Maar ga mensen geen huiswerk opgeven om jou te moeten overtuigen.
quote:Ik of iemand anders doet dat ook niet ten opzichte van verdwalen
Al die dingen heb ik al meerdere keren benoemd. Tot in den treure aan toequote:Op zondag 9 november 2014 02:14 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Correctie: die jij onwaarschijnlijk vond.
[..]
Dat huiswerk heb ik je nooit gegeven. Sterker nog: jij hebt het zelf aangevoerd. Waarom, joost mag het weten. Maar het was wel in dezelfde post, waarin jij zei, liever met gelijkgestemden (=misdrijf-believers) op te trekken. En dat het dan mogelijk was / zou zijn, om het op te lossen. Maar toen ik reageerde met: ga je gang dan, bleef het stil.
Net zoals het stil blijft (ook van jou kant), bij mijn vraag: wat is er allemaal logisch bij een misdrijf,, dat zo onlogisch is als er geen misdrijf zou zijn.
[..]
Tja, die bezuinigingen op onderwijs blijven natuurlijk niet zonder gevolgen.quote:Op zondag 9 november 2014 02:12 schreef Perico het volgende:
[..]
Niet zo gratuit, in mijn ogen. Als je filosofie studeert, zit daar een stevig chapiter Klassieke Retorica in, met wiskundige vergelijkingen. Daaruit leen je zelf nogal wat drogredenen, omkeren van de bewijslast en andere retorische trucs, mogelijk onbewust.
Ik dacht eigenlijk, dat jij hier de meerwaarde van een misdrijf als verklaring zou gaan geven. Maar nee:quote:Dat geeft niet, maar voor de mensen die voor een verdwaling pleiten, zijn Kris en Lisanne hele gemakkelijke slachtoffers. Door het ontbreken van harde feiten, kun je ze alles laten doen, want ik kan niet bewijzen dat het volgende allemaal niet is gebeurd.
Die beesten toch: dat bijt en stoot maar, en niemand bekent schuld. Het is een criminele bende!quote:Slangenbeet? Waarom niet, geen bewijs dat het niet zo is. Op de horens genomen worden door een stampede van de master of the mountain? Ook dat kan.
Wie zegt dat? Dezelfde, die zegt dat de wegwijzers op dat ene pad maar eens duidelijker moesten worden? De reagerende hikers op diverse blogs (april 2014), die meteen zeiden dat verdwalen daar wel degelijk mogelijk was?quote:Verdwalen op 1 pad?
Tja, de reactie van andere hikers doet me vermoeden dat jij hier een ideaalbeeld schetst.quote:Ja dat kan toch, dat ze gewoon dan de struiken in lopen en bevangen worden door verlammende stress of hysterie en geen weg meer terugvinden, in een snel proces van Verelendung en verlies van alle logische denkvermogens.
Doe je met opzet hier een stroman, of is zelfs dat wegbezuinigd bij die ooit zo degelijke studie filosofie?quote:De enkel breken door een val? Verdrinken in water van geringe diepte na een val, waarbij Lisanne zelfs met haar armen al wadend de kabels boven haar vast kon grijpen als leidraad? Ook dat kan. Dat wordt allemaal normaal gevonden.
Nou, dat begint erop te lijken.quote:En ja ontbreken van thumbnail data in de EXIF info is een hard feit,
Ah, inderdaad: te lijken. Ik was er al bang voor.quote:ik heb ze niet aangetroffen. Dat is gangbaar, dat iedere foto die bevat -- de camera schrijft die weg meteen als een foto genomen is, dat is niet een zaak van een thumbnail gallerij die bij het flippen door foto's op de camera plots wordt gemaakt en dit is ook niet iets, dat door de PC wordt verzorgd.
Ik zou graag weten of ze ook ontbreken bij de originele foto's.
We zien wel. Voor harde feiten ben ik altijd in.quote:Dat vermoed ik overigens wel, omdat de andere stortvloed aan data wel allemaal present is.
Goed joh, dan zeg je het toch lekker niet?quote:Op zondag 9 november 2014 02:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Al die dingen heb ik al meerdere keren benoemd. Tot in den treure aan toe
Dat is gratuit. Niemand heeft hier het NFI dossier met officiele bewijzen of de originele foto's. Toch durf ik de stelling aan, dat het voor de foto metadata niets uit maakt, die lijken in hun volledigheid te zijn overgenomen van de originelen.quote:Op zondag 9 november 2014 03:06 schreef JustinCase het volgende:
Nou, dat begint erop te lijken.
Ah, inderdaad: te lijken. Ik was er al bang voor.
Ow, word ik zo weggezet na al die moeite om jouw eenzame zaterdagavond in je ivoren torentje wat luister bij te zetten.quote:Ik zie zelfs niemand hier ook maar een poging doen, om dat voor elkaar te boksen.
Dat is jouw theorie. Niet de mijne.quote:Op zondag 9 november 2014 00:52 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Temeer, als het om een foto gaat, gemaakt in een regenwoud
Welkom op BNW.quote:Op zondag 9 november 2014 01:20 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Maar helaas zonder enige backup uit serieuze hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |