lolquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:53 schreef rival het volgende:
Ik heb niks te klagen hoor Thijs!
Tenminste, dat is wat ze mij verteld!
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:53 schreef rival het volgende:
Ik heb niks te klagen hoor Thijs!
Tenminste, dat is wat ze mij verteld!
Die valkuil ben ik al met een ex vaak ingestapt. Toch altijd meegegaan en er een leuke dag of wat dan ook van te maken. Maar als ik dan iets wou doen liep ze de hele tijd met een lang gezicht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Doen wat iemand anders wilt terwijl je dat zelf niet wilt
Nou daar ben ik dan ook snel klaar meequote:Op dinsdag 4 november 2014 23:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Die valkuil ben ik al met een ex vaak ingestapt. Toch altijd meegegaan en er een leuke dag of wat dan ook van te maken. Maar als ik dan iets wou doen liep ze de hele tijd met een lang gezicht.
Precies. Toch stiekem best blij dat ik vrijgezel benquote:Op woensdag 5 november 2014 00:00 schreef rival het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dan ook snel klaar mee
Het is geven en nemen
Ja maar dan noem je natuurlijk ook wel een super fout voorbeeld natuurlijk. Dan is zo'n statement wel makkelijker te maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Toch stiekem best blij dat ik vrijgezel ben
Och, ik kan legio dingen meer opnoemen die ik eerst niet zag en nu wel. Deze schoot me gewoon even te binnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je natuurlijk ook wel een super fout voorbeeld natuurlijk. Dan is zo'n statement wel makkelijker te maken.
Dit!quote:Op woensdag 5 november 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je natuurlijk ook wel een super fout voorbeeld natuurlijk. Dan is zo'n statement wel makkelijker te maken.
Vrijgezel zijn is beter dan in een slechte relatie zitten iddquote:Op woensdag 5 november 2014 00:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, ik kan legio dingen meer opnoemen die ik eerst niet zag en nu wel. Deze schoot me gewoon even te binnen.
Oh uiteraard. De kortstondige 'relatie' die ik na haar had was een stuk beter. Deelde ook wat meer interesses en respecteerde andere interesses die ze niet deelde, en dat deed ik ook bij haar.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dit!
Beide heeft zijn voordelen en nadelen om maar meteen klaar te zijn
Juist.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:06 schreef rival het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn is beter dan in een slechte relatie zitten idd
We kunnen best drie weken een relatie hebben hoor als je dat wilt, Dan mag je mij daarna dumpen. Kan je dat ook gelijk van je lijstje afstrepen.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:06 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook een stomme ex die ik kan gaan haten
Maar dan vindt je hem zo lief dat je toch bij hem blijft. En dan na zes maanden dump je hem. Want Fax dumpt geen vrouwen.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We kunnen best drie weken een relatie hebben hoor als je dat wilt, Dan mag je mij daarna dumpen. Kan je dat ook gelijk van je lijstje afstrepen.
Zo gaat dat op Fok!quote:Op woensdag 5 november 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We kunnen best drie weken een relatie hebben hoor als je dat wilt, Dan mag je mij daarna dumpen. Kan je dat ook gelijk van je lijstje afstrepen.
Er zijn genoeg leuke dames op Fok. Heb er ook genoeg gemeet. Maar toen ik er 1 gedate had en dat helemaal fout liep had ik het ook wel gehad eigenlijkquote:
Fok is net het echte leven somsquote:Op woensdag 5 november 2014 00:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke dames op Fok. Heb er ook genoeg gemeet. Maar toen ik er 1 gedate had en dat helemaal fout liep had ik het ook wel gehad eigenlijk
Gesimuleerd vanaf zolderkamers!quote:
Maar jij bent toch te lief om te dumpen?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Na 3 weken niet meer hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij bent toch te lief om te dumpen?
Haha ja heb heel even tijd tussendoorquote:Op woensdag 5 november 2014 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn relatie met Fax begint al goed, hij stelt zijn werk gewoon nu al boven mij
Is hij gewoon aan het werk?! Fax, zo moet het niet hé!quote:Op woensdag 5 november 2014 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn relatie met Fax begint al goed, hij stelt zijn werk gewoon nu al boven mij
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is hij gewoon aan het werk?! Fax, zo moet het niet hé!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]De vrouw thuis en de man aan het werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Kan je je katten dan 3 weken een beetje minder door het huis laten rondlopen?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel een echte relatie dan he? Inclusief knuffelseks
Nee, maar je moet geen dingen voor iemand opzij gaan zetten.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vrouw thuis en de man aan het werk?
Oh op die manier. Nee, klopt.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar je moet geen dingen voor iemand opzij gaan zetten.
Tenzij speciale gelegenheid ofzo.
Dat is niet handigquote:
In m'n laptop tas, en die is nu leeg. Morgen maar eens het huis overhoop halenquote:Op woensdag 5 november 2014 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is niet handigWaar heb je hem voor het laatst gezien (cliché en al)?
Ze komen niet meer in de slaapkamerquote:Op woensdag 5 november 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je je katten dan 3 weken een beetje minder door het huis laten rondlopen?
Dan moeten we wel een compromis kunnen vinden (hé, weer een relatiepuntjes afgewerkt dan, compromis vinden)
Ik heb daar eens mijn paspoort in verloren, en die zat toen in een vak waarvan ik niet eens wist dat ik hem had. Misschien zit ie er nog.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In m'n laptop tas, en die is nu leeg. Morgen maar eens het huis overhoop halen
Is dat het beste compromis die je in de aanbieding hebt?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze komen niet meer in de slaapkamer
Wel zo frisquote:Op woensdag 5 november 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze komen niet meer in de slaapkamer
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op woensdag 5 november 2014 00:44 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga ook maar eens. Morgen een afspraak waar ik echt tegenop zie, maar die moet gebeuren
Welterusten lieverds van me
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat het beste compromis die je in de aanbieding hebt?
Oh ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ok.Ik heb geen katten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenacht trouwens
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Waar kom jij nu weer vandaan?quote:
Uit de k...quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ok.Teach meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok. Waarom jij zo laat nog wakker?quote:Op woensdag 5 november 2014 01:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Uit de k...![]()
Nee, ik was gewoon thuis hoor.
Morgen school om kwart over 11. Dus over vier minuten ga ik slapen: kan ik 8 uur slapen.quote:Op woensdag 5 november 2014 02:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok. Waarom jij zo laat nog wakker?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 november 2014 02:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Morgen school om kwart over 11. Dus over vier minuten ga ik slapen: kan ik 8 uur slapen.![]()
En jij?
Ingress gespeeld in de stad en daarna een drankje gedronken. Werk begint morgen wat later dan andersquote:Op woensdag 5 november 2014 02:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Morgen school om kwart over 11. Dus over vier minuten ga ik slapen: kan ik 8 uur slapen.![]()
En jij?
Ingress? Dan ben je ook vroeg terug. Welke stad?quote:Op woensdag 5 november 2014 02:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ingress gespeeld in de stad en daarna een drankje gedronken. Werk begint morgen wat later dan anders
Leiduhhhquote:Op woensdag 5 november 2014 02:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ingress? Dan ben je ook vroeg terug. Welke stad?
Oeh ik ga bijna slapen.
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 02:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leiduhhh
Ik liep rond met een half volle mobiel...
Ben ook weer niet fanatiek genoeg om uren rond te dolen met zo'n battery pack.
Ingress is mijn vevanging voor het gebrek aan hond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op woensdag 5 november 2014 02:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Je was in Leiden en je mobiel was halfvol? 50%? Dat is toch genoeg?
Yup, Ingress is een spel op de mobiel. Halfvol is zo leeg met IngressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Oh en ik ben nog steeds in Leiden, ik woon daarquote:Op woensdag 5 november 2014 02:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, Ingress is een spel op de mobiel. Halfvol is zo leeg met Ingress
OH.quote:Op woensdag 5 november 2014 02:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, Ingress is een spel op de mobiel. Halfvol is zo leeg met Ingress
Kusjes voor jouquote:Op woensdag 5 november 2014 02:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
OH.
Nou ik ga maar eens naar bed.![]()
Welterusten alvast.
quote:Op woensdag 5 november 2014 02:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
OH.
Nou ik ga maar eens naar bed.![]()
Welterusten alvast.
Zit Yvie_lu niet bij jou?quote:
Werk-afwijziging?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:13 schreef K44S het volgende:
Moge! Ochtend begin goed met (wederom) een afwijzing ...... 😦
Uhu. Helpdesk medewerker in de retail.quote:
Jammer. Die waren er vroeg bij om afwijzingen te sturen dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:28 schreef K44S het volgende:
[..]
Uhu. Helpdesk medewerker in de retail.
Ik ga niet naaktquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je nog zien hoe huppel de fontein ingaat op het hofplein.
Roy is al een keer mee geweest naar ons kampioensfeestjequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat!
Komen jullie andersom deze kant op?
Zal Steven geweest zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Huppel dat beloofd had...
Klopt.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik dacht dat de gouden SC regel was, nooit teruglezen?
Inderdaad, ik kijk nooit verder terug dan de 3 laatste reacties. Meestal storm ik gewoon binnen en begin over iets totaal anders.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik dacht dat de gouden SC regel was, nooit teruglezen?
Iig zo beleeft om wat terug te sturen. Op ljefdes gebief is er ook een plot twistquote:Op woensdag 5 november 2014 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jammer. Die waren er vroeg bij om afwijzingen te sturen dan.
Ja, dat is dan iig nog wel fijn, aangezien dat tegenwoordig ook niet altijd meer het geval is.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Iig zo beleeft om wat terug te sturen. Op ljefdes gebief is er ook een plot twist
Hier ook, feestje.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:13 schreef K44S het volgende:
Moge! Ochtend begin goed met (wederom) een afwijzing ...... 😦
Als je al die ajax supporters weg dacht was het nog best gezellig.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht ik lees eens een keer terug
[..]
Ik ga niet naakt![]()
Dat durf ik sinds mijn verjaardag niet meer
[..]
Roy is al een keer mee geweest naar ons kampioensfeestje![]()
En hij had het nog naar zijn zin ook!!
[..]
Zal Steven geweest zijn
Een dame waar ik enige tijd geleden mee aan het daten was en langzaam maar zeker leuk begon te vinden. Had ik aan de kant gezet (ik was niet zeker van m'n zaak en werd simpel weg bang- daarbij waren sommige dates ook niet helemaal soepel verlopen-).quote:Op woensdag 5 november 2014 09:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is dan iig nog wel fijn, aangezien dat tegenwoordig ook niet altijd meer het geval is.
Een plot twist... vertel?
Eigenlijk vind ik dat er wel een wetsvoorstel mag komen, dat als een werkgever een vacature plaatst.quote:
Ik snap dat je daarvan in de war kan zijn.quote:
Als ik eenmaal een zwak heb voor een dame, is de kans groot aanwezig dat die zwakte er blijft.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik snap dat je daarvan in de war kan zijn.
En er is geen scenario denkbeeldig waarbij je haar ook alleen als gewone vriendin zou kunnen zien?
Oh mis jij die kant van jullie/haar helemaal niet?
Hoezeer ik het gevoelsmatig ook met je eens ben (ik krijg 9 van de 10 keer ook geen antwoord) is dat in praktijk onhaalbaar. Als je ziet dat bij veel vacatures honderden reacties binnen komen is het ondoenlijk overal inhoudelijk op te reageren.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat er wel een wetsvoorstel mag komen, dat als een werkgever een vacature plaatst.
En hier op gereageerd word.
De werkgever VERPLICHT is om een antwoord te sturen. Als deze werkgever dat niet doet, ze een boete moeten betalen aan de werknemer.
Je hebt ze vaak zat die niets antwoorden.
Maar jullie hebben dus nooit een relatie gehad aangezien je haar aanduid als scharrel?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Als ik eenmaal een zwak heb voor een dame, is de kans groot aanwezig dat die zwakte er blijft.
Ik weet het niet, we hebben elkaar al zo lange tijd niet meer gesproken.
Maar ze is leuk, intelligent, spontaan, en durft wat.....
Dus het geen wat ik wel zoek bij een dame.
Ik heb genoeg verstand van hotmail om een brief te typen en daarbij een bijlage bij te plaatsen.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:23 schreef yats het volgende:
[..]
G=Hoezeer ik het gevoelsmatig ook met je eens ben (ik krijg 9 van de 10 keer ook geen antwoord) is dat in praktijk onhaalbaar. Als je ziet dat bij veel vacatures honderden reacties binnen komen is het ondoenlijk overal inhoudelijk op te reageren.
Is te duur.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb genoeg verstand van hotmail om een brief te typen en daarbij een bijlage bij te plaatsen.
Maar het is toch mogelijk om meerdere adressen in te voeren (ccs of css of zo) of zie je dan meteen,als ontvanger, de adres gegevens van je mede sollicitanten ?.
Dan zou je iedereen in een keer kunnen antwoorden.
Daarbij kun je naar mijn idee, best iemand een dagje achter de pc zetten en Ctrl+v laten indrukken
We hebben nooit wat officieel gehad.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar jullie hebben dus nooit een relatie gehad aangezien je haar aanduid als scharrel?
Dan was het een leeg terrein met alleen bewakers uit rotterdam geweestquote:Op woensdag 5 november 2014 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je al die ajax supporters weg dacht was het nog best gezellig.
Dat zeg ik, hartstikke gezellig.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan was het een leeg terrein met alleen bewakers uit rotterdam geweest
Hmm ik herken de situatie heel goed. Ik mis soms ook de vriendschap met een bepaald iemand en ik weet van mijzelf dat ik de andere persoon beter gerust laat. Soms contacteerde ik hem en dan komen we altijd weer op het punt dat hij zich teveel wil hechten en ik hem niet meer kan geven. Ik laat hem nu volledig gerust,want anders is niet fair naar hem toe.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Als ik eenmaal een zwak heb voor een dame, is de kans groot aanwezig dat die zwakte er blijft.
Ik weet het niet, we hebben elkaar al zo lange tijd niet meer gesproken.
Maar ze is leuk, intelligent, spontaan, en durft wat.....
Dus het geen wat ik wel zoek bij een dame.
Das netjes van je!quote:Op woensdag 5 november 2014 11:20 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Hmm ik herken de situatie heel goed. Ik mis soms ook de vriendschap met een bepaald iemand en ik weet van mijzelf dat ik de andere persoon beter gerust laat. Soms contacteerde ik hem en dan komen we altijd weer op het punt dat hij zich teveel wil hechten en ik hem niet meer kan geven. Ik laat hem nu volledig gerust,want anders is niet fair naar hem toe.
Netjes,quote:Op woensdag 5 november 2014 11:20 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Hmm ik herken de situatie heel goed. Ik mis soms ook de vriendschap met een bepaald iemand en ik weet van mijzelf dat ik de andere persoon beter gerust laat. Soms contacteerde ik hem en dan komen we altijd weer op het punt dat hij zich teveel wil hechten en ik hem niet meer kan geven. Ik laat hem nu volledig gerust,want anders is niet fair naar hem toe.
In mei weer tochquote:
Opnieuw solliciteren ?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Krijg ik een e-mail dat de functie vervuld is... staat doodleuk vandaag de vacature weer online!
Het is nog niet heel lang hoor dat ik zo doe.quote:
Ik ben bang dat zij dus precies het zelfde heeft. En dat ik weer na een tijdje de pritstift mag gaan pakken..quote:Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Het is nog niet heel lang hoor dat ik zo doe.Vroeger had ik de slechte gewoonte om hem te contacteren als ik mij erg eenzaam voelde. Ik wist dat hij toch meteen zou klaarstaan om te luisteren en mij alle aandacht gaf die ik wou op dat moment. Tot hij weer dichter wou komen. Hij wou wel gewoon vrienden blijven maar ik weet dat hij die gevoelens steeds terugkrijgt na een tijdje. (3 keer) Heel jammer.
Dat is netjes van je. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat zou kunnen,al komt de situatie gelukkig niet voor.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:20 schreef Subpoena het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Krijg ik een e-mail dat de functie vervuld is... staat doodleuk vandaag de vacature weer online!
Mee helpen denk bij mijn scharrelcrisis ?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:43 schreef sandertjuh het volgende:
Wat moet ik doen zodat ik vanaf nu hier ook gezellig mee kan kletsen?!![]()
Dat heb je net gedaanquote:Op woensdag 5 november 2014 11:43 schreef sandertjuh het volgende:
Duurt allemaal zo verdomd lang hé.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, afspraak waar ik tegenop keek viel mee. Over 4 weken wel of niet een vervolg, al voel ik me wel iets beter
Wel de bonus even onder het bureau verdienen.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen. Je mag mijn PA wel worden. Ik betaal in liefde. Onbetaalbaar dus.
Ik kwam die situatie vroeger echt veel te vaak tegen. Nu laat ik ze gelukkig sneller gerust. Maar zou ze ooit voor jou kunnen vallen? Bij was dat namelijk niet het geval. Bij sommige kan tijd wel helpen zonder opnieuw gevoelens te krijgen, maar als je weet dat het zwak zal blijven raad ik het niet aan. Heb zelf ook een zwak voor iemand en hij laat mij ook beter gerust.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:41 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zij dus precies het zelfde heeft. En dat ik weer na een tijdje de pritstift mag gaan pakken..
Nou, dat is dus de vraag. Misschien laat ik het dan na die "date"(meet.. klinkt zo suf) op app contact.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:00 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik kwam die situatie vroeger echt veel te vaak tegen. Nu laat ik ze gelukkig sneller gerust. Maar zou ze ooit voor jou kunnen vallen? Bij was dat namelijk niet het geval. Bij sommige kan tijd wel helpen zonder opnieuw gevoelens te krijgen, maar als je weet dat het zwak zal blijven raad ik het niet aan. Heb zelf ook een zwak voor iemand en hij laat mij ook beter gerust.
Liefde koop ik niks voor.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen. Je mag mijn PA wel worden. Ik betaal in liefde. Onbetaalbaar dus.
Congratz, ge hebt uzelf een fuckbuddyquote:Op woensdag 5 november 2014 12:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Nou, dat is dus de vraag. Misschien laat ik het dan na die "date"(meet.. klinkt zo suf) op app contact.
Ik wil simpel weg geen contact met dames waar ik ooit gevoelens voor had..... dan kan ik me namelijk niet volledige in een nieuwe relatie werken.
Ik heb d'r net ge appt:
Voor dat ik m'n antwoord vrijgeef, wil ik duidelijk weten van je van me wil.
"Ik wil vrienden zijn,maar dan meer dan appen".
Nope.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Vers vlees!
Is het vrouwelijk? Snel Fax grijp je kans!
Man? opvallende nickname-keuze danquote:Op woensdag 5 november 2014 12:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nope.
Is fax de playboy van deze slowchat? :p
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 5 november 2014 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Congratz, ge hebt uzelf een fuckbuddy.
Liefde is niet in geld uit te drukken.quote:
Ik denk dat het stiekem familie van Johan Boskamp is.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Man? opvallende nickname-keuze dan
Geen vrouw, dus idd een man jaquote:Op woensdag 5 november 2014 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Man? opvallende nickname-keuze dan
ahaquote:Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Geen vrouw, dus idd een man jaja ach op een loos moment in een trein met veel vertraging ooit deze account aangemaakt, je moet wat
Ah jij was een van de 150 lurkers?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Geen vrouw, dus idd een man jaja ach op een loos moment in een trein met veel vertraging ooit deze account aangemaakt, je moet wat
Bij een fuckbuddy hoor je geen gevoel te hebben toch ?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Congratz, ge hebt uzelf een fuckbuddy.
En jij bent een vrouw? Hoe oud zijn de meesten hier trouwens zo'n beetje? Val ik als studentje erg uit de toon?quote:
Studerenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
En jij bent een vrouw? Hoe oud zijn de meesten hier trouwens zo'n beetje? Val ik als studentje erg uit de toon?
22 jaar hier dus nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
En jij bent een vrouw? Hoe oud zijn de meesten hier trouwens zo'n beetje? Val ik als studentje erg uit de toon?
Gewoon meelullen.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:43 schreef sandertjuh het volgende:
Ik stelde mezelf ook niet voorquote:Op woensdag 5 november 2014 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon meelullen.Je kan jezelf voorstellen zodat we een beter beeld van je hebben, maar ja. Geen must.
Netjes! hoop dat het wat word.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb al een beetje goed nieuws ontvangen: mijn CV is op de shortlist terecht gekomen voor de functie in Utrecht. Dus hij wordt al beoordeeld door de dienstdoende manager
Thanks, hoop ik ookquote:
Nice!quote:Op woensdag 5 november 2014 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb al een beetje goed nieuws ontvangen: mijn CV is op de shortlist terecht gekomen voor de functie in Utrecht. Dus hij wordt al beoordeeld door de dienstdoende manager
Maak het jezelf toch niet zo moeilijk johquote:Op woensdag 5 november 2014 12:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Bij een fuckbuddy hoor je geen gevoel te hebben toch ?
Ps: Ik heb gezegd dat ik nog maar een afspraak met der wil.
Is er seks en geen gevoel: Prima.
Is er gevoel en ondanks ook seks... dan heb ik weer een excuus om langs de gal en gal te gaan.
Ik ben 28quote:Op woensdag 5 november 2014 12:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
Goed nieuwsquote:Op woensdag 5 november 2014 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
30quote:Op woensdag 5 november 2014 12:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
Jij zou gaan?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:44 schreef yats het volgende:
[..]
Maak het jezelf toch niet zo moeilijk joh
[..]
Ik ben 28
Elk beetje nieuws op werk gebied is goed nieuws nuquote:
Laatst dat ik er was geen harem gezien. Verberg je dingen voor me?!quote:Op woensdag 5 november 2014 12:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je komt in een huis met mij en mijn harem. Wat wil je nog meer?
Mooi, dan blijf ik nog even, gister tentamen gehad en lig toch nog in bed.quote:
Kelder ook gechecked?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laatst dat ik er was geen harem gezien. Verberg je dingen voor me?!
Niet studeren op je 23stequote:Op woensdag 5 november 2014 12:46 schreef K44S het volgende:
ohja, 23... over een maand en 15 dagen 24...
Big eye is watching youquote:Op woensdag 5 november 2014 12:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf ik nog even, gister tentamen gehad en lig toch nog in bed.
Wat doe jij zo'n beetje met je leven Strawberry?
Beter toch, nu nog ergens aangenomen worden zou helemaal fantastisch zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elk beetje nieuws op werk gebied is goed nieuws nu
Was toen al gestoptquote:
Niet weten wat sarcasme isquote:
Ja, waarschijnlijk wel. Mijn tweede relatie ontstond overigens uit een fwb,dus het kan wel. Ik heb vooral geleerd me niet meer druk te maken om dit soort dingen. Het gaat zoals het gaat. En natuurlijk zul je soms frustrerende dingen tegen komen (bijvoorbeeld een niet wederzijdse liefde), maar dat staat het niet in de weg om gewoon je leven te leiden en te zien waar het heen gaat toch?quote:
Helemaal jaquote:Op woensdag 5 november 2014 12:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Beter toch, nu nog ergens aangenomen worden zou helemaal fantastisch zijn.
Heeft art een kelder of een zolder?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Studeren, werk zoeken, uitstapjes maken en wijn drinken.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf ik nog even, gister tentamen gehad en lig toch nog in bed.
Wat doe jij zo'n beetje met je leven Strawberry?
Bedoel je niet wijntjes drinken met vriendinnetjes?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Studeren, werk zoeken, uitstapjes maken en wijn drinken.
Zo denk ik er nu ook over, het is geen sollicitatie waar ik heen hoef.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Mijn tweede relatie ontstond overigens uit een fwb,dus het kan wel. Ik heb vooral geleerd me niet meer druk te maken om dit soort dingen. Het gaat zoals het gaat. En natuurlijk zul je soms frustrerende dingen tegen komen (bijvoorbeeld een niet wederzijdse liefde), maar dat staat het niet in de weg om gewoon je leven te leiden en te zien waar het heen gaat toch?
Kan dat niet met vriendjes dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je niet wijntjes drinken met vriendinnetjes?
Zo heel raar als dat toch niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Zo denk ik er nu ook over, het is geen sollicitatie waar ik heen hoef.
Volgens mij is er iets wat ze nog leuk aan me vind, ik geloof namelijk niet in 3 maanden niets van je laten horen, en dan opeens vragen hoe het is. En dan ook nog eens niet enkel whatsapp contact willen maar ook gewoon willen afspreken.
Nee dan is er naar mijn idee meer aan de hand.
Oh, tsja zie je, die kende ik dan gewoon ook niet. Ik drink geen wijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor, maar zo gaat die cliché uitdrukking nu eenmaal niet.
Dat kan echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan prima. Als ik wijn drink is dat eigenlijk altijd in vrouwelijk gezelschapquote:Nogmaals, maak je niet zo druk en kijk gewoon hoe het loopt. Vooraf geen verwachtingen en gewoon een leuke avond hebben is toch prima?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets wat ze nog leuk aan me vind, ik geloof namelijk niet in 3 maanden niets van je laten horen, en dan opeens vragen hoe het is. En dan ook nog eens niet enkel whatsapp contact willen maar ook gewoon willen afspreken.
Nee dan is er naar mijn idee meer aan de hand.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Misschien zoek ik er teveel achter heur, ze heeft mij in ieder geval dingen geappt waar uit blijkt dat OF ze heel wanhopig is, OF ze nog iets in me ziet.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo heel raar als dat toch niet.
Ik zie soms ook ineens iets waardoor ik aan iemand moet denken die ik al een hele tijd niet gesproken en en stuur dan ook even een smsje/mailtje om even te checken hoe het gaat.
Prima levensbesteding! Ik doe hetzelfde op werk zoeken en wijn drinken na (--> werken en bier drinken). Waar studeer je?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Studeren, werk zoeken, uitstapjes maken en wijn drinken.
Dat doe ik soms ook wel eens. Zo raar is het niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo heel raar als dat toch niet.
Ik zie soms ook ineens iets waardoor ik aan iemand moet denken die ik al een hele tijd niet gesproken en en stuur dan ook even een smsje/mailtje om even te checken hoe het gaat.
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je niet wijntjes drinken met vriendinnetjes?
Gewoon gaan, wie weet haal je er nog wat uit. Veel te verliezen heb je niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Misschien zoek ik er teveel achter heur, ze heeft mij in ieder geval dingen geappt waar uit blijkt dat OF ze heel wanhopig is, OF ze nog iets in me ziet.
Maar goed, weer keer afspreken ga ik niet dood aan, en het is met het ov... dus ik gooi er wel paar bier in...
Smooth, leer dat fax eensquote:Op woensdag 5 november 2014 12:58 schreef bamibij het volgende:
[..]
Prima levensbesteding! Ik doe hetzelfde op werk zoeken en wijn drinken na (--> werken en bier drinken). Waar studeer je?
quote:
Ik hou gewoon niet van wijnquote:Op woensdag 5 november 2014 12:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mannen die nooit wijn drinken (bv bij t eten) zijn wilden.
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan echt nietHeb dr all geappt dat ik nog wel een keer wil afsprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat kan prima. Als ik wijn drink is dat eigenlijk altijd in vrouwelijk gezelschap
[..]
Nogmaals, maak je niet zo druk en kijk gewoon hoe het loopt. Vooraf geen verwachtingen en gewoon een leuke avond hebben is toch prima?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
True.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon gaan, wie weet haal je er nog wat uit. Veel te verliezen heb je niet.
Waar studeer ik niet, is een betere vraag.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:58 schreef bamibij het volgende:
[..]
Prima levensbesteding! Ik doe hetzelfde op werk zoeken en wijn drinken na (--> werken en bier drinken). Waar studeer je?
0-3. 3x Suárezquote:Op woensdag 5 november 2014 13:00 schreef K44S het volgende:
[..]
True.
Al met al, hoe veel gaat Ajax vanavond verliezen?
Dat interesseert me geen balquote:Op woensdag 5 november 2014 13:00 schreef K44S het volgende:
[..]
True.
Al met al, hoe veel gaat Ajax vanavond verliezen?
Oke, je mag je laptop of pc uitzetten en stuk gaan lopen..... dit soort gedrag hanteer ik als fokker nietquote:
Je bent zelf geen balquote:
Groningen is tof, studeert een goede vriend van me dus ga er wel eens stappen. Vorige keer in " t vaatje " ofzo geweest, foute tent maar lekker goedekope kannetjes:pTwente nooit geweest. Word je niet gek van het getreinreis heel de tijd dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar studeer ik niet, is een betere vraag.
Nee hoor, ik studeer nu aan de RUG en Utwente. Over een half jaartje misschien in Amsterdam of Utrecht, afhankelijk van de master die ik ga doen.
Yup, maar het is nu even niet anders en ik vermaak me nog prima waar ik woon.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Groningen is tof, studeert een goede vriend van me dus ga er wel eens stappen. Vorige keer in " t vaatje " ofzo geweest, foute tent maar lekker goedekope kannetjes:pTwente nooit geweest. Word je niet gek van het getreinreis heel de tijd dan?
Ohnee dat is precies mijn situatie. Bij mij zit er altijd 1 maand tussen en dan ook steeds dat afspreken steeds. I feel your pain.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Nee dan is er naar mijn idee meer aan de hand.
Ach, ik ga doen wat mn fokvrindjes zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:09 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ohnee dat is precies mijn situatie. Bij mij zit er altijd 1 maand tussen en dan ook steeds dat afspreken steeds. I feel your pain.
Gezegend met tweequote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Ach, ik ga doen wat mn fokvrindjes zeggen.
Dus ik ga het gewoon doen, en zien wat er van komt.
OWEE als je ongelijk hebt en ik tussen de lakens met dr ligquote:
Jij feestbeestquote:Op woensdag 5 november 2014 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yup, maar het is nu even niet anders en ik vermaak me nog prima waar ik woon.
Was afgelopen vrijdagnacht nog bijna naar Groningen gegaan met de eerste trein om verder te stappen, maar we zijn toen toch maar verstandig naar huis gegaan.
Eh, wat is er erg aan als dat gebeurd?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:11 schreef K44S het volgende:
[..]
OWEE als je ongelijk hebt en ik tussen de lakens met dr lig
Waar woon je dan? Op de campus van de UT?:Dquote:Op woensdag 5 november 2014 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yup, maar het is nu even niet anders en ik vermaak me nog prima waar ik woon.
Was afgelopen vrijdagnacht nog bijna naar Groningen gegaan met de eerste trein om verder te stappen, maar we zijn toen toch maar verstandig naar huis gegaan.
Sorry, soms zijn mijn tov gestelde grappen niet te zien.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat is er erg aan als dat gebeurd?
Dan zal hij nog een keer aan jou denken met je wijze woorden.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat is er erg aan als dat gebeurd?
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:16 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dan zal hij nog een keer aan jou denken met je wijze woorden.
Mijn harem is altijd een beetje schuchter. Maar de volgende keer zal ik je voorzichtig introduceren.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zolang hij dat maar niet tijdens doet danquote:Op woensdag 5 november 2014 13:16 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dan zal hij nog een keer aan jou denken met je wijze woorden.
Campusvrouwenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Op de campus van de UT?:D
En saai hoor![]()
Ik las, mijn klit likt chilosaus van mijn bord...quote:Op woensdag 5 november 2014 13:21 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat likt chilisaus van m'n bord.!
Ik las ook klit, snapte het al niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik las, mijn klit likt chilosaus van mijn bord...
Dirty girlquote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las ook klit, snapte het al niet.
Als het daar daadwerkelijk op zou zitten, zou ik het erg vinden om die saus er van af te likkenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Als het daar daadwerkelijk op zou zitten, zou ik het erg vinden om die saus er van af te likken
Dat hoop ik ook voor hem aangezien ik alleen maar op vrouwen val.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zolang hij dat maar niet tijdens doet dan
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik las, mijn klit likt chilosaus van mijn bord...
Dirty mind julliequote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las ook klit, snapte het al niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Vroeg op deze dag maar fijn te weten dat we nu al het dieptepunt van de dag hebben bereiktquote:Op woensdag 5 november 2014 13:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Als het daar daadwerkelijk op zou zitten, zou ik het erg vinden om die saus er van af te likken
jaloers ?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vroeg op deze dag maar fijn te weten dat we nu al het dieptepunt van de dag hebben bereikt
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vroeg op deze dag maar fijn te weten dat we nu al het dieptepunt van de dag hebben bereikt
Nee, hier zijn er meer zonder dan met een relatie. Hier is het gewoon net een kroeg: erg gezellig, en soms gaan mensen met elkaar naar huis.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:30 schreef bamibij het volgende:
Ik zie nu pas dat dit een 'relatie sc' is. Iedereen behalve die Fax onder de pannen of?
Ja, relaties, baby's, huizen, labradors, trouwplannen, alles erop en eraan.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:30 schreef bamibij het volgende:
Ik zie nu pas dat dit een 'relatie sc' is. Iedereen behalve die Fax onder de pannen of?
Hot Pussy.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Lekker in de vinexwijk met Sterre en een vervelende kantoorbaan..quote:Op woensdag 5 november 2014 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, relaties, baby's, huizen, labradors, trouwplannen, alles erop en eraan.
Ja precies dit!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Lekker in de vinexwijk met Sterre en een vervelende kantoorbaan..
En in het weekend haten op de BBQ lucht van de buren.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Lekker in de vinexwijk met Sterre en een vervelende kantoorbaan..
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, hier zijn er meer zonder dan met een relatie. Hier is het gewoon net een kroeg: erg gezellig, en soms gaan mensen met elkaar naar huis.
Nu ik hier al even zit, geloof ik dat eigenlijk ook meteen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben anders mijn kerstdiners al aan het plannen, best burgerlijk.
Niet eerst nog een Thanksgiving kalkoen?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben anders mijn kerstdiners al aan het plannen, best burgerlijk.
Heb fokkers een sociaal leven ?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu ik hier al even zit, geloof ik dat eigenlijk ook meteen.
Nu je het zegt, dat is wel een goed moment om een gevulde kip online te gooien.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet eerst nog een Thanksgiving kalkoen?
Het zal je verbazen!quote:
Fokkers onderling? Nee joh, de schande, dat komt toch nooit voor?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, hier zijn er meer zonder dan met een relatie. Hier is het gewoon net een kroeg: erg gezellig, en soms gaan mensen met elkaar naar huis.
Het is ook echt zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu ik hier al even zit, geloof ik dat eigenlijk ook meteen.
Ja, steeds meer mensen doen eraan, al is het maar als excuus om lekker te etenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat is wel een goed moment om een gevulde kip online te gooien.
Hmm...quote:Op woensdag 5 november 2014 13:41 schreef yats het volgende:
[..]
Fokkers onderling? Nee joh, de schande, dat komt toch nooit voor?
Vaker dan je denkt.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:41 schreef yats het volgende:
[..]
Fokkers onderling? Nee joh, de schande, dat komt toch nooit voor?
Uitgebreid, krijg er honger vanquote:Op woensdag 5 november 2014 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is ook echt zo.Moet alleen nog een dessert. En dan de hapjes voor bij de schoonfamilie. En ik heb ook al een budget kerstdiner voor m'n blog.
Amuse: Zelfgemaakte paté met rode uien jam
Voor: Biersoep met soezenkrans met roomkaas vulling
Hoofd: Beef wellington - parmezaan krieltjes - prei ham rolletjes - romige rode kool - zelfgemaakte appelmoes
Haha, spot on.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Weet je hoe ongemakkelijkquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Weet je hoe ongemakkelijk
Maar, zijn er nog foksters vrij?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Weet je hoe ongemakkelijk
En vooral te nieuwsgierige mensen op fokmeetsquote:Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Iets met een lijstje/schema enzo...
Het enige wat mist. is een bar waar je aan kan hangen.quote:
Ik zal er een paar uit mijn kamer sturen.quote:
Ik heb het toch wel gemist de afgelopen 3 weken... beetje aan de bar hangen zonder verplichtingen en staren naar de tieten van de barvrouwquote:Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het enige wat mist. is een bar waar je aan kan hangen.
[ afbeelding ]
Deze mag eigenlijk ook best in de OP vind ik.
Niet ipv de hot guy toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
Heeft er iemand bezwaar tegen als ik die afbeelding in de OP gooi? Vind het ergens wel passen eigenlijk.
Nee, eronder. Als teken van de gezelligheid in dit topic.quote:
Ja, laat de OP gewoon lekker kort. Anders blijven we er plaatjes bij gooien omdat het wel zou passen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
Heeft er iemand bezwaar tegen als ik die afbeelding in de OP gooi? Vind het ergens wel passen eigenlijk.
Hoe betaal jij een auto zonder baan?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef El_Thijs het volgende:
Dan laten we het zo
Ben trouwens wel blij dat mijn auto weer beter is. Uiteindelijk vielen de kosten mee, al was het geld wat ik beter kon gebruiken. Maar hij rijdt weer als vanouds
Dit klopt eigenlijk welquote:Op woensdag 5 november 2014 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld van hoe het dus wel moetquote:Op woensdag 5 november 2014 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag ik met je mee naar huis?
Auto had ik al. Heb zelfs een motor. Ik houd mijn uitgaven goed in de gaten en ben strikt op wat ik uitgeef. Gespaard uit voorzorg voor dingen zoals dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe betaal jij een auto zonder baan?
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Auto had ik al. Heb zelfs een motor. Ik houd mijn uitgaven goed in de gaten en ben strikt op wat ik uitgeef. Gespaard uit voorzorg voor dingen zoals dit.
Al vraag je het aan DonThijs. In mijn geval wel eens mee gemaakt ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef bamibij het volgende:
Is het eigenlijk een afknapper op dates als vrouwen te horen krijgen dat je werkeloos bent El_Thijs?
Art is dan ook de opperversierder van deze scquote:Op woensdag 5 november 2014 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld van hoe het dus wel moet
Aan de weinige postings van jou die ik heb gelezen te zien kan het ook wel eens aan je matige gevoel voor humor liggenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:11 schreef K44S het volgende:
[..]Logisch.
[..]
Al vraag je het aan DonThijs. In mijn geval wel eens mee gemaakt ja.
Ik ben werkloos en thuiswonend. Logisch dat niet iedereen daar even goed mee omgaat. Ik heb er wel enkele gehad die er wat coulanter en normaler tegenover stonden, en ook wilden luisteren naar mijn verhaal erachter, in plaats van meteen een oordeel te vellen over iets waar ze enkel aannames van hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef bamibij het volgende:
Is het eigenlijk een afknapper op dates als vrouwen te horen krijgen dat je werkeloos bent El_Thijs?
Ja dacht ik al. Vervelend, bemoeilijkt t daten nogal lijkt me! Maar gelukkig heb je altijd nog FOK!stersquote:Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben werkloos en thuiswonend. Logisch dat niet iedereen daar even goed mee omgaat. Ik heb er wel enkele gehad die er wat coulanter en normaler tegenover stonden, en ook wilden luisteren naar mijn verhaal erachter, in plaats van meteen een oordeel te vellen over iets waar ze enkel aannames van hebben.
Ja want die hebben natuurlijk een 0,0 standaard en geen wensenlijstjes.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja dacht ik al. Vervelend, bemoeilijkt t daten nogal lijkt me! Maar gelukkig heb je altijd nog FOK!sters
Nog een bakje thee halen dan maar? Onderweg een leuk praatje maken met een collega en weg vervelingquote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef sandertjuh het volgende:
Is jullie werkdag ook zo spannend..? Ik verveel me stiekem een beetje!![]()
Of zijn jullie vrij?
Het doet me allemaal niet zo heel veel. Ik heb er mijn redenen voor dat ik thuis woon en dat ik geen werk heb is helaas jammer. En de vrouwen die dan meteen de conclusie trekken dat ik op mijn ouders teer zonder ook maar even te vragen hoe en wat, die kunnen ook gewoon kapot vallen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja dacht ik al. Vervelend, bemoeilijkt t daten nogal lijkt me! Maar gelukkig heb je altijd nog FOK!sters
Verplicht vrijquote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef sandertjuh het volgende:
Is jullie werkdag ook zo spannend..? Ik verveel me stiekem een beetje!![]()
Of zijn jullie vrij?
Ik heb weinig leuke collega'squote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog een bakje thee halen dan maar? Onderweg een leuk praatje maken met een collega en weg verveling
2/3 of 2 a 3?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb weinig leuke collega'sklein bedrijfje en van de 20 werknemers zitten er maar 2/3 'leuke' collega's tussen. Snel weer verder kijken voor een andere baan hihi
Maar toch bedankt voor het mee denken!
ik bedoel 2 á 3, schoonheidsfoutjequote:Op woensdag 5 november 2014 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
2/3 of 2 a 3?
Want 2/3 leuke collega's is eigenlijk best wel veel (ook al is het totaal maar 20)
Ik dacht al, anders ligt de lat wel heel erg hoogquote:Op woensdag 5 november 2014 14:27 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
ik bedoel 2 á 3, schoonheidsfoutje
Ik probeer de beste man een hart onder de riem te steken. Maar jij voelt je dus te goed voor hem?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja want die hebben natuurlijk een 0,0 standaard en geen wensenlijstjes.
Hij heeft dat helemaal niet nodig. Hij is niet zielig ofzo?!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik probeer de beste man een hart onder de riem te steken. Maar jij voelt je dus te goed voor hem?
Heb ik niet nodig. En ik ken Yvie al wat langer. Ze is heel lief hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik probeer de beste man een hart onder de riem te steken. Maar jij voelt je dus te goed voor hem?
See?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij heeft dat helemaal niet nodig. Hij is niet zielig ofzo?!
En nee, waar zeg ik dat?
Nooouuuw... lief....quote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. En ik ken Yvie al wat langer. Ze is heel lief hoor.
Ja hoor, ze kan heel lief zijn als ze daar zin in heeft.quote:
Lekker ben je ook ja. Maar ik vind je ook lief hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik neem genoegen met lekker. Lief is overrated
Ik werk hier sinds 1 september omdat de situatie bij mijn vorige baan niet meer te houden was. Had toen de keuze daar nog een half jaar te kunnen zitten en uiteindelijk ontslagen te worden of nog met een zak geld de deur uit lopen. Heb dus mezelf uit laten kopen. In de tussen tijd dat het allemaal speelde wel gelijk gaan solliciteren en toen kwam ik bij dit bedrijfje uit (1e sollicatie). Contract getekend zodat ik in ieder geval wel weer werk zou hebben ook al wist ik dat niet dé nieuwe uitdaging zou zijn voor mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht al, anders ligt de lat wel heel erg hoog
Maar verveel je je omdat er geen werk is, je werk niet leuk is, of gewoon heel even afleiding nodig hebt?
Dit dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
Ik kan het me ergens wel voorstellen dat het een afknapper is als iemand nog thuis woont, al is het natuurlijk zonde als mensen niet eens naar de reden willen luisteren.
Nou wel fijn dat je in de tussentijd iig wel werk hebtquote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik werk hier sinds 1 september omdat de situatie bij mijn vorige baan niet meer te houden was. Had toen de keuze daar nog een half jaar te kunnen zitten en uiteindelijk ontslagen te worden of nog met een zak geld de deur uit lopen. Heb dus mezelf uit laten kopen. In de tussen tijd dat het allemaal speelde wel gelijk gaan solliciteren en toen kwam ik bij dit bedrijfje uit (1e sollicatie). Contract getekend zodat ik in ieder geval wel weer werk zou hebben ook al wist ik dat niet dé nieuwe uitdaging zou zijn voor mij.
In het begin kon ik mezelf nog wel vermaken en motiveren maar dat word nu met de dag minder. Gaan dus weer rustig verder kijken. Vind de werkzaamheden gewoon niet interessant genoeg en qua collega's is het ook niet helemaal mijn ding.
Oh haiquote:Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja want die hebben natuurlijk een 0,0 standaard en geen wensenlijstjes.
Afknapper kan altijd en is ook heel normaal. Ikzelf zou er niet zo'n probleem mee hebben denk ik. Maar de kortzichtigheid van sommigen is gewoon te erg. Date nu toch niet actief dus komt goed uit. Andere prioriteitenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
Ik kan het me ergens wel voorstellen dat het een afknapper is als iemand nog thuis woont, al is het natuurlijk zonde als mensen niet eens naar de reden willen luisteren.
Hoe ouder we worden hoe sneller het zal afknappen ook.....quote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
Jij wel leukerdquote:Op woensdag 5 november 2014 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag ik met je mee naar huis?
Smooth die artquote:
Dat is wel een hele nette manier om te vertellen dat je net hebt zitten scheitenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat is wel een hele nette manier om te vertellen dat je net hebt zitten scheiten.
Nee, zonder grap: Lekker bezig
Congrats!quote:
Jij woont ook nog thuis bij je ouders?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe ouder we worden hoe sneller het zal afknappen ook.....
Maar idd, mensen die niet verder kijken dan de neus lang is wil je toch niet eens om je heen...
Wehehe ja wie weetquote:Op woensdag 5 november 2014 15:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien wil je match wel een drankje drinken met je om het te vieren
Oh, dacht dat ze dat al gedaan had. Dat jullie in gesprek waren. Excuses.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laat d'r eerst maar een reactie sturen op gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |