Lekker geïsoleerd ook...quote:
Iig de tijd en het werk wat die man ervan heeft gehad...quote:
Realistisch denk ik niks, Is goed voor volgende koper.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Iig de tijd en het werk wat die man ervan heeft gehad...
Yupquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:55 schreef OProg het volgende:
Hij heeft het voor zichzelf gewoon verprutst.
hij heeft amper wat gedaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Iig de tijd en het werk wat die man ervan heeft gehad...
Zwaarste uitspraak ooit, niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:55 schreef Cassius het volgende:
Damn! Dat laat aan duidelijkheid niks te wensen over
Meester Visser was duidelijk niet zo gecharmeerd van het handelen van deze boer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:55 schreef Cassius het volgende:
Damn! Dat laat aan duidelijkheid niks te wensen over
Ik ook inderdaad. Wel érg hard hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:56 schreef ddx het volgende:
Ik had nog wel een echter verwacht en niet zo'n harde uitspraak
Snowballed zou em gewoon nog kopen voor de volle pondquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Raar he, als dat ding is omgevallen en er van alles is afgepleurd
Daarom mogen de (toekomstige) eigenaren meestal niet bij het vervoer zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Raar he, als dat ding is omgevallen en er van alles is afgepleurd
Sounds legit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom mogen de (toekomstige) eigenaren meestal niet bij het vervoer zijn. Er pleuren wel vaker dingen af van houten chalets en woonwagens, zo heb ik begrepen.
Ik bouw er zelf wel eentje.. of neem mn eigen trekker mee...quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Snowballed zou em gewoon nog kopen voor de volle pond
Daar kunnen er wel 5 in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:05 schreef Zelfscanner het volgende:
Misschien kan die een pool nog zo gek krijgen.
Die vraag van die boer ook of ze nog iemand kende met een trekkerquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik bouw er zelf wel eentje.. of neem mn eigen trekker mee...
Eerst vanuit de bosjes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef Marcomacro het volgende:
Gis van die vrouw om foto/ filmopnamen te maken.
plek is van haar daarom moet hij oom betalenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, wanneer het zijn chalet blijft, van wie is dan de plek op de camping?
Dat zeker, maar hij heeft het transport geregeld en tijdens het transport is de caravan beschadigd. Dan had íe wel een heel verhaal over dat mevrouw niet goed met de campingeigenaar had overlegd, maar wat dat nou met de schade te maken had was me niet duidelijk. De schade is ontstaan door onkundig transport.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:26 schreef DestroyerPiet het volgende:
vond het wel een forse uitspraak. ik begrijp dat hij niet goed bezig is geweest en dat hij het had moeten vastleggen in een contract. maar ik vind dat die vrouw ook niet helemaal vrijuit mag gaan, zij heeft zeker ook wat steken laten vallen.
Dat is nog maar de vraag, heeft ze daar contract voor?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
plek is van haar daarom moet hij oom betalen
Nee, die 8000 was een goede prijs, want dat was inclusief het vervoer, wat ook de nodige duiten kost.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die man had gewoon die EUR 3000 die ze aanvankelijk geboden had gewoon moeten accepteren, want de taxateur gaf al aan dat dat ding sowieso niet meer waard was. Die 11.000 die hij eerst gevraagd had (en wat uiteindelijk werd uitonderhandeld op 8000) was dus sowieso al veel te veel, zelfs al had hij dat ding niet omver laten vallen.
speeltip 9; weet wanneer je moet stoppenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat zeker, maar hij heeft het transport geregeld en tijdens het transport is de caravan beschadigd. Dan had íe wel een heel verhaal over dat mevrouw niet goed met de campingeigenaar had overlegd, maar wat dat nou met de schade te maken had was me niet duidelijk. De schade is ontstaan door onkundig transport.
Als ik bij een internetwinkel een vaas koop, ze sturen deze naar me op, en ik neem uit handen van de postbode een doos scherven in ontvangst, dan heb ik toch ook recht op m'n geld terug?
Die man had gewoon die EUR 3000 die ze aanvankelijk geboden had gewoon moeten accepteren, want de taxateur gaf al aan dat dat ding sowieso niet meer waard was. Die 11.000 die hij eerst gevraagd had (en wat uiteindelijk werd uitonderhandeld op 8000) was dus sowieso al veel te veel, zelfs al had hij dat ding niet omver laten vallen.
Ja, maar als je voor 3000 euro een vervoerder inhuurt om een chalet heelhuids van A naar B te brengen, en hij laat dat ding omver pleuren, dan heeft die toch ook een wanprestatie geleverd? De verkoper van het chalet had gewoon zijn schade moeten reclameren bij de transporteur.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, die 8000 was een goede prijs, want dat was inclusief het vervoer, wat ook de nodige duiten kost.
Dat die vrouw dat chalet niet meer wilde omdat-ie totaal kapot was, vind ik niet zo raar. Dus hoe zij in gebreke zou zijn is me niet duidelijk. De uitspraak was misschien hard, maar wel fair. Die boer faalde gewoon op elk denkbare manier.
De verkoper is toch de transporteur?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, maar als je voor 3000 euro een vervoerder inhuurt om een chalet heelhuids van A naar B te brengen, en hij laat dat ding omver pleuren, dan heeft die toch ook een wanprestatie geleverd? De verkoper van het chalet had gewoon zijn schade moeten reclameren bij de transporteur.
LoL, de chalet was gratis op te halen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:59 schreef Lkw het volgende:
Wat is dit:
http://www.yeldo.nl/14071(...)zocht-v-kureko-homes
4 maanden geleden geplaatst.
Oud vrouwtje biedt zelf 8000 op MP incl. plaatsing.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:05 schreef golfer het volgende:
Wat een sjaggeraar, die Albert. Het dialect van Eric Hulsebosch?
Werkelijke waarde van 'sjalet' 3-3.500 euro en dan aan een oud vrouwtje verkopen voor 8000 euro. Vuile oplichter!
Zelden zo'n duidelijke uitspraak gezien bij de RR. Hoop dat ie geen klant meer krijgt.
Doortrapte muts, dat filmen in de bosjes zegt al genoeg.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:18 schreef Marcomacro het volgende:
En 8000 cash, in een tas, aan iemand die je nog nooit hebt gezien. Het blijft ergens een ongeloofwaardig verhaal.
En dan die opmerking (traditiegetrouw met tranen van ontroering in de ogen gebracht) dat de wereld beter af zou zijn als iedereen zo'n goed karakter zou hebben als zijquote:Op woensdag 5 november 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doortrapte muts, dat filmen in de bosjes zegt al genoeg.
Helaas is dat boertje te dom maar die kan het nog zijn kant op laten draaien.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
En dan die opmerking (traditiegetrouw met tranen van ontroering in de ogen gebracht) dat de wereld beter af zou zijn als iedereen zo'n goed karakter zou hebben als zij
Wat haat ik dat soort mensen.
Ik had de indruk uit het filmpje dat hij diverse andere mensen had ingehuurd.quote:
Ze had aflevering van het huisje gefilmd. Wat is daar doortrapt aan? Je ziet zo vaak dat mensen staan te filmen als er bijv. een nieuwe dakkapel wordt geplaatst.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doortrapte muts, dat filmen in de bosjes zegt al genoeg.
nou zo kapot was dat chalet nou ook weer niet. er zaten wel wat gebreken aan maar met een dag werk was dat opgelost. (volgens de experts in de zaal)quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat die vrouw dat chalet niet meer wilde omdat-ie totaal kapot was, vind ik niet zo raar. Dus hoe zij in gebreke zou zijn is me niet duidelijk. De uitspraak was misschien hard, maar wel fair. Die boer faalde gewoon op elk denkbare manier.
Als die boer normaal had gedaan en de gebreken direct in orde had gemaakt, had-ie waarschijnlijk die 8k gewoon kunnen innen. Hij had het ook kunnen laten en alsnog 3k kunnen vangen. Maar in plaats van mee te werken, gooide hij z'n kont tegen de krib en heeft-ie dat chalet maandenlang laten staan zonder dat de koper erin kon. Tsja... Dat is vragen om moeilijkheden en ook uiterst onprofessioneel.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:14 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
nou zo kapot was dat chalet nou ook weer niet. er zaten wel wat gebreken aan maar met een dag werk was dat opgelost. (volgens de experts in de zaal)
het enige domme wat die boer heeft gedaan is er zo lang mee te wachten als hij dat meteen had gedaan dan was de koop gewoon doorgegaan.
Het bod an sich niet, maar op het moment dat partijen mondeling overeenkomen een product te (ver)kopen, dan is dat gewoon een bindende overeenkomst. Het probleem hier was echter dat de verkopende partij er onredelijk lang over deed om het verkochte goed in de beloofde staat aan de koper over te dragen. Om die reden kon de verkoopovereenkomst nietig verklaard worden.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:21 schreef djkoelkast het volgende:
Een bod op Marktplaats is niet bindend, dus wat dat betreft heeft hij gewoon pech.
Ik spoel het altijd door, begin daarom altijd een minuut of 10 later met kijken.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:22 schreef FoXje het volgende:
Tijdens dat geblaat van dat panel ben ik in slaap gevallen. Wie denken ze daar een plezier mee te doen ?
Idem hier.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik spoel het altijd door, begin daarom altijd een minuut of 10 later met kijken.
Ik hoef de mening van Piet Snot en Truus Trut niet te weten, voegt niks toe.
Die dachten juist dat zij gelijk had.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef 0108daniel het volgende:
Vond het wel grappig dat 87% van de thuisrechters dacht dat hij gelijk had XD
Hij heeft gewoon keihard verloren XD
Hij was de eiser.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die dachten juist dat zij gelijk had.
Nee.quote:
De andere partij mag altijd een tegeneis doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:06 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jawel, stond onder in beeld.
Tevens zei hij zelf 'ik eis dat...'
Hij had 'm er voor 11.000 op gezet!quote:Op woensdag 5 november 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oud vrouwtje biedt zelf 8000 op MP incl. plaatsing.
Contract was niet nodig, de chalet staat er.
Zou dat ding er nog staan?
Of onder zequote:Op dinsdag 11 november 2014 11:13 schreef JaneDoe het volgende:
lijkt wel op de situatie bij mij in de flat, ook een echtpaar met een stuk of 7 of 8 honden
ben blij dat ik niet bij hun op de verdieping woon
Die van vorige maand?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo briljant als de 'alles is weg'-aflevering kan het volgens mij nooit meer worden
idd, dat ookquote:
Natte hondquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
idd, dat ook
t vervelende is wel dat t goed te ruiken is in de gemeenschappelijke entree wanneer de hele roedel net is vertrokken of thuis gekomen...
Zit er al klaar voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:24 schreef TwisterNederland het volgende:
De uitzending van vanavond.
[ afbeelding ]
Een sensor zodat je wasmachine niet overbelast raakt een loadsensor plus noemenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:25 schreef OProg het volgende:
Ik haat die wasmachine reclame zo langzamerhand.
Nu pas?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:25 schreef OProg het volgende:
Ik haat die wasmachine reclame zo langzamerhand.
Ik ging stukquote:
Ik ben erg tolerant normaal gesproken.quote:
Ze zijn wel schattig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zijn ook wel de meest suffe honten
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:29 schreef Cassius het volgende:
Zoek de poesjes. Levensmotto van velen.
In jetske haar broekquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:30 schreef Stickertje het volgende:
eindelijk tijd om weer te kijken![]()
zoek de poesjes!!!
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
Eens met jongere echtpaar. Takkeherrie.
dat zijn meer poesjes dan fok!kers in hun hele leven zienquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:30 schreef Zelfscanner het volgende:
In 5 minuten al 36x poesjes gehoord
5 puntenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:30 schreef Tanden68 het volgende:
http://live.ncrv.nl/
JAJAJAJA EERSTE STELLING FOKKERS OPGELET
Dat is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat zijn meer poesjes dan fok!kers in hun hele leven zien
En dan gaat die vent er aan likken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:31 schreef Pulzzar het volgende:
Ik denk dat die ouwe vrouw 's avond naakt in haar woonkamer met pindakaas over haar doos roept: "Zoek het poesje!"
Meester Visser is gewoon niet daadkrachtig genoegquote:
precies met zn slappe meningenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meester Visser is gewoon niet daadkrachtig genoeg
Die doet haar doggiequote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan gaat die vent er aan likken.
10 puntenquote:
Schijten is het probleem niet. Het opruimen wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
Zou ze al die honden op straat laten schijten?
Zag jij een zakje en een schepje?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
Zou ze al die honden op straat laten schijten?
Er staat alleen poesjes?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:33 schreef Zorro het volgende:
Zijn ze bij 888 de honden aan het vertalen? Wat de mensen zeggen zie ik iig niet terug
Het gaat om alles denk ikquote:
Picsquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
Kat hier zit ook meteen tv te kijken
nojoke
Heb er 15 nuquote:
Ja, schandalig hé?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
Ben jij ook van dat youtubekanaal TwisterNL?
Succes, maar dat lukte je in NFS ook nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb er 15 nuMoet je nog even inhalen
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Succes, maar dat lukte je in NFS ook niet
goeie tetten om 0.55quote:
Niet 40-45 jaar je rijbewijs hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Zo oud en pas 4 jaar een rijbewijs
Samequote:
zou lachen zijn als die honden dat alle 5 tegelijk op meester visser zouden doenquote:
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Same![]()
Maar eigenlijk best wel te voorspellen. Dit staat gewoon zo in de wet dus was te verwachten dat Meester Visser dat zou hebben gekozen
Man man man manquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:38 schreef JaneDoe het volgende:
ze zouden rob geus ook moeten langs sturen met een poepbacterienmeter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]POEEEEEEEEEEEESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Poesje gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
She mad.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |