SPOILER: Dortmund-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja, toen zaten sommige hier nog op de kleuterschool, maar dat geheel ter zijdequote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
verasend welSPOILER: Dortmund-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik zat 10 jaar geleden al tieten te zuigenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt ja, toen zaten sommige hier nog op de kleuterschool, maar dat geheel ter zijde
Die van je moeder?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zat 10 jaar geleden al tieten te zuigen
dus je bent 10?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Toen droeg je zeker ook al dit shirt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oké Hans, dank je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wil ik kijken of ik er notes bij heb, ligt het eruit.
Ik wil mijn notes lezen, al echt 2 maanden ofzo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wil ik kijken of ik er notes bij heb, ligt het eruit.
verbaasdquote:
*verbaastquote:
hopelijk geband.quote:
Sterke basisschool comeback man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet ik ook hoe jij je constant voelt.
Pijnlijk, deze oerdomme fout.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sterke basisschool comeback man.
Ja ik denk ik bevestig het even.quote:
was al een keer geband hoor Hans.quote:
laptopschoonmaakdoekje, of een moeder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet me laptop schoonmaken... ik bedoel al dat stof... iemand een idee hoe ik dat het best kan doen? en mijn scherm ook..
Duurde te lang totdat dat nog een keer gebeurde.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was al een keer geband hoor Hans.
Dat kun je Bayern wel toevertrouwen.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kun je Bayern wel toevertrouwen.
guus_geluk geen nederlands pratenquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ajax gaat domineren en heersen![]()
Suarez gaat eigen golasooo maken
Meestal kan je de toetsen verwijderen en dan kan je makkelijk de coolers schoonmaken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet me laptop schoonmaken... ik bedoel al dat stof... iemand een idee hoe ik dat het best kan doen? en mijn scherm ook..
Of hij bijt weer, krijgt weer rood en mag nog eens vier maanden op de tribune zittenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ajax gaat domineren en heersen![]()
Suarez gaat eigen golasooo maken
Keertje omdraaien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
SPOILER: Malmo-AtleticoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok Hansquote:
Haha een bijtopmerking. Wat leuk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of hij bijt weer, krijgt weer rood en mag nog eens vier maanden op de tribune zitten
no shitquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:22 schreef Smoofie het volgende:
Zoals Anderlecht nu speelt, is het echt wel een toeviging in de eredivisie of...BeneLeage
Wat een domme vraag, Hansiequote:
Welk merk?quote:
Hap nou niet zo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Haha een bijtopmerking. Wat leuk.
RAAK! denk ikquote:
Nooit.quote:
Dat het tijd is voor een BeNeLeague is al 10 jaar duidelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:22 schreef Smoofie het volgende:
Zoals Anderlecht nu speelt, is het echt wel een toeviging in de eredivisie of...BeneLeage
SPOILER: Benfica-MonacoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
en luxemburg dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat het tijd is voor een BeNeLeague is al 10 jaar duidelijk.
Pepsiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom regelmatig in Hoogvliet, maar die supermarkt heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Pepsi
Kun je beter die Perfekt Cola van de Hoogvliet drinken
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Coca Cola > Pepsi
als je het hiermee oneens bent heb je geen verstand van cola.
De beste drie clubs van België mogen Jong Ajax, Jong PSV en Jong FC Twente wel vervangen in de Jupiler Leaguequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat het tijd is voor een BeNeLeague is al 10 jaar duidelijk.
Coca Cola > Pepsi
Coca Cola > Pepsi
dan moet die hele competitie fuseren wilt er een team met voetballers uitkomenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als er één grote club komt in Lux, prima dan.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Arno flikkert de verbinding er weer even uit om straks weer 10 minuten aan het woord te kunnen zijn.
SPOILER: Dortmund-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Arno flikkert de verbinding er weer even uit om straks weer 10 minuten aan het woord te kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wedstrijd zonder commentator is een stuk beter
en dan zeggen dat de verbinding verbroken is, best slim eigenlijkquote:
SPOILER: dortmundgalaterseryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guusgod.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hier alSPOILER: dortmundgalaterseryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chef voetbal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij doet t vaker he. Beetje invallen. Zal wel goed liggen bij de Chef Sport.
Waarom meteen persoonlijk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je bent zelf niet helemaal fit in je bovenkamer
Leuk uitje op kosten van de belastingbetaler.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom moet zo'n commentator helemaal naar spanje reizen, je kunt toch gewoon die beelden zien en commetnaar gegeven
jonge wat moet er anders met het belastinggeld gebeuren dan!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom moet zo'n commentator helemaal naar spanje reizen, je kunt toch gewoon die beelden zien en commetnaar gegeven
Wie doet dan de interviews?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Pas op he, geo is een goede userquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je bent zelf niet helemaal fit in je bovenkamer
"Er is nu commotie... Buiten beeld... Maar eh... Ja verzin zelf maar wat het is".quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Sierd gaf ook UITSTEKEND commentaar vanuit z'n hok.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Er is nu commotie... Buiten beeld... Maar eh... Ja verzin zelf maar wat het is".
Je bedoelt die gesprekjes met "We stonden goed" "Dan weet je dat je het moeilijk krijgt" "Het mag niet maar het gebeurt toch" "We kwamen steeds een stapje tekort" en dat soort wijsheden?quote:
SPOILER: Arsenal-AnderlechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt die gesprekjes met "We stonden goed" "Dan weet je dat je het moeilijk krijgt" "Het mag niet maar het gebeurt toch" "We kwamen steeds een stapje tekort" en dat soort wijsheden?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Arsenal-AnderlechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
wat gaat er nu gebeuren?SPOILER: Arsenal-AnderlechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Wauw, jij bent echt een kutuser.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Zenden ze in Engeland arsenal uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, 2-0 maken en dan weer op 60% en wisselen..
Je moet iets als je er maar een tegelijkertijd kunt kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:33 schreef RetRy32 het volgende:
mensen die wedstrijden niet volgen maar later samenvattingen van 2 minuten gaan kijken.!!
Dan faal je wel erg hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb chikorita bij mystery dungeonquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:31 schreef KingRoland het volgende:
chicoritoo niet hebben gekozen tijdens gold silver
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:33 schreef RetRy32 het volgende:
mensen die wedstrijden niet volgen maar later samenvattingen van 2 minuten gaan kijken.!!
gewoon revanche broerquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan faal je wel erg hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is waarschijnlijk in een hoekje aan het huilenquote:
Op Sky wel, en dat moet op tv aanstaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zenden ze in Engeland arsenal uit?
Ik denk dat ze zich nu niet zo lekker voelt neequote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb chikorita bij mystery dungeon
Uiterst poverquote:
Ze is nogal dik, maar sommige mannen schijnen daar juist van te houdenquote:
alors is geen negerin toch? licht getint dacht ikquote:
2quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
hoeveel moet messi er maken morgen voor dat record
Nee gewoon vies dikke negerin.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alors is geen negerin toch? licht getint dacht ik
kijkt ze voetbalquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op Sky wel, en dat moet op tv aanstaan
lol.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ronaldo is de laatste weken wat beter in vorm maar Messi > > > > Ronaldo.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alors is Shirmaquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee gewoon vies dikke negerin.
[..]
Mix tussen Fries en Neger/Hindoestaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alors is geen negerin toch? licht getint dacht ik
Zonder fatoes, dit is waar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ronaldo > Di Maria > Sanchez > Messi > Filipe Luis
[..]
Waar is Sigthorsonnquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ronaldo > Di Maria > Sanchez > Messi > Filipe Luis
quote:
Ik drukte me iets eufemistisch uit, ja. Maar Messi in vorm is echt veel beter dan Ronaldo in vorm. Ronaldo is wel consistenter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |