SPOILER: Dortmund-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja, toen zaten sommige hier nog op de kleuterschool, maar dat geheel ter zijdequote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
verasend welSPOILER: Dortmund-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik zat 10 jaar geleden al tieten te zuigenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt ja, toen zaten sommige hier nog op de kleuterschool, maar dat geheel ter zijde
Die van je moeder?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zat 10 jaar geleden al tieten te zuigen
dus je bent 10?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Toen droeg je zeker ook al dit shirt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oké Hans, dank je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wil ik kijken of ik er notes bij heb, ligt het eruit.
Ik wil mijn notes lezen, al echt 2 maanden ofzo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wil ik kijken of ik er notes bij heb, ligt het eruit.
verbaasdquote:
*verbaastquote:
hopelijk geband.quote:
Sterke basisschool comeback man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet ik ook hoe jij je constant voelt.
Pijnlijk, deze oerdomme fout.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sterke basisschool comeback man.
Ja ik denk ik bevestig het even.quote:
was al een keer geband hoor Hans.quote:
laptopschoonmaakdoekje, of een moeder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet me laptop schoonmaken... ik bedoel al dat stof... iemand een idee hoe ik dat het best kan doen? en mijn scherm ook..
Duurde te lang totdat dat nog een keer gebeurde.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was al een keer geband hoor Hans.
Dat kun je Bayern wel toevertrouwen.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kun je Bayern wel toevertrouwen.
guus_geluk geen nederlands pratenquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ajax gaat domineren en heersen![]()
Suarez gaat eigen golasooo maken
Forum Opties | |