Ja er stond 10.900 euro. Ze zijn blijkbaar inmiddels wakker geworden en hebben een nul erbij gezet.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:41 schreef hans1985 het volgende:
[..]
wat was de prijs dan?
10.900 euro of zo?
De dames zijn bij de koop inbegrepenquote:Op zondag 30 november 2014 13:17 schreef k_man het volgende:
Is dit een Funda-advertentie of het fotoalbum van de familie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis wil blijkbaar niet verkopen. Deze is namelijk al vaker genoemd in dit topic; ik heb 'm geloof ik ook een keer genoemd.quote:Op zondag 30 november 2014 13:17 schreef k_man het volgende:
Is dit een Funda-advertentie of het fotoalbum van de familie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je nou voor al je geweldige posts in PTA een euro gaat vragen? Hm, nee... dat duurt het ook nog te langquote:Op zondag 30 november 2014 16:32 schreef Iemand91 het volgende:
Nu alleen even die ¤4.000.000 onder m'n matras vandaan halen...
Wtf..... wel opvallend...dat welquote:Op maandag 1 december 2014 13:42 schreef valentijn101 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ging_in_ermelo.html#. Of je bekijkt het huis vanuit een achtbaan?
Grappig. Maar geen reden om het huis te kopen, lijkt mij.quote:Op maandag 1 december 2014 14:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wtf..... wel opvallend...dat wel![]()
Nee, dat inderdaad niet. Het trekt wel kijkers...maar ook kopers...?quote:Op maandag 1 december 2014 16:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Grappig. Maar geen reden om het huis te kopen, lijkt mij.
Geweldig!!! Geestig zeg.quote:Op maandag 1 december 2014 13:42 schreef valentijn101 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ging_in_ermelo.html#. Of je bekijkt het huis vanuit een achtbaan?
Die keuken is mijn droom. Prachtige kastjes.quote:Op maandag 1 december 2014 21:48 schreef Zwolsboy het volgende:
Oma verlaat haar huis waar ze 80 jaar in gewoond heeft, renovatie? wat is dat? ow, ja de vloer in de woonkamer is in 1995 vervangen! en de cv ketel is nieuw!
[ afbeelding ]
Incl schimmelplekken!
[ afbeelding ]
Lekker warm (heet!) poepen!
[ afbeelding ]
Hoe mensen soms ook met hun huis omgaan, nooit onderhouden, echt 50 jaar lang niks doen gewoon lekker weg laten rotten!
Iets moois ervan maken kost gauw een halve ton!
Link : http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
enkeltje stort, weg ermee.quote:Op maandag 1 december 2014 22:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die keuken is mijn droom. Prachtige kastjes.
Ach, als je huis een half jaar te koop staat moet je wat, en als je niet met de prijs wilt zakken moet je wat anders bedenken.quote:Op maandag 1 december 2014 13:42 schreef valentijn101 het volgende:
Kaartjes verkopen.. Huis betaalt zichzelf terugquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:31 schreef Cynix ® het volgende:
Alleen wat druk met al die dagjesmensen op die achtbaan.
De eerste reactie, nog zonder op Funda te kijken: ik woon in een complex waar de huizen een koubrug hebben. Wie niet warm stookt omdat 17gr wel een lekkere kamertemperatuur is, heeft waarschijnlijk schimmel op de muren. Bij een onderhoudsbeurt heeft de verhuurder het meeste buiten zicht gewerkt door de badkamermuren tot aan het plafond te betegelen. Schimmel en scheuren komen natuurlijk gewoon terug.quote:Op maandag 1 december 2014 21:48 schreef Zwolsboy het volgende:
Oma verlaat haar huis waar ze 80 jaar in gewoond heeft, renovatie? wat is dat? ow, ja de vloer in de woonkamer is in 1995 vervangen! en de cv ketel is nieuw!
[ afbeelding ]
Incl schimmelplekken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe mensen soms ook met hun huis omgaan, nooit onderhouden, echt 50 jaar lang niks doen gewoon lekker weg laten rotten!
En de pot ook niet, de sticker zit er nog op.quote:Op maandag 1 december 2014 22:10 schreef flipsen het volgende:
Die tegels aan de wanden in dat toilet zijn zo oud nog niet volgens mij. En de wc-bril vast ook niet
Ja! En dat blad ook! Ik zou dat proberen in de nieuwe keuken te behoudenquote:Op maandag 1 december 2014 22:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die keuken is mijn droom. Prachtige kastjes.
Dan heb je voor 169.000 toch een leuk huisje?quote:Op maandag 1 december 2014 21:48 schreef Zwolsboy het volgende:
[ afbeelding ]
Incl schimmelplekken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ideaal zoquote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef JK1982 het volgende:
Ok, het is een technisch foutje waarschijnlijk, want op de daadwerkelijke plattegrond staat hij niet, maar het ziet er wel grappig uit..
Bij het bekijken van de foto's kreeg ik bij de laatste foto dit te zien:
[ afbeelding ]
Seriously, een auto op het balkon, en half in de woonkamer?![]()
link
Alleen ligt dit appartement op de 2e verdiepingquote:Op donderdag 4 december 2014 13:36 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Ideaal zoAlleen dat het een balkon is wat lastiger.
Maatje van me heeft een tuin waar je met de auto in kan en grote brede tuindeuren zoals op het plaatje.
Heb daar toch met regelmaat de auto met de neus door de tuindeuren naar binnen gehad om te sleutelenJe moet iets als je geen garage hebt.
Ideaal huis voor eigenaren van monstertrucks dusquote:Op donderdag 4 december 2014 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen ligt dit appartement op de 2e verdieping
Ik vind de reis naar de badkamer wel een afknapper trouwens.quote:Op maandag 1 december 2014 21:48 schreef Zwolsboy het volgende:
[ afbeelding ]
Incl schimmelplekken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan maak je van de kleine slaapkamer boven een badkamerquote:Op donderdag 4 december 2014 14:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind de reis naar de badkamer wel een afknapper trouwens.
Uit je slaapkamer -> door de hal -> trap af -> door de entree -> door de woonkamer -> door de keuken -> de badkamer in
Ik weet wel dat oudere huizen wel vaker een badkamer aan de keuken hebben zitten, maar nu mis je alleen de bijkeuken en de andere slaapkamer van het huis, verder ben je in ALLE kamers van je huis geweest alvorens je kan douchen
Zou een oplossing zijn, ware het niet dat ik het nog steeds niet naar mijn zin is danquote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan maak je van de kleine slaapkamer boven een badkamer
Wel een behoorlijk dikke keuken!quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
PAARS
http://www.funda.nl/koop/goirle/huis-48229266-fraterstuin-13/
Opzich wel een vet huis maar die prijs en dat dan zonder tuin. daar moet 2 ton af.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:12 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Wel een behoorlijk dikke keuken!
Hoeveel ovens kun je hebben...
[ afbeelding ]
Op een rijtje:quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:12 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep en daaronder inbouw voor wijnquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Opzich wel een vet huis maar die prijs en dat dan zonder tuin. daar moet 2 ton af.
Overigens gok ik:
Stoomoven, normale oven, magnetron. Ik kan alleen die 4de niet plaatsen.
Edit: zie nu dat de 4de een koffiemachine is.
Maar 1 muur paars geverfd en 1 muur met fotobehand, dus valt eigenlijk best meequote:Op vrijdag 5 december 2014 11:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
PAARS
http://www.funda.nl/koop/goirle/huis-48229266-fraterstuin-13/
Bekijk de meubels en de schilderijen eens.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Maar 1 muur paars geverfd en 1 muur met fotobehand, dus valt eigenlijk best mee
Ja, maar die zijn niet bij de koop inbegrepen neem ik aan. Als je alle muren een extreme kleur geverfd hebt wordt je huis volgens mij moeilijker verkoopbaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Bekijk de meubels en de schilderijen eens.
Die keuken is bijna net zo groot als mijn hele woonkamerquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:12 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Privacy kun je zelf regelen. Ik vindt vooral het gebrek aan een private tuin en de prijs een obstakel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:34 schreef Leandra het volgende:
Fraai huis, mooie grote raampartijen ook, jammer van het complete gebrek aan privacy.
De resultaten daarvan kun je terugkijken bij de Rijdende Rechter. De enige manier waarop je in die woning je privacy zelf kunt regelen is door je gordijnen dicht te houden. Privacy in NL is meer uitzondering dan regel. Zeker in een Vinex-wijk zoals deze.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Privacy kun je zelf regelen.
Dan moet je weer gordijnen/vitrage gebruiken.... terwijl ik het voordeel van grote ramen juist vind dat er niet alleen ongehinderd licht binnenkomt, maar ik ook ongehinderd naar buiten kan kijken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Privacy kun je zelf regelen. Ik vindt vooral het gebrek aan een private tuin en de prijs een obstakel.
Voor die prijs kun je ook iets vrijstaands kopen met 500m² grond.
Half doorlatend, verder zit de woonkamer een verdieping hoger met daar tegenover niets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je weer gordijnen/vitrage gebruiken.... terwijl ik het voordeel van grote ramen juist vind dat er niet alleen ongehinderd licht binnenkomt, maar ik ook ongehinderd naar buiten kan kijken.
Een plattebuiskachel, die hadden wij vroeger ook thuisquote:Op zondag 16 november 2014 01:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Authentiek
[ afbeelding ]
2spooky4me![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier
En hier de meest ruim opgezette schijthoek die je kan bedenken.
[ afbeelding ]
Nou, niets...quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Half doorlatend, verder zit de woonkamer een verdieping hoger met daar tegenover niets.
Een kapelquote:
Die huizen links zie jij niet?quote:
Dat is op steenworp afstand van mijn woonplaats. Mooie locatie, de woning zelf moet je van binnen compleet strippen en opnieuw opbouwen naar de huidige eisen.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Van buiten ziet het er nog redelijk uit, maar van binnen....
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/?linktype=tab
Mwah, mooi is subjectief.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:48 schreef Cynix ® het volgende:
Mooi huis, maar ruim een half miljoen voor een rijtjeshuis op nog geen 70 m2 lijkt me wat te enthousiast.
220m2 op 69m2 jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:48 schreef Cynix ® het volgende:
Mooi huis, maar ruim een half miljoen voor een rijtjeshuis op nog geen 70 m2 lijkt me wat te enthousiast.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:36 schreef Fietsertje70 het volgende:
Hier moet je toch ook niet met je dronken harsens uit bed flikkeren
[ afbeelding ]
Levert je gegarandeerd een vrije dagen op.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:36 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:36 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel zijn om ebola patienten in op te vangen / onder te brengenquote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef Sjalalie het volgende:
Ik geloof niet dat ik hier graag zou logeren... http://www.funda.nl/koop/(...)gde-schrans-1/fotos/
Een eigen EBOLA-vrij bedquote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef Sjalalie het volgende:
Ik geloof niet dat ik hier graag zou logeren... http://www.funda.nl/koop/(...)gde-schrans-1/fotos/
[ afbeelding ]
Er staat gewoon een linkje in mijn verhaal, je hoeft er maar op te klikken en je ziet het hele huis!quote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Als jij dat ook doet, dan zien we niet een klein fotootje, maar het hele huis
klik nu zelf eens met je harsens op dat linkje in je eigen post.quote:Op zondag 7 december 2014 21:31 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Er staat gewoon een linkje in mijn verhaal, je hoeft er maar op te klikken en je ziet het hele huis!
sorry was iets fout gegaan met knippen plakkenquote:Op zondag 7 december 2014 21:35 schreef Elleska het volgende:
[..]
klik nu zelf eens met je harsens op dat linkje in je eigen post.
heel knap wanneer je bij het huis uitkomt met deze link: http://cloud.funda.nl/valentina_media/049/946/202_klein.jpg
Met spellen ook, het is harses.quote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
sorry was iets fout gegaan met knippen plakken
Er blijft nog meer achter: http://www.funda.nl/koop/(...)-53-a2/omschrijving/quote:LET OP! Alle meubelen blijven achter - u hoeft niets meer aan te schaffen - koffers uitpakken en HEERLIJK COMFORTABEL WONEN!!
quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef Celebritarian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Er blijft nog meer achter: http://www.funda.nl/koop/(...)-53-a2/omschrijving/
quote:Het huis word gemeubileerd verkocht:
Als ik die woning zou kopen, zou de flatscreen als eerste het raam uitgaan, gewoon omdat het LG is.quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef Celebritarian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]quote:
Als je uit het buitenland komt kun je je eerst settelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:39 schreef pfaf het volgende:
Waarom zou je een gemeubileerd huis willen kopen?
Bed 180 graden draaien (of gewoon je beddengoed anders neerleggen hehe), verder naar achteren schuiven (want dat kan makkelijk volgens mij). Probleem opgelostquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:36 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch geen hoekbank? Gewone bank met een vierkanten deel ervoor gezet.quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef Celebritarian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ziet er potverdomme mooi uit! Als ik ooit de jackpot win koop ik zoiets (tenminste als Brennie dat ook mooi vindquote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef k_man het volgende:
Wat moet die terrasverwarmer in de woonkamer? Verder wel een zéér fraai huis.![]()
[ afbeelding ]
Tof huisquote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef k_man het volgende:
Wat moet die terrasverwarmer in de woonkamer? Verder wel een zéér fraai huis.![]()
[ afbeelding ]
Gaaf en nog met garage ookquote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, die zal normaliter wel gewoon buiten staan.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:53 schreef LTVDK het volgende:
Terrasverwarmer is denk ik vanwege het hoge plafond, denk dat je best een koudeval krijgt daar beneden.
Valt beide wel mee (ben een paar keer binnen geweest).quote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nah, die zal normaliter wel gewoon buiten staan.
Jammer dat je nooit enige privacy hebt als je buiten wilt zitten. Magoed, dat krijg je er gratis bij als je in de stad wilt wonen
En volgens mij wel uitermate vocht gevoelig, zoals ook op 1 van de fotos te zien is.
Je hebt er al die buitentrap voor het raam. Het zijn zo te zien drie huizen op een rijtje die de open werf delen. 's Zomers veel watertoerisme. Riolering is er inmiddels wel. Ik meen dat pas sinds de jaren '80 de grachten geen open riolen meer zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt beide wel mee (ben een paar keer binnen geweest).
Wel bijzonder, laatst was het verkocht, blijkbaar ging het toch niet door.
Karig autootje voor bij een huis van 1,8 miljoen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:56 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Gaaf en nog met garage ook
Is vast van de makelaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:31 schreef DroogDok het volgende:
Karig autootje voor bij een huis van 1,8 miljoen.
Heeft nou heel vaak een grote hond de bocht te krap genomen bij die bank of lijkt dat zo?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg de indruk dus beneden alle vertrekken in open verbinding met elkaar staan. Dus tochtgangen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is vast van de makelaar
Mooi huis al heb ik bij sommige foto's wel echt een onder-de-grond gevoel. En heel praktisch gezien lijkt me die granitovloer in de badkamer zo glad. Al is ie wel mooi![]()
Ze zullen het wel hoekbank noemen omdat het uitstekende deel geen losse poef maar een vaste chaise longue is. Dat noemt men wel vaker onterecht een hoekbank.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is toch geen hoekbank? Gewone bank met een vierkanten deel ervoor gezet.
Oh wauwquote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |