Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Toch zijn de situaties in Oost Jeruzalem (wat praktisch gezien gewoon Israel is), de West Bank en Gaza totaal verschillend.
Nee, juist niet natuurlijk. Mensen die er al jaren wonen zijn wat dat betreft stukken betrouwbaarder.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als neutrale toerist krijg je denk ik een heel aardig beeld van de situatie.
nee, maar het moet wel representatief zijn tov de daad en dat is het niet in dit geval. Tevens zijn er veel dingen die eromheen spelen, waarvan de oorzaak bij de overheid ligt.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:28 schreef xodox het volgende:
[..]
[..]
Straks gaan jullie nog zeggen dat je die stenengooiers gewoon moet laten doen?
Stenen gooien naar rijdende wagens is levensgevaarlijk hoor. Dat is geen spelletje.
Dat is een vals argument. De raketinstallaties zijn niet van dien aard dat ze de schade kunnen toebrengen die ze zouden willen, terwijl de raketten op zich geen kinderspel zijn. Ze moeten hopen op een toevalstreffer. Jouw argument is hetzelfde als zeggen dat iemand uitschakelen die als een gek met een honkbalknuppel op je staat in te slaan maar nog niet heeft geraakt excessief is. Bovendien heeft Israël een raketschild. Mensen die vlakbij de Gazastrook wonen hebben welgeteld 15 seconden om een veilig heenkomen te zoeken als de alarmen gaan, die bijna dagelijks gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
En als we kijken naar het aantal slachtoffers vallen door die raketaanvallen en de slachtoffers die vallen door de reactie op die aanvallen dan kan je misschien denken dat de reactie iets wat excessief is.
Maar er is niks te eten want Israël steelt alles. Zonder eten gaan kinderen dood.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:45 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Extreme armoede in combinatie met hoge kindersterfte.
Stenen gooien is gewoon dodelijk geweld. Er zijn al meerdere mensen aan doodgegaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
nee, maar het moet wel representatief zijn tov de daad en dat is het niet in dit geval. Tevens zijn er veel dingen die eromheen spelen, waarvan de oorzaak bij de overheid ligt.
Israël is een eerstewereldland in een derdewereldgebied, met bijbehorende derdewereldmensen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef budvar het volgende:
Israël is echt een derdewereldland met eerstewereldland technieken, levensgevaarlijke combinatie.
Moet ik je dit echt serieus uit gaan leggen?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Maar er is niks te eten want Israël steelt alles. Zonder eten gaan kinderen dood.
Of Palestijnen gaan tegen alle natuurwetten in of je lult uit je nek.
Ja je moet serieus uitleggen hoe Palestijnen geen eten hebben en toch hun bevolking verviervoudigen in 40 jaar. Je hebt denk ik de oplossing voor de wereld voedselproblematiek in handen. Je bent een grotere moordenaar dan Adolf, Stalin en Mao samen als je dat niet serieus gaat uitleggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:25 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Moet ik je dit echt serieus uit gaan leggen?
Dat was een kleine 50 jaar geleden misschien nog, maar tegenwoordig zijn al deze landen bevolkt met politiek correcte mensen. Tegenwoordig is het al moeilijk en gevaarlijk om te zeggen dat religie misschien wat met oorlog te maken heeft. Al helemaal niet de religie van ''minderheden'' waarvan de oorspronkelijke landen al 60 jaar lang in een constante oorlog of terreurdreiging zitten met religieuze mensen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:39 schreef Karrs het volgende:
[..]
Israël is een eerstewereldland in een derdewereldgebied, met bijbehorende derdewereldmensen.
En die derdewereldmensen mogen blij zijn dat Israël het is en niet de VS, Engeland, Frankrijk of Nederland. Dan was er van die derdewereldmensen namelijk niet veel meer overgebleven dan een paar sip kijkende mensen in wat reservaten. Israël kent de klappen van die zweep echter - en dus zitten we met een niet-werkende half-om-half aanpak.
http://www.irinnews.org/r(...)-growing-food-crisisquote:Op donderdag 6 november 2014 20:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ja je moet serieus uitleggen hoe Palestijnen geen eten hebben en toch hun bevolking verviervoudigen in 40 jaar. Je hebt denk ik de oplossing voor de wereld voedselproblematiek in handen. Je bent een grotere moordenaar dan Adolf, Stalin en Mao samen als je dat niet serieus gaat uitleggen.
Ik lees schaarste. 2 boterhammen gesmeerd door mama als ontbijt is ook wat weinig, maar toch wat anders dan 0 boterhammen voor het ontbijt. Dus kom alsjeblieft eens met een uitleg waarin staat hoe Palestijnen overleven zonder eten.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:12 schreef thom_05 het volgende:
[..]
http://www.irinnews.org/r(...)-growing-food-crisis
10 seconden werk. Ik neem aan dat je kan lezen?
http://www.nimn.org/articles/whats_new/000552.phpquote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik lees schaarste. 2 boterhammen gesmeerd door mama als ontbijt is ook wat weinig, maar toch wat anders dan 0 boterhammen voor het ontbijt. Dus kom alsjeblieft eens met een uitleg waarin staat hoe Palestijnen overleven zonder eten.
Een indirecte bron, die niet verwijst naar haar bron en overigens de claim ook niet heeft kunnen verifiëren. Je bevolking kunnen verviervoudigen met alleen maar afval eten zou een revolutionaire stap zijn! In een keer zijn we van een hele hoop milieu problemen af.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:44 schreef thom_05 het volgende:
[..]
http://www.nimn.org/articles/whats_new/000552.php
Door o.a. afval te eten triest excus voor een mens.
Jawel hoor. Als er geen Palestijnen meer zijn zal het daar zeker rustig en vredig zijn. Moet 't probleem alleen een beetje structureel oplossen. Ik stel voor dat ze wat douchecabines gaan bouwen.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:56 schreef Beauke het volgende:
[..]
Dit dus. Van oog om oog, tand om tand is de samenleving nooit geweldlozer geworden.
En daar verviervoudigt een bevolking inderdaad van.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:44 schreef thom_05 het volgende:
[..]
http://www.nimn.org/articles/whats_new/000552.php
Door o.a. afval te eten triest excus voor een mens.
Bronnen genoeg hoor. Dat je in je eigen waanbeelden wil gelovrn daar kies je zelf voor.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:51 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een indirecte bron, die niet verwijst naar haar bron en overigens de claim ook niet heeft kunnen verifiëren. Je bevolking kunnen verviervoudigen met alleen maar afval eten zou een revolutionaire stap zijn! In een keer zijn we van een hele hoop milieu problemen af.
Of geef nou maar gewoon toe dat je uit je nek lult en de feiten overdrijft om een emotionele respons uit te lokken.
Serieus hoe oud zijn jullie?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:10 schreef Karrs het volgende:
[..]
En daar verviervoudigt een bevolking inderdaad van.
Kom op, je snapt zelf wel dat dat standpunt niet vol te houden is.
Jij zegt dat er niks te eten is en vervolgens kom je met bronnen dat er af en toe weinig te eten is. Dan zeg je dat wij niet kunnen lezen en kleuters zijn. Wat is er mis met dat koppie van jou? Je hoeft alleen maar te zeggen dat je uit je nek lulde en dat de situatie wat minder extreem is, maar wel ernstig. Bam respect goed gedaan. Maar nee je blijft maar volhouden.quote:
Ja! Welke gek zou nou rellen om niks?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:32 schreef klawie het volgende:
bijna alles wat binnenkomt is gesmokkeld
ik hoop dat israel kapot gaat je gaat immers niet voor niets je leven op het spel zetten door bv stenen te gooien
Wat Israël betreft is er geen eten ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij zegt dat er niks te eten is en vervolgens kom je met bronnen dat er af en toe weinig te eten is. Dan zeg je dat wij niet kunnen lezen en kleuters zijn. Wat is er mis met dat koppie van jou? Je hoeft alleen maar te zeggen dat je uit je nek lulde en dat de situatie wat minder extreem is, maar wel ernstig. Bam respect goed gedaan. Maar nee je blijft maar volhouden.
Het is triest dat je iemands lijden belachelijk probeert te maken maar goed doe wat je niet laten kan maar je komt wel als een idioot over.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:34 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ja! Welke gek zou nou rellen om niks?
iedereen die daar loopt weet 100% zeker dat hij om 6 uur aan tafel zit om te etenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:34 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ja! Welke gek zou nou rellen om niks?
Serieus, snap je dat niet?quote:
12 met een beperking?quote:
Haha!quote:Op donderdag 6 november 2014 23:35 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Wat Israël betreft is er geen eten ja.
Ik probeer jullie totale gebrek aan argumenten in de zeik te zetten. Je kan het over zoveel dingen hebben, maar jullie vertikken het om bij de feiten te blijven.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:37 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Het is triest dat je iemands lijden belachelijk probeert te maken maar goed doe wat je niet laten kan maar je komt wel als een idioot over.
Die dag zaten meerdere mensen niet om 6 uur aan het eten.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:38 schreef klawie het volgende:
[..]
iedereen die daar loopt weet 100% zeker dat hij om 6 uur aan tafel zit om te eten
Hoe kom je daarbij dat Isreal een derde wereld land is..quote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef budvar het volgende:
Israël is echt een derdewereldland met eerstewereldland technieken, levensgevaarlijke combinatie.
miss thuis niet maar een gevangenis maaltijd is toch niet slechtquote:Op donderdag 6 november 2014 23:47 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Haha!
[..]
Ik probeer jullie totale gebrek aan argumenten in de zeik te zetten. Je kan het over zoveel dingen hebben, maar jullie vertikken het om bij de feiten te blijven.
[..]
Die dag zaten meerdere mensen niet om 6 uur aan het eten.
Je wilt mij ontmoeten om te kijken of je dom bent?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:51 schreef klawie het volgende:
kijken of dom bent of dom wilt lijken
Uiteraard want economische blokkade, verbod op visserij, geen of zeer beperkte toegang tot water, het af moeten staan van grond getuigt inderdaad van Israëls bereidheid om palestijnen een normaal bestaan te gunnen. Je onzinnige argumenten mag je voor jezelf houden. ik beperk mij tot mensenrechten organisaties en VN.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:47 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Haha!
[..]
Ik probeer jullie totale gebrek aan argumenten in de zeik te zetten. Je kan het over zoveel dingen hebben, maar jullie vertikken het om bij de feiten te blijven.
[..]
Die dag zaten meerdere mensen niet om 6 uur aan het eten.
Ja man gevangenissen in Nederland zijn net hotels! Behalve als een jood hem runt natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 23:49 schreef klawie het volgende:
[..]
miss thuis niet maar een gevangenis maaltijd is toch niet slecht
Nee, je beperkt je tot dubieuze bronnen zoals je net bewezen hebt.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:53 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Uiteraard want economische blokkade, verbod op visserij, geen of zeer beperkte toegang tot water, het af moeten staan van grond getuigt inderdaad van Israëls bereidheid om palestijnen een normaal bestaan te gunnen. Je onzinnige argumenten mag je voor jezelf houden. ik beperk mij tot mensenrechten organisaties en VN.
bedankt ik ben erachterquote:Op donderdag 6 november 2014 23:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Je wilt mij ontmoeten om te kijken of je dom bent?
wtfquote:Op donderdag 6 november 2014 23:55 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ja man gevangenissen in Nederland zijn net hotels! Behalve als een jood hem runt natuurlijk
Jij ook bedank.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:55 schreef klawie het volgende:
[..]
bedank ik ben erachter
je bent gewoon kaolo dom
Bedank.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:59 schreef klawie het volgende:
[..]
ik heb speciaal voor je en t er achter gezet kan je weer lkkr slapen![]()
Ja. Palestijnen kunnen zelf beslissen wanneer ze het huis uit gaan, reizen naar andere steden, familie zien wanneer ze maar willen, zelf hun eten koken, poepen zonder dat iemand ze ooit ziet, maar voor de rest is het hetzelfde.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:57 schreef klawie het volgende:
[..]
wtf
de leef omstandigheden met de nederlandse gevangenisen zijn totaal niet te vergelijken met de joodse gevangenissen in palestina
reizen gaat niet he er staat 1 tering muur weet je nogquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:03 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ja. Palestijnen kunnen zelf beslissen wanneer ze het huis uit gaan, reizen naar andere steden, familie zien wanneer ze maar willen, zelf hun eten koken, poepen zonder dat iemand ze ooit ziet, maar voor de rest is het hetzelfde.
Ja iedere Palestijn zit 365 dagen van het jaar in terreur binnen. Flikker toch een eind op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:05 schreef klawie het volgende:
[..]
reizen gaat niet he er staat 1 tering muur weet je nog
uithuis gaan gebeurt alleen uit noodzaak voor je het weet hebben een paar joodse kinderen weer een raketje lopen beschilderen he
Ik zeg toch dat ze buiten komenquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ja iedere Palestijn zit 365 dagen van het jaar in terreur binnen. Flikker toch een eind op.
Eens in de week rennen ze naar het VN voedselprogramma toe en onderweg nemen ze ook even de tijd om uit te rusten door stenen naar de politie te gooien.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:58 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze buiten komen
leer lezen !!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |