Jij hoort bij de goede mensen op deze planeet, Rolandquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet doen, Mexicano staat aan onze kant.
Ik ben niet bekeerd, ik ga niet naar IS. Allemaalquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat als gepikeerd of als bekeerd?
maar dit is geen echte ban toch? dus dan mag hetquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
Zullen we het even on topic houden? SOwieso gaan we die ban niet bespreken natuurlijk.
Ik heb geen idee. Dus het heeft ook geen nut er hier over te lullen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
maar dit is geen echte ban toch? dus dan mag het
De meest geliefde moderator valt weg (naast jou natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
Zullen we het even on topic houden? SOwieso gaan we die ban niet bespreken natuurlijk.
quote:
Berlijnse muur. XDquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom staat er een muur tussen Real en Bayern?
Ik las iets over kittengate in 2006quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, hier verdwenen opeens HEEL VEEL posts
Praten over het gras sproeien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe kun je in de rust ontopic posten?
Geen idee, wat boeit het?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom staat er een muur tussen Real en Bayern?
Volgens mij wel zo te horen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Zorro het volgende:
Wordt er alweer gevoetbald? Of is dat een ongepaste vraag in dit topic?
quote:
Ja. 18 mods weg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik las iets over kittengate in 2006
Ronaldo gaat zo scoren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kunnen we inhoudelijk over de wedstrijd posten?
Krijg je ook ban voor, dms.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
Afgelopen nu. Ga lekker met elkaar dm'en of zo.
Jij zou het heel goed doen in N-Korea, China en de VS.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij zou geen grappen mogen maken.
Kijk maar eerst naar je zelf.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Pure ebola weer.
Heb je je al aangesloten bij #TeamZwartePiet? De snelste weg richting het modgilde.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik hier mod was geweest was dit zo niet geescaleerd.
als deze er in gaatquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#pray4ronaldo #pray4rabbit
Die drizzt is amper aanwezig johquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel typisch dat Karina aan haar lot wordt overgelaten en Drizzt en GGMM nergens zijn.
#besef
ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die drizzt is amper aanwezig joh
hij is er nooitquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Iemand is 'gefrustreerd'quote:
Davy, wat vind jij van de wedstrijd?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik reageer steeds op post die verwijdert worden![]()
Nu lijkt het alsof ik ook slecht ben
Niet de Real topshow wat ik had verwacht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, wat vind jij van de wedstrijd?
Zou dat misschien kunnen komen doordat je alleen in dit topic kijkt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet de Real topshow wat ik had verwacht.
Jammer dat Liverpool niet voor de geleidelijke slachtbankweg ging.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet de Real topshow wat ik had verwacht.
Johannes geeft het goede voorbeeld.quote:
Nee ik kijk wel, volgens mij komt het meer omdat jij mad bent.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zou dat misschien kunnen komen doordat je alleen in dit topic kijkt?
Spoileralert!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Galatasaray. Vuurwerk door fans op het veld gegooid, wedstrijd gestaakt. Kut turken,
ga weg met je spoilers!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Galatasaray. Vuurwerk door fans op het veld gegooid, wedstrijd gestaakt. Kut turken,
Wesley Sneijder kan weer fluiten naar zijn salaris. Al het geld moet naar het boetepotje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
ben ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik kijk wel, volgens mij komt het meer omdat jij mad bent.
Dit heeft toch niets met standen oid te maken, dus zowaar geen spoiler.quote:
Ah, even schakelen, rellen. Vast spannender dan Real - Liverpoolquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel spoilers heb jij vanavond al gepost?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
en daar was ooit het centrum van het grote rijke ottomaanse rijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel spoilers heb jij vanavond al gepost?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit heeft toch niets met standen oid te maken, dus zowaar geen spoiler.
In dit topic? 450. Echt fantastisch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel posts zouden er verwijderd zijn?
+-100.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit heeft toch niets met standen oid te maken, dus zowaar geen spoiler.
450, echt fantastisch!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt dit topic wel.quote:
de nieuwe fatoe van fok dit, ik snap het alleen niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In dit topic? 450. Echt fantastisch.
Het is een emotioneel volkje zullen we maar zeggen.quote:
Ontopic pls.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
de nieuwe fatoe van fok dit, ik snap het alleen niet.
Mooi toch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een emotioneel volkje zullen we maar zeggen.
SPOILER: Dortmund-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Dortmund-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel relevante post.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat doe jij behalve FOK! op een dag?
Haxball, dat zegt hij net.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat doe jij behalve FOK! op een dag?
Grapjurk, jij speelt geen Haxball.quote:
SPOILER: Arsenal-AnderlechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Speler ook nu. Aansteller.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Topic is dood nu.
Komt wss omdat de wedstrijd dat ook is.
SPOILER: Arsenal-AnderlechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
Uitstekende tackle op de bal.
Grueter. Sterf aan ebola.
SPOILER: Juventus-OlympiakosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan daar - gelukkig - niet over oordelen. Ik kijk daar niet naar.quote:
Doodsverwensing, straks ga je LR nog achterna.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Davy is elke keer net iets eerder dan jij. Hoe kan dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Nou ja hij hoeft niet dood van mij.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Juventus-OlympiakosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben druk aan het aspirantmoddenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Davy is elke keer net iets eerder dan jij. Hoe kan dat?
Dat zeg je alleen omdat hij wit is racist :Squote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit. Nou ja hij hoeft niet dood van mij.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee dat van jou dan
met je kroes haar
Jij wil hem zo lang mogelijk laten lijden? Ook niet aardig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit. Nou ja hij hoeft niet dood van mij.
Neelie Kroes haar?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee dat van jou dan
met je kroes haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
[ Bericht 45% gewijzigd door Karina op 04-11-2014 22:05:50 ]Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
hoe weet je datquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee dat van jou dan
met je kroes haar
latersquote:
RTquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
Tussenstanden van andere wedstrijden in een spoiler graag. Of anders in dit topic:
VBL / [Centraal] Champions League 14/15: Matchcenter
Die was een beetje weggezakt
Typisch is godquote:
SPOILER: Juventus-OlympiakosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ontopic praten is lastigquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een rust in dit topic.
Waar is iedereen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:07 schreef Smoofie het volgende:
waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Toch geen bans hoop ik?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is iedereen?
Bij Juve - Olympiakos?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is iedereen?
maken een grafmonument voor het konijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is iedereen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn jullie aan het haxballen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
maken een grafmonument voor het konijn
SPOILER: Juventus-OlympiakosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
Ik niet, Stijn misschien wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn jullie aan het haxballen?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
MatchfixingSPOILER: Juventus-OlympiakosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
dat zullen twee medefokkers niet leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER: Basel-LudogoretsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je nou wel?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Babel?SPOILER: Basel-LudogoretsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die scoort nog wel hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ronaldo krijgt hem er niet in vanavond.
Maar wel bij Irinaquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ronaldo krijgt hem er niet in vanavond.
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:10 schreef superniger het volgende:
Gerrard had 5 jaar geleden moeten stoppen met voetballen.
Jij had 5 jaar geleden moeten stoppen met FOK!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:10 schreef superniger het volgende:
Zijn bankrekening vindt van niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:10 schreef superniger het volgende:
SPOILER: Dortmund-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je blijft maar doorgaan met persoonlijke aanvallen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij had 5 jaar geleden moeten stoppen met FOK!
Vermeer?quote:
361?quote:
Bijna net zo triest als jouw pohi idd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan met persoonlijke aanvallen?
Begint wel triest te worden.
Johannes?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bijna net zo triest als jouw pohi idd.
SOOOOOOOOOOOOOOOOOW WAT EEN DISSquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bijna net zo triest als jouw pohi idd.
de Doper?quote:
quote:
welk nummer is deze post>quote:
Posthistoryquote:
Een huisdier.quote:
Wat is er nu weer?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Arsenal-AnderlechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
neequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:15 schreef Pietertjuh het volgende:
Die Toure kan ook wel een paar kilo kwijt ofnie, wat een zeug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |