Kijk maar eerst naar je zelf.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Pure ebola weer.
Heb je je al aangesloten bij #TeamZwartePiet? De snelste weg richting het modgilde.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik hier mod was geweest was dit zo niet geescaleerd.
als deze er in gaatquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#pray4ronaldo #pray4rabbit
Die drizzt is amper aanwezig johquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel typisch dat Karina aan haar lot wordt overgelaten en Drizzt en GGMM nergens zijn.
#besef
ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die drizzt is amper aanwezig joh
hij is er nooitquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Iemand is 'gefrustreerd'quote:
Davy, wat vind jij van de wedstrijd?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik reageer steeds op post die verwijdert worden![]()
Nu lijkt het alsof ik ook slecht ben
Niet de Real topshow wat ik had verwacht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, wat vind jij van de wedstrijd?
Zou dat misschien kunnen komen doordat je alleen in dit topic kijkt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet de Real topshow wat ik had verwacht.
Jammer dat Liverpool niet voor de geleidelijke slachtbankweg ging.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet de Real topshow wat ik had verwacht.
Johannes geeft het goede voorbeeld.quote:
Nee ik kijk wel, volgens mij komt het meer omdat jij mad bent.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zou dat misschien kunnen komen doordat je alleen in dit topic kijkt?
Spoileralert!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Galatasaray. Vuurwerk door fans op het veld gegooid, wedstrijd gestaakt. Kut turken,
ga weg met je spoilers!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Galatasaray. Vuurwerk door fans op het veld gegooid, wedstrijd gestaakt. Kut turken,
Wesley Sneijder kan weer fluiten naar zijn salaris. Al het geld moet naar het boetepotje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
ben ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik kijk wel, volgens mij komt het meer omdat jij mad bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |