SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
SPOILER: Arsenal-AnderlechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
Uitstekende tackle op de bal.
Grueter. Sterf aan ebola.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
SPOILER: Juventus-OlympiakosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan daar - gelukkig - niet over oordelen. Ik kijk daar niet naar.quote:
Doodsverwensing, straks ga je LR nog achterna.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Davy is elke keer net iets eerder dan jij. Hoe kan dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Nou ja hij hoeft niet dood van mij.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Juventus-OlympiakosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben druk aan het aspirantmoddenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Davy is elke keer net iets eerder dan jij. Hoe kan dat?
Dat zeg je alleen omdat hij wit is racist :Squote:Op dinsdag 4 november 2014 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit. Nou ja hij hoeft niet dood van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |