Pls, in Velo krijgen allochtonen tenminste carnavalsles.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen het uiterste zuiden met, De Cauberg
jij niet eensquote:
Kan ik begrijpen maar...quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
alle provincies in het zuiden
alle provincies in het noorden
noem 1 goed aan groningen danquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen maar...
Haten op Groningen pauper
Zal ik er eentje nemen als huisdier?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn niet giftig. Het zijn de bacteriën die zij in hun bek meedragen die dodelijk zijn en infecties veroorzaken
Jij bent zeker alleen voor het mooie BEIERENquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef KingRoland het volgende:
Zuid-Limburgdan nog ook opscheppen hoe mooi het wel niet is. Dan ben je bij mij op het verkeerde adres.
ga van mijn beeld af engerdquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pas je nog wel in de auto Marc ?
viesbreed
Zuid Limburg is on-Nederlands mooi Roland, ga er eens kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef KingRoland het volgende:
Zuid-Limburgdan nog ook opscheppen hoe mooi het wel niet is. Dan ben je bij mij op het verkeerde adres.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hahahahaha jij woont in zuid limburg
en alba?quote:
Jij neemt genoegen met 'wel' oké?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zuid Limburg is on-Nederlands mooi Roland, ga er eens kijken.
Ook een leuke plek jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent zeker alleen voor het mooie BEIEREN
?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Kroos maar niet uitglijd dan.
Gaan we samen danquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zuid Limburg is on-Nederlands mooi Roland, ga er eens kijken.
Ja, moet je wel je racefiets meenemen.quote:
Graag gedaan. Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij die reageren op mijn kutvlaggetje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt voor je kutvlaggetje weer.
quote:
twitter:bernievanjoppen twitterde op woensdag 26-02-2014 om 19:04:47@MarcvdLinden denk dat zelfs jij met dat vieze vette gore ranslijf niet eens in die nieuwe wagen van de koning past reageer retweet
Een niet nader te noemen speler van Liverpool gleed ook uit toen een niet nader te noemen team dat getraind wordt door Mourinho besloot de bus te parkeren. Uiteindelijk koste dat Liverpool de titel.quote:
Deal, gooien we GGMM van het drielandenpunt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOK! meet met GGMM en mij er ook bij
Dat was zonder twijfel de minst grappige FOK! 'hype' OOIT. En dat is veelzeggend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:bernievanjoppen twitterde op woensdag 26-02-2014 om 19:04:47@MarcvdLinden denk dat zelfs jij met dat vieze vette gore ranslijf niet eens in die nieuwe wagen van de koning past reageer retweet
wat een koning deze manquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:bernievanjoppen twitterde op woensdag 26-02-2014 om 19:04:47@MarcvdLinden denk dat zelfs jij met dat vieze vette gore ranslijf niet eens in die nieuwe wagen van de koning past reageer retweet
krijg je van mij een mooie tochtquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, moet je wel je racefiets meenemen.
Ik ben trouwens in de grotten gaan fietsen, ben vergeten waar in Limburg dat was. Dat was wel leuk. Ik denk Valkenburg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, moet je wel je racefiets meenemen.
daarom praten we over provinciesquote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was zonder twijfel de minst grappige FOK! 'hype' OOIT. En dat is veelzeggend.
Wel dat hij in Duitsland te plettert stort toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deal, gooien we GGMM van het drielandenpunt.
Met ene potential van 85.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
Lazar Marković
[ afbeelding ]
Stats:
Attacking
69— Crossing
68— Finishing
55— Heading Accuracy
75— Short Passing
67— Volleys
Skill
86— Dribbling
78— Curve
61— Free Kick Accuracy
60— Long Passing
84— Ball Control
Movement
93— Acceleration
88— Sprint Speed
86— Agility
79— Reactions
82— Balance
Power
64— Shot Power
46— Jumping
72— Stamina
48— Strength
59— Long Shots
Mentality
40— Aggression
45— Interceptions
75— Positioning
77— Vision
69— Penalties
Defending
29— Marking
32— Standing Tackle
35— Sliding Tackle
Goalkeeping
7— GK Diving
8— GK Handling
14— GK Kicking
5— GK Positioning
6— GK Reflexes
Traits
Tries To Beat Defensive Line
Finesse Shot
Specialities
Speedster
Dribbler
maar nog niet helemaal kont blauwquote:
Doen ze alquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
real madrid moet wel gaan kille nman
waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben trouwens in de grotten gaan fietsen, ben vergeten waar in Limburg dat was. Dat was wel leuk. Ik denk Valkenburg.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof ze aan het neuke zijn xD
xDquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof ze aan het neuke zijn xD
Is dat zijn heimat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel dat hij in Duitsland te plettert stort toch?
Wij kijken Immers.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter laten ze dat de volgende keer achterwege. Wij kijken immers ook
immers is op een familierueniequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hoe kan dat nou het is 0-0quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real Madrid miste de kans op de 2-0
jawelquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit over Ronaldo gaat?
Compilatie van Lex' mooiste goals tot nu toe.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij kijken Immers.
Hoe moet ik mij dit voorstellen?
het drielandenpunt was ooit een vierlandenpunt. het enige dat ooit ter wereld heeft bestaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deal, gooien we GGMM van het drielandenpunt.
Snap ook niet waarom ze dat posten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt wel een vier staten punt in america.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Adames het volgende:
[..]
het drielandenpunt was ooit een vierlandenpunt. het enige dat ooit ter wereld heeft bestaan
Zulks een uitzicht daarquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Adames het volgende:
[..]
het drielandenpunt was ooit een vierlandenpunt. het enige dat ooit ter wereld heeft bestaan
met een fiets. zijn ook niet echt grotten, maar zelf uitgegraven mergelgroeves. die zijn groot lang en hoogquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kan je in een grot fietsen?
Fijn dat je meeleeft.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk leest hij niet mee, want dan is het uit tussen jullie.
Flips, ben jij ook nog voor Real als Ronaldo weggaat?quote:
dat wel jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hebt wel een vier staten punt in america.
Wat is er mis met sinterklaas emoticons?quote:
griezelmannquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
de 5 grootste franse jonge talenten momenteel
Varane
Laporte
Pogba
Griezzman
Lacazette
slabbekoornquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Varane
Laporte
Pogba
Griezzman
Lacazette
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dater niet meer tussen staat.
Wil je nog meer onzinnige feitjes tijdens deze wedstrijd?quote:
boccaraquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Varane
Laporte
Pogba
Griezzman
Lacazette
Vast wel, best een leuke club op zichquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flips, ben jij ook nog voor Real als Ronaldo weggaat?
als je nog een paar leuke hebtquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wil je nog meer onzinnige feitjes tijdens deze wedstrijd?
Klinkt leuk. Als de melk een keer extra goed aanslaat fiets ik daar wel een keertje heen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Adames het volgende:
[..]
met een fiets. zijn ook niet echt grotten, maar zelf uitgegraven mergelgroeves. die zijn groot lang en hoog
Ik zal niet snitchen en dus zal ik dit topic niet aan Ronaldo appen.quote:
Begrijpend lezen was vroeger nooit je sterkste vak?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat het over beste talenten ging
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat Powerloungen en Anonymousz dit jaar samen als Zwarte Piet gaan verkleden.
Beetje lelylaangod onveilig maken ja tochquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat Powerloungen en Anonymousz dit jaar samen als Zwarte Piet gaan verkleden.
danny vindt dit leukquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt Johannes, ik waardeer ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Als de melk een keer extra goed aanslaat fiets ik daar wel een keertje heen.
[..]
Ik zal niet snitchen en dus zal ik dit topic niet aan Ronaldo appen.
Mooiquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast wel, best een leuke club op zich
Daarom ga ik nu altijd via Station Amstelveenseweggod naar huis.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje lelylaangod onveilig maken ja toch
Antivoetbal verdient geen beloning.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
zou toch leuk zijn als dit dan ineens 0-0 blijft
Zou er een verhaal bestaan met dolfijnen én zwarte pieten?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
danny zijn fetisj
een beetje als met netsplitter maar dan zwarte piet
Een of ander stout kutkind dat in die zak is gedouwd?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg foute beelden bij die rommelende zak.
rule 34quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou er een verhaal bestaan met dolfijnen én zwarte pieten?
Er zit een kind en de zak en dat gaat naar Spanje of krijgt klappen van Piet.quote:
Zo verpak ik mijn gedrogeerde vrouwen ook altijd jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg foute beelden bij die rommelende zak.
Er ging een zwarte piet naar het Dolfinarium. Ze gingen kijken bij de dolfijnen in de indoorhal. Zwarte Piet viel erin en de schmink verdween.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
onder het randje edgarquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
danny zijn fetisj
een beetje als met netsplitter maar dan zwarte piet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Man man man, wát een verhaal!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er ging een zwarte piet naar het Dolfinarium. Ze gingen kijken bij de dolfijnen in de indoorhal. Zwarte Piet viel erin en de schmink verdween.
Zwarte piet bleek witte piet.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver wat ben jij snel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij een mattige keeper?
Wist je dat een profesionele golfbal 337 kuiltjes heeft?quote:
De meisjes zijn dol op de supersnelle typvingertjes van onze stijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof het pas als InZanity het ook zegt #FreeInzanityquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldo is dan ook moslim bewezen door Cuenca
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Leuke grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
Dat scheelt weer zo'n 40-45 posts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
Overal nog 0-0?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh wacht. Volgens MED ben ik al moderator af. Ik hoef dit helemaal niet meer te lezen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Hoeveel staat het voor Juventus nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |