Zou er een verhaal bestaan met dolfijnen én zwarte pieten?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
danny zijn fetisj
een beetje als met netsplitter maar dan zwarte piet
Een of ander stout kutkind dat in die zak is gedouwd?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg foute beelden bij die rommelende zak.
rule 34quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou er een verhaal bestaan met dolfijnen én zwarte pieten?
Er zit een kind en de zak en dat gaat naar Spanje of krijgt klappen van Piet.quote:
Zo verpak ik mijn gedrogeerde vrouwen ook altijd jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg foute beelden bij die rommelende zak.
Er ging een zwarte piet naar het Dolfinarium. Ze gingen kijken bij de dolfijnen in de indoorhal. Zwarte Piet viel erin en de schmink verdween.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
onder het randje edgarquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
danny zijn fetisj
een beetje als met netsplitter maar dan zwarte piet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Man man man, wát een verhaal!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er ging een zwarte piet naar het Dolfinarium. Ze gingen kijken bij de dolfijnen in de indoorhal. Zwarte Piet viel erin en de schmink verdween.
Zwarte piet bleek witte piet.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver wat ben jij snel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij een mattige keeper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |