Zulks een uitzicht daarquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Adames het volgende:
[..]
het drielandenpunt was ooit een vierlandenpunt. het enige dat ooit ter wereld heeft bestaan
met een fiets. zijn ook niet echt grotten, maar zelf uitgegraven mergelgroeves. die zijn groot lang en hoogquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kan je in een grot fietsen?
Fijn dat je meeleeft.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk leest hij niet mee, want dan is het uit tussen jullie.
Flips, ben jij ook nog voor Real als Ronaldo weggaat?quote:
dat wel jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hebt wel een vier staten punt in america.
Wat is er mis met sinterklaas emoticons?quote:
griezelmannquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
de 5 grootste franse jonge talenten momenteel
Varane
Laporte
Pogba
Griezzman
Lacazette
slabbekoornquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Varane
Laporte
Pogba
Griezzman
Lacazette
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dater niet meer tussen staat.
Wil je nog meer onzinnige feitjes tijdens deze wedstrijd?quote:
boccaraquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Varane
Laporte
Pogba
Griezzman
Lacazette
Vast wel, best een leuke club op zichquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flips, ben jij ook nog voor Real als Ronaldo weggaat?
als je nog een paar leuke hebtquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wil je nog meer onzinnige feitjes tijdens deze wedstrijd?
Klinkt leuk. Als de melk een keer extra goed aanslaat fiets ik daar wel een keertje heen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Adames het volgende:
[..]
met een fiets. zijn ook niet echt grotten, maar zelf uitgegraven mergelgroeves. die zijn groot lang en hoog
Ik zal niet snitchen en dus zal ik dit topic niet aan Ronaldo appen.quote:
Begrijpend lezen was vroeger nooit je sterkste vak?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat het over beste talenten ging
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat Powerloungen en Anonymousz dit jaar samen als Zwarte Piet gaan verkleden.
Beetje lelylaangod onveilig maken ja tochquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat Powerloungen en Anonymousz dit jaar samen als Zwarte Piet gaan verkleden.
danny vindt dit leukquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt Johannes, ik waardeer ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Als de melk een keer extra goed aanslaat fiets ik daar wel een keertje heen.
[..]
Ik zal niet snitchen en dus zal ik dit topic niet aan Ronaldo appen.
Mooiquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast wel, best een leuke club op zich
Daarom ga ik nu altijd via Station Amstelveenseweggod naar huis.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje lelylaangod onveilig maken ja toch
Antivoetbal verdient geen beloning.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
zou toch leuk zijn als dit dan ineens 0-0 blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |