Doen ze alquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
real madrid moet wel gaan kille nman
waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben trouwens in de grotten gaan fietsen, ben vergeten waar in Limburg dat was. Dat was wel leuk. Ik denk Valkenburg.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof ze aan het neuke zijn xD
xDquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof ze aan het neuke zijn xD
Is dat zijn heimat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel dat hij in Duitsland te plettert stort toch?
Wij kijken Immers.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter laten ze dat de volgende keer achterwege. Wij kijken immers ook
immers is op een familierueniequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hoe kan dat nou het is 0-0quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real Madrid miste de kans op de 2-0
jawelquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit over Ronaldo gaat?
Compilatie van Lex' mooiste goals tot nu toe.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij kijken Immers.
Hoe moet ik mij dit voorstellen?
het drielandenpunt was ooit een vierlandenpunt. het enige dat ooit ter wereld heeft bestaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deal, gooien we GGMM van het drielandenpunt.
Snap ook niet waarom ze dat posten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt wel een vier staten punt in america.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Adames het volgende:
[..]
het drielandenpunt was ooit een vierlandenpunt. het enige dat ooit ter wereld heeft bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |