abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146306773
Graag serieuze antwoorden, en nee, ik heb geen gedoe meer met jeugdzorg.

Beste fok!kers,

Ik ben een meisje van 16 en ik word verdacht van stalking, en een "vriendin" van mij ook.
Vandaag moest ik dus om 09.00 naar het Arrestantencomplex en werd ik verhoord. Ik moest bij binnenkomst natuurlijk ook mijn mobiele telefoons inleveren.

Nu zegt de recherche dat ze mijn telefoons houden en gaan onderzoeken wat er op staat om te kijken of er bewijs kan gevonden worden. Mag dit zomaar?

PS: ben half onschuldig, ik heb geen inbreuk gedaan op het privéleven van het slachtoffer en heb niks gedaan met de bijbedoeling om haar angst aan te jagen o.i.d., maar het is gewoon een complex verhaal.
pi_146306934
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef PsychoMirror het volgende:
ben half onschuldig,
Dat kan niet. Verder mag het zeer waarschijnlijk wel mede gezien jouw verklaring.
pi_146306947
Goede username _O-

Wat heb je gedaan dan?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Boks-Chick dinsdag 4 november 2014 @ 20:54:27 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_146307110
quote:
PS: ben half onschuldig, ik heb geen inbreuk gedaan op het privéleven van het slachtoffer en heb niks gedaan met de bijbedoeling om haar angst aan te jagen o.i.d., maar het is gewoon een complex verhaal.
Leg toch maar uit, anders weet je zeker dat niemand hier jouw kant van het verhaal zal kiezen _O-
lolwut
pi_146307121
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef bijdehand het volgende:
Goede username _O-

Wat heb je gedaan dan?
Volgens mij wil je dat echt niet weten van deze TS.
pi_146307150
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat kan niet. Verder mag het zeer waarschijnlijk wel mede gezien jouw verklaring.
Mijn verklaring is te lang om uit te typen, maar een verkorte versie van het verhaal:

Ik en nepvriendin, waren vriendinnen. We vielen een vrouw lastig, maar hadden hierin allebei een eigen aandeel. Zij maakte allerlei nepaccounts (ze maakte accounts onder de naam van de vrouw die we lastig vielen, en voegde hierop haar collega's toe) en viel op deze accounts deze vrouw lastig met elke dag mailen en ze betrok daarin ook het gezin van deze vrouw.

Ik heb deze vrouw hooguit 10 keer gebeld en 10 keer gemaild op mijn eigen account, heb hierin verder niemand betrokken. Ben nu ook verdachte.

:'(
  Boks-Chick dinsdag 4 november 2014 @ 20:56:10 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_146307199
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:55 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

Mijn verklaring is te lang om uit te typen, maar een verkorte versie van het verhaal:

Ik en nepvriendin, waren vriendinnen. We vielen een vrouw lastig, maar hadden hierin allebei een eigen aandeel. Zij maakte allerlei nepaccounts (ze maakte accounts onder de naam van de vrouw die we lastig vielen, en voegde hierop haar collega's toe) en viel op deze accounts deze vrouw lastig met elke dag mailen en ze betrok daarin ook het gezin van deze vrouw.

Ik heb deze vrouw hooguit 10 keer gebeld en 10 keer gemaild op mijn eigen account, heb hierin verder niemand betrokken. Ben nu ook verdachte.

:|W :|W :|W hoe ziek ben je dan :{w

oh moest je er voor over een hek klimmen met je 1.74?

:')
lolwut
pi_146307230
Oh god, weer een topic van deze user :')
quote:
ben half onschuldig
Is dat net zoiets als 'een beetje zwanger'?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146307257
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef BrandX het volgende:

[..]

:|W :|W :|W hoe ziek ben je dan :{w

oh moest je er voor over een hek klimmen met je 1.74?

Er is een verschil met deze vrouw élke dag bellen, élke dag mailen en nepaccounts maken.
Ik heb in een tijdsperiode van 4 maand deze 10 berichten gestuurd en 10 keer gebeld, en niet eens alleen om te irriteren, maar ook voor informatie e.d. Ken deze vrouw al 2,5 jaar en heb haar voor die tijd nooit lastig gevallen.
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:57:30 #10
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146307261
Terecht dus. Gewoon een veroordeling.
pi_146307311
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Tinos85 het volgende:
Terecht dus. Gewoon een veroordeling.
Waar het mij om draait, is dat ik en de andere verdachte niet los van elkaar gezien worden.

Zij heeft heel andere dingen gedaan dan ik, mja, ze zien ons als een "team".
Daarbij heb ik er geen problemen mee dat ze in mijn telefoon kijken, ik heb zelfs het wachtwoord gegeven, juist om te bewijzen dat ik er haast niks mee te maken heb.
pi_146307321
Niks tekenen in ieder geval. Als 16 jarige heb je recht op een gratis advocaat , vraag daarom en zorg dat je die toegewezen krijgt.

En misschien toch eens even goed gaan nadenken wat jezelf gedaan hebt en of je zo verder wilt.
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:58:59 #13
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146307328
Topic gemaild naar politie Oost Nederland.
pi_146307352
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Tinos85 het volgende:
Topic gemaild naar politie Oost Nederland.
Oosten? Waar baseer je dat op? :{w
pi_146307377
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef PsychoMirror het volgende:
en niet eens alleen om te irriteren
Als dat ook jouw verklaring was bij de politie is de zaak wel rond.
pi_146307382
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef PsychoMirror het volgende:
juist om te bewijzen dat ik er haast niks mee te maken heb.
"Ik heb hem niet afgeperst, ik heb alleen het geld maar opgehaald, dus ben ik haast niet schuldig!"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:00:43 #17
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146307409
quote:

[..]

Waar het mij om draait, is dat ik en de andere verdachte niet los van elkaar gezien worden.

Daarbij heb ik er geen problemen mee dat ze in mijn telefoon kijken, ik heb zelfs het wachtwoord gegeven, juist om te bewijzen dat ik er haast niks mee te maken heb.
In dit geval is het feit gewoon in vereniging gepleegd denk ik. 1 feit, gepleegd door 2 mensen.
  Boks-Chick dinsdag 4 november 2014 @ 21:00:52 #18
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_146307417
quote:

[..]

je wist het en je deed mee. Wellicht in mindere mate maar dat maakt je niet minder medeplichtig.
lolwut
pi_146307431
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als dat ook jouw verklaring was bij de politie is de zaak wel rond.
Ik hoef ook niet meer verhoord te worden, de officier van justitie zei dat ik wel genoeg informatie heb gegeven en dat het onderzoek verder afgewacht wordt. :)

Het andere meisje moet nog verhoord worden, dus het is voor mij nog afwachten.
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:02:03 #20
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146307475
Zodra dat andere meisje gehoord is gaat de zaak naar het OM en zal je wel een boete oid krijgen.
pi_146307478
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

In dit geval is het feit gewoon in vereniging gepleegd denk ik. 1 feit, gepleegd door 2 mensen.
1 feit? sorry, maar zij heeft de nepaccounts ALLEEN gemaakt, en haar familie lastig gevallen in haar EENTJE. Daar heb ik niets mee te maken, alleen zij is nog niet verhoord, dus ze moet het zelf nog toegeven.
pi_146307504
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet meer verhoord te worden, de officier van justitie zei dat ik wel genoeg informatie heb gegeven en dat het onderzoek verder afgewacht wordt. :)

Je hebt al toegegeven dat je de vrouw wou irriteren dus is het niet nodig meer te vragen.
pi_146307513
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Tinos85 het volgende:
Zodra dat andere meisje gehoord is gaat de zaak naar het OM en zal je wel een boete oid krijgen.
Gaan ze verder niet uitzoeken wat waar is, en ons vertellen wat er op wordt gestuurd? In ieder geval bedankt voor deze informatie :)
pi_146307566
Volgens mij mag de politie gewoon je spullen in beslag nemen als ze je erop verdenken iets gedaan te hebben.
Twiddel
pi_146307569
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je hebt al toegegeven dat je de vrouw wou irriteren dus is het niet nodig meer te vragen.
Ja, maar ik heb alles toegegeven, ik ga niet liegen. Ik heb de waarheid gesproken over haar aandeel, en míjn aandeel.

De politie vroeg meer door over de nepaccounts die gemaakt waren en er wordt daarom in mijn telefoon gekeken om te kijken in hoeverre ik daar wat mee te maken heb. Niks dus. Ik wíst het, maar er kan daardoor ook bewezen worden dat ik dat kind probeerde tegen te houden en probeerde er voor te zorgen dat het verwijderde, maar geen effect
pi_146307641
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

Het andere meisje zegt wsl precies het omgekeerde: zij heeft niet zoveel gedaan, jij deed alles.
Make my day!
pi_146307644
Wanneer ga je eens actie ondernemen om iets fatsoenlijks van je leven te maken? Wilde je daar nog lang mee wachten? Op zich zou de leeftijd van 16 wel een aardig moment zijn om eraan te denken eens een beetje volwassen te gaan worden.

Het is maar een idee hoor :)
pi_146307653
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef bijdehand het volgende:
Goede username _O-

Vertel eens
pi_146307664
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:04 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb alles toegegeven, ik ga niet liegen. Ik heb de waarheid gesproken over haar aandeel, en míjn aandeel.

De politie vroeg meer door over de nepaccounts die gemaakt waren en er wordt daarom in mijn telefoon gekeken om te kijken in hoeverre ik daar wat mee te maken heb. Niks dus. Ik wíst het, maar er kan daardoor ook bewezen worden dat ik dat kind probeerde tegen te houden en probeerde er voor te zorgen dat het verwijderde, maar geen effect
Ik kan je verder niet helpen, vraag om een advocaat (via jouw voogd) die kan meer voor je doen.
pi_146307693
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:05 schreef Queller het volgende:
Wanneer ga je eens actie ondernemen om iets fatsoenlijks van je leven te maken? Wilde je daar nog lang mee wachten? Op zich zou de leeftijd van 16 wel een aardig moment zijn om eraan te denken eens een beetje volwassen te gaan worden.

Het is maar een idee hoor :)
Dat hoor ik wel vaker, ik wil ook graag volwassen worden, maar mijn leven begint steeds meer te lijken op een zwerversbestaan waar ik gedwongen in zit en niet meer uit kan komen.
pi_146307714
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik kan je verder niet helpen, vraag om een advocaat (via jouw voogd) die kan meer voor je doen.
Had een advocaat, hij adviseerde mij om open kaart te spelen.
pi_146307737
Tip van de feestcommissie: bespreek dit niet op FOK!
pi_146307769
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef Degodvader het volgende:
Tip van de feestcommissie: bespreek dit niet op FOK!
Waarom niet?
pi_146307783
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

Had een advocaat, hij adviseerde mij om open kaart te spelen.
Vraag hem dan nu maar wat er verder wordt gedaan. Als je inhoudelijk die mails berichten en zo niet kunt lezen kun je niets zinnigs zeggen.
pi_146307784
quote:

[..]

Dat hoor ik wel vaker, ik wil ook graag volwassen worden, maar mijn leven begint steeds meer te lijken op een zwerversbestaan waar ik gedwongen in zit en niet meer uit kan komen.
Onzin. Je hebt áltijd keuze om dingen anders te gaan doen. Je leeft namelijk in het prachtige Nederland.

Zolang jij de verantwoordelijkheid niet neemt, maar je blijft verschuilen achter anderen en de oorzaak blijft zoeken bij anderen, komt er nooit iets goeds van.

Stop met de smoezen- en trukendoos en ga wat positiefs doen.
pi_146307854
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:08 schreef Queller het volgende:

[..]

Onzin. Je hebt áltijd keuze om dingen anders te gaan doen. Je leeft namelijk in het prachtige Nederland.

Zolang jij de verantwoordelijkheid niet neemt, maar je blijft verschuilen achter anderen en de oorzaak blijft zoeken bij anderen, komt er nooit iets goeds van.

Stop met de smoezen- en trukendoos en ga wat positiefs doen.
Je hebt áltijd de keuze

Niet als je onder toezicht staat van een "hulpverleningsinstantie" die allerlei dingen over je beslist.

Waarom een zwerversbestaan? Omdat jeugdzorg in één jaar tijd nog steeds geen vaste woonplaats voor mij heeft gevonden, waardoor ik telkens weer moet verhuizen van internaat naar internaat, en daar komt dan bij dat ik ook wéér naar een nieuwe school moet, telkens opnieuw.
pi_146307933
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:09 schreef PsychoMirror het volgende:
Je hebt áltijd de keuze

Niet als je onder toezicht staat van een "hulpverleningsinstantie" die allerlei dingen over je beslist.
Lulkoek. Ook dan beslis je nog zelf hoe je je gedraagt, waar je over nadenkt, hoe je naar jezelf kijkt, waar je ervoor kiest om te gaan werken aan jezelf.
quote:
Waarom een zwerversbestaan? Omdat jeugdzorg in één jaar tijd nog steeds geen vaste woonplaats voor mij heeft gevonden, waardoor ik telkens weer moet verhuizen van internaat naar internaat, en daar komt dan bij dat ik ook wéér naar een nieuwe school moet, telkens opnieuw.
Ja, het is allemaal de schuld van een ander. Gek dat ze jou steeds moeten hebben. Ik ben in mijn leven nog nooit iemand tegengekomen van jeugdzorg die zich met me wilde bemoeien.
pi_146307959
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:09 schreef PsychoMirror het volgende:

De hyvestantes hier gewoon negeren en pik de postings eruit die nuttig voor je zijn.
Je bent pas 16, dus niets aan de hand. Komt allemaal wel goed tzt. 14.gif
pi_146308018
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:11 schreef Kingstown het volgende:
De hyvestantes hier gewoon negeren en pik de postings eruit die nuttig voor je zijn.
Je bent pas 16, dus niets aan de hand. Komt allemaal wel goed tzt. [ afbeelding ]
Ah, iemand die de pohi van TS niet kent en met verse moed komt relativeren. Succes ^O^
pi_146308065
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:12 schreef Queller het volgende:

Ah, iemand die de pohi van TS niet kent
Assumption is the mother of all fuck-ups. :)
pi_146308094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:13 schreef Kingstown het volgende:
Assumption is the mother of all fuck-ups. :)
Als je de pohi wel kent, dan maak ik me helemaal zorgen _O-
pi_146308134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:11 schreef Queller het volgende:

[..]

Lulkoek. Ook dan beslis je nog zelf hoe je je gedraagt, waar je over nadenkt, hoe je naar jezelf kijkt, waar je ervoor kiest om te gaan werken aan jezelf.

[..]

Ja, het is allemaal de schuld van een ander. Gek dat ze jou steeds moeten hebben. Ik ben in mijn leven nog nooit iemand tegengekomen van jeugdzorg die zich met me wilde bemoeien.
Ik ken genoeg jongeren die volledig buiten hun schuld volledig ontspoord zijn. Om dan te verwijzen naar jouw gelukzalige verleden vind ik tamelijk dom; je kunt je blijkbaar niet in de situatie van die jongeren verplaatsen.
pi_146308178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:12 schreef Queller het volgende:

[..]

Ah, iemand die de pohi van TS niet kent en met verse moed komt relativeren. Succes ^O^
Wat weet jij allemaal over mij? Helemaal niets. |:(
Je weet niet wat voor ervaringen ik heb met jeugdzorg. Ik had al klote ervaringen met jeugdzorg toen ik ZES was, en maar een pleeggezin moest omdat mijn moeder werd opgenomen.
Wat kon ik er aan doen dat ik toen een gefrustreerde 6-jarig kind was, die gek werd?

Werd ik geslagen en geschopt door m'n pleegouders, nou wat een pleegzorg weer! *;

En dit is het topje van de ijsberg, latersssss
pi_146308195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:14 schreef Wespensteek het volgende:
Ik ken genoeg jongeren die volledig buiten hun schuld volledig ontspoord zijn. Om dan te verwijzen naar jouw gelukzalige verleden vind ik tamelijk dom; je kunt je blijkbaar niet in de situatie van die jongeren verplaatsen.
Ja, vast ^O^
pi_146308285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:55 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

...en nou krijg je straf, raar he? :')
Hallon!
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:18:21 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_146308349
Verzonnen topic. :{w
pi_146308395
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:17 schreef BlueMage het volgende:

[..]

...en nou krijg je straf, raar he? :')
Heb er begrip voor, maar heb gewoon niks te maken met de nepaccounts en de overige stalkingspraktijken.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 november 2014 @ 21:19:11 #48
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_146308400
quote:
PS: ben half onschuldig
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_146308433
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Verzonnen topic. :{w
Dit is echt heel serieus. :r
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:20:20 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_146308470
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

Dit is echt heel serieus. :r
Jij bent géén 16! :{w
pi_146308508
quote:

[..]

Terecht ook. Ik hoop dat het justitiële systeem je helemaal stuk maakt. Debiel kind.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_146308589
quote:

[..]

Als uit jouw telefoon verzachtende omstandigheden blijken, waarom open je dan een topic om te vragen of de politie hierin mag kijken? Je hebt er toch geen problemen mee?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146308670
Och god, je bent dit kind: WGR / Misbruik van informatie

WGR / Jeugdzorg aanklagen

Get your shit together en hou op met ons lastigvallen met alle shit die je voor jezelf verziekt in je leven.
pi_146308729
Idioot kutkind 8)7 Hoop dat ze je stevig aanpakken.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_146308803
quote:

[..]

Vroeger meerdere dakloze vrienden/kennissen gehad, die ook altijd anderen de schuld gaven en het lag echt niet aan hun, maar in feite waren het gewoon criminele onhandelbare klootzakken, die vaak genoeg de keuze hadden kunnen maken om normaal mee te draaien in de maatschappij, maar kans op kans zelf verprutsten, want alles moest zoals zij dat wilden, en als dat niet kon dan zorgden ze wel dat dit kon op hun manier.

Een gesprekje met die jongens die jaren later na veel zelf veroorzaakte shit wel goed terecht zijn gekomen zou je goed doen.

Nu heb je stalking erbij in je dossier, wat the fuck schiet jij daar mee op?
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  Redactie Frontpage dinsdag 4 november 2014 @ 21:27:24 #56
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_146308884
TS, ik hoop dat je gaat genieten van je tijd in de jeugdinrichting. Je hebt het in ieder geval verdient, min wijf dat je bent.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_146308920
quote:

[..]

Besef je dat het jouw leven is en dat je het zelf zo waardeloos kiest in te richten. Regel zelf dat het goed komt en maak de juiste beslissingen.
pi_146308957
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

Heb er begrip voor, maar heb gewoon niks te maken met de nepaccounts en de overige stalkingspraktijken.
Het is puur toeval dat twee mensen die iemand willen stalken elkaar kennen en onafhankelijk van elkaar ook nog hetzelfde slachtoffer uitzoeken.

Als kansberekening voldoende was voor een veroordeling, dan was de zaak al rond.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_146309915
quote:

[..]

Vertel eens
Als U in de mirror kijkt ziet U een psycho :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:46:33 #60
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146310093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

1 feit? sorry, maar zij heeft de nepaccounts ALLEEN gemaakt, en haar familie lastig gevallen in haar EENTJE. Daar heb ik niets mee te maken, alleen zij is nog niet verhoord, dus ze moet het zelf nog toegeven.
1 feit ja. Stalking. Maakt niet uit met hoeveel accounts dat gebeurd, het blijft nog steeds 1 feit. En ja jouw belletjes/mailtjes tellen daar ook in mee. Ookal was het maar 20 keer.

Anders komen ze niet ook bij jou ;)
pi_146326274
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:11 schreef Queller het volgende:
Ik ben in mijn leven nog nooit iemand tegengekomen van jeugdzorg die zich met me wilde bemoeien.
Mooi om te horen. ^O^
Helaas zijn er veel jongeren met kutouders die daar niet aan ontkomen. Soms valt dat positief voor ze uit en soms niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146326406
quote:
Je bent nog 16 jaar. Er is nog niets verloren. Ken genoeg mensen met een zelfde achtergrond aan jij. Gewoon braaf naar school gaan en niet met foute mensen omgaan. Je toekomst heb je helemaal zelf in de hand. ^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 5 november 2014 @ 15:50:46 #63
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_146333337
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:21 schreef Skv het volgende:

[..]

Terecht ook. Ik hoop dat het justitiële systeem je helemaal stuk maakt. Debiel kind.
Nou nou, mag het een onsje minder.
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:28 schreef Skv het volgende:

[..]

Besef je dat het jouw leven is en dat je het zelf zo waardeloos kiest in te richten. Regel zelf dat het goed komt en maak de juiste beslissingen.
Hier ben ik het dan wel mee eens. TS, hoe moeilijk en lastig het ook is, het zijn je eigen keuzes die je maakt. Sterkte.
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_146333558
Deze troll weer :')
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 5 november 2014 @ 16:12:00 #65
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_146334314
TS één voordeel: als je schuldig wordt bevonden heb je mogelijk drie jaar lang vast onderdak: de gevangenis.
Chaos is a ladder.
pi_146334429
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:46 schreef superniger het volgende:
Je toekomst heb je helemaal zelf in de hand.
Mokkel met stuntstok
pi_146334476
Not this shit again.
pi_146336084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:15 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

Wat weet jij allemaal over mij? Helemaal niets. |:(
En dat wil ik ook zo houden.
quote:
latersssss
Ja, goed idee. Kom hier asjeblieft nooit meer.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 5 november 2014 @ 18:01:54 #69
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_146338283
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:12 schreef Nightquest777 het volgende:
TS één voordeel: als je schuldig wordt bevonden heb je mogelijk drie jaar lang vast onderdak: de gevangenis.
pi_146339092
Doos.
pi_146353121
Hey ik heb ook zoiets dergelijks meegemaakt. Wel wil ik even kwijt dat ik nooit een oudere vrouw zou stalken en dat ik OP echt een kutkind vind. Ik heb zelf een moeilijk jeugd gehad en nog steeds geen goed leven en veel mensen waarderen gewoon niet wat ze hebben.
Oke dat was mijn gezeik naar samenleving.

Wat betreft je aanhouding. Ik was destijds met een vriend van mij bij een kroeg. De uitsmijter wou mij niet binnenlaten en mijn vriend ging tekeer tegen hem en we werden allebei opgepakt. Ik heb werkelijk waar helemaal niks gedaan maar ik moest toch een nachtje vastzitten.

Want als jij met diegene bent die onrust stookt worden jullie samen aangemerkt als onruststokers. Zijn uitlatingen zijn dan de uitlatingen van de groep ook al sta je nog zo hard te roepen dat hij moet stoppen.

Het blijkt dat ze je gewoon vast kunnen zetten omdat je mede-plichtig bent omdat het jou vriend is en omdat je wordt aangemerkt als groep. Dit is blijkbaar in de wet zo geregeld..

Afijn ik heb er veel van geleerd om onschuldig vast te zitten dus ik hoop dat jij ook veel leert van de aanhouding.

Kut politie

Bevoordeelde hypocrieten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Johnny90 op 05-11-2014 23:25:52 ]
pi_146356914
Goed topic _O_
pi_146357183
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Johnny90 het volgende:
Hey ik heb ook zoiets dergelijks meegemaakt. Wel wil ik even kwijt dat ik nooit een oudere vrouw zou stalken en dat ik OP echt een kutkind vind. Ik heb zelf een moeilijk jeugd gehad en nog steeds geen goed leven en veel mensen waarderen gewoon niet wat ze hebben.

Wat betreft je aanhouding. Ik was destijds met een vriend van mij bij een kroeg. De uitsmijter wou mij niet binnenlaten en mijn vriend ging tekeer tegen hem en we werden allebei opgepakt. Ik heb werkelijk waar helemaal niks gedaan maar ik moest toch een nachtje vastzitten.

Want als jij met diegene bent die onrust stookt worden jullie samen aangemerkt als onruststokers. Zijn uitlatingen zijn dan de uitlatingen van de groep ook al sta je nog zo hard te roepen dat hij moet stoppen.

Het blijkt dat ze je gewoon vast kunnen zetten omdat je mede-plichtig bent omdat het jou vriend is en omdat je wordt aangemerkt als groep. Dit is blijkbaar in de wet zo geregeld..

Afijn ik heb er veel van geleerd om onschuldig vast te zitten dus ik hoop dat jij ook veel leert van de aanhouding.

Kut politie

:{ ;( :'( :W :W :W
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_146357248
quote:

Kut politie

En hoe zou je dit nu in het vervolg anders doen?
Make my day!
pi_146357930
quote:
Kut politie

pi_146358276
Denken dat je TS wel kunt helpen in een topic op FOK... :') :')
pi_146390414
quote:
PS: ben half onschuldig
Dat bestaat niet, net zo min als 'half zwanger'.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 7 november 2014 @ 02:07:00 #78
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146390797
Of een beetje integer, zoals wijlen Ien Dales al opmerkte
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_146398511
TS, als je gelijk had aangegeven niks met het stalken te maken te willen hebben (en daar ook niet in meegeholpen had), dan was je niet aangemerkt als stalker.

Bovendien vind ik het vragen naar "informatie" van het slachtoffer een beetje verdacht. Doet mij een beetje denken dat jij leuk, lief en aardig speelde en intussen de bemachtigde informatie doorspeelde naar de ander.

Ik geloof jou onschuld niet. En wat mij betreft mag je best boeten hiervoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')