Uit het woordenboek misschien, maar daar schiet je niets mee op.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:11 schreef PsychoMirror het volgende:
definitie misbruik: opzettelijk gebruik op een verkeerde/slechte manier
Ik heb een psychische stoornis waardoor ik regelmatig mezelf in de problemen breng.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Om daar een oordeel over te kunnen vellen, hebben we alle informatie nodig. Inclusief de reden dat de voogd die informatie op dat moment heeft gebruikt.
Okee, en de rest van het verhaal?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:02 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Ik heb een psychische stoornis waardoor ik regelmatig mezelf in de problemen breng.
Ik sta ondertoezicht van bureau jeugdzorg en heb daar een gezinsvoogd toegewezen.
Zij gebruikt dus informatie wanneer het haar uitkomt.
Vorige maand had ik een zitting bij de kinderrechter. Ze wou me toen NIET opgesloten hebben, dus zei ze maar niks over het feit dat ik thuis de deur vernield heb.
Nu wil ze dat opeens wel! En heeft ze dat van die deur dus nu opgeschreven, omdat ze het WEL wil, terwijl ze het vorige maand ook kon vertellen.
Dat lijkt me volkomen logisch. Ik neem aan dat jij de voogd ook informatie niet vertelt die jou slecht uitkomt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:02 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Ik heb een psychische stoornis waardoor ik regelmatig mezelf in de problemen breng.
Ik sta ondertoezicht van bureau jeugdzorg en heb daar een gezinsvoogd toegewezen.
Zij gebruikt dus informatie wanneer het haar uitkomt.
Vorige maand had ik een zitting bij de kinderrechter. Ze wou me toen NIET opgesloten hebben, dus zei ze maar niks over het feit dat ik thuis de deur vernield heb.
Nu wil ze dat opeens wel! En heeft ze dat van die deur dus nu opgeschreven, omdat ze het WEL wil, terwijl ze het vorige maand ook kon vertellen.
Volgens mij is TS zelf het kind. Toch?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:12 schreef mrspoeZ het volgende:
Soms is een op zichzelf staand incident niet de moeite waard van het vermelden, pas als dat incident blijkt te passen in een reeks en dus een patroon gaat vormen wordt het interessant om te vermelden. Dat is geen misbruik van informatie maar goed voogdijschap; als je enkel die deur had vernield had ze je willen beschermen in je ouderschap, nu (schijnbaar) blijkt dat er meer aan de hand is kiest ze voor bescherming van je kind.
Dat, of TS is héél jong moeder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Volgens mij is TS zelf het kind. Toch?!
Ik hoop van niet want dan mis ik de inbreng van de ouders.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Volgens mij is TS zelf het kind. Toch?!
Er zijn geen ouders in the picture begrijp ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:12 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik hoop van niet want dan mis ik de inbreng van de ouders.
Ik heb mijn voogd juist alles zelf verteld - uit eerlijkheid - maar dit gebruikt ze dus pas wanneer het haar uitkomt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me volkomen logisch. Ik neem aan dat jij de voogd ook informatie niet vertelt die jou slecht uitkomt.
Maar vind je dat nou oprecht vreemd?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:21 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Ik heb mijn voogd juist alles zelf verteld - uit eerlijkheid - maar dit gebruikt ze dus pas wanneer het haar uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |