Na die briljante Demmink, is dit wel even heel erg amateuristisch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Pierre Bokma zich hiervoor leent.
Eet jij nu pas?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Speciaal voor Davy, Stijn en GGMM, ik eet zometeen saté
Maak je straks nog broodjes knakworst voor Real Madrid tegen Liverpool?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Pics.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
als ik nog honger hebquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je straks nog broodjes knakworst voor Real Madrid tegen Liverpool?
Dit boeit ons niet echt veel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Niet verkeerd in principe, veel mensen weten het niet, maar als je het al wist heb je je al meer verdiept in economie en valuta en hoe het werkt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gaan deze mannen ons nu even uitleggen hoe de bancaire wereld werkt
Volgens mij krijg je daar zelf harde knakworst van, zo'n galavoorstellingquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je straks nog broodjes knakworst voor Real Madrid tegen Liverpool?
Pieter Bouman is een pedo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef tong80 het volgende:
Het is tenenkrommend. Maar omdat ie durft hebben we wel het briljante Radio Bergeijk gekregen, samen met Pieter Bouman.
Acteren is aanstellen. Sommigen kunnen het goed. Het is soms tenenkrommend. Maar zonder tenenrommende acteurs geen briljante films.
Ik bedoel meer dat deze mannen waarschijnlijk niet geremd worden door enige kennis van zaken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet verkeerd in principe, veel mensen weten het niet, maar als je het al wist heb je je al meer verdiept in economie en valuta en hoe het werkt.
De opstelling van Liverpool...quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je daar zelf harde knakworst van, zo'n galavoorstelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook nog geen enkele Nederlandse politicus gehoord die Piketty ook daadwerkelijk gelezen had.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze hebben geen idee wat Pikkety verkondigt en koketteren nu alleen met zijn naam
Doet het pijn?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat ze zoveel progressie heeft gemaakt.
zou niet rakenquote:
Ja klopt wel maar ieder van hen trekt wel wat theater volk aan. Die revolutie komt toch wel, een val is onvermijdelijk. De vraag is alleen hoe en wanneer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat deze mannen waarschijnlijk niet geremd worden door enige kennis van zaken.
Hij is gefrustreerd en jaloers.quote:
Hoe zag jij eruit toen je 13 was en dan is het nog extra gephotoshopped ook.quote:
Een gruwelijk misgelopen experiment.quote:
Jij bent ook mad?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is gefrustreerd en jaloers.
13 jarige met een tattoo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zag jij eruit toen je 13 was en dan is het nog extra gephotoshopped ook.
Dit soort 'haat' met dit soort 'bewijs' is echt tragisch.
Weet ik, ik chargeer graag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:49 schreef tong80 het volgende:
Mani89. Dat is het trieste. Dat is ie dus niet. Nooit bewezen en door een rancuneus iemand in de wereld geholpen. Je komt blijktbaar niet van de naam af. Welke rectificaties dan ook.
Nee, ken er genoeg van dat type die een partij meuren uit alle gaten en poriën. Gaga is ook zo'n stinktype.quote:
Dit kwam als een shock aan merk ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, als je in de ghetto opgroeit hoort dat nou eenmaal.
Jij hebt het maar makkelijk in Oss.
Dat is verre van ongewoon. Zeker op Trinidad en Tobago. Goed om te zien dat je het nog altijd in je hebt om jezelf belachelijk te makenquote:
De revolutie was Occupy.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja klopt wel maar ieder van hen trekt wel wat theater volk aan. Die revolutie komt toch wel, een val is onvermijdelijk. De vraag is alleen hoe en wanneer.
geroken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, ken er genoeg van dat type die een partij meuren uit alle gaten en poriën. Gaga is ook zo'n stinktype.
René, verander je UI terug aubquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was lichtgroen en daarna paars bijgetrokken. Ja iedereen verandert, maar dit is toch opmerkelijk? En dan zo verbouwd en er nog steeds eng en niet geil uit zien, ik vind het knap!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent wel erg mad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is verre van ongewoon. Zeker op Trinidad en Tobago. Goed om te zien dat je het nog altijd in je hebt om jezelf belachelijk te maken
Ik vond dit best een leuke foto, jij niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leuk.
Want er bestaan helemaal geen foto's waar jij toevallig ongelukkig op staat.
Volgens mij is hij gewoon 30 hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer mijn gram tenminste niet te halen over de rug van 13 jarige.
Ik vind het een geweldige foto.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vond dit best een leuke foto, jij niet?
Nee joh stel verongelijkte hippies zonder plan de campagne. Dat ging em niet worden, en zowel hadden we nu alleen maar Tofuburgers bij de Mac en ruilhandel. De revolutie komt uit de eigen wereld van de economie, de transitie hopelijk geleidelijk.quote:
als je 30 bent ben je toch over je hoogtepunt van je leven?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon 30 hoor.
Maar je hebt wel een kinderfoto en daarmee iemand jeugdzonde nodig om uberhaupt iets te kunnen posten. Slechts een teken van je eigen zwakte en onvermogen een volwassen gesprek te voeren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon 30 hoor.
Nicki heeft m'n Tweet als favoriet gemarkeerd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je 30 bent ben je toch over je hoogtepunt van je leven?
Het doet wel veel met je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een kinderfoto en daarmee iemand jeugdzonde nodig om uberhaupt iets te kunnen posten. Slechts een teken van je eigen zwakte en onvermogen een volwassen gesprek te voeren.
Als je dat zelfs online al niet lukt... Pfft.
Nogmaals het is tragisch. Ik voel met je mee
Wie en of wat is het ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicki heeft m'n Tweet als favoriet gemarkeerd.
Ik denk idd niet dat het nog beter wordt dan dat.
Ik heb medelijden met haar. In haar bubble vindt iedereen haar geweldig , wederom als bij Gaga, tot het ziekelijke aan toe. Beide zijn labiele meisjes die voor ze bekend waren slecht over zichzelf dachten. Nu spelen ze een type, maar moeten dat volhouden tot hun dood. We hebben bij David Bowie gezien wat het te lang een typetje blijven kan doen met je zelfbeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mensen die Nicki Minaj lekker vinden
Ik vraag niks en nog wil je steeds het laatste woord hebben. Madness.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je graaft slechts je eigen graf ventje. Mad jelly als je bent.
ECHT?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een kinderfoto en daarmee iemand jeugdzonde nodig om uberhaupt iets te kunnen posten. Slechts een teken van je eigen zwakte en onvermogen een volwassen gesprek te voeren.
Als je dat zelfs online al niet lukt... Pfft.
Nogmaals het is tragisch. Ik voel met je mee
Ben je nu serieusquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:57 schreef waxmask het volgende:
We hebben bij David Bowie gezien wat het te lang een typetje blijven kan doen met je zelfbeeld.
Ik denk dat ze nu juist zichzelf kan zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met haar. In haar bubble vindt iedereen haar geweldig , wederom als bij Gaga, tot het ziekelijke aan toe. Beide zijn labiele meisjes die voor ze bekend waren slecht over zichzelf dachten. Nu spelen ze een type, maar moeten dat volhouden tot hun dood. We hebben bij David Bowie gezien wat het te lang een typetje blijven kan doen met je zelfbeeld.
Wat een domme oppervlakkige analyse. Nicki heeft juist recent haar imago aangepast door wat "normaler" te doen. Haar haar niet meer verven minder make-up en serieuzere nummers maken en dat pakte zeer goed uit en hier werd ze veel populairder door Dit bewijst juist dat ze alle kanten op kan die ze wil en bewuste keuzes maakt over hoe ze zich uit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met haar. In haar bubble vindt iedereen haar geweldig , wederom als bij Gaga, tot het ziekelijke aan toe. Beide zijn labiele meisjes die voor ze bekend waren slecht over zichzelf dachten. Nu spelen ze een type, maar moeten dat volhouden tot hun dood. We hebben bij David Bowie gezien wat het te lang een typetje blijven kan doen met je zelfbeeld.
Learn me.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ziggy Stardust? Dat is een zware periode geweest voor Bowie, kent Uw klassiekers.
Commerciële hoer dus, crowdpleaser. Als ze goed zou kunnen zingen had ze dat niet nodig gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een domme oppervlakkige analyse. Nicki heeft juist recent haar imago aangepast door wat "normaler" te doen. Haar haar niet meer verven minder make-up en serieuzere nummers maken en dat pakte zeer goed uit en hier werd ze veel populairder door Dit bewijst juist dat ze alle kanten op kan die ze wil en bewuste keuzes maakt over hoe ze zich uit.
Beter dim je even mannetje. Dit begint op de man spelen te wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
ECHT?Ik zou wat rust nemen in zo'n oord, half jaartje moet genoeg zijn.
Beetje serieus op je pik getrapt zijn omdat ze je marketing Trol afzeiken.
Wat niet nodig gehad? Geen opvallende kleding dragen en geen opvallende haarkleuren? Want dat is precies wat ze bewezen heeft niet nodig te hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Commerciële hoer dus, crowdpleaser. Als ze goed zou kunnen zingen had ze dat niet nodig gehad.
Bowie's love of acting led his total immersion in the characters he created for his music. "Offstage I'm a robot. Onstage I achieve emotion. It's probably why I prefer dressing up as Ziggy to being David." With satisfaction came severe personal difficulties: acting the same role over an extended period, it became impossible for him to separate Ziggy Stardust—and, later, the Thin White Duke—from his own character offstage. Ziggy, Bowie said, "wouldn't leave me alone for years. That was when it all started to go sour ... My whole personality was affected. It became very dangerous. I really did have doubts about my sanity."[46] His later Ziggy shows, which included songs from both Ziggy Stardust and Aladdin Sane, were ultra-theatrical affairs filled with shocking stage moments, such as Bowie stripping down to a sumo wrestling loincloth or simulating oral sex with Ronson's guitar.[47] Bowie toured and gave press conferences as Ziggy before a dramatic and abrupt on-stage "retirement" at London's Hammersmith Odeon on 3 July 1973. Footage from the final show was released the same year for the film Ziggy Stardust and the Spiders from Mars.[48]quote:
Ok ik moet niet op de man spelen. Maar je neemt het persoonlijk op. Jij vindt dat gedrocht helemaal top, ik niet. Klaar!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter dim je even mannetje. Dit begint op de man spelen te worden.
Nicki is veel meer dan slechts een marketing icoon. Nicki maakt elk taboe binnen de vaak discriminerende hip&hop/rap wereld geaccepteerd.
De muziek an sich kan je in een extreem geval niet liggen (Niemand is perfect ook God maakt fouten) maar als homo afgeven (Het kan haast niet anders hoe jij je opstelt) op Nicki haar glorieuze persoonlijkheid van haast volmaakte schoonheid vind ik werkelijk waar weerzinwekkend.
Je weet dat ze doen alsof ze fan zijn hé? Of niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Commerciële hoer dus, crowdpleaser. Als ze goed zou kunnen zingen had ze dat niet nodig gehad.
Uh, nee? Ik ken de lyrics van Anaconda uit m'n hoofd vriend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat ze doen alsof ze fan zijn hé? Of niet?
Sommige mensen verliezen zich nu eenmaal graag in iets. Kan ziekelijk fan zijn, maar ook geloof, diëten en aan sluiten bij secten. Het is in essentie hetzelfde, en die mensen stappen vaak ook weer over bij de volgende hype. Zodat ze zich meer bij een groep voelen en minder alleen. Zeker bij fans van artiesten zijn het vaak pubers en bestrijkt het een periode van 3 a 4 jaar. Daarna is het ernstiger en zie je bij veel "fans" dat er sprake is van geestelijk gehandicapt in meer of mindere mate. Mag je nog wel iemand goed vinden. Maar wat die 2 hier zeggen is tegen het randje!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat ze doen alsof ze fan zijn hé? Of niet?
Als ik verdrietig ben luister ik deze lyrics. Echt geweldigquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee? Ik ken de lyrics van Anaconda uit m'n hoofd vriend.
quote:I'll pop you then I'll pop your little sister
You're pussier than a strip club dancer
Maybe Wayne shoulda call you tha pussy monster
Pussy goin bonkers
Fuck is my bouncer
Niggas payin bucks to see my pussy at my concert
Pussy dis, pussy dat
Pussy thick, pussy fat
Break me off a piece a dat
Pussy-kit, Pussy-kat
I smell pussy
Get a pussy-tic pussy-tac
Wait matter fact you a-running from a pussy rat
See a pussy, slap a pussy
And tell em that's the pussy
My pussy from another planet, got that NASA pussy
Laatste regel bevestigd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee? Ik ken de lyrics van Anaconda uit m'n hoofd vriend.
Dat is alles wat ik van je vroeg. Jij begon helaas direct op haar in te hakken zonder ook maar een aanleiding te hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok ik moet niet op de man spelen. Maar je neemt het persoonlijk op. Jij vindt dat gedrocht helemaal top, ik niet. Klaar!
Nicki murdert die track hequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik verdrietig ben luister ik deze lyrics. Echt geweldig
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki is veel meer dan slechts een marketing icoon. Nicki maakt elk taboe binnen de vaak discriminerende hip&hop/rap wereld geaccepteerd.
Ah ok nu begrijp wat je daar bedoelde. Daag pubers!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik verdrietig ben luister ik deze lyrics. Echt geweldig
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ah ok nu begrijp wat je daar bedoelde. Daag pubers!
Uh, oké... Ik denk dat je inderdaad maar moet vertrekken, kleuter.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok ik moet niet op de man spelen. Maar je neemt het persoonlijk op. Jij vindt dat gedrocht helemaal top, ik niet. Klaar!
Ik ben nog steeds van mening dat je hulp nodig hebt, echt. En dat is niet om je de grond in wil boren, maar omdat ik dat oprecht denk na wat je hier allemaal zegt. Doe ermee wat je wil!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik van je vroeg. Jij begon helaas direct op haar in te hakken zonder ook maar een aanleiding te hebben.
Het getuigt van zeer weinig intelligentie die koosnaampjes van je steeds. Pubers, gedrocht, marketingshoer, geestelijke handicap. Ik weet niet of je wellicht in de veronderstelling bent dat je nu heel stoer overkomt maar als ik zou was zou ik in m'n leven buiten het internet toch proberen iets genuanceerder te reageren en mensen iets meer in hun waarde te laten. De wijze waarop je je nu profileert zendt het signaal van een mavo-puber uit die tegen alles schopt om maar stoer gevonden te worden. Dat kan me nooit de bedoeling lijken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ah ok nu begrijp wat je daar bedoelde. Daag pubers!
Eng is dat als mensen muziek leuk vinden die je zelf helemaal niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je hulp nodig hebt, echt. En dat is niet om je de grond in wil boren, maar omdat ik dat oprecht denk na wat je hier allemaal zegt. Doe ermee wat je wil!
Gelukkig bezigt zij verstaanbare, correct uitgesproken teksten en al helemaal niet scheldend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het getuigt van zeer weinig intelligentie die koosnaampjes van je steeds. Pubers, gedrocht, marketingshoer, geestelijke handicap. Ik weet niet of je wellicht in de veronderstelling bent dat je nu heel stoer overkomt maar als ik zou was zou ik in m'n leven buiten het internet toch proberen iets genuanceerder te reageren en mensen iets meer in hun waarde te laten. De wijze waarop je je nu profileert zendt het signaal van een mavo-puber uit die tegen alles schopt om maar stoer gevonden te worden. Dat kan me nooit de bedoeling lijken.
Zij uit zich op dat moment creatief via muziek en is niet bezig om te discussiëren met mensen. Klein verschil.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gelukkig bezigt zij verstaanbare, correct uitgesproken teksten en al helemaal niet scheldend.![]()
Dat zeg ik, dat mag, maar zie hier hoe obsessed die twee zijn. Maar goed, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Over 5 jaar kunnen we er hopelijk om lachen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eng is dat als mensen muziek leuk vinden die je zelf helemaal niet leuk vindt.
Helemaal niks. De enige mening die dit topic mij heeft doen inzien is dat jij één van de meest kortzichtige users bent die ik OOIT voorbij heb zien komen. Dat je maar een fijn leven mag hebben vanuit je bubbel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je hulp nodig hebt, echt. En dat is niet om je de grond in wil boren, maar omdat ik dat oprecht denk na wat je hier allemaal zegt. Doe ermee wat je wil!
Ach kijk, het wordt inhoudelijk en meneer loopt weer weg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat mag, maar zie hier obsessed die twee zijn. Maar goed, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.,
Nee sorry ik ga verder niet met je haar teksten en redenen bespreken. Heb honger dus ga eten!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach kijk, het wordt inhoudelijk en meneer loopt weer weg.
Hij is echt alles waar hij Nicki vals van tracht te beschuldigen. Walgelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach kijk, het wordt inhoudelijk en meneer loopt weer weg.
Daar hadden we het ook niet meer over. We hadden het over de manier waarop jij je denkt te moeten uiten op het internet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef waxmask het volgende:
Nee sorry ik ga verder niet met je haar teksten en redenen bespreken.
Zwak excuus. Je kan altijd terugkomen om verder te discussiëren.quote:
Ik zag de line-up en ik moest een beetje huilen.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:01 schreef superniger het volgende:
DOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik laat mij dit keer verrassenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag de line-up en ik moest een beetje huilen.
Dus?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Gramulanion.
Ik zag dat jij fel tegen Zwarte Piet bent.
Wanneer gaan we jou nou een keer zien bij 24 Kitchen?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag niet gegeten met Paxcon helaas, dus ook geen Landerbrau open getrokken
Wel deze heerlijke penne gemaakt met een romige tomatensaus
[ afbeelding ]
Dat ziet er heer-lijk uit.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dit net ook gegeten. Alleen dan macaroni en tomatensausquote:Op woensdag 5 november 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht tot Rudolph van Veen een freak accident krijgt.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we jou nou een keer zien bij 24 Kitchen?
Ziet er subliem uit. Chapeau.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van de maaltijd van de dag?
Bedankt.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks? Ik vind het bewonderenswaardig dat je voor je overtuigingen opkomt.
Dit is op basis van pesto en room. Echt genieten.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had dit net ook gegeten. Alleen dan macaroni en tomatensaus
Dat heeft meer effect dan dat we haar 2x 10 seconden zienquote:Op woensdag 5 november 2014 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom komt die vioolmuts 10 keer 2 seconden in beeld?
Bietjes.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt, wat heb jij vandaag gemaakt?
Ja, die.quote:
Het was een retorische vraag, ik hoopte eigenlijk dat je een pic zou posten.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bietjes.
Dat had je kunnen weten, maar ik neem het je niet kwalijk.
3005quote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Troy uit Community = Childish Gambino
Volgens mij is die film al weken uit.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godzilla kreeg in z'n eerste week ook zo'n cijfer.
In dat geval neem ik mijn eerdere reactie terug.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is die film al weken uit.
Ik weet dat omdat ik had gezien dat die ook op het programma stond bij PAC festival van Pathe.
Hoeft niet hoor, het was een uitstekende Davy bash.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval neem ik mijn eerdere reactie terug.
Ja, hoe durf je mijn film te bashen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, het was een uitstekende Davy bash.
Ik durf dat.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, hoe durf je mijn film te bashen.
Ben bang een ban te krijgen :squote:Op woensdag 5 november 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
Er wordt echt weinig gepost in dit topic :S
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
quote:
Hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee een Lama.
GGMM en Gramulanion vinden dit leuk.
Nergens over, maar elk ander topic zou het failliet van dit kabinet laten zien. Dus maar lekker bemoeien met burnouts.quote:
Minachting van de kijker.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
Allemaal irrelevante fragmenten om schijtlollig te doen.
Leuke post ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |