Na die briljante Demmink, is dit wel even heel erg amateuristisch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Pierre Bokma zich hiervoor leent.
Eet jij nu pas?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Speciaal voor Davy, Stijn en GGMM, ik eet zometeen saté
Maak je straks nog broodjes knakworst voor Real Madrid tegen Liverpool?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Pics.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
als ik nog honger hebquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je straks nog broodjes knakworst voor Real Madrid tegen Liverpool?
Dit boeit ons niet echt veel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Niet verkeerd in principe, veel mensen weten het niet, maar als je het al wist heb je je al meer verdiept in economie en valuta en hoe het werkt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gaan deze mannen ons nu even uitleggen hoe de bancaire wereld werkt
Volgens mij krijg je daar zelf harde knakworst van, zo'n galavoorstellingquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je straks nog broodjes knakworst voor Real Madrid tegen Liverpool?
Pieter Bouman is een pedo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef tong80 het volgende:
Het is tenenkrommend. Maar omdat ie durft hebben we wel het briljante Radio Bergeijk gekregen, samen met Pieter Bouman.
Acteren is aanstellen. Sommigen kunnen het goed. Het is soms tenenkrommend. Maar zonder tenenrommende acteurs geen briljante films.
Ik bedoel meer dat deze mannen waarschijnlijk niet geremd worden door enige kennis van zaken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet verkeerd in principe, veel mensen weten het niet, maar als je het al wist heb je je al meer verdiept in economie en valuta en hoe het werkt.
De opstelling van Liverpool...quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je daar zelf harde knakworst van, zo'n galavoorstelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |