Dat heeft meer effect dan dat we haar 2x 10 seconden zienquote:Op woensdag 5 november 2014 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom komt die vioolmuts 10 keer 2 seconden in beeld?
Bietjes.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt, wat heb jij vandaag gemaakt?
Ja, die.quote:
Het was een retorische vraag, ik hoopte eigenlijk dat je een pic zou posten.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bietjes.
Dat had je kunnen weten, maar ik neem het je niet kwalijk.
3005quote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Troy uit Community = Childish Gambino
Godzilla kreeg in z'n eerste week ook zo'n cijfer.quote:
Volgens mij is die film al weken uit.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godzilla kreeg in z'n eerste week ook zo'n cijfer.
In dat geval neem ik mijn eerdere reactie terug.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is die film al weken uit.
Ik weet dat omdat ik had gezien dat die ook op het programma stond bij PAC festival van Pathe.
Hoeft niet hoor, het was een uitstekende Davy bash.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval neem ik mijn eerdere reactie terug.
Ja, hoe durf je mijn film te bashen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, het was een uitstekende Davy bash.
Ik durf dat.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, hoe durf je mijn film te bashen.
Ben bang een ban te krijgen :squote:Op woensdag 5 november 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
Er wordt echt weinig gepost in dit topic :S
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
Er wordt echt weinig gepost in dit topic :S
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |