De revolutie was Occupy.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja klopt wel maar ieder van hen trekt wel wat theater volk aan. Die revolutie komt toch wel, een val is onvermijdelijk. De vraag is alleen hoe en wanneer.
geroken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, ken er genoeg van dat type die een partij meuren uit alle gaten en poriën. Gaga is ook zo'n stinktype.
René, verander je UI terug aubquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zag jij eruit toen je 13 was en dan is het nog extra gephotoshopped ook.
Dit soort 'haat' met dit soort 'bewijs' is echt tragisch.
Ik was lichtgroen en daarna paars bijgetrokken. Ja iedereen verandert, maar dit is toch opmerkelijk? En dan zo verbouwd en er nog steeds eng en niet geil uit zien, ik vind het knap!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zag jij eruit toen je 13 was en dan is het nog extra gephotoshopped ook.
Dit soort 'haat' met dit soort 'bewijs' is echt tragisch.
Je bent wel erg mad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is verre van ongewoon. Zeker op Trinidad en Tobago. Goed om te zien dat je het nog altijd in je hebt om jezelf belachelijk te maken
Ja leuk.quote:
Ik vond dit best een leuke foto, jij niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leuk.
Want er bestaan helemaal geen foto's waar jij toevallig ongelukkig op staat.
Volgens mij is hij gewoon 30 hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer mijn gram tenminste niet te halen over de rug van 13 jarige.
Ik vind het een geweldige foto.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vond dit best een leuke foto, jij niet?
Nee joh stel verongelijkte hippies zonder plan de campagne. Dat ging em niet worden, en zowel hadden we nu alleen maar Tofuburgers bij de Mac en ruilhandel. De revolutie komt uit de eigen wereld van de economie, de transitie hopelijk geleidelijk.quote:
als je 30 bent ben je toch over je hoogtepunt van je leven?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon 30 hoor.
Maar je hebt wel een kinderfoto en daarmee iemand jeugdzonde nodig om uberhaupt iets te kunnen posten. Slechts een teken van je eigen zwakte en onvermogen een volwassen gesprek te voeren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon 30 hoor.
Nicki heeft m'n Tweet als favoriet gemarkeerd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je 30 bent ben je toch over je hoogtepunt van je leven?
Het doet wel veel met je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een kinderfoto en daarmee iemand jeugdzonde nodig om uberhaupt iets te kunnen posten. Slechts een teken van je eigen zwakte en onvermogen een volwassen gesprek te voeren.
Als je dat zelfs online al niet lukt... Pfft.
Nogmaals het is tragisch. Ik voel met je mee
Wie en of wat is het ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicki heeft m'n Tweet als favoriet gemarkeerd.
Ik denk idd niet dat het nog beter wordt dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |