Vrolijk is wel een relatief begrip. Misschien heeft ie het gewoon teringheet. Dan is het makkelijk te verklaren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word altijd blij van deze vrolijke ijsbeer.
Quinsy en zijn kornuiten zijn sowieso zeer treurig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat twitteraccount van Quinsy Gario is ook wel treurig.
Net was hij nog blauw.quote:
Staat toch in MED manquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Karina stopt ie en Karina is 100% te vertrouwen
Wat een debiel johquote:
De dag dat Elan waarheden op het internet verkondigd is de dag dat ik stel mij niet moe te voelen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een debiel joh
Issie langer bezig geweest met smeken om mod te worden dan dat die het daadwerkelijk geweest is
Moe van het leven?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dag dat Elan waarheden op het internet verkondigd is de dag dat ik stel mij niet moe te voelen.
Noujaaaaaquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dag dat Elan waarheden op het internet verkondigt is de dag dat ik stel mij niet moe te voelen.
Nee hoor. Best vrolijk zelfs hopende op een nieuwe Ronaldo show vanavond.quote:
Oké Elan. Hier ga ik het bij houden aangezien ik toch niks heb te bewijzen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Noujaaaaa
De eerste berichten dat je zelf aangeeft mod te willen worden gaan wat.....terug tot ergens in 2011 of zo??
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
Wel beter weer een kutmod minder nu GGMM nog stoppen
Het is nooit verkeerd om van gedachte te veranderen. Stijn had altijd de ambitie om een geweldig korfbalspeler te worden, na het winnen van zijn beker is het minder geworden en hij heeft zelfs besloten te stoppen met de edele sport van het korfballenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Noujaaaaa
De eerste berichten dat je zelf aangeeft mod te willen worden gaan wat.....terug tot ergens in 2011 of zo??
Stijn zal nu dan wel mod wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is nooit verkeerd om van gedachte te veranderen. Stijn had altijd de ambitie om een geweldig korfbalspeler te worden, na het winnen van zijn beker is het minder geworden en hij heeft zelfs besloten te stoppen met de edele sport van het korfballen
Foutquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
En ik maar denken dat we weer vrienden waren.
Prima.
Joden lopen altijd weg is hier wel op zijn plaats in dat geval.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Best vrolijk zelfs hopende op een nieuwe Ronaldo show vanavond.
[..]
Oké Elan. Hier ga ik het bij houden aangezien ik toch niks heb te bewijzen.
Pardon? Ik heb zeer vriendelijke conversaties met Knut via DM.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
Maar als je je agressie vervolgens op Knut gaat afreageren is daar natuurlijk geen sprake meer van
Ik kreeg heel andere interpretaties, vreemdquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb zeer vriendelijke conversaties met Knut via DM.
Ik zou het als zeer spijtig ervaren als Knut mijn goed bedoelde berichten als agressief heeft geinterpreteerd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg heel andere interpretaties, vreemd.
Oke is goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een demo gestart met Southampton
Ik vraag me opeens af welke spelers GGMM kiest voor zijn FIFA team. Enige wie ik kan bedenken zijn Depay en Robben maar voor de rest weet ik niet wat hij verder zou doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf nog even 14 spelen tot de eerste kinderziektes eruit zijn. Zo rond de kerst 15 aankopen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
En nu lieg je dus ook nog eens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb zeer vriendelijke conversaties met Knut via DM.
Ik heb ook nog altijd de keuze uit FM12/13/14. Stiekem vond ik FM11 en 12 het tofst, toen je ook nog de oude trainingen kon gebruikenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik blijf nog even 14 spelen tot de eerste kinderziektes eruit zijn. Zo rond de kerst 15 aankopen.
Ik vind 14 tot nu toe de beste. Ik speel pas sinds 11, trouwens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog altijd de keuze uit FM12/13/14. Stiekem vond ik FM11 en 12 het tofst, toen je ook nog de oude trainingen kon gebruiken
Vroeger had je Championship Manager die waren pas echt tofquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog altijd de keuze uit FM12/13/14. Stiekem vond ik FM11 en 12 het tofst, toen je ook nog de oude trainingen kon gebruiken
geen ideequote:Op dinsdag 4 november 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er met de banner aan de hand?
joden*quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zijn vast weer praktijken van de Joden.
Geen adblocker hebbenquote:
Ik krijg ondanks mn adblocker ook reclame op die site.quote:
Ik moet helaas hetzelfde constateren, ik kan dit niet weten want ik zit nooit op ad.nl. mijn excuses niels.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg ondanks mn adblocker ook reclame op die site.
Klote reclame hebben ze ook vaak, waar je flash plugin (of zoiets) van vastloopt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg ondanks mn adblocker ook reclame op die site.
Ik accepteer je excuses.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet helaas hetzelfde constateren, ik kan dit niet weten want ik zit nooit op ad.nl. mijn excuses niels.
Ik heb ook een flash-blocker en die werkt wel gewoon.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klote reclame hebben ze ook vaak, waar je flash plugin (of zoiets) van vastloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |