Vrolijk is wel een relatief begrip. Misschien heeft ie het gewoon teringheet. Dan is het makkelijk te verklaren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word altijd blij van deze vrolijke ijsbeer.
Quinsy en zijn kornuiten zijn sowieso zeer treurig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat twitteraccount van Quinsy Gario is ook wel treurig.
Net was hij nog blauw.quote:
Staat toch in MED manquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Karina stopt ie en Karina is 100% te vertrouwen
Wat een debiel johquote:
De dag dat Elan waarheden op het internet verkondigd is de dag dat ik stel mij niet moe te voelen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een debiel joh
Issie langer bezig geweest met smeken om mod te worden dan dat die het daadwerkelijk geweest is
Moe van het leven?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dag dat Elan waarheden op het internet verkondigd is de dag dat ik stel mij niet moe te voelen.
Noujaaaaaquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dag dat Elan waarheden op het internet verkondigt is de dag dat ik stel mij niet moe te voelen.
Nee hoor. Best vrolijk zelfs hopende op een nieuwe Ronaldo show vanavond.quote:
Oké Elan. Hier ga ik het bij houden aangezien ik toch niks heb te bewijzen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Noujaaaaa
De eerste berichten dat je zelf aangeeft mod te willen worden gaan wat.....terug tot ergens in 2011 of zo??
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
Wel beter weer een kutmod minder nu GGMM nog stoppen
Het is nooit verkeerd om van gedachte te veranderen. Stijn had altijd de ambitie om een geweldig korfbalspeler te worden, na het winnen van zijn beker is het minder geworden en hij heeft zelfs besloten te stoppen met de edele sport van het korfballenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Noujaaaaa
De eerste berichten dat je zelf aangeeft mod te willen worden gaan wat.....terug tot ergens in 2011 of zo??
Stijn zal nu dan wel mod wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is nooit verkeerd om van gedachte te veranderen. Stijn had altijd de ambitie om een geweldig korfbalspeler te worden, na het winnen van zijn beker is het minder geworden en hij heeft zelfs besloten te stoppen met de edele sport van het korfballen
Foutquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
En ik maar denken dat we weer vrienden waren.
Prima.
Joden lopen altijd weg is hier wel op zijn plaats in dat geval.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Best vrolijk zelfs hopende op een nieuwe Ronaldo show vanavond.
[..]
Oké Elan. Hier ga ik het bij houden aangezien ik toch niks heb te bewijzen.
Pardon? Ik heb zeer vriendelijke conversaties met Knut via DM.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
Maar als je je agressie vervolgens op Knut gaat afreageren is daar natuurlijk geen sprake meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |