Ja, laten we lekker zombies gaan killen op een eiland!quote:
Goed planquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, laten we lekker zombies gaan killen op een eiland!
nooit begrepen wat mensen toch met zombies hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, laten we lekker zombies gaan killen op een eiland!
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:30 schreef perro. het volgende:
[..]
nooit begrepen wat mensen toch met zombies hebben.
Zag dat je Riptide speelde. Ik ga die doen zodra ik klaar ben met Dead Island.quote:
Hetzelfde wat mensen met CoD hebben, of met voetbal, of met autoracen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:30 schreef perro. het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zag dat je Riptide speelde. Ik ga die doen zodra ik klaar ben met Dead Island.
[..]
Hetzelfde wat mensen met CoD hebben, of met voetbal, of met autoracen.
Altijd wel interessant in series/films/games.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:30 schreef perro. het volgende:
[..]
Heb beidenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
ja ok, maar, zombies!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
Autoracen om te doenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Om naar te kijken is alquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Autoracen om te doen
Dat niet begrijpen
Ik ook, Steam Salequote:Op dinsdag 4 november 2014 15:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd wel interessant in series/films/games.
[..]
Heb beiden
Ach, ieder zijn meugquote:
Circuitrijden wil ik nog wel een keer doen. Met de motorquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Autoracen om te doen
Dat niet begrijpen
Wie heb je gekeyboard slapped?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Ik voel me weer wat beter.
Een collega.quote:
Ik zeg doen en mij voordragen voor zijn baan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:56 schreef Barbusse het volgende:
Dilemma: Als ik zijn manager vertel wat hij heeft gedaan wordt hij op staande voet ontslagen. Doen of niet?
Dat lijkt me helemaal kickenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, Steam Sale
[..]
Ach, ieder zijn meug
[..]
Circuitrijden wil ik nog wel een keer doen. Met de motor
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg doen en mij voordragen voor zijn baan.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:27 schreef K44S het volgende:
He bah, moet ik dan echt als callcentrummedewerker aan de gang ...![]()
![]()
![]()
Whahaha, ach, het betaald.quote:
Vrouwen laten hun snor staan daarquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Okay even een vraag.
Hoe kan het dat bij Nederlandse kapsalons voornamelijk vrouwelijke kapsters werken,
maar in (bijna) alle Turkse/Marokkaanse kapsalons alleen maar mannen?
Ik denk omdat: In Nederland de dames graag de verzorgende of zorgende kant op willen qua opleiding.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Okay en een vraag.
Hoe kan het dat bij Nederlandse kapsalons voornamelijk vrouwelijke kapsters werken,
Genoeg andere vrouwen man.....quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:50 schreef Faxie het volgende:
Tindermatch vindt het al niet meer nodig om te reageren...
Om een leuke vrouw te ontmoeten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Genoeg andere vrouwen man.....
Waar doe je het trouwens om? Om te neuken of gewoon voor de lol?
Ze is gewoon druk aan het werkquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:50 schreef Faxie het volgende:
Tindermatch vindt het al niet meer nodig om te reageren...
Wel al 2 keer online geweest anders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze is gewoon druk aan het werkChill
Hosselbaas.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om een leuke vrouw te ontmoeten.
Als ik wil neuken zijn er wel een paar Foksters waar ik zo bij terecht kan. Maar dat wil ik niet.
Ze splitsen het sowieso. En er gaan veel meer Turkse mannen dan Nederlandse mannen naar de kapper. Het is best normaal voor hun om gewoon regelmatig jezelf te laten scheren etc.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Okay en een vraag.
Nou er zitten er hier binnen een straal van 4 minuten lopen minimaal 15,quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze splitsen het sowieso. En er gaan veel meer Turkse mannen dan Nederlandse mannen naar de kapper. Het is best normaal voor hun om gewoon regelmatig jezelf te laten scheren etc.
Waarschijnlijk was daar nog behoefte aan in Nederland, terwijl er voor de vrouwelijke genoeg kappers zijn.
Inderdaad, leer meeee.quote:
Ietsje wanhopig ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik wil neuken zijn er wel een paar Foksters waar ik zo bij terecht kan. Maar dat wil ik niet.
Die regel is echt niet overal meer van toepassing hoor. Want in andere winkels staan ze toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:53 schreef Faxie het volgende:
Sowieso mogen de vrouwen daar niks, en al helemaal niet aan een vent zitten.
solid bragquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Turkse vrouw gezien als medewerkster in een winkel waar ze mannen aan moet raken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die regel is echt niet overal meer van toepassing hoor. Want in andere winkels staan ze toch ook gewoon.
True ...true...quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Turkse vrouw gezien als medewerkster in een winkel waar ze mannen aan moet raken.
Oh, nee dat niet specifiek. Maar bedoelde wel gewoon in de supermarkt, bij de snackbar, wasserette etc.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Turkse vrouw gezien als medewerkster in een winkel waar ze mannen aan moet raken.
Terecht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef Myraela het volgende:
Een fucking uur te laat.Als die kozijnenboer nog komt mag die voor een dichte deur staan.
Nouja, dat is dus de reden dat vrouwen daar niet knippen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nee dat niet specifiek. Maar bedoelde wel gewoon in de supermarkt, bij de snackbar, wasserette etc.
Ligt eraan... Wat was het, was het onbewust, mag je je collegaquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:56 schreef Barbusse het volgende:
Dilemma: Als ik zijn manager vertel wat hij heeft gedaan wordt hij op staande voet ontslagen. Doen of niet?
Ja, maar ze zouden toch een all-ladies-kapsalon kunnen openen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
Nouja, dat is dus de reden dat vrouwen daar niet knippen.
Gat in de markt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar ze zouden toch een all-ladies-kapsalon kunnen openen?
Goede vraagquote:
En maar klagenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geslaagd?quote:
Geen idee hoe het verder zit met ondernemen en studeren van de vrouwen, misschien dat het daar aan ligt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar ze zouden toch een all-ladies-kapsalon kunnen openen?
Wut? Van de Brainwash ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, hier echt niet hoor.
Hier zijn de prijzen 9/10 euro.
Ik zeg toch dat ik dat niet wil... ik klaag niet over gebrek aan seks... wat ik overigens wel heb hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:00 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag
[..]
En maar klagen
[..]
Geslaagd?
Nee, als concurrent. De 15 kapsalons zijn hier rond de 9/10 euro.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Wut? Van de Brainwash ?
Of van de Turk?
Dat die kapsalons bestaan zeg..... wat een goedkope prijs.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, als concurrent. De 15 kapsalons zijn hier rond de 9/10 euro.
Is er is zelf 1 voor 8 euro, maar die ziet er dan ook net iets minder uit. De rest begint vanaf 8,50. Vrouwen vaak 10euro.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat die kapsalons bestaan zeg..... wat een goedkope prijs.
Rustig maar fax, die knipoog staat er niet voor niets. Ik snap heel goed wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik dat niet wil... ik klaag niet over gebrek aan seks... wat ik overigens wel heb hoor
Ja gewoon een goede/normale prijs.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier knippen de Turken vanaf 12,50 ofzo.
Kom er al jaren, maar nog nooit een vrouw binnen gezien als klant.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja gewoon een goede/normale prijs.
Zie je daar ook wel eens vrouwen binnen? (dus als klant)
Iets ernstig. Nee. En nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan... Wat was het, was het onbewust, mag je je collega.
Ik probeer trouwens Blue is the Warmest Color te kijken, maar ik kom er maar niet doorheen.quote:
Ik ga toch eens vragen hoe dat zit. Misschien dat ze overbuurvrouw mij eens wat meer kan vertellen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom er al jaren, maar nog nooit een vrouw binnen gezien als klant.
"Ies koeltoer!!"quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga toch eens vragen hoe dat zit. Misschien dat ze overbuurvrouw mij eens wat meer kan vertellen.
Ik ben echt al drie jaar niet bij een kapper geweest. Soms is haar hebben waar je niets mee kunt best handig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier knippen de Turken vanaf 12,50 ofzo.
Dus jij bent kaal?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben echt al drie jaar niet bij een kapper geweest. Soms is haar hebben waar je niets mee kunt best handig.
Het was ook maar een kut grapquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Onhandelbaar haar is toch niet kaal?
Nee, gelukkig nietquote:
Altijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:11 schreef K44S het volgende:
Tjeuj.....
Soms snap ik vrouwen dus niet..... (wat typ ik..... SOMS ???)
Ik bedoel, als je al enige tijd appt met een dame, en ze zegt dat ze best wil daten, maar dan vervolgens er helemaal niet meer over heeft......?
Volgens mij moet ik de stap gaan maken
De dame in kwestie heeft me indd verteld dat ze nog nooit gedatet heeft.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
En als je dan zelf wat voorstelt, willen ze niet meer.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:11 schreef K44S het volgende:
Tjeuj.....
Soms snap ik vrouwen dus niet..... (wat typ ik..... SOMS ???)
Ik bedoel, als je al enige tijd appt met een dame, en ze zegt dat ze best wil daten, maar dan vervolgens er helemaal niet meer over heeft......?
Volgens mij moet ik de stap gaan maken
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
En als je dan zelf wat voorstelt, willen ze niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |