Hormonenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, mijn hormonale mailtje van gisteren heeft effect gehad.. De raamstickers zijn binnen, ik hoef ze niet te betalen, én ze heeft er een poster en een shirtje voor de baby bij gedaan.
Tevreden klant..
W000t!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Net terug van de vk, bloedonderzoek was goed en voor het eerst het hartje gehoord!![]()
Gaaf!! Dat vind ik altijd zo mooi! Kan haast niet wachten...quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Net terug van de vk, bloedonderzoek was goed en voor het eerst het hartje gehoord!![]()
'Muricansquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef Crumpette het volgende:
Fijn DaD!![]()
Ik heb OBEM uitgezet, kan niet kijken naar die domme 'Muricans.
Geniaaall!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
'Muricans![]()
hoewel ik ook wel heel hard gnorkte om Dele 'ad ebola xD
Dat verdient een glittersticker. Daarom 2 feestvierende uiltjes voor jou!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Is er een geboortekaartjes-topic?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik het geboortekaartje tegen die tijd wel in het daarvoor bestemde topic post, ja..
Tranen!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
'Muricans![]()
hoewel ik ook wel heel hard gnorkte om Dele 'ad ebola xD
ik geloof niet dat ze dat doen zonder toestemming enzo hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:02 schreef Melliemuis het volgende:
OBEM vind ik echt geniaal. Als ik in Southampton had gewoond was ik wel even naar een ander ziekenhuis gegaan though. Cameras die in mijn doos kijken
Zo dapper.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:19 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Gaaf!! Dat vind ik altijd zo mooi! Kan haast niet wachten...
Ik vond het al zo bizar vanochtend dat het hartje niet alleen knipperde, maar het leek echt te pulseren/pompen. Zo prachtig mooi om te zien
Maar ze hangen er welquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze dat doen zonder toestemming enzo hoor
vast niet in alle ruimtes?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
vast niet in alle ruimtes?
Ik zou het ook wel in overweging nemen overigens hoor, iig informeren hoe dat zitwil ook geen camera's in mn hoo-hah.
Grapjes overdie de GoPro op zn hoofd bind tijdens de bevalling zijn hier ook al niet van de lucht
![]()
in Birmingham komen ze niet hoor, dan zouden ze in andere delen van het land er niks van snappenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:17 schreef Melliemuis het volgende:
[..]Ik vroeg
ook al en die zei direct 'maar dat wil ik wel!!'. Ja, doehoeeeeg.
Maar ik zie dat ze tegenwoordig in Liverpool filmen. Zolang ze uit Birmingham blijven ben ik blij.
The Midwives is wel in Birmingham gefilmd, in het ziekenhuis waar ik nu ook loopquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
in Birmingham komen ze niet hoor, dan zouden ze in andere delen van het land er niks van snappenhaha.
Kijk jij ook Peeky Blinders?
ja ik vind hem wel goed! wij zijn nu in seizoen twee (wat nu op de bbc draait).quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
The Midwives is wel in Birmingham gefilmd, in het ziekenhuis waar ik nu ook loop![]()
Peeky Blinders staat wel op het lijstje van te kijken series, is ie goed?
Ze staan allemaal op Youtube!quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja ik vind hem wel goed! wij zijn nu in seizoen twee (wat nu op de bbc draait).
The midwives? HMM dat ken ik niet! waarom ken ik dat niet...
AH gemist. Thnx!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef AwayTL het volgende:
[..]
OUD / Geboortekaartjes deel 26
voor de knippers!
ik zou ze krabbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
En gezellig baren met je hele familie er omheen
Werd vandaag niet actief ingeleid vanwege de drukte geloof ik! Gisteravond een ballon gehad en vanavond misschien weer dacht ik!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan mobiel zo slecht terugzoekenmaar begrijp ik goed dat Zoë ingeleid wordt nu? Is er iets gebeurd? Zet m op Zoë!
Ah Thanx, was dat sowieso gepland al met deze termijn? Of hebben de baby's / zoë het nu wat moeilijker?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:40 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Werd vandaag niet actief ingeleid vanwege de drukte geloof ik! Gisteravond een ballon gehad en vanavond misschien weer dacht ik!
was gepland geloof ik!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ah Thanx, was dat sowieso gepland al met deze termijn? Of hebben de baby's / zoë het nu wat moeilijker?
je krijgt het eerste jaar geloof ik gratis, daarna stopt het automatisch , ik heb er iig nog nooit een rekening voor gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef Crumpette het volgende:
hmm ladies ik krijg steeds een Wij Jonge Ouders blad door de bus hier, sinds ik me heb aangemeld voor de blije doos. Ik heb ze wel laten weten aan de telefoon dat ik geen abbonement wil. Ik vind het opzich geen probleem als ze me een paar blaadjes sturen, maar ik wil geen rekening zien straksis dit standaard? houdt het vanzelf op?
ies graties!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef Crumpette het volgende:
hmm ladies ik krijg steeds een Wij Jonge Ouders blad door de bus hier, sinds ik me heb aangemeld voor de blije doos. Ik heb ze wel laten weten aan de telefoon dat ik geen abbonement wil. Ik vind het opzich geen probleem als ze me een paar blaadjes sturen, maar ik wil geen rekening zien straksis dit standaard? houdt het vanzelf op?
ja dat heb ik ook... Vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef Crumpette het volgende:
Dat hadden ze er bij mij niet bij gezegd, anders had ik het niet gedaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Radyhyn het volgende:
Ouders van nu hebben dat bij mij er netjes bij verteld dat na de 3 maanden het abonnement automatisch verlengd zou worden. Maar met 1 belletje kan je het gewoon opzeggen
Zal dat opzeggen ook eens gaan doen.. ben zelf toch niet zo van de blaadjes..
Je kan ook morgen al bellen om het van te voren op te zeggen. Hoef je er niet aan te denken als de baby er isquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Dat hadden ze er bij mij niet bij gezegd, anders had ik het niet gedaanmaar goed, het is nu al betaald en ik vind 't bezt leuk om te lezen, dus geen ramp. Probleem was alleen dat ik totaal geen informatie had over wanneer het abonnement af zou lopen of wat mijn abonneenummer is omdat het telefonisch is afgesloten en ik, voor zover ik weet, geen mail heb gehad. Daar vandeweek achteraan gegaan, en weet nu in ieder geval tot wanneer het loopt! Zal tegen die tijd eens afzeggen.
En echt, de wij jonge ouders is gratiesch, dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken!
Wat een ingewikkelde zin woman!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef AwayTL het volgende:
Oo het gebrek aan voorweeen bij de eerste is bij deze officieel niet iets wat il gemist heb!
Mist wel wat interpunctie hequote:
Ja nee, je mist het gebrek niet. Dus de aanwezigheid mis je wel. Mijn hoofd vindt dat moeilijkquote:
Speciaal voor jou: wat ben ik blij dat ik bij de eerste geen voorweeen heb gehad!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja nee, je mist het gebrek niet. Dus de aanwezigheid mis je wel. Mijn hoofd vindt dat moeilijk
Dank je, nu kan gepeupel zoals ik het ook volgenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:15 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: wat ben ik blij dat ik bij de eerste geen voorweeen heb gehad!
Het maakt het geheel inderdaad wat duidelijker.
Whaha of gewoon iedereen die niet zo moeilijk denkt als ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je, nu kan gepeupel zoals ik het ook volgen
Hoe ver ben je nu? Voorweeen schijnen voor een snellere bevalling te zorgen. Zegt men. Ik weet nooit wie 'men' is, maar soit.
klinkt goed ik heb ze al een meer dan een weekquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je, nu kan gepeupel zoals ik het ook volgen
Hoe ver ben je nu? Voorweeen schijnen voor een snellere bevalling te zorgen. Zegt men. Ik weet nooit wie 'men' is, maar soit.
Volgens mij had ze er 1 al verklapt toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Oh, wat waren ook alweer de namen die gegokt waren voor de tweeling?kunnen nu nog speculeren
Emma & Lisaquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Oh, wat waren ook alweer de namen die gegokt waren voor de tweeling?kunnen nu nog speculeren
true!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:27 schreef geppie het volgende:
[..]
Volgens mij had ze er 1 al verklapt toch?
Ik dacht E.mma.
Denk ik ook!quote:
beter 's ochtends uitgerust aan je bevalling beginnen dan 's avonds als je al hartstikke moe bent van alles .. zet 'm op!! nog even en je hebt je meisjes in je armenquote:Op woensdag 5 november 2014 06:46 schreef Zoë23 het volgende:
Korte update.
3cm ontsluiting ballon, was niet nodig. Ik mocht thuis slapen (vk zag dat ik S mistte) dus vannacht heerlijk geknuffeld en veel kusjes van mn meisje. Mn moeder past nu op en ik wordt zo ingeleid.
Ze konden gister al de vliezen breken maar ik heb gekozen voor nachtrust
Je hebt niks te willenquote:Op woensdag 5 november 2014 07:27 schreef krijgerrtje het volgende:
Zolena 36 weken!![]()
moet je nou ook gewoon in het ziekenhuis blijven ivm je gebroken vliezen?
Ik denk geen derde baby van mijn kant away!maarja, waar is dat nou op gebaseerd
![]()
Er bestaat ook positieleggings hequote:Op woensdag 5 november 2014 07:35 schreef DJMO het volgende:
Ik heb vandaag (voor het eerst) een zwangerschapsjurkje aan (gewoon over mijn positiebroek hoor, veel te koud anders) kom ik de slaapkamer uit, roepen allebei m'n jongens dat ik er zo mooi uitzie
![]()
Weet ikquote:Op woensdag 5 november 2014 07:40 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Er bestaat ook positieleggings he. Het is niet perse of blote benen of broek
.
ik denk gewoon spierpijn van het hoesten ofzo. 's avonds was het grotendeels weggetrokken en de volgende dag had ik nergens last meer vanquote:Op woensdag 5 november 2014 07:47 schreef snoenk het volgende:
Dj wat was nou dat nare gevoel op je borst?
ja, dat was te verwachten als je vliezen breken voor de 37 weken. Ik had uit nieuwsgierigheid zelf die vraag een aantal weken terug gesteld aan de vk.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:05 schreef Zolena het volgende:
Alles nog rustig hier. En ik moet inderdaad in het ziekenhuis blijven tot baby er is.
wow!quote:Op woensdag 5 november 2014 09:07 schreef kwakz0r het volgende:
Zet m op Zoe!
Ik moet straks als ik wat meer ontzwangerd ben ook nieuwe kleren, want ben nu al 17 kilo lichter dan toen ik zwanger werd...
of Een positie pantyquote:Op woensdag 5 november 2014 08:04 schreef krijgerrtje het volgende:
Leggings vind ik ook warmer dan broeken inderdaad
Er mogen er nog zeker 25 afquote:
je bent goed op weg! En als je het echt wil lukt het vast! Doorzettenquote:Op woensdag 5 november 2014 09:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Er mogen er nog zeker 25 afmaar dat hoeft niet snel. Mijn verjaardag in 2016 vind ik wel een mooie termijn voor dat doel (en dan mag er daarna nog 25 af, als dat ooit lukt...)
zet hem op! Sterkte en succes!quote:Op woensdag 5 november 2014 09:27 schreef Zoë23 het volgende:
Ben.bijgelezen maar op allew reageren lukt niet
Succes krijgerrtje
Infuus, elektrode, vliezen gebroken
..heb weeën pfff
Zit aan allemaal draden enz das wel lastig.
Jullie zijn goed in t namen radenheb ze hier weleens genoemd.
Dank voor de glitterstickers
Wauw kwak, leuk ook om dan nieuwe kleren te gaan kopen, lijkt me!quote:Op woensdag 5 november 2014 09:07 schreef kwakz0r het volgende:
Zet m op Zoe!
Ik moet straks als ik wat meer ontzwangerd ben ook nieuwe kleren, want ben nu al 17 kilo lichter dan toen ik zwanger werd...
Jaaa! Bij de eerste toen naar de dokter geweest voor pijn bij mn navel. Interne uitbouwing. Verder niksquote:Op woensdag 5 november 2014 09:51 schreef twist02 het volgende:
Zoë wat fijn dat je nog een nachtje thuis rust hebt kunnen pakken en nog even hebt kunnen knuffelen met S.
En straks gewoon nog 2 kleintjes erbij! Zet 'm op!
Pijn achter/rond je navel, herkent iemand dat? Kan me voorstellen dat er van alles aan de hand is daarbinnenmaar ben me nog nooit zo bewust geweest van m'n navel
quote:Op woensdag 5 november 2014 09:07 schreef kwakz0r het volgende:
Zet m op Zoe!
Bijna teleurgesteld vanwege het ontbreken van inwendig gewroet. Dat verdient een high five van een glitterpoesquote:Op woensdag 5 november 2014 11:04 schreef krijgerrtje het volgende:
Weer een sticker gekregen![]()
En nog steeds geen inwendig gewroet, zou er bijna teleurgesteld van worden. Al die voorbereiding voor niks![]()
Anywho,
Vast een afspraak gemaakt voor het strippen, als dat kan, voor volgende week (11-11) en mag vanaf 41 ook een doorverwijzing naar de gyn, mocht ik dat willen. Maar ze zei dat je tussen de 40 en 41 weken de meeste kans hebt dat de weeën uit zichzelf beginnen, dus misschien is het allemaal niet eens nodig
![]()
en toch hè, kan ik me echt niet voorstellen dat de bevalling zomaar uit zichzelf begint! Maar dat is ook nergens op gebaseerd![]()
same here. al heb ik de meeste ''normale'' kleding naar mn ouders gedaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet binnenkort mijn kledingkast maar eens goed door, om te zien wat ik straks allemaal nog gewoon kan dragen (mijn kast is nu ook verdeeld in 'zwangerschapsproof' en niet zwangerschapsproof')!
Gewoon doenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:05 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Geen enkele positiebroek zit nog lekker. ik twijfel of ik in een sympathieke joggingsbroek naar de vk zou gaan zometeen. ( 5 minuten lopen )
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 5 november 2014 12:16 schreef twist02 het volgende:
Haha, ik kan me echt nog steeds niet voorstellen dat die positiebroeken op het einde zelfs niet meer lekker zitten. Ik kan niet wachten tot ik die aan kan, lijkt me zo heerlijk
M'n eigen broeken gaan ook echt steeds strakker zitten, dus binnenkort maar eens kijken of die positiebroeken een beetje fatsoenlijk blijven zitten
Spannend lijkt me dat inderdaad krijgertje, dat het nu echt elk moment kan beginnen
ik denk nu alleen nog na over de schoenen die ik er onder moetquote:
Ja, ik zal niet de eerste zijn die ze zo ziet neem ik aan, tochquote:Op woensdag 5 november 2014 12:21 schreef krijgerrtje het volgende:
Gewoon in joggingbroek gaan, LT, ik ga al weken overal in een joggingbroek naartoe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
dat kan echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Klinkt op zich logisch als de kleine inderdaad zo laag zit.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:22 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookmaar ik maak het nu echt mee... helaas. want ik vond ze ook hemels zitten en ik wilde ze nooit meer uit doen - terwijl ik absoluut geen broeken mensen ben, zo erg dat ik zelfs vrienden heb die mij nog nooit in een broek hadden gezien voor mijn zwangerschap
-
maar heel laag. daar waar je spijkerbroek stopt en overgaat in die band, daar knelt het nu, sinds baby laag zit ( althans ik denk dat dat de rede is )
bij mij zitten ook niet de banden zo straks als ik dacht. sommige vouwen nog altijd om onder een shirtje. en dat vind ik echt zo lelijkquote:Op woensdag 5 november 2014 12:27 schreef twist02 het volgende:
[..]
Klinkt op zich logisch als de kleine inderdaad zo laag zit.
Ik kan me op dit moment nog niet eens voorstellen dat m'n buik groot 'genoeg' wordt om die band te vullen
Hoewel m'n buik sinds deze week wel echt op begint te vallen(vind ik zelf
)
In het vorige deel al wel een beginnetje laten zien. Wilde eigenlijk om de 4 wekens teeds een foto doen, maar eigenlijk kan dat al wel naar om de 2-3 weken ofzo, zal ik binnenkort weer eens doenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:32 schreef LadyTagliatelle het volgende:
sta je al in het dikkebuiken topic? ben wel benieuwd naar jouw groeiendebuik![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:25 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
dat kan echt niet
ver-schrik-ke-lijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde in al mijn naïviteit gaan typen dat ik nooit hele strakke shirtjes draag, dus dat ik daar vast geen last van hebquote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef AwayTL het volgende:
En die banden die gingen vouwen onder shirtjes vond ik inderdaad ook zooo lelijk.
En zwanger staan strakke shirtjes juist zo mooi! Pronken met de buik en geen afdakje!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:39 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ik wilde in al mijn naïviteit gaan typen dat ik nooit hele strakke shirtjes draag, dus dat ik daar vast geen last van hebAlsof alles niet strak gaat zitten als je eenmaal zo'n buik hebt
Mijn schoonvader loopt op crocs.. In hetzelfde dorp als ik woon.. En ze weten dat ik daarbij hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef Nikooos het volgende:
Had vroeger een docent die altijdop crocs liep. Dat was ook vervelend
Mijn vader loopt op oranje crocs. Altijd.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:50 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Mijn schoonvader loopt op crocs.. In hetzelfde dorp als ik woon.. En ze weten dat ik daarbij hoor![]()
.
Dat zorgt wel voor minimaal 7 jaar van mn leven ook ja..
ermahgerd, flermengersquote:Op woensdag 5 november 2014 13:53 schreef AwayTL het volgende:
Mja ik loop in de winter binnenshuis altijd op dierenpantoffels. Moet voor dit jaar ook weer nieuwe scoren. Eigenlijk wil ik flamingo's.
Misschien kunnen ze meeten? Fleecevest, check..quote:Op woensdag 5 november 2014 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader loopt op oranje crocs. Altijd.
Maar mijn vader heeft ook een tasje. En een regenhoedje. En een fleecevest met gaten. En daar zit -ie helemaal niet mee.
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:54 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze meeten? Fleecevest, check..
Hij heeft ook vaak een korte broek aan en een veel te klein shirt waardoor je mag meegenieten van een stuk buik wat er onderuit piept![]()
.
Ok, ik lachte m'n baby van de borst afquote:Op woensdag 5 november 2014 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd, flermengers
Bij Primark hebben ze ook een flamingo onesie![]()
Ik wilde daar net een opmerking over maken!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ik wijt het maar aan het feit dat mijn vader bijna 40 jaar in uniform heeft gelopen en dus al die tijd niet heeft hoeven bedenken wat ie aan moest trekken
Ik spuugde net mijn thee over het scherm van het lachenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:54 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze meeten? Fleecevest, check..
Hij heeft ook vaak een korte broek aan en een veel te klein shirt waardoor je mag meegenieten van een stuk buik wat er onderuit piept![]()
.
+1quote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ok, ik lachte m'n baby van de borst af![]()
(En durf nu eindelijk te bekennen dat ik een paar maanden geleden 'ermahgerd' heb gegoogled)
OMG gaat ie ook linedancen op vrijdagavond?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:56 schreef purebliss het volgende:
[..]
Ik spuugde net mijn thee over het scherm van het lachen![]()
Mijn schoonvader draagt cowboy kleren. Ook niet alles!
Ik weet nog steeeeds niet wat het betekendquote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ok, ik lachte m'n baby van de borst af![]()
(En durf nu eindelijk te bekennen dat ik een paar maanden geleden 'ermahgerd' heb gegoogled)
Muhahaha neeee dat nog net niet! Wel helemaal los op elvis in de kroeg!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG gaat ie ook linedancen op vrijdagavond?![]()
Ik heb een echte cowboyhoed uit Houston
Het is soberso lastig lezen inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:58 schreef purebliss het volgende:
[..]
Ik weet nog steeeeds niet wat het betekendmaar dat weet ik van heel veel niet wat hier soms gezegd word hoor!
Ermahgerd is de fonetische nerd-uitspraak van Oh my godquote:Op woensdag 5 november 2014 13:58 schreef purebliss het volgende:
[..]
Ik weet nog steeeeds niet wat het betekendmaar dat weet ik van heel veel niet wat hier soms gezegd word hoor!
Dat woord onder andere idd! Hahaquote:Op woensdag 5 november 2014 13:59 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Het is soberso lastig lezen inderdaad.
Omggg dat plaatje!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd is de fonetische nerd-uitspraak van Oh my god
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij wel ergensquote:Op woensdag 5 november 2014 14:01 schreef purebliss het volgende:
[..]
Dat woord onder andere idd! Haha
Bestaat er niet zoiets als de fok! Van dale?
Volgensmij de postersquote:
nee, ik trek meestal gewoon mijn badpak aan.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:01 schreef AwayTL het volgende:
Toch ben ik dan toch wel blij met de kledingkeuze van mijn vader. Het past, is op een aantal neongele uitzonderingen na acceptabel, zou zich nooit in crocs durven te vertonen.
Je moet alleen niet met hem gaan zwemmen in een uitgelubberde speedo.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik trek meestal gewoon mijn badpak aan.
Mijn vader draagt ook redelijk normale kleding. Alleen getrouwd met een oekrainse, dus in de winter loopt hij met een bontmof op zijn hoofdquote:Op woensdag 5 november 2014 14:01 schreef AwayTL het volgende:
Toch ben ik dan toch wel blij met de kledingkeuze van mijn vader. Het past, is op een aantal neongele uitzonderingen na acceptabel, zou zich nooit in crocs durven te vertonen.
Je moet alleen niet met hem gaan zwemmen in een uitgelubberde speedo.
je ziet het wel echt alquote:Op woensdag 5 november 2014 13:14 schreef twist02 het volgende:
[..]
In het vorige deel al wel een beginnetje laten zien. Wilde eigenlijk om de 4 wekens teeds een foto doen, maar eigenlijk kan dat al wel naar om de 2-3 weken ofzo, zal ik binnenkort weer eens doen
Geilquote:Op woensdag 5 november 2014 14:04 schreef AwayTL het volgende:
[..]mehehe..
Lafjes hoor. Ik ga altijd in uitgelubberde speedo, is hip .
Secondbrides.ru?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:06 schreef purebliss het volgende:
[..]
Mijn vader draagt ook redelijk normale kleding. Alleen getrouwd met een oekrainse, dus in de winter loopt hij met een bontmof op zijn hoofd
Wil je dit mijn vriendin uitleggen. Klinkt ideaal!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef AwayTL het volgende:
Meestal shop ik voor vriendlief! Hij haat het en heeft toch een beetje wansmaak van zn familie meegekregen..
Dat houdt vaak in dat ik wat acceptabele keuzes in het online shoppen leg en dat hij mag gaan strepen. Als hij het zelf moet doen heb ik een chagrijnige kerel op de computer die baalt dat er weer eens dingen niet in zijn maat zijn.
twee keer de helftquote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef Moppert het volgende:
Ik fok ook al ruim 12 jaarzo zijn er heel veel fok dingen.
Chanant en soberso <3
Ooooh dat heb ik zowat geprobeerd. Zeg ik weer 'oooh kijk dat dan, maar dat is toch leuk'. Krijg altijd een dikke nee terugquote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef AwayTL het volgende:
Meestal shop ik voor vriendlief! Hij haat het en heeft toch een beetje wansmaak van zn familie meegekregen..
Dat houdt vaak in dat ik wat acceptabele keuzes in het online shoppen leg en dat hij mag gaan strepen. Als hij het zelf moet doen heb ik een chagrijnige kerel op de computer die baalt dat er weer eens dingen niet in zijn maat zijn.
quote:
ik wring mijn poezelige voetjes in deze dingen omdat ze het anders fucking koud hebbenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:41 schreef Nikooos het volgende:
Nog even terugkomend op die uggs. Dat is toch echt het enige kledingstuk dat vrouwen dragen "omdat ze zo lekker zitten"? Want vrouwen wringen zich wel in hoge hakken die je voeten vermorzelen en meer van dat soort dingen.
Bwehehehequote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef AwayTL het volgende:
Hier gaat het: ' wat kan er bij een roze/rode broek?'quote:Op woensdag 5 november 2014 14:09 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
Ooooh dat heb ik zowat geprobeerd. Zeg ik weer 'oooh kijk dat dan, maar dat is toch leuk'. Krijg altijd een dikke nee terug
Laat me door mij zeker niet stoppenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:11 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]laat me
[..]
ik wring mijn poezelige voetjes in deze dingen omdat ze het anders fucking koud hebbenen verder boeit het me dan dus ook geen flikker wat mensen er van vinden
voor het mooi doe ik ze ook niet aan. ( en dus ook niet naar werk of sollicitaties ) dan paradeer ik wel op pumps. maar dat kan ik nu niet meer
crocs vind ik eigenlijk nog lelijker
![]()
maar ieder z'n ding toch.
Victor Reinier, daar sopt LT toch op?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:12 schreef Moppert het volgende:
En waar ik ook stuk om blijf gaan is als mensen vragen wie iemand is het antwoord direct Victor reinier is. Dat komt door dit topic.
GC / Wie is deze man?
Beetje hetzelfde als de internethype dat als iemand vraagt welk nummer een liedje is, dat dan altijd Darude met Sandstorm wordt gezegdquote:
Ik vind dat echt zo irritant lezenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef Moppert het volgende:
Ik fok ook al ruim 12 jaarzo zijn er heel veel fok dingen.
Chanant en soberso <3
Je bent nu de derde aan t maken he?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo irritant lezen![]()
net als Kint.
maar ik heb ook een schijthekel aan kids![]()
het woordquote:Op woensdag 5 november 2014 14:17 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Je bent nu de derde aan t maken he?
Of bedoel je het woord?
dan is het toch juist per ongeluk?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:18 schreef purebliss het volgende:
Nouja ik vind het minder erg als het expres is.
Ik lees soms wel eens dingen (zo-ie-zo bijv.) waarbij de gewoon hoopt dat ze het expres zo doen en niet beter weten
ftfyquote:Op woensdag 5 november 2014 14:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
het woord
Ik heb straks drie kinderen. Desnoods zoons/dochters koters of kiddos, maar GEEN kids
Mijn moeder heeft altijd een andere combinatie bij sowieso. Van zoiezo to sowiizoquote:Op woensdag 5 november 2014 14:18 schreef purebliss het volgende:
Nouja ik vind het minder erg als het expres is.
Ik lees soms wel eens dingen (zo-ie-zo bijv.) waarbij de gewoon hoopt dat ze het expres zo doen en niet beter weten
Oh hubbie jaquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ftfy
Ik nomineer hierbij ook "hubbie", "mannetje" en "" in deze categorie
Ohja! (Note to self: eerst lezen voor je het verstuurd.)quote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan is het toch juist per ongeluk?
het blijkt echt een van de moeilijkste woorden in onze taal. Prachtig vind ik de variaties die mensen bedacht krijgenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd een andere combinatie bij sowieso. Van zoiezo to sowiizo
Dat soberso!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het blijkt echt een van de moeilijkste woorden in onze taal. Prachtig vind ik de variaties die mensen bedacht krijgen
Ja dat! Echt! Ik let daar zo op. J. verdient geen centjes. Die werkt voor zn geld.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef AwayTL het volgende:
Helaas kom je er niet onderuit.
Kids.
Net zoals het aanleren van het woord centjes.
Maar dan is het toch minder erg als ze er zich van bewust zijn dat het niet echt soberso is?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef purebliss het volgende:
[..]
Ohja! (Note to self: eerst lezen voor je het verstuurd.)
Solly . Maar dat dus.
ja, mensen die zo verhaspeld tokkie-nederengels schrijvenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef purebliss het volgende:
Ik las net op twitter: me princess.. Is ook redelijk erg toch?
(En het ging over een hond)
Mijn J. is de smiley zonder de brilquote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb echt geen probleem met kids. Noch metmaar dat komt omdat mijn J ook een baard heeft.
Soberso is zoenzo natuurlijk sowieso een lastig woord om te spellen.
ja maar jij bent ook een soort allochtoon dus dan mag hetquote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef Vlindur het volgende:
hij wilt werken
me kids en mij
hij krijgt zo ie zo nog centjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik snap niks van d's en t's. Dus eigenlijk heb ik ook geen recht van spreken
Pratende kut?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn J. is de smiley zonder de bril
Heeft ook zo'n sik/baard/hoehetdanookheet
Ik ook niet! Terwijl ik er op de havo zo goed in wasquote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef Vlindur het volgende:
hij wilt werken
me kids en mij
hij krijgt zo ie zo nog centjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik snap niks van d's en t's. Dus eigenlijk heb ik ook geen recht van spreken
Jaa zijn hier niet op kantoor he?!quote:
Ik ben al weer wegquote:
Ik ben wel op kantoorquote:Op woensdag 5 november 2014 14:26 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Jaa zijn hier niet op kantoor he?!
Kantoorhumor.. Aarg
*flabbercasted*quote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook een soort allochtoon dus dan mag het
Haha nee! Fok! historie is belangrijk in de opvoeding!quote:
Dan zet je ze er bij?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Nikooos het volgende:
Maar daar staan dingen als famfare, soberso en ermagherd niet in
dat is best een valkuil merk ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef purebliss het volgende:
Echt het verrijkt mijn leven![]()
Je zult maar ik het dagelijks leven tegen iemand zo praten!
Ik heb het al metquote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is best een valkuil merk ik.
Onze kinderen zullen niet beter wetenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is best een valkuil merk ik.
+1quote:Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb het al metDie wil ik ook nog wel in het dagelijks leven trekken
Dan noemen we het EILquote:Op woensdag 5 november 2014 14:45 schreef Vlindur het volgende:
We zouden met zn allen op een eiland moeten gaan zitten. Dat zou pas een goeie serie worden![]()
Ik heb dat met Ctrl+Zquote:Op woensdag 5 november 2014 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1
Maar ik wil ook soms iemands live grap liken. Of de werkelijkheid even terugspoelen net als met de tv![]()
De schooljuf van Eli (groep 4) zei tijdens de open avond ook "soberso"quote:Op woensdag 5 november 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel ergens
Oh, hooft, hont en kint zijn altijd opzettelijk. Net als chanant (gênant) en soberso (sowieso).
Fokker gesignaleerdquote:Op woensdag 5 november 2014 14:57 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
De schooljuf van Eli (groep 4) zei tijdens de open avond ook "soberso"
de 'ik spreek met een beugel uitspraak'quote:Op woensdag 5 november 2014 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd is de fonetische nerd-uitspraak van Oh my god
[ afbeelding ]
En flermenger = flamingo
Bernerner = banana
(die gebruik ik het meest. Ermahgerd, flermengers!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |