Hormonenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, mijn hormonale mailtje van gisteren heeft effect gehad.. De raamstickers zijn binnen, ik hoef ze niet te betalen, én ze heeft er een poster en een shirtje voor de baby bij gedaan.
Tevreden klant..
W000t!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Net terug van de vk, bloedonderzoek was goed en voor het eerst het hartje gehoord!![]()
Gaaf!! Dat vind ik altijd zo mooi! Kan haast niet wachten...quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Net terug van de vk, bloedonderzoek was goed en voor het eerst het hartje gehoord!![]()
'Muricansquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef Crumpette het volgende:
Fijn DaD!![]()
Ik heb OBEM uitgezet, kan niet kijken naar die domme 'Muricans.
Geniaaall!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
'Muricans![]()
hoewel ik ook wel heel hard gnorkte om Dele 'ad ebola xD
Dat verdient een glittersticker. Daarom 2 feestvierende uiltjes voor jou!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Is er een geboortekaartjes-topic?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik het geboortekaartje tegen die tijd wel in het daarvoor bestemde topic post, ja..
Tranen!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
'Muricans![]()
hoewel ik ook wel heel hard gnorkte om Dele 'ad ebola xD
ik geloof niet dat ze dat doen zonder toestemming enzo hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:02 schreef Melliemuis het volgende:
OBEM vind ik echt geniaal. Als ik in Southampton had gewoond was ik wel even naar een ander ziekenhuis gegaan though. Cameras die in mijn doos kijken
Zo dapper.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:19 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Gaaf!! Dat vind ik altijd zo mooi! Kan haast niet wachten...
Ik vond het al zo bizar vanochtend dat het hartje niet alleen knipperde, maar het leek echt te pulseren/pompen. Zo prachtig mooi om te zien
Maar ze hangen er welquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze dat doen zonder toestemming enzo hoor
vast niet in alle ruimtes?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
vast niet in alle ruimtes?
Ik zou het ook wel in overweging nemen overigens hoor, iig informeren hoe dat zitwil ook geen camera's in mn hoo-hah.
Grapjes overdie de GoPro op zn hoofd bind tijdens de bevalling zijn hier ook al niet van de lucht
![]()
in Birmingham komen ze niet hoor, dan zouden ze in andere delen van het land er niks van snappenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:17 schreef Melliemuis het volgende:
[..]Ik vroeg
ook al en die zei direct 'maar dat wil ik wel!!'. Ja, doehoeeeeg.
Maar ik zie dat ze tegenwoordig in Liverpool filmen. Zolang ze uit Birmingham blijven ben ik blij.
The Midwives is wel in Birmingham gefilmd, in het ziekenhuis waar ik nu ook loopquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
in Birmingham komen ze niet hoor, dan zouden ze in andere delen van het land er niks van snappenhaha.
Kijk jij ook Peeky Blinders?
ja ik vind hem wel goed! wij zijn nu in seizoen twee (wat nu op de bbc draait).quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
The Midwives is wel in Birmingham gefilmd, in het ziekenhuis waar ik nu ook loop![]()
Peeky Blinders staat wel op het lijstje van te kijken series, is ie goed?
Ze staan allemaal op Youtube!quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja ik vind hem wel goed! wij zijn nu in seizoen twee (wat nu op de bbc draait).
The midwives? HMM dat ken ik niet! waarom ken ik dat niet...
AH gemist. Thnx!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef AwayTL het volgende:
[..]
OUD / Geboortekaartjes deel 26
voor de knippers!
ik zou ze krabbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
En gezellig baren met je hele familie er omheen
Werd vandaag niet actief ingeleid vanwege de drukte geloof ik! Gisteravond een ballon gehad en vanavond misschien weer dacht ik!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan mobiel zo slecht terugzoekenmaar begrijp ik goed dat Zoë ingeleid wordt nu? Is er iets gebeurd? Zet m op Zoë!
Ah Thanx, was dat sowieso gepland al met deze termijn? Of hebben de baby's / zoë het nu wat moeilijker?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:40 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Werd vandaag niet actief ingeleid vanwege de drukte geloof ik! Gisteravond een ballon gehad en vanavond misschien weer dacht ik!
was gepland geloof ik!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ah Thanx, was dat sowieso gepland al met deze termijn? Of hebben de baby's / zoë het nu wat moeilijker?
je krijgt het eerste jaar geloof ik gratis, daarna stopt het automatisch , ik heb er iig nog nooit een rekening voor gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef Crumpette het volgende:
hmm ladies ik krijg steeds een Wij Jonge Ouders blad door de bus hier, sinds ik me heb aangemeld voor de blije doos. Ik heb ze wel laten weten aan de telefoon dat ik geen abbonement wil. Ik vind het opzich geen probleem als ze me een paar blaadjes sturen, maar ik wil geen rekening zien straksis dit standaard? houdt het vanzelf op?
ies graties!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef Crumpette het volgende:
hmm ladies ik krijg steeds een Wij Jonge Ouders blad door de bus hier, sinds ik me heb aangemeld voor de blije doos. Ik heb ze wel laten weten aan de telefoon dat ik geen abbonement wil. Ik vind het opzich geen probleem als ze me een paar blaadjes sturen, maar ik wil geen rekening zien straksis dit standaard? houdt het vanzelf op?
ja dat heb ik ook... Vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef Crumpette het volgende:
Dat hadden ze er bij mij niet bij gezegd, anders had ik het niet gedaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Radyhyn het volgende:
Ouders van nu hebben dat bij mij er netjes bij verteld dat na de 3 maanden het abonnement automatisch verlengd zou worden. Maar met 1 belletje kan je het gewoon opzeggen
Zal dat opzeggen ook eens gaan doen.. ben zelf toch niet zo van de blaadjes..
Je kan ook morgen al bellen om het van te voren op te zeggen. Hoef je er niet aan te denken als de baby er isquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Dat hadden ze er bij mij niet bij gezegd, anders had ik het niet gedaanmaar goed, het is nu al betaald en ik vind 't bezt leuk om te lezen, dus geen ramp. Probleem was alleen dat ik totaal geen informatie had over wanneer het abonnement af zou lopen of wat mijn abonneenummer is omdat het telefonisch is afgesloten en ik, voor zover ik weet, geen mail heb gehad. Daar vandeweek achteraan gegaan, en weet nu in ieder geval tot wanneer het loopt! Zal tegen die tijd eens afzeggen.
En echt, de wij jonge ouders is gratiesch, dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken!
Wat een ingewikkelde zin woman!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef AwayTL het volgende:
Oo het gebrek aan voorweeen bij de eerste is bij deze officieel niet iets wat il gemist heb!
Mist wel wat interpunctie hequote:
Ja nee, je mist het gebrek niet. Dus de aanwezigheid mis je wel. Mijn hoofd vindt dat moeilijkquote:
Speciaal voor jou: wat ben ik blij dat ik bij de eerste geen voorweeen heb gehad!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja nee, je mist het gebrek niet. Dus de aanwezigheid mis je wel. Mijn hoofd vindt dat moeilijk
Dank je, nu kan gepeupel zoals ik het ook volgenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:15 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: wat ben ik blij dat ik bij de eerste geen voorweeen heb gehad!
Het maakt het geheel inderdaad wat duidelijker.
Whaha of gewoon iedereen die niet zo moeilijk denkt als ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je, nu kan gepeupel zoals ik het ook volgen
Hoe ver ben je nu? Voorweeen schijnen voor een snellere bevalling te zorgen. Zegt men. Ik weet nooit wie 'men' is, maar soit.
klinkt goed ik heb ze al een meer dan een weekquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je, nu kan gepeupel zoals ik het ook volgen
Hoe ver ben je nu? Voorweeen schijnen voor een snellere bevalling te zorgen. Zegt men. Ik weet nooit wie 'men' is, maar soit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |