Hormonenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, mijn hormonale mailtje van gisteren heeft effect gehad.. De raamstickers zijn binnen, ik hoef ze niet te betalen, én ze heeft er een poster en een shirtje voor de baby bij gedaan.
Tevreden klant..
W000t!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Net terug van de vk, bloedonderzoek was goed en voor het eerst het hartje gehoord!![]()
Gaaf!! Dat vind ik altijd zo mooi! Kan haast niet wachten...quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Net terug van de vk, bloedonderzoek was goed en voor het eerst het hartje gehoord!![]()
'Muricansquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef Crumpette het volgende:
Fijn DaD!![]()
Ik heb OBEM uitgezet, kan niet kijken naar die domme 'Muricans.
Geniaaall!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
'Muricans![]()
hoewel ik ook wel heel hard gnorkte om Dele 'ad ebola xD
Dat verdient een glittersticker. Daarom 2 feestvierende uiltjes voor jou!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Is er een geboortekaartjes-topic?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik het geboortekaartje tegen die tijd wel in het daarvoor bestemde topic post, ja..
Tranen!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
'Muricans![]()
hoewel ik ook wel heel hard gnorkte om Dele 'ad ebola xD
ik geloof niet dat ze dat doen zonder toestemming enzo hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:02 schreef Melliemuis het volgende:
OBEM vind ik echt geniaal. Als ik in Southampton had gewoond was ik wel even naar een ander ziekenhuis gegaan though. Cameras die in mijn doos kijken
Zo dapper.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:19 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Gaaf!! Dat vind ik altijd zo mooi! Kan haast niet wachten...
Ik vond het al zo bizar vanochtend dat het hartje niet alleen knipperde, maar het leek echt te pulseren/pompen. Zo prachtig mooi om te zien
Maar ze hangen er welquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze dat doen zonder toestemming enzo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |