SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:27 schreef Awesome_ het volgende:
Quote deze post als je deuce een douchebag vindt voor het structureel openen van nieuwe topics.
Quote deze post als je deuce een douchebag vindt voor het structureel openen van nieuwe topics.
wat verwacht je dan vriendquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef RaymondK het volgende:
gisteren trouwens bijna een maagpiercing van die knaken liftbelt van body&Fit die ze hebben liggen @ the gym.
Kansloos ding is dat zeg.
behalve dat het laatste gaatje me net aan past![]()
prikte die in m'n abs/maag met deadlift
![]()
voel het nou nog een beetje
ff eigen riem scoren
lolquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:33 schreef seto het volgende:
[..]
wat verwacht je dan vriend
koop gewoon zo'n dik leren amerikaans ding
Spud inc heeft profi belts. Als ik er 1 koop koop ik er zoeen. Die leren riemen doen er veel te lang over om een klein beetje soepel te worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik was al aan het zoeken een tijdje. maar nu maar bestellen idd.
Voorheen gebruikte ik geen riem, maar kreeg weer last van back pump nog voor ik m'n laatste sets kon afmaken. Form gewoon goed.
Nu doe ik na m'n opwarmen een belt en is het zogoed als over.
VOlgens mij vind ik een heel brede belt wel het fijnste iig
Niet zo zeiken op Deuce: hij werkt de OP tenminste netjes bij met een goede mascotte en een goede gym chick.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:27 schreef Awesome_ het volgende:
'k thanks voor de tipquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Spud inc heeft profi belts. Als ik er 1 koop koop ik er zoeen. Die leren riemen doen er veel te lang over om een klein beetje soepel te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:40 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
deze lijkt me wel iets voor jou raymond
heb je nog een beetje swag in de gym en dat is uiteindelijk toch wel het belangrijkste tijdens het trainen
hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon zo'n Inzer belt nemen, wel een roze die mooi matcht met je pink mini shakebeker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet zo zeiken op Deuce: hij werkt de OP tenminste netjes bij met een goede mascotte en een goede gym chick.
Echte mannen dragen roze, toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon zo'n Inzer belt nemen, wel een roze die mooi matcht met je pink mini shakebeker
[ afbeelding ]
http://www.fitness-seller.nl/fitnessartikelen/fitness/riemen/quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef RaymondK het volgende:
gisteren trouwens bijna een maagpiercing van die knaken liftbelt van body&Fit die ze hebben liggen @ the gym.
Kansloos ding is dat zeg.
behalve dat het laatste gaatje me net aan past![]()
prikte die in m'n abs/maag met deadlift
![]()
voel het nou nog een beetje
ff eigen riem scoren
Lol inderdaad, heb hem 1x besteldquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
elke keer zie ik hem weer staan die mini roze shaker bij b&f
Ik heb die caliper laatst bij besteld, nog niet geprobeerd, wel de handleiding gelezenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol inderdaad, heb hem 1x besteldstaan trouwens veel nieuwe dingen bij nu, o.a. pindakaas, salade shakers, wrist wraps en een bodyfat caliper ding
mn trainingsmaatje. beer van een donkere jongen van 19 yo loopt ook elke keer met die roze shakerquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol inderdaad, heb hem 1x besteldstaan trouwens veel nieuwe dingen bij nu, o.a. pindakaas, salade shakers, wrist wraps en een bodyfat caliper ding
Weetje. Ik care eigenlijk totaal niet om die shit. Van de 547delen heb ik misschien 7x de gymchick en/of mascotte gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet zo zeiken op Deuce: hij werkt de OP tenminste netjes bij met een goede mascotte en een goede gym chick.
Ik snap niet waarom je als man zo'n rose beker zou nemen, tenzij je als hommo aan het cruizen bent in de gym.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mn trainingsmaatje. beer van een donkere jongen van 19 yo loopt ook elke keer met die roze shaker![]()
ja idd. dat is i niet volgens mij LOL.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als man zo'n rose beker zou nemen, tenzij je als hommo aan het cruizen bent in de gym.
Dan hang je een klein douche gordijntje uit je zak toch? Das veel duidelijker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als man zo'n rose beker zou nemen, tenzij je als hommo aan het cruizen bent in de gym.
Ik heb die roze salade shaker besteldquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb die caliper laatst bij besteld, nog niet geprobeerd, wel de handleiding gelezen
heb je lunchpakket daarin gezeten? wat is het?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een doos met oud zaadquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb je lunchpakket daarin gezeten? wat is het?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb je lunchpakket daarin gezeten? wat is het?
Geen idee waar je dat zou bewarenquote:Well, it is exactly what it sounds like. It’s a shoebox, or at least once was, and whenever I masturbate I cum into it. I’ve had it for two or three years now I think, so it has a fair amount of cum. It smells atrocious, and I tried to burn it once. When I lit it on fire, it was too damp due to the cum that it simply sizzled and didn’t manage to actually lite up. Turns out burning cum smells awful, so I had to spray it with a deodorant body spray just to get the old smell of burnt cum away. It also has some drenched papers stuck to it. That’s pretty much it.
quote:
oh die doos die onder z'n bureau staat, zodat i niet elke keer een keukenrol hoeft te pakken die.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Geen idee waar je dat zou bewaren
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Geen idee waar je dat zou bewaren
ik post 1 keer apart plaatje en dan is het gelijk get a fucking life...quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef Eleiko het volgende:
@Dima (poging 517): get a fucking life!
kankerquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad de enige aanleidingquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik post 1 keer apart plaatje en dan is het gelijk get a fucking life...
terwijl ik gewoon ontopic ben
en iedereen vieze praatjes heeft
Niet om te haten maar die ia 3 reeksen terug al gepost lieverdquote:
Klokkie: ik heb HET sinterklaaskado voor jou: klik.quote:
Ah, oké.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Niet om te haten maar die ia 3 reeksen terug al gepost lieverd
10 topikc's terug al geweest Cor oplettenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Klokkie: ik heb HET sinterklaaskado voor jou: klik.
Past mooi bij die sleutelhanger die die laatst had besteldquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat let je dan? Shiittquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zou alleen al drugs willen nemen om gruwelijk hard op een 10-uur durende versie van dit nummer te spacen.
Kut.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
10 topikc's terug al geweest Cor opletten
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Oké, na veelvuldig verzoek via dm/pm ben ik dan toch weer terug. het is duidelijk dat jullie je lesje wel geleerd hebben en daar ging het me om.
Onze gebeden zijn verhoordquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Oké, na veelvuldig verzoek via dm/pm ben ik dan toch weer terug. het is duidelijk dat jullie je lesje wel geleerd hebben en daar ging het me om.
Hey die luister ik altijd als ik opsta!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zou alleen al drugs willen nemen om gruwelijk hard op een 10-uur durende versie van dit nummer te spacen.
Sowieso snap ik niet waarom celeb wijven opgehypt worden. Ze zijn meestal niet veel anders dan je collega's/ buurmeisje.quote:
Ik snap het ook niet. 9 van de 10 zou ik op straat zo voorbij lopen zonder om te kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet waarom celeb wijven opgehypt worden. Ze zijn meestal niet veel anders dan je collega's/ buurmeisje.
Wat is die aidsvlek boven haar lip op foto 1?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. 9 van de 10 zou ik op straat zo voorbij lopen zonder om te kijken.
Enige die voor mij telt is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zou ik sowieso wel naar omkijken
Een moedervlek denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is die aidsvlek boven haar lip op foto 1?
Op foto 2 zeker raakbaar. Foto 1 vind ik wat minder charmant.
Vind haar hier leuker:quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een moedervlek denk ik.
[ afbeelding ]
brb fappen
of homoquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:51 schreef Questular het volgende:
Ik ben vast oud, maar ken zowel die fatty als die emo niet
No thanks, ziet eruit als doorsnee meisje die net uit de kerk komt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind haar hier leuker:
[ afbeelding ]
Nu nog steeds niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:51 schreef Questular het volgende:
Ik ben vast oud, maar ken zowel die fatty als die emo niet
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
Bestelling van Muscle Meat is binnen. Let them gainz cum'
Wat kogelbiefstuk en veel paard. Schijnt dat daar veel anabolen in zitten.quote:
Paardenbiefstuk? Die is wel goed. Wel een matige bestelling, MM heeft veel meer goede shit man; zalmblokjes, burgers, fruit, groente etc.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat kogelbiefstuk en veel paard. Schijnt dat daar veel anabolen in zitten.
Paardenburgers ook. Is mijn eerste keer, weet al bijna wat ik de volgende keer ga bestellenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Paardenbiefstuk? Die is wel goed. Wel een matige bestelling, MM heeft veel meer goede shit man; zalmblokjes, burgers, fruit, groente etc.
Ah, de tartaar. Nice, wat dan? Ik ga deze week weer bestellen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Paardenburgers ook. Is mijn eerste keer, weet al bijna wat ik de volgende keer ga bestellen
Heb maar kleine vriezer dus moest keuze maken.
Mooi, goed dat een minority hier nog steeds het overwicht heeft om een statement te maken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef Awesome_ het volgende:
Vms, je kunt ook weer terug. Ze hebben ons punt begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://gigapica.geenstijl(...)kemollerdessous.html
:0
Is niet kosher vriend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:25 schreef Awesome_ het volgende:
Weissman eet je eigenlijk varkensvlees of ben je geen echte Turk?
Cor pls, ik heb andere dingen op mijn verlanglijstje staan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
Niks doet het vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://gigapica.geenstijl(...)kemollerdessous.html
:0Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Klopt. De #cutforawesome_andVMS gaf bij mij de doorslag om ons stilzwijgend protest te staken. Het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mooi, goed dat een minority hier nog steeds het overwicht heeft om een statement te maken.
Zoals...?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Cor pls, ik heb andere dingen op mijn verlanglijstje staan.
Knus!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
Straks worden we nog gemerged met ONZ / [HOMO] #3245 - Wie niet horen wil moet maar voelen
Dat was sapstengel z'n poging om heel gym en BB user update pics vrij te krijgen volgens mijquote:
Hahah Weissman was diegene die hem daar had gelinkt hij is de gay met zn roze naamquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat was sapstengel z'n poging om heel gym en BB user update pics vrij te krijgen volgens mij![]()
![]()
ff gym linken in Heumo topic![]()
what was he thinkingquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah Weissman was diegene die hem daar had gelinkt hij is de gay met zn roze naam
Weet jij hoeveel van het daadwerkelijke gym-bezoek gay is?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb niets tegen homo's maar ze moeten hier wel opkankeren ja toch
Moeten ze hier ook invoeren eigenlijk, ga ik wel gewoon elke dag zodat het gratis isquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ontopic: Heb meteen maar ene jaar abonnement afgesloten wat goedkoper wordt als je emerdere keren per week gaat. Ik ga nu 3x in de week en dan heb ik tenminste een stok achter de deur om te blijven gaan (weer eens wat anders dan een stok in m'n achterdeur... ik denk ik zeg t maar zelf).
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moeten ze hier ook invoeren eigenlijk, ga ik wel gewoon elke dag zodat het gratis is
Een huis waar ik ruimte heb voor een homegym. Ik werk druk aan de wegquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Een huis waar ik ruimte heb voor een homegym. Ik werk druk aan de weg
lol. Hissy fit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel van het daadwerkelijke gym-bezoek gay is?Nicht-central man.
Denk dat fitlife, trainmore, basicfit, whatever failliet zouden gaan als we allemaal tegelijk zouden "opkankeren".
Dus tough luck motherfuckerrrrrJe leert er maar mee leven.
Ontopic: Heb meteen maar ene jaar abonnement afgesloten wat goedkoper wordt als je emerdere keren per week gaat. Ik ga nu 3x in de week en dan heb ik tenminste een stok achter de deur om te blijven gaan (weer eens wat anders dan een stok in m'n achterdeur... ik denk ik zeg t maar zelf).
Welneequote:
Dat klinkt als Trainmorequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel van het daadwerkelijke gym-bezoek gay is?Nicht-central man.
Denk dat fitlife, trainmore, basicfit, whatever failliet zouden gaan als we allemaal tegelijk zouden "opkankeren".
Dus tough luck motherfuckerrrrrJe leert er maar mee leven.
Ja is idd Trainmore. Heb nu die zomer inschrijving (3 maanden cheap) gehad en me gister dus voor een jaar ingeschreven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat klinkt als Trainmore
Ik zeg: sterkte!
Eindhoven is nog wel redelijk idd. Den Bosch is echt een ramp: smerig, paupervolk, regelmatig van alles stuk (en dat wordt dan niet gemaakt). Zet even een reminder in je agenda dat je tegen de tijd dat je abbo afloopt even bij Sport Arena gaat kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja is idd Trainmore. Heb nu die zomer inschrijving (3 maanden cheap) gehad en me gister dus voor een jaar ingeschreven.
Slechte ervaringen mee? Ik vond t prima. Miste alleen wat persoonlijke uitleg/begeleiding in t begin, maar als je er om vraagt komen ze wel ff.
Verder nooit super druk. Ziet er goed uit. En qua toestellen en zo heb ik er toch geen verstand van wat "beter is dan dit", dus ik zeg:![]()
Waar zit die dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eindhoven is nog wel redelijk idd. Den Bosch is echt een ramp: smerig, paupervolk, regelmatig van alles stuk (en dat wordt dan niet gemaakt). Zet even een reminder in je agenda dat je tegen de tijd dat je abbo afloopt even bij Sport Arena gaat kijken.
https://www.google.nl/map(...)f:0x24abfd84e2c50a01quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar zit die dan?
Smerig kan ik in Ehvn niet zeggen. Ik vond t volk wel meevallen en juist niet zo pauperig. Scheelt misschien dat t midden in t centrum zit ipv ergens een randwijkje of zo. Dingen die stuk zijn.... ja soms 1 of 2 van die cardio apparaten, maar die zijn ook al weer gemaakt. Vind t ook wel fijn dat t niet bol staat van de zichzelf-bewonderende-airheads, dus voel me er prima op m'n gemak.
En trainmore is natuurlijk super commercieel en een fabriek ja, maar goed... dat "hoe meer je traint, hoe minder je betaalt" is voor mij wel een deel van de motivatie om meer te gaan!
Grammarnazi to the rescue! Saving the T and D from mis-use!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:40 schreef VMSDKR het volgende:
Kk, hoe hebben mensen hun eigen taal op volwassen leeftijd niet onder controle.
D's en t's zijn wel de ergste soort fouten. Die vallen meteen op. Op zich niet zo erg aangezien 90% van tokkie Nederland toch niet ziet dat het niet klopd maar het staat zo lelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grammarnazi to the rescue! Saving the T and D from mis-use!!
[ afbeelding ]
Ik toch goddomme niet naar Woensel Zuid als ik bij de Witte Dame woonquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)f:0x24abfd84e2c50a01
typisch zo'n nichtenpost dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WelneeDan moet je echt op meer knoppen dan dat drukken
quote:
Eens. Al is "klopd" natuurlijk veel slechter en lelijker dan "bezorgd", aangezien die vervoeging ook bestaat in onze taal. Ware het niet dat hij in deze zin absoluut stom en misplaatst en verkeerd gebruikt wasquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
D's en t's zijn wel de ergste soort fouten. Die vallen meteen op. Op zich niet zo erg aangezien 90% van tokkie Nederland toch niet ziet dat het niet klopd maar het staat zo lelijk.
Kloptquote:
Ben jij een vrouw of een flikkert?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptOns volk bestaat namelijk uit alleen mannen.
Ik tel de lesbo's ff niet mee. Alhoewel, dat zijn net mannen. Tel maar mee.
quote:
Flikkert (met een D of T?)quote:
alleen brabanders snapte die verwijzing. Boks.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik, moet ik zeggen, best wel een briljante tekst.
Het zal me eigenlijk een vliegende vinketering wezen en aan mijn (natuurlijk erg soepele) reet roesten als je er wel wat tegen had, want dat is eigenlijk niet waarom ik hier postquote:
Boks.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
alleen brabanders snapte die verwijzing. Boks.
Ik ben niet zo van de dubbel D's.quote:
Keurig G.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de dubbel D's.
Al begin ik na 3 maanden wel spiermoobs te kweken. Woop woop! Finally!
Ik heb 0,0 aanleg om gespierd te worden, maar vond dat ik, na altijd 2x in de week gesport te hebben en ineens te zijn gestopt, toch maar iets moest gaan doen om de 30+ aftakeling te stoppen. Vandaar nu sinds 3 maanden 3x in de week zo'n 1,5u in de sportschool.
*kijkt angstvallig zijn d's en t's na*
Vraagje!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef RaymondK het volgende:
oke i'm off, lekker chest dagje
ik ga thuis wel douchen hoor ik net
Hey weissman!quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Keurig G.
Nu af en toe nog een beetje 'hey weissman' roepen en je hoort er helemaal bij.
Tuurlijk. Shit happens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:07 schreef Dimachaerus het volgende:
is dit de AmA??
hey homo
heb je wel eens stront aan de knikker gehad
uitgescheurde tunnelquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Shit happens.
En jij Bontkraag? Al eens met je schattige blingbling oorbel aan zo'n apparaat blijven hangen?
Au.quote:
Zeg, als je les wil in je toekomstige levensstijl, je nieuwsgierigheid wil bevredigen, of gewoon wil trollen, dan zoek je dat ene topic van SCH maar. Als dat nog bestaat. En anders google je. Of je stuurt een DM en dan kijk ik wel of ik t beantwoord als ik tijd heb.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
als je ass-to-mouth doet
proef je dan ook die ecoli bacterie
zo is het, meid!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal me eigenlijk een vliegende vinketering wezen en aan mijn (natuurlijk erg soepele) reet roesten als je er wel wat tegen had, want dat is eigenlijk niet waarom ik hier postMaar verder zeg ik: Good on ya!
![]()
Ik moet wel zeggen dat ik de TT wat uh.... ja... apart vind. Zeker zo op mijn werk op t scherm
Je vergeet de SNAP!quote:
Hou ze dicht. Met je ogen dicht voelen doe lippen net als van een meisje, Gewoon no-homo. Wat je niet ziet is er nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:21 schreef Awesome_ het volgende:
Jarenlang al tranny talk, nu homo's in dit topic. Die hele 'nohomo' begint echt zn waarde te verliezen. Jullie lachen het allemaal wel weg, maar ik voel me er tegenwoordig zeer ongemakkelijk bij. Dit topic gaat echt achteruit. OPEN JE OGEN.
Ik denk toch echt dat m'n snor te veel aan je zak kietelt, but hey... be my guest! No-hetero.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hou ze dicht. Met je ogen dicht voelen doe lippen net als van een meisje, Gewoon no-homo. Wat je niet ziet is er niet
Bijnaam van toen ik 4 was. Toen was ik nog niet uit de kastquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:34 schreef seto het volgende:
waarom heet je angel als homo's letterlijk duivels zijn?
XDquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:34 schreef seto het volgende:
waarom heet je angel als homo's letterlijk duivels zijn?
Normale of compact?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boom. Sony Z3 in de pocket, nu nog de PS4 binnenkort en ik ben weer up-to-date voor de aankomende jaren.
Sap, de burgers smaken idd goed.
Cool, nu ASAP PS4.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Normale man. Compact is te klein en lelijk imo. Kom van een Note II.
Awesome_, wat rijd jij?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had deze ook over het hoofd gezien in de file net. Hehe.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
Homo's voegen meer toe aan deze reeks dan vrouwen. Quote als je eens bent.
M.u.v. GRS.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
vriend ik heb deze fona ook net besteld ik neem wel een kleine zei komt morgen met de koerier hierzo gebrachtquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Normale man. Compact is te klein en lelijk imo. Kom van een Note II.
Yeah man, sowieso! Ik haal hem denk ik volgende week. Kan niet wachten om online te domineren samen met de VMSBrah.quote:
De toestroom van vrouwen in de recente weken is niet bevorderend geweest idd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
Chill.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vriend ik heb deze fona ook net besteld ik neem wel een kleine zei komt morgen met de koerier hierzo gebracht
Deze man om zijn leg workout vragen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:33 schreef gold-rush het volgende:
Ik twijfel tussen netten schoenen en casual sneaker achtig.
Wat past beter bij zon outfit?
Of kan het allebei niet?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij staat nog op mn to-buy list, maar voorlopig heb ik op de PS3 nog wat spellen die ik af moet maken. Zoals bioshock infinite. Als FF XV eindelijk eens een keer komt, dan komt de PS4 pas hier in huis vrees ik.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
Als de wagen daarmee al total loss isquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:12 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ik dan zielig hier achter mijn pc met mijn stijve nek, terwijl mijn matties liggen te haten en ik hier kennelijk niet meer welkom ben.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
XD
Deze snoeiharde oneliners heb ik nu zo gemist aan je, maat.
ik ben er voor je m'ladyquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:12 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ik dan zielig hier achter mijn pc met mijn stijve nek, terwijl mijn matties liggen te haten en ik hier kennelijk niet meer welkom ben.
Nouja, van wat ik heb gehoord is dat als het frame gebogen is oid hij al total loss kan zijn. Radiator lekte sowieso al meteen, maar ik hoop dat het te maken is, anders kost het mij flink wat extra geld om een andere te kopen met zelfde opties. Bedrag wat ik uitgekeerd zou krijgen zou lang niet zoveel zijn als dat een andere kost. Harman Kardon speakers, leren stoelen, stoelverwarming, sport package etc etcquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als de wagen daarmee al total loss is
Ah, niets mis met uzelf toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:12 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Haha. Kontseks, ja toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
(weer eens wat anders dan een stok in m'n achterdeur... ik denk ik zeg t maar zelf).
Ahjoh, in Amerika kan toch alles op krediet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nouja, van wat ik heb gehoord is dat als het frame gebogen is oid hij al total loss kan zijn. Radiator lekte sowieso al meteen, maar ik hoop dat het te maken is, anders kost het mij flink wat extra geld om een andere te kopen met zelfde opties. Bedrag wat ik uitgekeerd zou krijgen zou lang niet zoveel zijn als dat een andere kost. Harman Kardon speakers, leren stoelen, stoelverwarming, sport package etc etc
Stijve nek en emo dat ik mn auto heb verpestquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ah, niets mis met uzelf toch?
pciesquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ahjoh, in Amerika kan toch alles op krediet?
Auto is vervangbaar!quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Stijve nek en emo dat ik mn auto heb verpest
[..]
pcies
Niet zoveel eigenlijk, heb 't ding net een maand. Ik speel nu vooral Destiny. Ik heb FIFA15 ook maar daar zuig ik zo kkhard in. Verder wel eens Watchdogs en straks GTAV kopen.quote:
Hoe is Destiny? Trailer was erg mooi en las dat t het duurste spel ooit was.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijk, heb 't ding net een maand. Ik speel nu vooral Destiny. Ik heb FIFA15 ook maar daar zuig ik zo kkhard in. Verder wel eens Watchdogs en straks GTAV kopen.
Verhaallijn is kut maar spel is wel tof. Beetje een kruising tussen Halo en WoW.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe is Destiny? Trailer was erg mooi en las dat t het duurste spel ooit was.
Koop gewoon een nieuwe Camaroquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Stijve nek en emo dat ik mn auto heb verpest
[..]
pcies
Hahaha, ben jij recent?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:07 schreef IrCute het volgende:
Yuri ik dacht dat we maatjes waren, dat laat maar weer eens zien. Dont trust a nigga.
quote:
Jij bent hier altijd welkom en ze zaten maar wat te pesten. 't gros hier wat lullig liep te doen heb amper een rijbewijs, of nog geen eens 100000km achter hun kiezen maar denken wel te kunnen rijden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:12 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
was zeker zonder sport remmenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nouja, van wat ik heb gehoord is dat als het frame gebogen is oid hij al total loss kan zijn. Radiator lekte sowieso al meteen, maar ik hoop dat het te maken is, anders kost het mij flink wat extra geld om een andere te kopen met zelfde opties. Bedrag wat ik uitgekeerd zou krijgen zou lang niet zoveel zijn als dat een andere kost. Harman Kardon speakers, leren stoelen, stoelverwarming, sport package etc etc
Dankjewel Raymond. Altijd een gentleman.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jij bent hier altijd welkom en ze zaten maar wat te pesten. 't gros hier wat lullig liep te doen heb amper een rijbewijs, of nog geen eens 100000km achter hun kiezen maar denken wel te kunnen rijden.
Waar van akte
jwzquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:58 schreef VMSDKR het volgende:
IrCute is ook gewoon 'one of the guys' jatoch.
Is het een MMO ook?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Verhaallijn is kut maar spel is wel tof. Beetje een kruising tussen Halo en WoW.
Nee oke geen WoW maar je moet soms wel materialen farmen en je kan raids doen en shit.
verbogen frame is exit. Lekkende radiator hoeft niks te betekenen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
mocht ik ooit weer een motor Total loss rijden mag je de vergelijking met je brommer achterwege laten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jij bent hier altijd welkom en ze zaten maar wat te pesten. 't gros hier wat lullig liep te doen heb amper een rijbewijs, of nog geen eens 100000km achter hun kiezen maar denken wel te kunnen rijden.
Waar van akte
Zo op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen, voorbumper ziet er ook nog best okay uit. Geen idee hoe het werkt met kreukelzones verder of hoe het inwendig allemaal in is gedrukt maar het lijkt bijna alsof je met een nieuwe motorkap alweer klaar bentquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:12 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Andere kant is erger. Maar het is niet heel extreem inderdaad. Voornamelijk motorkap die verkreukeld is. Maar goed, ik ken iemand met een truck die een knullig ongelukje had en zijn frame was verbogen = total lossquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen, voorbumper ziet er ook nog best okay uit. Geen idee hoe het werkt met kreukelzones verder of hoe het inwendig allemaal in is gedrukt maar het lijkt bijna alsof je met een nieuwe motorkap alweer klaar bent
Die kan idd wel een klap hebben gekregen en zijn verbogen, ook al lijkt het op het eerste gezicht mee te vallen. Maar een Mini is wel Duitse kwaliteit en geen flimsy Amerikaans ding dus hopen dat het goed komt danquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef IrCute het volgende:
[..]
Andere kant is erger. Maar het is niet heel extreem inderdaad. Voornamelijk motorkap die verkreukeld is. Maar goed, ik ken iemand met een truck die een knullig ongelukje had en zijn frame was verbogen = total loss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Shiiit son, dat ziet er wel gelikt uit. Ik hoop alleen wel dat je kunt kiezen tussen 1stp en 3rdp. Ik zie mezelf niet alles in 1stp doen. Enige jammer voor mij is, is dat ik de story al gedaan heb.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VMSBRAHHH
http://www.ign.com/videos(...)first-person-trailer
Er zijn echt tig series die veel beter zijn. Maar als je die allemaal al gezien hebt is het wel oke.quote:
Lijstje?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Er zijn echt tig series die veel beter zijn. Maar als je die allemaal al gezien hebt is het wel oke.
eerste seizoenen wel.quote:
Ammel al gezien. Ff stinkies tip checken. Ik mis écht epische series, de laatste jaren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Breaking bad
Suits
Game of Thrones
Dexter
Homeland
Etc.
quote:
Ik vind Arrow ook nog wel aardig. En the Flash, net begonnnen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ammel al gezien. Ff stinkies tip checken. Ik mis écht epische series, de laatste jaren.
Die man was echt al genius in Boston legal. Harde mancrush. Moet ook blacklist echt gaan kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
eerste seizoenen wel.
Typisch iets wat ik kijk als ik in de trein zit, maar er zijn tig betere. Blacklist al gezien? Briljante maniertjes en arrogantie van hoofdrolspeler.
een lijstje? We zitten niet meer in dieet hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Afstand houden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Auto stopte ineens voor mij, kon niet op tijd remmen
James Spader is echt een baasquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die man was echt al genius in Boston legal. Harde mancrush. Moet ook blacklist echt gaan kijken.
O: speltbrood met lekker hummus lekker dik erop hmmquote:
Secretary (2002) - IMDbquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
James Spader is echt een baasIn The Office was hij ook geweldig.
Had that one comingquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
O: speltbrood met lekker hummus lekker dik erop hmm
L: 2 pakjes saucijzenbroodjes en litertje volle chocolademelk
D: quinoa met cacaonibs en rucola
S: de trap gepakt en met de fiets boodschappen gedaan.
idd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
James Spader is echt een baasIn The Office was hij ook geweldig.
Ja, dat kan sowieso. Same hier man, Online heb ik ook al klaargespeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shiiit son, dat ziet er wel gelikt uit. Ik hoop alleen wel dat je kunt kiezen tussen 1stp en 3rdp. Ik zie mezelf niet alles in 1stp doen. Enige jammer voor mij is, is dat ik de story al gedaan heb.
dezelfde?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo maar eens mijn laatste stukje taart opeten.Ik denk dat ik morgen een nieuwe maak.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo maar eens mijn laatste stukje taart opeten.Ik denk dat ik morgen een nieuwe maak.
Sig-waardig deze.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Keurig G.
Nu af en toe nog een beetje 'hey weissman' roepen en je hoort er helemaal bij.
Hoe bedoel je? Klaargespeeld?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat kan sowieso. Same hier man, Online heb ik ook al klaargespeeld.
quote:
Je heb smaak, dat moet gezegd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef Awesome_ het volgende:
True detective
Fargo
Vikings
Etc.
Mensen die ncis of hawaii five o of zo downloaden en kijken.
vikingsquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef Awesome_ het volgende:
True detective
Fargo
Vikings
Etc.
Mensen die ncis of hawaii five o of zo downloaden en kijken.
wansmaak is ook smaakquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je heb smaak, dat moet gezegd.
Ah zo, ja ik ook eigenlijk wel. Hoop dat ze daarom ook met een beetje toffe DLC's komen.quote:
Auto dwars tegen de deur parkeren zodat ze er niet uitkunnen is ook leuk. Heb je een PS4 GRS??????quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:11 schreef G.R.S. het volgende:
GTA Online, vieze bitches die je afmaken terwijl je aan het shoppen bent.
Je kan niet eens dood als je in een winkel staat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:11 schreef G.R.S. het volgende:
dat zeg ik ook tegen mn vriendin.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je heb smaak, dat moet gezegd.
Ja echt wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan niet eens dood als je in een winkel staat.
Ok man. Dank voor de input.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:11 schreef Weissman het volgende:
Ik loop een eeuwigheid achter op series. Nooit zoveel tijd voor die shit.
Ben ondertussen halverwege het laatste seizoen van Californication.
Breaking Bad, kijk ik hier na nog.
Heel mss Suits.
Dat is het wel zo'n beetje.
Echt een vrouw he, zelfs in online games moeten ze nog winkelenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:11 schreef G.R.S. het volgende:
Nee VMSDKR!!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah zo, ja ik ook eigenlijk wel. Hoop dat ze daarom ook met een beetje toffe DLC's komen.
[..]
Auto dwars tegen de deur parkeren zodat ze er niet uitkunnen is ook leuk. Heb je een PS4 GRS??????
Het is me alleen overkomen toen ik de winkel uitliepquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan niet eens dood als je in een winkel staat.
Volgens mij altijd al zo geweest. Je kan alleen je guns niet trekken als je in een winkel bent. Dus je moet buiten al beginnen met schieten en dan naar binnen lopen. Op dat moment gaat de winkel ook 'dicht' dus kun je daar ook niet meer shoppen.quote:
quote:
quote:
dat sowieso. Ken je plek.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Inb4 wie ben jij om Weiss te dissen.
Haha sowieso! Moet er wel goed uitzien wanneer ik een bank ga overvallen. Nog raarder zijn al die gozers die als schaars geklede dames gaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt een vrouw he, zelfs in online games moeten ze nog winkelen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn pc staat nog steeds stof te vergaren tot GTA pc versie komt
de mijne heeft een goede Russische naamquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
eerstgeboren zoon heet sowieso Ragnar
Oja, klopt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij altijd al zo geweest. Je kan alleen je guns niet trekken als je in een winkel bent. Dus je moet buiten al beginnen met schieten en dan naar binnen lopen. Op dat moment gaat de winkel ook 'dicht' dus kun je daar ook niet meer shoppen.
[..]
Beest.quote:
Miroslav?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
de mijne heeft een goede Russische naam
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry Assum, pilot van POI is kut.
Edit: eh. Deuce bedoel ik. Jullie lijken allemaal zo op elkaar.
Spartacus.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ammel al gezien. Ff stinkies tip checken. Ik mis écht epische series, de laatste jaren.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je daar een halfjaar geleden zo stoked over was. Nog halfjaar wachten G.
Maar CandyCrush loopt wel smooth.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Yup. En echt totaal niet gegamed ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |